Platforma zatoneła, Tusk w bulu, a to nie jego kolano

Data: 2011-12-18 18:37:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Platforma zatoneła, Tusk w bulu, a to nie jego kolano

Użytkownik "adam" <nospam@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201112181600.UTC.jcl2ml$t0n$1tioat.net...
Premier Donald Tusk przesłał na ręce szefa rosyjskiego rządu Władimira
Putina kondolencje w związku ze śmiercią pracowników platformy wiertniczej,
która zatonęła na Morzu Ochockim.

"Z bólem przyjąłem tragiczne wieści o zatonięciu dzisiaj rano platformy
wiertniczej na Morzu Ochockim. Proszę przyjšć wyrazy mojego szczerego
współczucia w związku ze śmiercią pracowników platformy" - napisał w
depeszy kondolencyjnej premier Donald Tusk.
/PAP/.

Przez ostatnie miesiące premier Donald Tusk (54 l.) mówił w kółko o
zaciskaniu pasa. Najwyraźniej jednak szefa rządu i jego najbliższych ta
zasada nie dotyczy! Wczoraj za jego zgodą rządowa limuzyna woziła po
Warszawie chłopaka Kasi Tusk (23 l.) Staszka Cudnego (23 l.). Potem
rządowym, luksusowym samolotem młodzieniec wrócił z córką premiera i jej
tatą do Gdańska. Panie premierze, dlaczego mamy płacić za lot chłopaka
pańskiej córki?

http://tinyurl.com/d7n23db

Hm...a poślubie...  Kasia Cudna, a wnuczek Donald Cudny Junior.

A gdyby tato wrócił samolotem do Gdańska bez córki?

Data: 2011-12-18 18:35:49
Autor: Obserwator
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
> Hm...a poślubie...  Kasia Cudna, a wnuczek Donald Cudny Junior.

A gdyby tato wrócił samolotem do Gdańska bez córki?

jesli tak sie martwisz o jego corke, to plac za jej narzeczonego, ale z
wlasnej kieszeni.

Jesli ktos jej bedzie chcial zrobic krzywde, to latwo ja znajdzie w Gdansku w
butiku:)

--

Platforma zatoneła, Tusk w bulu, a to nie jego kolano