Platforma zatrudniła hejterów. Mają krytykowa ć PiS i Dudę

Data: 2019-01-18 02:03:58
Autor: Bruno Brunowski
Platforma zatrudniła hejterów. Mają krytykowa ć PiS i Dudę
W dniu pi±tek, 18 stycznia 2019 10:50:48 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
Platforma zatrudniła hejterów. Maj± krytykować PiS i Dudę

Na wyjazdowym posiedzeniu klubu Platformy Obywatelskiej w Jachrance Ewa Kopacz przyznała, że partia zatrudniła osoby, którym będzie płacić za krytykę Prawa i Sprawiedliwo¶ci w sieci - ujawnia ,,Rzeczpospolita". Na razie pracę dostało 50 hejterów, a docelowo ma ich być 100.

https://www.rmf24.pl/fakty/polska/newsamp-platforma-zatrudnila-hejterow-maja-krytykowac-pis-i-dude,nId,1829795?__twitter_impression=true&fbclid=IwAR35oe62Sv2w56uqD7DQ8Vu1hmdCk8VJBmZ_HlzzFvaEITe9Wpx0QoLf0hw

PiS traci monopol na internetowe trolle? O jak mi przykro.

--
Bruno

Data: 2019-01-18 02:29:11
Autor: japanizer
On Friday, January 18, 2019 at 7:24:00 PM UTC+9, Bruno Brunowski wrote:
W dniu pi±tek, 18 stycznia 2019 10:50:48 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
> Platforma zatrudniła hejterów. Maj± krytykować PiS i Dudę

PiS traci monopol na internetowe trolle? O jak mi przykro.

Szansa dla grupowego płatnego trolla PiS, nocnika. Będzie mógł gadać sam ze sob±, zarobki x2.

Data: 2019-01-18 04:12:54
Autor: jacekbialy80
Platforma zatrudniła hejterów. Mają krytykowa ć PiS i Dudę
   -- - PiS traci monopol na internetowe trolle? O jak mi przykro.

Pan nie ciesz się tak Bruno - ostatnio pisiarze szybko się ucz±. Żeby¶cie znowu nie byli zdziwieni, gdy zobaczycie tutaj ich trolli.

JB

Data: 2019-01-18 16:49:51
Autor: Lord Donald
W dniu 18.01.2019 o 13:12, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Podejżewam że oni maj± to gdzie¶, dawno s± na li¶cie płac PO, sami nie wierz± w co pisz± tylko aby klient był zadowolony. To nie pierwszy raz gdy PO jawnie robi kasting na trolla internetowego, podejrzewam że i tu ich przybędzie albo Pajdak wygeneruje nowe konta.

Platforma zatrudniła hejterów. Mają krytykowa ć PiS i Dudę