Platformę szanuję. Odchodzę, bo nie do końca mi odpowiada

Data: 2010-09-25 00:57:31
Autor: awe
Platformę szanuję. Odchodzę, bo nie do końca mi odpowiada
Data: 2010-09-25 00:56:58
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Platformę szanuję. Odchodzę, bo nie do końca mi odpowiada
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7ja2h$a2i$1news.onet.pl...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,8771,title,Platforme-szanuje.-Odchodze-bo-nie-do-konca-mi-odpowiada,wid,12700416,wiadomosc_prasa.html

Waluta EUR do 2011 jak obiecal pan Donek Tusk
Tusk!
Tusk!
Tusk!
Waluta EUR i godne zarobki dla nauczycieli w 2012!
UFAMY

Data: 2010-09-24 18:00:42
Autor: magdaverakosiorek
Platformę szanuję. Odchodzę, bo nie do końca mi odpowiada
On Sep 24, 5:56 pm, "EUR waluta obiecana przez PiS do 2009"
<obieca...@cacanki.pl> wrote:
Użytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:i7ja2h$a2i$1news.onet.pl...

> [...]

Tusk!
Tusk!
Waluta EUR i godne zarobki dla nauczycieli w 2012!

Już ci tyle razy pisałam idioto jeden że EURO jest w dupie u Pani
Malinowskiej i ani PiS ani PO ani SLD jej w Polsce nie wprowadzi.

magdavera

Data: 2010-09-25 07:31:34
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Użytkownik "magdaverakosiorek" <magdaverakosiorek@gmail.com> napisał w wiadomości news:c6d31b02-76b6-457d-b417-
Już ci tyle razy pisałam idioto jeden że EURO jest w dupie u Pani
Malinowskiej i ani PiS ani PO ani SLD jej w Polsce nie wprowadzi.
magdavera

Czyli wszyscy oni wedlug ciebie pracujom dla ruskiego rzydostwa?

Platformę szanuję. Odchodzę, bo nie do końca mi odpowiada