Platformerski specjalista od samob贸jstw

Data: 2012-09-11 22:54:34
Autor: u2
Platformerski specjalista od samob贸jstw
.... konsulem w Finlandii. Kolejny ekspierd w stylu J贸zka B膮ka :-)

http://wpolityce.pl/wydarzenia/36037-platformerski-specjalista-od-samobojstw-konsulem-w-finlandii-platforma-obywatelska-to-caly-moj-swiat

Ministerstwo Spraw Zagranicznych potwierdzi艂o informacj臋, 偶e by艂y pose艂
PO Micha艂 Marcinkiewicz zosta艂 konsulem RP w Helsinkach. Swoj膮 prac臋 ma
zacz膮膰 w najbli偶szych tygodniach.

Marcinkiewicz zosta艂 usuni臋ty z list wyborczych PO po tym, jak bez
wiedzy partyjnych zwierzchnik贸w rozpocz膮艂 swoj膮 kampani臋. Partii grozi艂o
z tego powodu przekroczenie limitu i wysokie kary finansowe. M贸wi艂o si臋
w贸wczas tak偶e o wewn臋trznych konfliktach w Platformie. Informowali艣my o
tej sprawie na 艂amach naszego portalu.

W膮tpliwej jako艣ci s艂aw臋 zapewni艂y mu tak偶e wypowiedzi na Twitterze. Tu偶
po znalezieniu cia艂a Andrzeja Leppera, polityk zwi膮zany z obozem w艂adzy
napisa艂:

    Ci臋偶ko si臋 oprze膰 wra偶eniu ze A. Lepper sta艂 si臋 kolejn膮 ofiar膮
rz膮d贸w koalicji Samoobrona 鈥 PiS.

Po usuni臋ciu z list partii, Marcinkiewicz utyskiwa艂 w specjalnie wydanym
o艣wiadczeniu:

    Jestem 27-letnim cz艂owiekiem, kt贸ry ca艂e swoje 偶ycie po艣wi臋ci艂
Platformie Obywatelskiej. Jestem cz艂onkiem Platformy Obywatelskiej od
pierwszego Zjazdu w Oliwie, a cz艂onkiem Stowarzyszenia 鈥濵艂odzi
Demokraci鈥 od 16 roku 偶ycia. Platforma Obywatelska, moja praca, to jest
ca艂y m贸j 艣wiat. Wszystko co robi艂em, zawsze by艂o zwi膮zane z Platform膮. W
zwi膮zku z powy偶szym nie potrafi臋 dzisiaj odpowiedzie膰 na pytania
dotycz膮ce mojej przysz艂o艣ci politycznej i zawodowej

- pisa艂 przysz艂y konsul RP.

Jak wida膰, ani historia z listami wyborczymi i kampani膮, ani absurdalne
wpisy na Twitterze nie przeszkodzi艂y by艂emu pos艂owi w uzyskaniu
intratnego stanowiska. Najpierw jako swojego asystenta zatrudni艂 go
europose艂 Nitras, teraz Marcinkiewicz otrzyma艂 posad臋 konsula w Finlandii.

Nie ma si臋 co dziwi膰. Komu bliska jest filozofia "PO to ca艂y m贸j 艣wiat",
nie musi przecie偶 obawia膰 si臋 o swoj膮 przysz艂o艣膰.

Platformerski specjalista od samob贸jstw