Platformie..

Data: 2010-01-16 09:12:46
Autor: Jadrys
Platformie..

...jeszcze mało szkód jakie wyrządził Polsce i Polakom ten szkodnik:

  http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Leszek-Balcerowicz-na-prezydenta-zamiast-Tuska,wid,11864565,wiadomosc_prasa.html

Data: 2010-01-16 09:47:48
Autor: * he®sk *
Platformie..
On Sat, 16 Jan 2010 09:12:46 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

..jeszcze ma³o szkód jakie wyrz±dzi³ Polsce i Polakom ten szkodnik:

 widzisz, bluzgasz na tuska, a chcialbys by ci zalozyl internet ?!
 wal do prezesa pis-u... on na pewno pomoze. wybudowal 3 mln chat.

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-01-17 01:51:43
Autor: Jadrys
Platformie..
W dniu 2010-01-16 09:47, * he®sk * pisze:
[...]

Bluzgam na wszystkich co są/byli przy korycie i dopuścili do sytuacji w której w centrum Polski są miejscowości w których nie ma dostępu do internetu.

PS. Czy wiesz że np. w Libii Kadafi nie zostawił żadnej oazy na pustyni baz dostępu do netu?

Data: 2010-01-17 10:20:35
Autor: * he®sk *
Platformie..
On Sun, 17 Jan 2010 01:51:43 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   widzisz, bluzgasz na tuska, a chcialbys by ci zalozyl internet ?!
>   wal do prezesa pis-u... on na pewno pomoze. wybudowal 3 mln chat.

Bluzgam

 to swiadczy tylko o tobie. o twojej inteligencji.

na wszystkich co s±/byli przy korycie i dopu¶cili do sytuacji w której w centrum Polski s± miejscowo¶ci w których nie ma dostêpu do internetu.

 a moze tak bys ruszyl tylek i cos zrobil dla innych ?

PS. Czy wiesz ¿e np. w Libii Kadafi nie zostawi³ ¿adnej oazy na pustyni baz dostêpu do netu?

 no to jedz bracie do kadafiego....

Data: 2010-01-17 23:36:43
Autor: Jadrys
Platformie..
W dniu 2010-01-17 10:20, * he®sk * pisze:
[...]

Tylko bez protekcjonalnego tonu proszÄ™.

[...]

Co to znaczy? Ja mam wyręczać rząd z ich powinności?

PS. Czy wiesz że np. w Libii Kadafi nie zostawił żadnej oazy na pustyni
baz dostępu do netu?

  no to jedz bracie do kadafiego....

Tak? A dlaczego? Bo stado baranów na rzÄ…dowych stoÅ‚kach w :Polsce  nie ruszy palcem gdy nie widzi w tym osobistego interesu?

Data: 2010-01-18 10:09:05
Autor: cirrus
Platformie..
U¿ytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hj03dr$lrr$1news.onet.pl...
W dniu 2010-01-17 10:20, * heRsk * pisze:
[...]
Tylko bez protekcjonalnego tonu proszê.
[...]
Co to znaczy? Ja mam wyrêczaæ rz±d z ich powinno¶ci?
PS. Czy wiesz ¿e np. w Libii Kadafi nie zostawi³ ¿adnej oazy na pustyni
baz dostêpu do netu?
  no to jedz bracie do kadafiego....
Tak? A dlaczego? Bo stado baranów na rz±dowych sto³kach w :Polsce  nie ruszy palcem gdy nie widzi w tym osobistego interesu?

A co ty robisz dla innych nie patrz±c na w³asny interes?

--
stevep

Platformie..