Platformy Octane One Static Pro- czy mozna wymienić łożyska?

Data: 2011-05-23 11:46:41
Autor: dżep
Platformy Octane One Static Pro- czy mozna wymienić łożyska?
Jw. Coś zaczęło mi strzelać przy mocniejszym dociśnięciu, początkowo obwiniałem suport ale to raczej lewa platforma. teoretycznie są one na łożyskach maszynowych więc powinno dac radę je wymienić, czy ktoś może już to robił? Gdzie i jakie łożyska kupić? dzięki za ewentualna pomoc :*

--

Platformy Octane One Static Pro- czy mozna wymienić łożyska?