Platformy ida na ca³osc dzieki DVB-T...

Data: 2009-07-10 14:47:06
Autor: sensei
Platformy ida na ca³osc dzieki DVB-T...
Dziêki temu ¿e gdzieniegdzie zaczê³o siê mówiæ o cyfryzacji, DVB-T, wy³±czeniu analogu platformy satelitarne id±
obecnie "po bandzie" nachodz±c zdezorientowanych ludzi na wsiach i wmawiaj±c im, ¿e "ju¿ za chwilê"
nie bêd± mogli ogl±daæ swoich ulubionych programów bo rz±d wy³±czy (mówi± ¿e ju¿ w tym roku ! sic!) telewizjê
naziemn± i jedynym wyj¶ciem jest wykupienie abonamentu platformy satelitarnej oraz zakupienie dekodera
i anteny satelitarnej.... UOKIK albo UKE powinny siê tym zainteresowaæ... Trzeba przyznaæ ¿e platformy
potrafi± wykorzystaæ dezorientacjê spo³eczeñstwa, brak akcji informacyjnej i naiwno¶æ biednych czy
niezorientowanych ludzi. ¯yjemy jednak w bananowej republice - gdzie ma³o kto wie o co chodzi a ci co wiedz±
wykorzystuj± tych co nie wiedz± do zbicia kasy... Za³osne.

Data: 2009-07-10 15:36:29
Autor: Grzegorz Prêdki
sensei pisze:
[...]

No to poinformuj te urzedy o tym.

Data: 2009-07-10 19:16:19
Autor: jerzyn
Platformy ida na ca³osc dzieki DVB-T...

U¿ytkownik "Grzegorz Prêdki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:h37glt$lb0$2nemesis.news.neostrada.pl...
naziemn± i jedynym wyj¶ciem jest wykupienie abonamentu platformy
satelitarnej oraz zakupienie dekodera
i anteny satelitarnej.... UOKIK albo UKE powinny siê tym zainteresowaæ...

No to poinformuj te urzedy o tym.
Jednak drañstwem jest korzystanie z ludzkiej bezradno¶ci i wciskanie nowych umów oparte na bajerze.Wiadomo ze taki akwizytor Polsatu Cyfrowego lub podobnej firmy korzysta z okazji i zarabia, bo ludzie nie czytaj± tylko siê gapi± w TV a TV nie chce pomagaæ w wyja¶nianiu sprawy.

Data: 2009-07-10 20:29:31
Autor: Robert_J
[...]

¯adna nowo¶æ. Przypomnij sobie ilu modeli swego czasu wciska³o zdezorientowanym ludziom ¿arówki na 230 V, wmawiaj±c ¿e te na 220 bêd± siê przepala³y ;-). Nawet na allegro mo¿na by³o takie aukcje znale¼æ...

Data: 2009-07-10 22:09:49
Autor: Padre
Platformy ida na ca³osc dzieki DVB-T. ..
platformy
potrafi± wykorzystaæ dezorientacjê spo³eczeñstwa, brak akcji informacyjnej i naiwno¶æ biednych czy
niezorientowanych ludzi.

Nie platformy tylko akwizytorzy którzy dla z³otówki sprzedali by rodzon± matkê, rêczê Ci ¿e nikt nie wyda³ im instrukcji ¿eby tak k³amali tylko robi± to z tego samego powodu co sprzedawcy Amwaya - dla kasy.

Data: 2009-07-10 23:11:50
Autor: Jacek Osiecki
Platformy ida na ca³osc dzieki DVB-T...
Dnia Fri, 10 Jul 2009 22:09:49 +0200, Padre napisa³(a):
[...]

Dok³adnie... Ale inn± spraw± jest totalne milczenie w sprawie przej¶cia na
DVB-T - brak JAKIEJKOLWIEK akcji informacyjnej jest conajmniej dziwny.
Przyda³oby siê choæby po to, by u¶wiadomiæ ludziom by nie kupowali
(nie¶wiadomie) telewizorów bez MPEG4...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-07-11 15:51:27
Autor: Scoth
Platformy ida na ca³osc dzieki DVB-T...

U¿ytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:slrnh5fill.bgk.joshuatau.ceti.pl...
Dnia Fri, 10 Jul 2009 22:09:49 +0200, Padre napisa³(a):
..
Przyda³oby siê choæby po to, by u¶wiadomiæ ludziom by nie kupowali
(nie¶wiadomie) telewizorów bez MPEG4...

Pozdrawiam,
-- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

No kiedys byla wzmianka kilkusekundowa w teleexpresie :D

Data: 2009-07-13 20:48:48
Autor: Robert_J
Platformy ida na ca³osc dzieki DVB-T...
Przyda³oby siê choæby po to, by u¶wiadomiæ ludziom by nie kupowali
(nie¶wiadomie) telewizorów bez MPEG4...

A to niby dlaczego?

Data: 2009-07-15 00:15:10
Autor: Jacek Osiecki
Platformy ida na ca³osc dzieki DVB-T...
Dnia Mon, 13 Jul 2009 20:48:48 +0200, Robert_J napisa³(a):
Przyda³oby siê choæby po to, by u¶wiadomiæ ludziom by nie kupowali
(nie¶wiadomie) telewizorów bez MPEG4...
A to niby dlaczego?

Podkre¶lam s³ówko _nie¶wiadomie_ :)
Ja ¶wiadomie kupi³em w kwietniu tv bez MPEG-4, bo wiem ¿e bêdê korzysta³
z sygna³u z kablówki - a tam mpeg4 nigdy nie u¶wiadczê w takiej formie która
bêdzie obs³ugiwana przez telewizor z DVB-T.

Natomiast wiele osób nie ma pojêcia, ¿e kupuj±c TV bez obs³ugi MPEG4 bêdzie
skazane na satelitê/kablówkê lub zakup osobnego dekoderai zabawê w dwa
piloty...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-07-15 06:45:50
Autor: Sergiusz Rozanski
Platformy ida na ca³osc dzieki DVB-T...
Dnia 15.07.2009 Jacek Osiecki <joshua@ceti.pl> napisa³/a:

Natomiast wiele osób nie ma pojêcia, ¿e kupuj±c TV bez obs³ugi MPEG4 bêdzie
skazane na satelitê/kablówkê lub zakup osobnego dekoderai zabawê w dwa
piloty...

No popatrz, ja mam tuner sat i jako¶ wszystko robiê 1 pilotem, ot pilot od
tv nie jest w efekcie w ogóle potrzebny - bo robi jako monitor.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-07-15 19:23:34
Autor: sensei
Platformy ida na ca³osc dzieki DVB-T...
U¿ytkownik "Sergiusz Rozanski" <write-only-with-spf@sergiusz.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:slrnh5qukq.g6t.write-only-with-spfdns.media-lab.com.pl...
[...]

TV lokalnej nie ogl±dasz czy mieszkasz w Warszawie?

Data: 2009-07-15 19:38:44
Autor: Cavallino
Platformy ida na ca³osc dzieki DVB-T...
U¿ytkownik "sensei" <nieznany@nieznany.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h3l3aq$g6r$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja nie mieszkam w Warszawie, tv lokaln± ogl±dam i dalej jeden pilot.
Naziemna, satelitarna, dvd,muzyka, zdjêcia, divx - wszystko jednym.

Czasem w³±czam tv pilotem od niego - to wszystko.

Data: 2009-07-11 19:14:55
Autor: Cavallino
Platformy ida na ca³osc dzieki DVB-T...
U¿ytkownik "Padre" <Padre@no.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:h387r9$f2q$1mx1.internetia.pl...
[...]

Mnie taki ostatnio zachêca³ do kupna u niego Cyfry, w chamski sposób zreszt±.
Nie da³ sobie przet³umaczyæ ¿e mogê korzystaæ z tañszej oferty ni¿ on proponuje, bo nie wiedzia³ co to Multipakiet i ile kosztuje.
W koñcu stwierdzi³ ¿e je¶li mam Canal+ za 27 z³/m-c to na pewno piracê.
Zastanawia³em siê czy go kopem nie po¿egnaæ.

Data: 2009-07-13 11:36:25
Autor: Marek Dyjor
Cavallino wrote:
[...]

trzeba by³o mu kazaæ przed wyj¶ciem pokazac kieszenie bo pewnie ukra³ ci srebne ³y¿eczki.  :)

Data: 2009-07-13 11:46:30
Autor: Cavallino
Platformy ida na ca³osc dzieki DVB-T...
U¿ytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:

[...]

No co Ty, nie wpuszczam akwizytorów do domu.
Od furtki mi wrzeszcza³.

Data: 2009-07-17 14:40:01
Autor: Big Jack
Platformy ida na ca³osc dzieki DVB-T...
W wiadomo¶ci
*Cavallino* napisa³(-a):

W koñcu stwierdzi³ ¿e je¶li mam Canal+ za 27 z³/m-c to na pewno
piracê. Zastanawia³em siê czy go kopem nie po¿egnaæ.

Dlaczego siê zastanawia³e¶?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675