Platformy kuszą klientów kanałami HD

Data: 2009-12-14 10:10:16
Autor: jerzyn
Platformy kuszą klientów kanałami HD
Prawda to czy fałsz ?
"...W ostatnim czasie wszystkie platformy telewizji satelitarnej wzbogaciły swoje oferty kanałów HD. Sprawdziliśmy, która platforma posiada największa liczbę kanałów HD. Wyliczenia pokazuje poniższa tabela..."
Dałem się "naciąć" na Polsat i czekam aż mi umowa wygaśnie bo w Polsacie miernota jednak .Czy rzeczywiście "n" daje najlepsza ofertę ?

Data: 2009-12-14 10:53:06
Autor: pawell32
jerzyn pisze:
[...]

wszystko zależy od tego co chcesz oglądać.
fakt, mają najwięcej kanałów hd i najwięcej dokumentu.
z drugiej strony każda platforma ma coś unikalnego,
którego nie ma ta czy inna.
większośc kanałów jest podobna.
tu nie płacisz za dekoder i jak pilnujesz opcji dodatkowych
to masz stałą cene

--
pozdrawiam. pawell32
Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-12-14 11:15:58
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:

fakt, mają najwięcej kanałów hd i najwięcej dokumentu.
z drugiej strony każda platforma ma coś unikalnego,

Każda z wyjątkiem n (ruskie filmy pomijam)
Przynajmniej od czasu kiedy również Polsat ma Ligę Mistrzów.

którego nie ma ta czy inna.
większośc kanałów jest podobna.
tu nie płacisz za dekoder

A gdzie koniecznie musisz płacić?
Każda platforma ma opcję 1 zł/1grosz/0 zł

Data: 2009-12-14 12:48:02
Autor: pawell32
Cavallino pisze:
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:

fakt, mają najwięcej kanałów hd i najwięcej dokumentu.
z drugiej strony każda platforma ma coś unikalnego,

Każda z wyjątkiem n (ruskie filmy pomijam)

żal mi Ciebie i twojej cyfry.

[...]

aha, tylko od kiedy i jaki?

Data: 2009-12-14 13:11:24
Autor: Cavallino
Platformy kuszą klientów kanałami HD
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:

Każda platforma ma opcję 1 zł/1grosz/0 zł

aha, tylko od kiedy i jaki?

Od przynajmniej 3 lat, HD.

Data: 2009-12-14 13:57:51
Autor: pawell32
Cavallino pisze:
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:

Każda platforma ma opcję 1 zł/1grosz/0 zł

aha, tylko od kiedy i jaki?

Od przynajmniej 3 lat, HD.

hmmm, tylko dzierżawa

Data: 2009-12-14 14:18:55
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4b263653$1news.home.net.pl...
Cavallino pisze:
[...]

??
Tak, w przypadku za 0 zł chodzi o dzierżawę, nie da się tak nic sprzedać.
Czego Ci trzeba więcej?
N daje dekodery na własność za 0 zł?

Data: 2009-12-14 14:24:32
Autor: pawell32
Platformy kuszą klientów kanałami HD
Cavallino pisze:

hmmm, tylko dzierżawa

??
Tak, w przypadku za 0 zł chodzi o dzierżawę, nie da się tak nic sprzedać.
Czego Ci trzeba więcej?
N daje dekodery na własność za 0 zł?

cyfra od zawsze kasowała 10 lub 15 zł miesięcznie za użytkowanie
dekodera, sprzedawać zaczęli stosunkowo późno.
te osikane philipsy za 0 złoty dają od niedawana.
nie będę się spierał od kiedy bo nie wiem.
dobrze, że teraz tak dają, bo te sd już powinni wychować
z rynku. poza tym pierwsze - po co kupować coś co po
rozwiązaniu umowy jest mało przydatne, drugie - kupisz na własność,
i co zrobisz jak po gwarancji się zepsuje?
sam wiele polsatowskich i c+ dekoderów naprawiałem, bo były
na własność i po gwarancji.

Data: 2009-12-14 14:29:03
Autor: Cavallino
[...]

Nieprawda.
Już od wejścia dekodera HD była możliwość wypożyczenia za 0 zł, potem ceny się bardzo zmieniały, ale przez te 3 czy 4 lata za 0 zł miałem już chyba ze 3 dekodery HD.

te osikane philipsy za 0 złoty dają od niedawana.
nie będę się spierał od kiedy bo nie wiem.

No właśnie, więc nie kłóć się z kimś kto wie.
Od samego początku była opcja z płatną aktywacją, ale dzierżawą za 0 zł.
Dokładnie tak, jak przy osikanych nboxach.

. poza tym pierwsze - po co kupować coś co po
rozwiązaniu umowy jest mało przydatne, drugie - kupisz na własność,

Ale o co Ci chodzi?
Sam ze sobą dyskutujesz?
Bo to Tobie nie podobała się opcja dzierżawy.

Ale odpowiadając - nie masz racji, dekoder na własność jest jak znalazł kiedy potrzebujesz więcej niż jednego.
Zwłaszcza od momenu, kiedy Cyfra ma gratis opcję Multiroom.

i co zrobisz jak po gwarancji się zepsuje?

Wydzierżawię następny.

Data: 2009-12-14 17:41:50
Autor: bufi
Cavallino wrote:

> [...]

Każda z wyjątkiem n (ruskie filmy pomijam)
Przynajmniej od czasu kiedy również Polsat ma Ligę Mistrzów.

Ta LM w Polsacie jest przereklamowana. Dają tylko jeden mecz
na *żywo* , przeważnie z 'kiepskimi' drużynami, który i tak można obejrzeć FTA na SAT1 w lepszej jakości (pomijam polsat hd narazie).

Pozdrawiam

Data: 2009-12-14 19:51:02
Autor: Cavallino
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:hg5tcu$d11$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:

> [...]

na *żywo* , przeważnie z 'kiepskimi' drużynami, który i tak można
obejrzeć FTA na SAT1 w lepszej jakości (pomijam polsat hd narazie).

Nie bardzo rozumiem, co chciałeś napisać.
Jeśli to, że na sd będzie gorzej niż na hd, to rzecz jasna masz rację.
A Polsat dodatkowo ma też Ligę Europejską.
Czasami ciekawszą niż LM (choć może nie w tym roku).

Data: 2009-12-15 08:55:59
Autor: LEHKO

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hg538t$ae1$1news.onet.pl...
[...]

- w N sa WSZYSTKIE mecze ligi miszczów :-)
- kanały: ruskie filmy, TVP HD, ESKA TV, NFILMHD, NSPORT HD, TVN HD, MGM HD
- Turbodekoder HD (prosze nie wspominaj mi o PVR Syfry+, bo to inna liga)
- oferta 99,-/miesiac. (w tej cenie najwiecej do ogladania)

To sa unikalne cechy N tak na szybkiego, oczywiscie nie twierdze ze jest lepsza od C+ i CP, ale twoje stwierdzenie "kazda z wyjatkiem n" jest smieszne.

Pozdrawiam
LEHKO

Data: 2009-12-15 10:32:06
Autor: Cavallino
Użytkownik "LEHKO" <lehko81M@LPAgmail.com> napisał w wiadomości news:

- w N sa WSZYSTKIE mecze ligi miszczów :-)

Zakładając że ktoś chce obejrzeć wszystkie, to jest to plus.

- kanały: ruskie filmy, TVP HD, ESKA TV, NFILMHD, NSPORT HD, TVN HD, MGM HD

Przecież pisałem, że nic nie ma.
Wymienisz choć jedną interesującą pozycję na w/w kanałach z ostatniego miesiąca?

- Turbodekoder HD (prosze nie wspominaj mi o PVR Syfry+, bo to inna liga)

ROTFL !!!
A co, w 3D nadaje?

- oferta 99,-/miesiac. (w tej cenie najwiecej do ogladania)

Nic, kompletnie nic.

Data: 2009-12-15 10:37:39
Autor: pawell32
Platformy kuszą klientów kanałami HD
Cavallino pisze:

Nic, kompletnie nic.
w głowie..

Data: 2009-12-15 10:55:13
Autor: Cavallino
Platformy kuszą klientów kanałami HD
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4b2758e9$1news.home.net.pl...
Cavallino pisze:

Nic, kompletnie nic.
w głowie..

Nie obrażaj tak widzów N, w końcu ktoś mógł ich wprowadzić w błąd nachalną agitką, np. ktoś taki jak Ty.
Popatrzą, policzą, zmienią platformę.

Data: 2009-12-15 11:01:11
Autor: pawell32
Cavallino pisze:

Nic, kompletnie nic.
w głowie..

Nie obrażaj tak widzów N, w końcu ktoś mógł ich wprowadzić w błąd nachalną agitką, np. ktoś taki jak Ty.
Popatrzą, policzą, zmienią platformę.

a ja myslałem, że coś z tego zrozumiesz..
myliłem się

Data: 2009-12-15 11:08:49
Autor: Cavallino
Cavallino pisze:

Nic, kompletnie nic.
w głowie..

Nie obrażaj tak widzów N, w końcu ktoś mógł ich wprowadzić w błąd nachalną agitką, np. ktoś taki jak Ty.
Popatrzą, policzą, zmienią platformę.

a ja myslałem,

I znowu w błąd wprowadzasz......

Data: 2009-12-15 12:51:54
Autor: LEHKO

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hg7l2k$tu5$1news.onet.pl...
Użytkownik "LEHKO" <lehko81M@LPAgmail.com> napisał w wiadomości news:

- w N sa WSZYSTKIE mecze ligi miszczów :-)

Zakładając że ktoś chce obejrzeć wszystkie, to jest to plus.

więc załóż, bo jakiś procent takich ludzi jest

- kanały: ruskie filmy, TVP HD, ESKA TV, NFILMHD, NSPORT HD, TVN HD, MGM HD

Przecież pisałem, że nic nie ma.
Wymienisz choć jedną interesującą pozycję na w/w kanałach z ostatniego miesiąca?

a proszę Cię bardzo:
 TVP HD: "dr. House", starsze polskie filmy (duzo ladniej wygladaja niz na tvp1 czy tvp2), mecze reprezentacji polski (wiem co napiszesz..)

ESKA TV: ogólnie muzyka, wiem ze jest duzo sluchaczo-ogladaczy, dużo nie odbiega od vivy :-)

NFILMHD: dosyć nowe produkcje w jakości HD, ogólnie wałkowane, ale mając te kanały mam również kolekcję VOD i nie muszę czekać aż dany film będzie na kanale (nie powiesz innowacja). Nie jest to może szał bo jest 8 filmow co dwa tygodnie 4 sie zmieniaja, ale moze w niedlugim czasie bedzie wiekszy wybór.

NSPORT: I teraz zastanów się nad swoim tokiem myslenia, no jeżeli Tobie Liga mistrzów nie jest interesującą pozycja to wybacz....

TVN HD to samo co tefałen, tylko ładniej wyglądaja programy w HD, sam nie ogladam to nie wiem, ale czasem jak przeskakuje po kanalach to widać duża róznicę w jakości (fakt czasem wcale)

MGM: klasyka kina, filmy wytwórni Metro-Goldwyn-Mayer tu poczytaj http://lmgtfy.com/?q=mgm -pierwszy wynik. Ale to trzeba poprostu zaobaczyc jak stare filmy np. westerny wyglądają na tym kanale.

- Turbodekoder HD (prosze nie wspominaj mi o PVR Syfry+, bo to inna liga)

ROTFL !!!
A co, w 3D nadaje?

bez komentarza, maluchy po naszych drogach jezdza i lexusy - oba samochody ;-)

- oferta 99,-/miesiac. (w tej cenie najwiecej do ogladania)

Nic, kompletnie nic.

za same HBO, CINEMAX i FILMBOX to policz ile w innych platformach trzeba zaplacic, nie mowiac o wpożyczalniach, kanałach naukowych (N ma jednak najwięcej) itd...

Pozdrawiam
LEHKO

Data: 2009-12-15 13:03:52
Autor: Cavallino
[...]

Nie wiesz.
Bo się z Tobą zgadzam w kwestii wyglądu.

Niemniej zawartości to nie zmienia, nie ma rzeczy która byłaby tylko na TVP HD.

ESKA TV: ogólnie muzyka, wiem ze jest duzo sluchaczo-ogladaczy, dużo nie odbiega od vivy :-)

Czyli nie ma nic.

NFILMHD: dosyć nowe produkcje w jakości HD

Miał być konkret.
Tytuł tej produkcji.

NSPORT: I teraz zastanów się nad swoim tokiem myslenia, no jeżeli Tobie Liga mistrzów nie jest interesującą pozycja to wybacz....

Jest, ale jest również w Polsacie i to otwartym.
Owszem, zdarza sie CZASEM że chciałbym obejrzeć inny mecz niż oferuje akurat Polsat.
To jest plus, jedyny.
Choć nie wiem czy na CP oferta nie jest podobna.

TVN HD to samo co tefałen, tylko ładniej wyglądaja programy w HD, sam nie ogladam to nie wiem, ale czasem jak przeskakuje po kanalach to widać duża róznicę w jakości (fakt czasem wcale)

Nie o tym piszemy.
Skoro na tvn nie ma nic wartego oglądania, to na TVN HD również.

MGM: klasyka kina

Ano właśnie - starocie.
Nie oglądam.

[...]

Sugerujesz, że inny obraz daje, inne wymiary ma, czy co może jeszcze innego?
Bo znam tylko jedną zasadniczą różnicę i jest to różnica w drógą stronę niż sugerujesz - nboxy nie potrafią jednocześnie wyświetlić obrazu przez złącza cyfrowe i analogowe.

- oferta 99,-/miesiac. (w tej cenie najwiecej do ogladania)

Nic, kompletnie nic.

za same HBO, CINEMAX i FILMBOX to policz ile w innych platformach trzeba zaplacic

Ja płacę 43 zł bodajże, dodatkowo mając w tym 3*Canal+, cały pakiet Komfortowy Cyfry, wszystkie opcje HD minus Cinemax, w którym i tak nic nie ma, podobnie jak w FB.

, nie mowiac o wpożyczalniach, kanałach naukowych (N ma jednak najwięcej) itd...

Nie rozśmieszaj mnie, please.
Ponawiam pytanie, podaj tytuł jakiejkolwiek pozycji, którą warto by było obejrzeć i nie mam takiej możliwości poza N.
Czasem jakiś konkretny mecz w LM - tu jest jedna jedyna różnica.
Jest jakaś inna?

Data: 2009-12-15 13:07:23
Autor: Bartłomiej Zieliński
Użytkownik Cavallino napisał:
Ponawiam pytanie, podaj tytuł jakiejkolwiek pozycji, którą warto by było
obejrzeć i nie mam takiej możliwości poza N.

Czy warto obejrzeć, to - jak mawiali starożytni Rosjanie - djeło wkusa. Co dla jednego będzie warte obejrzenia nawet za dużą cenę, dla innego nie.

Data: 2009-12-15 13:14:42
Autor: Cavallino
Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <Bartlomiej.Zielinski@polsl.pl> napisał w wiadomości news:

Czy warto obejrzeć, to - jak mawiali starożytni Rosjanie - djeło wkusa. Co dla jednego będzie warte obejrzenia nawet za dużą cenę, dla innego nie.

Zgadza się.
Ale dopóki mnie nie przekonasz, że jednak warto, to (z mojego punktu widzenia rzecz jasna) nie warto.
Więc nie widzę powodów, dla których miałbym twierdzić coś odwrotnego.

Data: 2009-12-15 14:29:14
Autor: LEHKO

podkreślam że tylko na N obejrzysz wyżej wymienione pozycje w jakości HD i jest to cecha w tym momencie unikalna, natomiast ty napisales inaczej:

[...]

Tobie nic- inni ogladaja. C+,CP nie maja, czyli również unikalna

NFILMHD: dosyć nowe produkcje w jakości HD

Miał być konkret.
Tytuł tej produkcji.

a tu link do filmów: http://nfilmhd.pl/site/filmy/wszystkie-filmy

cały czas temat wątku, nie chodzi mi o konkrety, ponieważ jak ironman leciał to co w canal+ bylo lepszego? (wiem wiem dla Ciebie IRONMAN to shit)

[...]

widzisz i cecha unikalną jest to że lecą wszystkie mecze LM

[...]

JW

MGM: klasyka kina

Ano właśnie - starocie.
Nie oglądam.

a czy ktoś tu kiedykolwiek o Tobie wspomniał, co ogladasz co lubisz? Autor wątku pyta o ofertę N itd..., skąd wiesz że nie jest pasjonatą starych westernów?

[...]

Obsługa, menu, pojemność dysku, awaryjność, możliwość oglądania portali typy onetfoto, tvn24, YOUTUBE, proste gry dla zabicia czasu itd.....

(wiem wiem powyższe Cie nie interesuje, może autora tak, więc wymieniam)

- oferta 99,-/miesiac. (w tej cenie najwiecej do ogladania)

Nic, kompletnie nic.

J.W

[...]

w pakiecie komfortowym cyfry, przynajmniej ze strony to bardzo duzo wymieniaja kanałów FTA które również są w N. Także za taka cene troszke więcej masz w N, pomijając to, że zapewne masz te C+ na jakies tam poł roku za pół ceny czy inne wynalazki cyfry.

[...]

ehhhh
ok przekonałeś mnie, już wiem że Tobie najlepszą ofertę ma C+,

PS. Jedyna oferta która mi odpowiadała C+ to ten telewizorek który bym w kuchni powiesił i podłączyłbym n-boxa, żeby mieć w nim HD, natomiast dekoder Cyfry oddałbym dla rodziców, i tak mają zwykły telewizor wiec nie potrzebują dkodera HD. ;-)

Chyba wszystko już napisałem w tym temacie jezeli chodzi o N :-) wiec EOT

Data: 2009-12-15 14:59:51
Autor: Cavallino
[...]

Aaaaaa - o to Ci chodzi.
Miałem na myśli unikalne pozycje programowe.

HD nie jest celem w samym sobie.
Przynajmniej dla mnie, bo jak widać marketoidzi z N włożyli już niektórym do głów, że tak może być.

Dla mnie przy wyborze platformy liczy się tylko jej clou, czyli zazwyczaj jej programy własne, bo reszta jest podobna na wszystkich platformach.
Rozumiem jednak, że kogoś może to nie interesować to co mnie, ale w takim przypadku sens ma najtańszy Polsat.
Przepłacanie za byle jaką zawartość programową w N tylko dlatego że to nic jest w HD, jest niestety kiepsko przemyślane.
I jest powodem zabijania jakości tv.
Jak marketoidzi platform rzucą się na taką samą opcję, czyli sztucznie pozawyżają ilość kanałów HD, żeby ładniej to wyglądało na słupkach, ale absolutnie nie poszerzając oferty, to wolę sobie tego nie wyobrażać.
Już teraz jest kiepsko, jakość zawartości wszystkich platform spada, kiedyś w C+ Film czy HBO praktycznie w każdym tygodniu, a nawet dniu, było coś do obejrzenia, teraz jeśli uda mi się wyłowić chociaż kilka pozycji w miesiącu, których jeszcze nie widziałem, a które są coś warte to jest maks.

Tobie nic- inni ogladaja. C+,CP nie maja, czyli również unikalna

Jasne, klon Mango TV też byłby unikalny, tyle że totalnie nie o to chodzi.
Tylko o jakąś wartość dodaną, coś co robi różnicę.
Tak jak Canal+ w Cyfrze, czy Polsat Sport w CP.

NFILMHD: dosyć nowe produkcje w jakości HD

Miał być konkret.
Tytuł tej produkcji.

a tu link do filmów

Ja wierzę, że tam są filmy, ale jeśli uważasz że tam jest coś super to zapodaj co.
Link do listy chłamu nie jest tym o co chodziło.

cały czas temat wątku, nie chodzi mi o konkrety, ponieważ jak ironman leciał to co w canal+ bylo lepszego? (wiem wiem dla Ciebie IRONMAN to shit)

Dokładnie.
Musieliby mi dopłacać żebym coś takiego obejrzał, a i tak boję się żebym zasnął.

widzisz i cecha unikalną jest to że lecą wszystkie mecze LM

Jesteś pewien, że Polsat nie pokazuje wszystkich?

[...]

Masz rację, jak ktoś lubi oglądać starocie, to może być atut.
Ale tego nie wiemy, jak napiszę że tego oczekuję, to wtedy zaptaszkujemy pozycję. ;-)

Obsługa, menu, pojemność dysku, awaryjność, możliwość oglądania portali typy onetfoto, tvn24, YOUTUBE, proste gry dla zabicia czasu itd.....

Dobrze wiesz, że niewszystko jest prawdą, więc sobie daruj.
A nawet jakby było, to kto w tym celu używa dekodera?
0,001 % luda?

(wiem wiem powyższe Cie nie interesuje, może autora tak, więc wymieniam)

Zapewne ma komputer z netem, skoro napisał, więc wartość dodana z tego żadna.

[...]

Więcej?
Z tego wszystkie C+ wyceniam na 90%, HBO na 8%, 1% na pasma przyrodnicze, resztę na pozostałe 1%.
Więc nie ma szans, aby w N było coś więcej,  ten pozostały shit czy będzie na 5 kanałach, czy 500 - nie robi różnicy.

, pomijając to, że zapewne masz te C+ na jakies tam poł roku za pół ceny czy inne wynalazki cyfry.

Średnia cena tego pakitu przez 2 lata to 78 zł, a uwzględniając wartość telewizora 54 zł.
Więc nie trafiłeś.

ok przekonałeś mnie, już wiem że Tobie najlepszą ofertę ma C+,

Dla mnie i ludzi o podobnych zainteresowaniach.
Dla reszty ma Polsat, z racji ceny.

Cały czas staram się dowiedzieć dla kogo najlepszą ma N.

Wymieniłeś pasjonatów starych filmów, ludzi którzy koniecznie muszą obejrzeć LM w piłce, za to kompletnie nie chcą oglądać (o wiele ciekawszej) piłki ligowej, wcześniej wspomniano o pasjonatach filmów ruskich, czy muszących oglądać koniecznie Discovery HD.
Jak oceniasz ich ilość?
1% userów N?
A po co kupuje ją reszta?
Dali sobie zrobić wodę z mózgu przez marketingowców N i tyle.
I ten sposób N załatwia sobie sprawę reklamą i takimi jak Wy pseudofachowcami, zamiast skupić się na polepszeniu oferty.
I to właśnie chciałem napiętnować.
Ale żeby nie było, pochwalić również ich można, dzięki temu wszystkiemu przynajmniej wymuszają postęp i niskie ceny u konkurencji - to jest największy plus tej platformy.

Data: 2009-12-15 16:00:20
Autor: bufi
Cavallino wrote:

> widzisz i cecha unikalną jest to że lecą wszystkie mecze LM

Jesteś pewien, że Polsat nie pokazuje wszystkich?

Nie pokazuje. W CP jest tylko jeden mecz na żywo i to
jakiś przeważnie kiepski. Są naturalnie powtórki, ale
co to za przyjemność oglądać mecz po fakcie, tydzień później.

Jedynym sportem unikatowym w CP jest F1 no i siatkówka kobiet,
jak ktoś lubi popatrzeć. Dlatego wczoraj pisałem, że LM to żaden argument przy wyborze CP.

Pozdrawiam

Data: 2009-12-15 17:34:26
Autor: Cavallino
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:hg8bqk$969$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:

> widzisz i cecha unikalną jest to że lecą wszystkie mecze LM

Jesteś pewien, że Polsat nie pokazuje wszystkich?

Nie pokazuje. W CP jest tylko jeden mecz na żywo i to
jakiś przeważnie kiepski.

No nie wiem, ja w otwartym Polsacie oglądałem przynajmniej kilka meczów na poziomie.
A chyba w ofercie CP Polsat również jest.
Rozumiem, że na innych kanałach żaden inny mecz nie leci na żywo?

Dlatego wczoraj pisałem, że LM to żaden argument przy wyborze CP.

Jeśli jest tylko to samo co na zwykłym Polsacie to faktycznie.
A jak z LE?
To mają na wyłączność, więc powinni puszczać od groma meczów.

Data: 2009-12-15 16:59:10
Autor: bufi
Cavallino wrote:

> jakiś przeważnie kiepski.

No nie wiem, ja w otwartym Polsacie oglądałem przynajmniej kilka
meczów na poziomie.  A chyba w ofercie CP Polsat również jest.

Oj tam, raz Barce puścili czy tam Real.

Rozumiem, że na innych kanałach żaden inny mecz nie leci na żywo?

Nie, tylko na otwartym.

> [...]

A jak z LE?
To mają na wyłączność, więc powinni puszczać od groma meczów.

No tak. Cała kolejka LE leci na żywo. No ale to nie ta liga,
no i jakość przekazu najwyższych lotów też nie jest.

Pozdrawiam

Data: 2009-12-15 18:17:21
Autor: Cavallino
[...]

Oj chyba więcej niż raz.
Raz czy dwa to był mecz, który z założenia był już klapą, przeważnie większych zastrzeżeń nie miałem.

A jak z LE?
To mają na wyłączność, więc powinni puszczać od groma meczów.

No tak. Cała kolejka LE leci na żywo.

Czyli coś za coś.

No ale to nie ta liga,

Od LM również są lepsze zwykłe rozgrywki ligowe, a tego na N nie ma w ogóle.

no i jakość przekazu najwyższych lotów też nie jest.

Przecież mają PSport HD, nie puszczają tam LE?

Data: 2009-12-16 08:29:57
Autor: LEHKO

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hg84op$bjn$1news.onet.pl...
[...]

coraz więcej ludzi posiada tv lcd i uwierz mi, że to jest atut, sam mam N :-) i tv lcd i jak szukam czegos do pooglądania to priorytetem jest kanał HD, jak na zadnym nic nie znajde ciekawego (co rzadko sie zdarza) wtedy ogladam na którymś SD

[...]

to jedz po wszystkich platformach a nie tylko po N, najpierw zachwalasz C+, teraz piszesz że spada zawartość..., w NFILMIE wzrasta zawartość z tego co widze.

[...]

NSPORT, NFILM (wiem Tobie to shit :-) - znowu zgadłem?)

[...]

ale o co Tobie chodzi człowieku, nie no mam Ci zapodać który film mi się podobał? o gustach sie nie dyskutuje, gdyby C+ wałkował IRONMANA (heh uczepilem sie tego ;-)) pewnie byłby Tobie to najlepszy film tamtego roku. Ale np. film "NEXT" czy "Indiana Jones i Królestwo Kryształowej Czaszki " bardzo miło się oglądało w jakości innej niż CP czy C+, chociaż z tego co pamiętam nie były w HD

[...]

jestem

[...]

ręce opadają.... przypominam -o ofercie rozmawiamy i o innowacjach a nie jak komus sie spodobaja westerny to zaptaszkujesz a jak nie to nie. TO JEST ATUT czy Ci to sie podoba czy nie!!! Czego tu nie wiemy? Że w Polsce nie ma osoby której podobają się filmy wytwórni MGM, bo w sumie tam nie tylko westerny lecą.

[...]

Powiedz mi co nie jest prawdą, bo to testowałem i uwierz mi że wygodniej jest sobie siedziec ze znajomymi przed tv i smiac sie z filmikow na YT niz wszyscy znajomi zwieszeni nad komputerem, bo chcialem jakiś smieszny filmik obejrzec. Ludzie sa wygodni i w tym kierunku to wszystko idzie.

(wiem wiem powyższe Cie nie interesuje, może autora tak, więc wymieniam)

Zapewne ma komputer z netem, skoro napisał, więc wartość dodana z tego żadna.

jak wyzej, dodam ze filmy tez na komputerze mozna ogladac w tv w kinie w komórce, może komputer mi nie potrzeny bo mam komórke?

[...]

średnia średnią, ale przez cały okres ile kanałów tracisz z biegiem czasu? i nazywajmy rzeczy po imieniu, placisz za telewizorek (nie telewizor), który i tak po skonczeniu abonamentu bedzie wart ~200zł, oraz cyrograf podpisałeś na 24 m-ce, a klienci innych platform beda mieli po roku dwa razy wiecej do ogladania.

ok przekonałeś mnie, już wiem że Tobie najlepszą ofertę ma C+,

Dla mnie i ludzi o podobnych zainteresowaniach.
Dla reszty ma Polsat, z racji ceny.

Cały czas staram się dowiedzieć dla kogo najlepszą ma N.

Dla ludzi ceniących jakość, bogatą ofertę programową, przyjazne w urzytkowaniu dekodery itd...

[...]

specjalnie Tobie przygotuje porównanie oferty programowej N i C+

Pozdrawiam
LEHKO

Data: 2009-12-16 09:49:00
Autor: pawell32
LEHKO pisze:
[...]

Z kim chcesz dyskutować? z kimś kto jest jednostronnie nastawiony
i dla kogo jedyną słuszną telewizją jest c+, a ci co mają n to
debile bo dali się nabrać na reklame, a sam się nabrał na tv lg
(gdzie za mniejsze pieniądze są lepsze) za 1 zł!
teraz jest złapany na 2 lata, gdzie dąży się do skracania umów.
ktoś kto każdego łapie za słówka i na siłę udowadnia, że to ON
ma racje, a nie przedmówca.
ktoś kto ma problemy z odbiorem, bo ma gównianą antene i spieprzoną
instalacje ma pretensje do operatora (tnk i dvb-t)?
tu chodzi o wymianę doświadczeń i uwag, a nie wymądrzanie się.
wydaje mi się, że gość w domu ma nie wiele do powiedzenia
i szuka miejsca do wyszczekania się.
proponuję zrobić tak jak on sam - plonk.
wpierw prowokuje, a potem plomkuje. im więcej osób go wy filtruje
tym mmiej będzie tu jadu.

Data: 2009-12-16 11:10:18
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4b289f03$1news.home.net.pl...
LEHKO pisze:
[...]

Jakbyś przeczytał z kilka postów wiedziałbyś że to nieprawda.
Dla kogoś, kto ma inne zainteresowania Polsat jest lepszy z powodu niższej ceny.

, a ci co mają n to
debile bo dali się nabrać na reklame, a sam się nabrał na tv lg
(gdzie za mniejsze pieniądze są lepsze) za 1 zł!

LOL
Proszę o ofertę na lepsze tv za mniej niż 1 zł.

teraz jest złapany na 2 lata,

Nie zdarzyło się, żebym jakąś umowę do końca zrealizował.
Zawsze C+ zmieni a to cennik, a to regulamin i jest wolny.;-)
Za to przez ostatnie kilka lat tak dobrej cenowo oferty nie było, więc spokojnie mogę poświęcić te 54 zł miesięcznie przez dwa lata za taki wybór kanałów.

ktoś kto ma problemy z odbiorem, bo ma gównianą antene i spieprzoną
instalacje ma pretensje do operatora (tnk i dvb-t)?

I znowu łżesz jak pies.
To ITI nadaje z gównianego konwertera, skoro tylko z nim były problemy na małej antenie, z Cyfry chodziło wszystko i bez zająknięcia.
A co dvb-t, to jestm dziwnie spokojny, że powody zakłóceń też były zewnętrzne, bo jakoś dziwnym trafem bez ŻADNEJ modyfikacji z mojej strony nagle ustąpiły po przeniesieniu muxa na docelowy kanał i moc.

wpierw prowokuje, a potem plomkuje.

Plonkuję każdego, kto zamiast meyrtorycznie dyskutować jedzie z osobistymi wycieczkami.
Nie zawsze mam ochotę odpowiadać takiemu w tym samym chamskim stylu, więc wrzucenie chamidła do kibla jest lepszym rozwiązaniem, a przynajmniej mniej czasochłonnym.

Data: 2009-12-17 15:04:04
Autor: zorka

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hgabmc$gq4$1news.onet.pl...

LOL
Proszę o ofertę na lepsze tv za mniej niż 1 zł.

Ha ha
I naprawde wierzysz, że dostałeś ten telewizorek za 1 zł?
Właź dalej firmom, sklepom, nadawcom w 4 litery
 a zwykłych konsumentów szmać i pomiataj nimi (robisz to od kiedy pamietam)- w tym równiez siebie.

Data: 2009-12-17 15:15:05
Autor: pawell32
zorka pisze:
[...]

niech wirzy, że to dobry zakup.
koledze kupiłem asusa 23,6 cala za mniejsze pieniądze
niż on ma to abonamencie, i też można na raty.

Data: 2009-12-17 16:20:02
Autor: Cavallino
Platformy kuszą klientów kanałami HD
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:

koledze kupiłem asusa 23,6 cala za mniejsze pieniądze
niż on ma to abonamencie

Cały czas nie podałeś gdzie rozdają takie telewizory....

, i też można na raty.

No i łatwo policzyć - 1000 zł/24=41,67, do tego zapewne dojdą jeszcze odsetki, czyli z 45 zł sama rata.
Więc jeśli za 33 zł więcej mam pakiet Komfortowy z 3*Canal+,4*HBO, Filmboxem i innymi opcjami HD, do tego opcję Multiroom i dekoder wynajęty za darmo, to zdecydowanie taka oferta jest dla mnie lepsza.
Nikt mi za 33 zł takiej nie sprzeda, choćby marketoidzi z N czary odprawiali.

Data: 2009-12-18 08:22:51
Autor: LEHKO

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hgdi72$drl$1news.onet.pl...
[...]

wczoraj dzwoniłem i pytałem o ten telewizorek i oferte - nie jest tak pieknie jak to marketingowo piszesz :), placisz 10zł/miesiac za hd?

Data: 2009-12-18 08:24:37
Autor: Cavallino
[...]

Nie.
Płacę 0 zł za miesiąc za dekoder HD.

Data: 2009-12-18 08:30:54
Autor: LEHKO

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hgfank$j6a$1news.onet.pl...
[...]

oooo prosze a jakis link do regulaminu tej promocji? na którą sie zalapales

Data: 2009-12-18 08:41:26
Autor: Cavallino
Użytkownik "LEHKO" <lehko81M@LPAgmail.com> napisał w wiadomości news:hgfbo9$ri3$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Mogę Ci skana aneksu wysłać co najwyżej.
Zresztą to już 3 dekoder HD który dali mi za darmo w ciągu ostatniego pół roku.
Inaczej bym nie wziął żadnego, bo aż tak nie był mi potrzebny, oglądam z htpc.

Ta promocja zmieniała się już ze 2 razy od tego czasu, więc mogli i to zmienić.
A w sprawie dekoderów za 0 zł dzwoń raczej do Centrum Cyfra+, a nie na infolinię, przy zakupie zawsze dostaję inne (lepsze) warunki niż wyczytuję w necie.

Data: 2009-12-18 11:49:25
Autor: LEHKO

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hgfbn5$lbb$1news.onet.pl...
[...]

Nie wiem jak to jest z ta cyfra, jak weszła ta promocja to tez za dekoder z HD i te knalay sie placilo 10/miesiac, teraz aktualnie tez tak jest bo wczoraj rozmawialem z konsultantem, ogolnie to mnie przerazilo, bo teraz jest tak komfortowy z HBO C+ cinemax 46,90 przez pierwsze 6 miesiecy, przez kolejne 6 miesiecy 86,50 i ostatni rok 118,45. Tak wygladaja oplaty zaznaczam bez HD bo za HD do kazdego przedziału czasowego trzeba doliczyc 10zł/miesiac. Z tego co ty piszesz to masz przez cały okres umowy tak jak inni klienci przez pierwsze 6 miesiecy, ale ty dodatkowo masz HD, także nie wiem czy jestes stalym klientem czy co, ale skoro widze ze na tej grupie ludzie pytaja o oferte bo chca nowa podpisac, a ty im piszesz ze cyfra ma najkorzystniej i podajesz swoj przyklad to wprowadzasz ludzi w blad. Jezeli gdzieś sie pomyliłem to mnie popraw.

Data: 2009-12-18 13:15:00
Autor: Cavallino
[...]

Kanały HD są w tej promocji za free. To samo dotyczy (dotyczyło) dekodera HD bez dysku.
PVR zawsze był płatny.

[...]

No to ja mam inną ofertę, nie mam Cinemax, za to mam Filmbox za friko na cały okres i kanały HD za friko na cały okres.

 Tak wygladaja oplaty
zaznaczam bez HD bo za HD do kazdego przedziału czasowego trzeba doliczyc 10zł/miesiac.

Nie trzeba.
Co najwyżej tyle może TERAZ kosztować wynajem.
Może być tak że od kiedy sprzedają dekodery SD za 1 gr, zrezygnowali z darmowego wynajmu.
Co by oznaczało, że dobrze zrobiłem że się spieszyłem z zawarciem umowy.

Z tego co ty piszesz to masz przez cały okres umowy tak jak inni klienci przez pierwsze 6 miesiecy

Nieprawda, nic takiego nie pisałem.
Mówiłem że średni abonament przez cały okres umowy wynosi ok. 78 zł, a po uwzględnieniu wartości TV 54 zł.

[...]

Nie, to Ty raczej pytałeś o coś innego.
Ja żadnych płatnych cinemaxów nie mam.

Data: 2009-12-18 13:28:30
Autor: Cavallino
[...]

Ja korzystałem z promocji na takich warunkach:
http://satkurier.pl/news/50591/cyfra-darmowy-multiroom-i-telewizor-za-1zl.html

"12 listopada 2009 roku platforma satelitarna CYFRA+ wprowadza nowe promocje, w tym telewizor LCD za 1 zł i darmowy multiroom. Jednak osoby, które dopiero zamierzają podpisać umowy, czeka niemiła niespodzianka, a mianowicie opłata w wysokości 10 zł za wynajem dekoderów z nagrywarką i HD. Z nieoficjalnych informacji wynika jednak, że to opłata przejściowa, która prawdopodobnie zostanie zniesiona.

Wynajem dekoderów SD nadal pozostaje bezpłatny, a możliwość ich zakupu to 79 zł oraz od 199 zł za HD. Nadal obowiązują warunki promocji wprowadzonych na początku listopada dotyczące umów na 13 i 18 miesięcy, czyli darmowe kanały HD przez cały okres umowy, rabat na abonament 50 proc. przez 9 miesięcy (przy umowie na 13 miesięcy) lub 11 miesięcy (przy umowie na 18 miesięcy). Dodatkowo przy umowie 13 miesięcy klient otrzymuje darmowy dostęp do CANAL+, HBO, Cinemax i HBO Digital przez 4 miesiące, a w przypadku umowy na 18 miesięcy przez 5 miesięcy oraz dodatkowo przez kolejne 4 miesiące w cenie za 36 zł pakiet CANAL+ z Cinemax i HBO.

Promocja telewizorów za 1 zł obejmuje LCD firmy LG - 23" Full HD. Czas trwania umowy to 24 miesiące z pakietami Prestiżowy+, Prestiżowy HD+ oraz Komfortowy+ z kanałami dodatkowo płatnymi CANAL+ i HBO. Dodatkowo abonent otrzymuje darmową usługę multiroom (umożliwia niezależny odbiór różnych kanałów na dwóch telewizorach) przez dwa lata. Reszta promocji z umową na 24 miesiące także pozostaje bez zmian: darmowe kanały HD przez cały okres umowy, 50 proc. rabat na abonament przez 11 miesięcy, 50 proc. zniżki na CANAL+ przez 24 miesiące, HBO oraz HBO Digital za darmo przez 6 miesięcy. Promocja telewizora za 1 zł obejmuje nowych klientów i abonentów CYFRY+ od co najmniej 9 miesięcy, korzystających z pakietów Prestiżowy+ bądź Prestiżowy HD+ (lub zmienią obecny pakiet na te opcje abonamentowe) i podpiszą umowę na kolejne 24 miesiące."

Aktualna promocja jest już trochę gorsza, ale HD nadal jest za friko (co nie znaczy że z bezpłatnym wynajmem dekodera), a nie tak jak piszesz za 10 zł:
http://www.cyfraplus.pl/html/promocje/2009/200911/promo-20091102-50-procent-taniej-11-12.html

Data: 2009-12-18 14:33:49
Autor: LEHKO

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hgfsi6$3oh$2news.onet.pl...
Użytkownik "LEHKO" <lehko81M@LPAgmail.com> napisał w wiadomości news:

<CIACH>

Ok czaje, nie musisz placic za HD tylko za dekoder HD, czyli jak wezme dekoder zwykly SD, ale karte wrzuce do dekodera HD to bedę miał kanały HD bez dodatkowych oplat. Ogólnie ostro zamotane, dobre w przypadku jak już ktoś posiada dekoder HD mysle ze mniej niz 5% abonentów, a jak nie mamy to za ta wygode mimo wszystko 240 trzeba zaplacic. Dobrze ze N uwaza HD za standart i dając więcej kanałów nie karza sobie dodatkowo placic. Obiektywnie patrzac kazda z platform ma swoje wady i zalety i nie odważyłbym sie stwierdzic ze któraś platforma jest lepsza od innej, zalęzy co komu odpowiada.

Data: 2009-12-18 15:05:30
Autor: Cavallino
Platformy kuszą klientów kanałami HD
Użytkownik "LEHKO" <lehko81M@LPAgmail.com> napisał w wiadomości news:

Ok czaje, nie musisz placic za HD tylko za dekoder HD

Nie, ja nie muszę ani za opcje HD, ani za wynajem dekodera HD.
UWAGA ! Mowa o dekoderze bez dysku, dekodery z dyskiem cały czas są płatne w tej promocji.

, czyli jak wezme dekoder zwykly SD, ale karte wrzuce do dekodera HD to bedę miał kanały HD bez dodatkowych oplat.

Nie ma tak dobrze.
Prawdopodobnie w ogóle Ci nie uruchomią opcji HD, jak nie weźmiesz dekodera HD (któregokolwiek).
Względnie możesz sobie wziąć samą kartę, wtedy włączają.

Potem możesz sobie oczywiście wynająć co chcesz.
Ale już nei na promocyjnych warunkach zapewne.

Data: 2009-12-18 08:33:24
Autor: pawell32
LEHKO pisze:
[...]

jak chcecie, to wam podam.
www.arest.pl - jeden z najlepszych sklepów we Wrocławiu.
oferta może nie jest zła, ale nie każdemu taki tv jest
potrzebny, a nie przecież nie odliczą kosztów tv i nie dadzą
takiego abonamentu za 39 zł.
ale są ludzie, którzy nie dają się nabić w butelkę,
nie dają się nabrać na każdą promocję...

Data: 2009-12-17 16:15:53
Autor: Cavallino
Użytkownik "zorka" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości news:hgddok$re$1news.onet.pl...

[...]

Inaczej bym go nie wziął, gdybym nie akceptował ceny abonamentu (bez liczenia tego tv).
A że stwierdziłem, że cena przyzwoita, duży kawałek abonamentu mam za free przez cały okres umowy, resztę przez jej część, a tv jest dodatkowym atutem, więc czemu nie skorzystać?

W przeciwieństwie do niektórych wszystko zawsze liczę PRZED zakupem, czytam warunki promocji, więc ciężko żebym wtopił z nieświadomości.

Data: 2009-12-17 08:08:09
Autor: Mamut
Platformy kuszą klientów kanałami HD

> Ha ha
> I naprawde wierzysz, że dostałeś ten telewizorek za 1 zł?

akurat ten TV od Cyfry to nie taka zła opcja. Ludzie ktorzy i tak
decydowali sie na Prestiżowy pakiet mają go za darmo, do tego kilka
miesiecy znizki na abonament. Czemu nie skorzystac skoro i tak płacą
co miesiac i placili by tyle samo i bez tego telewizorka.
Z drugiej strony 23calowyekran to raczej monitor a nie urzadzenie do
odbioru telewizji. Ale zawsze mozna go sprzedac chocby na allegro i
miec zaplacone abo za tą kase na prawie rok.

Data: 2009-12-17 17:12:45
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mamut" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:7f17725c-8766-44b0-829f-7492a04ed429n35g2000yqm.googlegroups.com...

> Ha ha
> I naprawde wierzysz, że dostałeś ten telewizorek za 1 zł?

akurat ten TV od Cyfry to nie taka zła opcja. Ludzie ktorzy i tak
decydowali sie na Prestiżowy pakiet mają go za darmo

Ja bym za koszt Prestiżowego na to nie poszedł.
Ale przy nowych umowach dawali go już do Komfortowego - więc się skusiłem.

Z drugiej strony 23calowyekran to raczej monitor a nie urzadzenie do
odbioru telewizji.

Do sypialni, albo dla dziecka jak znalazł.
Do tej pory oglądało na 25 calowym CRT, więc nic nie straciło.

Data: 2009-12-17 08:19:17
Autor: Mamut
Platformy kuszą klientów kanałami H D

Ja bym za koszt Prestizowego na to nie poszedl .
Ale przy nowych umowach dawali go juz do Komfortowego - wiec sie skusilem..

a to nawet nie wiedzialem, tym bardziej warto.
A juz nie dają ?

Data: 2009-12-17 18:12:53
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mamut" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:b5d007c1-6a9a-4e30-b72a-46eaf51102edj14g2000yqm.googlegroups.com...

Ja bym za koszt Prestizowego na to nie poszedl .
Ale przy nowych umowach dawali go juz do Komfortowego - wiec sie skusilem.

a to nawet nie wiedzialem, tym bardziej warto.
A juz nie dają ?

Przy nowych chyba cały czas dają, przy starych cały czas nie.
Oczywiście trzeba mieć też opcję C+ i HBO, ale że ja Cyfrę mam generalnie głównie dla Canal+, to dodatkowe HBO (*4 rzecz jasna) nie jest dla mnie problemem gdy dostaję tv za 1 zł.
Zawsze coś się obejrzy i to w HD.

Data: 2009-12-18 07:56:27
Autor: Bartłomiej Zieliński
Platformy kuszą klientów kanałami HD
Użytkownik Cavallino napisał:
Do tej pory oglądało na 25 calowym CRT, więc nic nie straciło.

Chyba, że trochę wysokości ekranu ;-)

Data: 2009-12-18 08:20:29
Autor: Cavallino
Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <Bartlomiej.Zielinski@polsl.pl> napisał w wiadomości news:hgf92r$c3r$1polsl.pl...
Użytkownik Cavallino napisał:
Do tej pory oglądało na 25 calowym CRT, więc nic nie straciło.

Chyba, że trochę wysokości ekranu ;-)

Za to zyskało się na szerokości.
Coś za coś.

Data: 2009-12-18 07:47:49
Autor: pawell32
Mamut pisze:
[...]

bo to monitor z funkcją tv.
opłacać się opłaca, bo jaki by nie był to kwota ok 1100,
inny można kopić nieco takiej, ale abo wychodzi
na rozsądnym poziomie, choć i tak pewnie nie dali
za niego więcej niż 800 zł

Data: 2009-12-18 08:20:04
Autor: Cavallino
[...]

Grubo ponad rok.

[...]

W życiu nigdy.
Skoro pojawia się na allegro za 1000 zł, tzn. że w zakupie kosztuje sprzedawców te 800-900 zł.
A przy takim zakupie, 30 000 szt jednorazowo, na pewno rabaty uzyskali znacznie większe, obstawiam że jak wydali po 500 zł to już i tak dużo.
Ale jakie to ma znaczenie dla końcowego usera?

Data: 2009-12-18 14:25:23
Autor: MF[PL]
Cavallino pisze:
W życiu nigdy.
Skoro pojawia się na allegro za 1000 zł, tzn. że w zakupie kosztuje sprzedawców te 800-900 zł.

Sorry, ale nie wiesz o czym piszesz. Jeśli na Allegro jest za tysiąc, to sprzedawca zapłacił za niego m/w 960,- a czasem nawet 970,-. Sprzedawcy na Allegro do swoich cen zakupu dodają 3-5% max, przynajmniej jeśli chodzi "grubszy" sprzęt. W sklepach "stacjonarnych" to m/w 6-9%. Jeśli w sklepie jest za 1000,- to sprzedawca zapłacił m/w 930,- w hurcie. To tak z grubsza. Oczywiście trafiają się odstępstwa od tego co napisałem (jakieś jednorazowe promocje - zwykle robione przez producentów sprzętu).

A przy takim zakupie, 30 000 szt jednorazowo, na pewno rabaty uzyskali znacznie większe, obstawiam że jak wydali po 500 zł to już i tak dużo.
Ale jakie to ma znaczenie dla końcowego usera?

Tu się nie wypowiadam, bo nie mam zielonego pojęcia.

Data: 2009-12-18 05:52:43
Autor: Mamut
Platformy kuszą klientów kanałami H D

> W zyciu nigdy.
> Skoro pojawia si na allegro za 1000 z , tzn. e w zakupie kosztuje
> sprzedawc w te 800-900 z .

Sorry, ale nie wiesz o czym piszesz. Jesli na Allegro jest za tysiac, to
sprzedawca zaplaci za niego m/w 960,- a czasem nawet 970,-. Sprzedawcy
na Allegro do swoich cen zakupu dodaj 3-5% max, przynajmniej jesli
chodzi "grubszy" sprzet. W sklepach "stacjonarnych" to m/w 6-9%. Jesli w
sklepie jest za 1000,- to sprzedawca zaplaci m/w 930,- w hurcie. To tak
z grubsza.

nie wiem skad masz te informacje bo wydają sie kompletnie wymyslone.
Sam znam goscia z firmy ktora handluje sprzetem elektronicznym (tez na
allegro)
i minimalny  zysk na sztuce to 100zl na sztuce i ponad 200zl na takich
powyzej 3000zl. Oczywiscie to jest zysk brutto ale i tak mu zostaje
duzo wiecej niz marne 3%. Nikt by sie nie bawil w to za 50zl od
sztuki. Wiesz ile to problemu? ile sprzetu wraca uszkodzonego przez
kurierow? ile jest zabawy z reklamacjami itd?
Nie wiem ile cyfra dala za te TV ale mysle ze zakupila ponad 50tys
sztuk. Jakbym mial strzelac to ponizej  800zl. Ale oni nie po to
kupili te TV zeby na nich zarobic tylko po to żeby przyciagnac jak
najwiecej ludzi na 2 lata wysokiego abonamentu.

Data: 2009-12-18 15:06:51
Autor: MF[PL]
Mamut pisze:
[...]

Tak właśnie myślałem - kolejny teoretyk się odezwał.

Data: 2009-12-18 07:17:35
Autor: Mamut
Platformy kuszą klientów kanałami H D

Tak właśnie myślałem - kolejny teoretyk się odezwał.

co do prowizji handlarzy z allegro to żadna teoria tylko suche fakty z
pierwszej ręki.
Lepiej powiedz skąd są twoje informacje o 3% ? Bo smieszne są.
Co do Tv od cyfry to wiadoma sprawa że to ich tajemnica i LG i nikt
wiecej nie wie ile kosztowały.

Data: 2009-12-18 16:30:19
Autor: MF[PL]
Mamut pisze:
[...]

Powiem Ci jeszcze śmieszniejsze 2%, bo są też tacy, ale z rentownością to nie ma nic wspólnego. A skąd wiem hmm... prowadzę sklep komputerowy od kilku lat, to wiem :)

Data: 2009-12-18 07:46:39
Autor: Mamut
Platformy kuszą klientów kanałami H D

Powiem Ci jeszcze mieszniejsze 2%, bo sa tez tacy, ale z rentownoscia
to nie ma nic wspolnego. A skad wiem hmm... prowadze sklep komputerowy
od kilku lat, to wiem :)

na danym modelu TV na allegro np takim za 3tys są roznice w cenie do
500zl. Samo to już swiadczy o tym jak różne i jak duże prowizje są
przy tego typie towaru.
Co innego handlować sprzetem komputerowym ktory wrzucisz w paczke i
masz 99% pewnosci ze wiecej o niej nie uslyszysz, a co innego TV
ktorego duzy procent wraca bo:
-uszkodzil sie w transporcie
-kupującemu sie odwidzialo bo ma 10dni na zwrot
-nikt nie odebrał przesylki za pobraniem
Sam widziałem efekty pracy niektorych kurierow, a odszkodowania od
nich nie dostaje sie z dnia na dzien, a czasem w ogole nie chcą płacic
za zniszczenia.
I teraz twierdzisz że taka firma ma 50zl zarobku na sztuce? Przeciez
ona by na kurierow nie wyrobiła a gdzie reszta kosztow?
Moze jest towar (na pewno jakis jest) gdzie prowizje są małe (np 3%)
ale na pewno nie są to Tv. Dla mnie koniec tematu bo to i tak OT był.

Data: 2009-12-18 17:54:41
Autor: MF[PL]
Mamut pisze:
[...]

Niekoniecznie, dużo częściej oznacza to różnicę w zakupie u dystrybutora. Dzieje się to bardzo często, a wynika ze zmiany kursu walut - tutaj wahania cen są małe, oraz ze zmiany cen przez producenta - i tutaj wahania sięgają czasem nawet 50%.
Wszystkie te zmiany nie działają wstecz. Jeśli kupiłeś towar przed spadkiem cen, to masz go droższego w sprzedaży i tyle.

[...]

A Ty dalej fantazjujesz. Dla mnie też koniec tematu

Data: 2009-12-16 11:02:46
Autor: Cavallino
[...]

Wiem że to jest atut.
Pod warunkiem, że jest co w nim oglądać.
Podam przykład - dla HBO HD, NG HD, AnimalPlanet HD czy C+HD ma to sens, bo tam jest sporo pozycji które i tak bym oglądał, a rzecz jasna chętniej uczynię to w HD.
Dla Filmbox HD, Silesia HD itd nie ma żadnego, bo i tak nie będę oglądał, czy jest w HD czy SD, to samo dotyczy TVN HD.

Teraz jaśniej?

to jedz po wszystkich platformach a nie tylko po N, najpierw zachwalasz C+, teraz piszesz że spada zawartość...

Chyba mieszasz skróty.
Nic nie zachwalam, po prostu stwierdzam fakt, że w Cyfrze+ treści jest najwięcej.
Za to w Canal+ Film zawartość powaliła się dramatycznie, praktycznie ten kanał mógłby dla mnie nie istnieć.

, w NFILMIE wzrasta zawartość z tego co
widze.

Jak się wychyli poza poziom mułu, to będę chwalił.
Daj znać jak się tak stanie.

NSPORT, NFILM (wiem Tobie to shit :-) - znowu zgadłem?)

Nie robi różnicy, bo konkurencja ma swoje kanały filmowe na conajmniej tym samym poziomie.
NSport - już o tym było - robi różnicę, ale za małą w dni z LM i zdecydowanie za dużą w resztę dni.

Ja wierzę, że tam są filmy, ale jeśli uważasz że tam jest coś super to zapodaj co.
Link do listy chłamu nie jest tym o co chodziło.

ale o co Tobie chodzi człowieku, nie no mam Ci zapodać który film mi się podobał?

Wystarczy jakieś sensowne tytuły.

o gustach sie nie dyskutuje, gdyby C+ wałkował IRONMANA (heh uczepilem sie tego ;-)) pewnie byłby Tobie to najlepszy film tamtego roku.

Ok, przyjmuję, jeden.

Ale np. film "NEXT" czy "Indiana Jones i Królestwo Kryształowej Czaszki " bardzo miło się oglądało w jakości innej niż CP czy C+

A kto Ci takich bzdur nagadał, że jakość w N jest inna niż w C+?
Te tytuły nawet fajne, ale tak na zeszły rok, wtedy je oglądałem, powtórek nie trawię.

ręce opadają.... przypominam -o ofercie rozmawiamy i o innowacjach

Właśnie.
A Ty wymieniasz instaracje raczej i chcesz je na siłę przekwalifikowywać.

TO JEST ATUT

NIE JEST.
To jest MINUS.
Że mamią badziewiem twierdząc że to jakakolwiek zawartość jest.
Gdyby usunąć kanały nie warte funta kłaków, to w N nie zostaje praktycznie nic.

Ale może tak ma być, a ITI szuka jakiejś niszy, jak wielbiciele staroci i ruskiego kina - bo wie, że w normalny sposób i normalną ofertę nie jest w stanie pokonkurować?

Powiedz mi co nie jest prawdą

Choćby youtube, na którą N nie miała praw, więc wyłączyła dostęp.
Również pojemność dysku do demagogia, bo zawalona filmami, które masz cyz chcesz czy nie również.
Osobiście też mam w htpc dysk 500 GB, ale zajęte z tego jest może z 20 GB, reszta leży odłogiem.

, bo to testowałem i uwierz mi że wygodniej jest sobie siedziec ze znajomymi przed tv i smiac sie z filmikow na YT

Właśnie widać jak często tego używasz, że nawet nie wiesz że już nie masz. ;-)

Średnia cena tego pakitu przez 2 lata to 78 zł, a uwzględniając wartość telewizora 54 zł.
Więc nie trafiłeś.

średnia średnią, ale przez cały okres ile kanałów tracisz z biegiem czasu?

Żadnego.

i nazywajmy rzeczy po imieniu, placisz za telewizorek (nie telewizor), który i tak po skonczeniu abonamentu bedzie wart ~200zł

Zawsze to lepiej niż nic, które to dostałeś od ITI za gorszą ofertę w wyższej cenie, nie sądzisz?

, oraz cyrograf podpisałeś na 24 m-ce, a klienci innych platform beda mieli po roku dwa razy wiecej do ogladania.

Jasne.
Tak już słyszę od czasu powstania N, tyle że nic się tam nie poprawiło.
Dalej zawartość żadna.

Cały czas staram się dowiedzieć dla kogo najlepszą ma N.

Dla ludzi ceniących jakość, bogatą ofertę programową, przyjazne w urzytkowaniu dekodery itd...

No to już ustaliliśmy, że dla nich N nie ma żadnej oferty.
Chyba że chodzi o jakość NICZEGO pokazywaną w HD.

specjalnie Tobie przygotuje porównanie oferty programowej N i C+

Z C+ możesz dać sobie spokój, bo mam, oglądam i wiem co jest fajne, a co nic nie warte.
Przygotuj taką listę w przypadku N - to wystarczy.

Data: 2009-12-16 11:49:57
Autor: LEHKO

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hgab87$fl5$1news.onet.pl...
Użytkownik "LEHKO" <lehko81M@LPAgmail.com> napisał w wiadomości news:

przytocze tylko w jaki sposób interpretujesz moje wypowiedzi i zamieniasz kota ogonem.

 poczatek cytowanego tekstu przez Ciebie wyrwanego z kontekstu:
[...]

a chodzilo mi o to

[...]

Najpierw piszesz ze postawisz ptaszka przy kanale MGM, teraz zupelnie inne wypociny piszesz...... ehhh

Życzę Ci miłego oglądania C+, bądź z niej zadowolony, ale nadajemu na innych falach i nie rozumiesz wogóle co piszesz, nie umiesz odpowiedziec argumentem na argument, mataczysz swoje wypowiedzi wprowadzając innych czytających w bład.

PS. Podłączałem do internetu i uwierz mi że youtube chodziło
PS2 jezeli chodzi o pojemność dysku to poczytaj bo masz racje ale, jezeli chodzi o recordera z 250gb wbudowanym.

Tak czy inaczej kończę tą konwersację bo nie ma ta najmniejszego sensu - brak Ci chłopie obiektywności.

Pozdrawiam
LEHKO

EOT

Data: 2009-12-16 12:12:57
Autor: Cavallino
Użytkownik "LEHKO" <lehko81M@LPAgmail.com> napisał w wiadomości news:hgae5e$flr$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Na razie to Ty robisz, chcąc zmienić moją wypowiedź.
Warunek był jasny - jeśli ktoś zapyta o ofertę N zaznaczając że jest miłośnikiem staroci, wtedy MGM będzie atutem.
W każdym innym przypadku to jest zaśmiecanie niby-oferty.

Najpierw piszesz ze postawisz ptaszka przy kanale MGM

Pod konkretnym warunkiem.
Nie został spełniony, nie ma tematu.

Życzę Ci miłego oglądania C+, bądź z niej zadowolony, ale nadajemu na innych falach i nie rozumiesz wogóle co piszesz

Co najwyżej to Ty nie rozumiesz co piszę.
Bardzo mi przykro, że przeszkadzam Ci w nachalnym reklamowaniu N, ale musisz się bardziej postarać.
Najlepiej namówić szefostwo, żeby ofertę poprawiło.

PS. Podłączałem do internetu i uwierz mi że youtube chodziło

Chodziło, ale nie chodzi.
A co było a nie jest, nie pisze się w rejestr.

Tak czy inaczej kończę tą konwersację bo nie ma ta najmniejszego sensu - brak Ci chłopie obiektywności.

I nawzajem.
Przy czym ja nie mam powodu, że N lubić, a do przeciwnego stanowiska - co najmniej kilka.
Więc dopóki nie poprawicie oferty nie możecie się spodziewać, że ktoś będzie Was głaskał.

Data: 2009-12-17 15:15:37
Autor: zorka
[...]

A ja właśnie zastanawiam sie nad "N" rowniez ze względu na rosyjskie/radzieckie kino. Ogladałem w życiu kilka pozycji wschodniej produkcji i byłem zachwycony. Anna Karenina czy Los Człowieka na zawsze pozostana w mojej pamięci.
Niestety nie miałem okazji oglądać kanału o nazwie Wojna i Pokój, wiec nie mam jakiegoś wyrobionego zdania na ten temat. Nie wiem co nadają. Wiem natomiast, że niektore produkcje rosyjskie czy radzieckie nie ustępują rosyjskiej / radzieckiej literaturze.

Może ktoś powie co ten kanał jest warty.

Cavallino, Ty sobie mozesz odpuścic. Twoja opinia nie jest zbyt wiarygodna.

Pozdrawiam
zorka

Data: 2009-12-17 16:21:59
Autor: Cavallino
[...]

No to bierz, trafili w Twoje gusta.
Żadna inna platforma czegoś takiego nie ma i pewnie miała nie będzie.

Cavallino, Ty sobie mozesz odpuścic. Twoja opinia nie jest zbyt wiarygodna.

Wisi mi co o tym sądzisz.
Ja wymieniam fakty, a nie opinie, więc jeśli chociaż jednemu zapatrzonego w marketingowy bełkot rodem z N da to do myślenia, to już jest sukces.

Data: 2009-12-18 08:01:43
Autor: pawell32
zorka pisze:
[...]

jak lubisz tamte kino i reszta pasuje to się nie zastanawiaj.
nie patrz na to co ten baran pisze, bo on jest wyłącznie
stronniczy (tylko c+) i nie potrafi logicznie argumentować.
dostaniesz dobry dekoder i większość popularnych kanałów,
oraz najwięcej hd.
ja osobiście kanału wojna i pokój nie oglądam, więc nie wypowiem
się na temat jego treści, ale jest kilka innych.

Data: 2009-12-18 08:23:22
Autor: Cavallino
[...]

I widzisz baranie, plujesz się jak potłuczony, rzucasz oszczerstwa, a napisałeś dokładnie to samo co ja, tylko że kilka dni później.
Ale nie sądzę, żebyś miał na tyle cywilnej odwagi, żeby było Cię stać na przeprosiny.

Data: 2009-12-14 11:23:49
Autor: jerzyn

[...]

Ja się dałem sportem zachęcić do CP, po późniejszej analizie uznałem ze
zrobiono ze mnie balona i ta druga pasja jaka jest przyroda jest mizerna w
propozycji. Polsat teraz wymyślił filmy na życzenie po około 12 zł za film,
wysyłasz sms i masz filmie u siebie.
Pozdrawiam

Data: 2009-12-14 13:41:30
Autor: cztery
Platformy kuszą klientów kanałami HD
wszystko zależy od tego co chcesz oglądać.
fakt, mają najwięcej kanałów hd i najwięcej dokumentu.

Dokumentu ?
Nie ma ani planete ani national geographic (nie wild).
Procz discovery historia, ktory jest wyraznie lepszy od calej reszy kanalow disc. (ktore przestaly byc dokumentalne a staly sie "lifestylowe") to n sie nie wyroznia specjalnie na plus.

Data: 2009-12-14 13:57:28
Autor: pawell32
cztery pisze:
[...]

a co takiego jest planet? to fransuska kupa.

Data: 2009-12-14 14:04:17
Autor: cztery
[...]

Nie wiem czy kupa. Moim skromnym zdaniem to najlepszy polskojezyczny kanal dokumentalny.
Drugi pod tym wzgledem jest NG.
Ani jednego ani drugiego nie ma w n-ce.

Data: 2009-12-14 14:11:54
Autor: pawell32
cztery pisze:
[...]

dlatego pisałem, zależy kto co lubi.
miałem go prze kilka lat, może ze dwa filmy obejrzałem.
skoro jest nadal, więc ma odbiorców.

Data: 2009-12-14 11:14:05
Autor: Cavallino
Użytkownik "jerzyn" <dobieszczyn@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hg4u0s$jt5$1news.interia.pl...
[...]

Jeśli ktoś chce się brandzlować ilością to mają ofertę akurat dla niego.
Nic to, że jakość (w sensie zawartość) żadna.

Platformy kuszą klientów kanałami HD