Platformy kuszą klientów kanałami HD

Data: 2009-12-14 11:14:05
Autor: Cavallino
Platformy kuszą klientów kanałami HD
Użytkownik "jerzyn" <dobieszczyn@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hg4u0s$jt5$1news.interia.pl...
Prawda to czy fałsz ?
"...W ostatnim czasie wszystkie platformy telewizji satelitarnej wzbogaciły swoje oferty kanałów HD. Sprawdziliśmy, która platforma posiada największa liczbę kanałów HD. Wyliczenia pokazuje poniższa tabela..."
Dałem się "naciąć" na Polsat i czekam aż mi umowa wygaśnie bo w Polsacie miernota jednak .Czy rzeczywiście "n" daje najlepsza ofertę ?

Jeśli ktoś chce się brandzlować ilością to mają ofertę akurat dla niego.
Nic to, że jakość (w sensie zawartość) żadna.

Platformy kuszą klientów kanałami HD