Płatne parkowanie W-wa

Data: 2014-05-06 23:24:05
Autor: CPL
Płatne parkowanie W-wa
Jakieś kilka tyg. temu parkowałem sobie autko w strefie płatnego parkowania. Opłaciłem bilet, wrzuciłem na deskę i poszedłem dalej. Wróciłem, nic za wycieraczkami nie było. Wczoraj polecony przyszedł z informacją, że winny jestem Miastu Warszawa 50 zł opłaty za brak wykupionego postoju. Wezwania za szybą (wycieraczką) nie było, bilet który WYKUPIŁEM (ale w starym parkometrze bez nr rejest.) oczywiście nie trzymałem bo i po co.

Teraz kwestia odwołania się - biletu niet więc dupa. Czytam sobie to http://moto.onet.pl/aktualnosci/nie-mozna-ukarac-za-brak-biletu-za-parkowanie/z93q9 i się zastanawiam co dalej. Pewno po wezwaniu do zapłaty dostanę jakieś zajęcie przez US itd ... poradźcie - zapłacić i pluć sobie w brodę że nie przechowuję przez miesiące kwitów ...

Data: 2014-05-07 12:57:07
Autor: Miroo
Płatne parkowanie W-wa
W dniu 2014-05-06 23:24, CPL pisze:
[...]

Nie wiem jak w Wawie, ale kontrolerzy często robią zdjęcia: cały samochód z widocznym miejscem parkowania (okolicą) plus zdjęcie przez szybę, że biletu nie ma na desce.
Zażądaj zdjęcia.

Pozdrawiam

Data: 2014-05-07 17:10:50
Autor: CPL
Płatne parkowanie W-wa

Użytkownik "Miroo" <miroo75@REMOVEIT.o2.pl> napisał w wiadomości news:536a1187$0$2164$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zapomniałem dopisać, że bilet prawdopodobnie wpadł za podszybie, gdzie control :) nie ma szans go dojrzeć.

Data: 2014-05-07 19:19:18
Autor: Regand
Płatne parkowanie W-wa
Zapomniałem dopisać, że bilet prawdopodobnie wpadł za podszybie, gdzie
control :) nie ma szans go dojrzeć.

No to przestan marnowac nasz czas i idz zaplac mandat. :)

-- -

Data: 2014-05-08 22:17:49
Autor: Zdzichu Pi
Płatne parkowanie W-wa