Płatne przelewy wewnętrzne w Eurobanku

Data: 2013-10-02 11:11:23
Autor: marcin_
Płatne przelewy wewnętrzne w Eurobanku

Użytkownik  napisał w wiadomości

Jeżeli nie, to informuję: Od 01.08 drugi i każdy następny przelew wewnętrzny w
ciągu miesiąca z konta oszcz. jest płatny w wysokości 5zł.

Niech się udławią tymi 15zł ;).

czyli jak mam 2 konta w Eurobanku (oszczednościowe i zwykłe)  i robie przelew miedzy nimi to bank bedzie pobierał prowizje??

Data: 2013-10-02 11:29:44
Autor: Olin
Dnia Wed, 2 Oct 2013 11:11:23 +0200, marcin_ napisał(a):

czyli jak mam 2 konta w Eurobanku (oszczednościowe i zwykłe)  i robie przelew miedzy nimi to bank bedzie pobierał prowizje??

Przelewy ROR -- > KO zawsze darmowe.
Przelewy KO -- > ROR płatne, za wyjątkiem pierwszego w miesiącu
kalendarzowym.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Jeżeli chodzi o materiały wybuchowe i skutki ich użycia, to zeznaję, że
byłem w wojsku, gdzie miałem do czynienia np. z bronią strzelecką,
granatami czy środkami strzeleckimi przeciwpancernymi. Dodatkowo, jako
dziecko oglądałem wybuchające stodoły w czasie pożarów po wojnie."
prof. Jan Obrębski

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2013-10-02 12:17:27
Autor: radekp@konto.pl
Płatne przelewy wewnętrzne w Eurobanku
Wed, 2 Oct 2013 11:29:44 +0200, w
<14ackqfz4p488$.3rg3cmikrc5u$.dlg@40tude.net>, Olin <kuku@adres.w.stopce>
napisał(-a):

> [...]

Przelewy ROR -- > KO zawsze darmowe.
Przelewy KO -- > ROR płatne, za wyjątkiem pierwszego w miesiącu

To jeszcze zapytam: przelewy między KO są płatne/bezpłatne?

Data: 2013-10-02 13:53:24
Autor: Olin
Dnia Wed, 02 Oct 2013 12:17:27 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

To jeszcze zapytam: przelewy między KO są płatne/bezpłatne?

Nie doczytałem i nie próbowałem.
Jest dość prawdopodobne, że mogą wiedzieć na infolinii.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
Mark Twain

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2013-10-02 12:32:44
Autor: K.B.
Płatne przelewy wewnętrzne w Eurobanku
Przelewy ROR -- > KO zawsze darmowe.
Przelewy KO -- > ROR płatne, za wyjątkiem pierwszego w miesiącu kalendarzowym.+ jeden bezpłatny wykonany w oddziale o tym tez warto pamiętać

Data: 2013-10-02 15:16:14
Autor: marcin_
Płatne przelewy wewnętrzne w Eurobanku

może troche nie na temat, ale zapytam. wybierając konto w eurobanku parę lat temu decydującym czynnikiem było konto oszczednościowe z niezłym opocentowaniem. Jak wiemy dziś to oprocentowanie jest małe i do tego pobierany jest juz podatek 19%. Czy mając powiedzmy te 20.000 tys zł warto jest bawic się w zmiane banku na ze względu na inne korzystniejsze konto oszczednościowe?

Data: 2013-10-02 09:32:32
Autor: Hakuna Matata
W dniu środa, 2 października 2013 15:16:14 UTC+2 użytkownik marcin_ napisał:
[...]

Wszystko zależy od indywidualnych potrzeb. Jeśli możesz zapewnić comiesięczny wpływ min. 1500 zł, to nie musisz bawić się w zmianę banku. Eurobank możesz pozostawić jako ROR (do prowadzenia bieżących płatności i zleceń), a z KO korzystać w innym banku (np. w Meritum bez karty lub w BGŻ Optima). Jeśli nie zapewnisz takich wpływów to wyprowadzenie z Eurobanku owych 20 tys. zł spowoduje, że pozostawienie konta w Eurobanku nie będzie miało sensu (wysoka opłata miesięczna). Z kolei w BGŻ można założyć samo KO i powiązać go z ROR-em w dotychczasowym lub innym banku gdzie masz ROR. Zaletą poza nieco wyższym oprocentowaniem jest tu brak ograniczeń w ilości przelewów z rach. oszczędnościowych, co niestety wprowadził Eurobank.
 Dziś trudno znaleźć konta oprocentowane wyżej niż 3%. 20.000 zł da w Eurobanku (przy 2,55%) jakieś 42 zł miesięcznie (minus podatek), natomiast ta kwota w innym banku (przy 3%) da miesięcznie ok.. 50 zł przed podatkiem.

Data: 2013-10-02 18:29:47
Autor: J.F
Użytkownik "marcin_"  napisał w wiadomości
[...]

20 tys czy 20 mln ?

bo 5% od 20 tys to jest 1000 zl rocznie, a roznice miedzy bankami beda raczej na poziomie 1%.

Wyzyc z tego nie wyzyjesz, wiecej mozna stracic na oplatach ...

J.

Płatne przelewy wewnętrzne w Eurobanku