Płatne przychodzące SMSy?

Data: 2011-04-03 13:15:32
Autor: JoteR
Płatne przychodzące SMSy?
"Zofia" napisała:

Czy w ogóle w jakiejś sytuacji płaci się za przychodzący SMS?
Jeśli tak, to w jakim momencie - wystarczy, że przyszedł na moją
komórkę, czy wtedy gdy go przeczytam?

Wtedy, gdy wyrazisz na to zgodę, np. wysyłając pozornie darmowego SMS-a, skuszona obietnicą pewnej wygranej miliona złotych, Audi czy inszego Mercedesa.
Przejrzyj archiwum grupy z przełomu roku lub wpisz w wyszukiwarkę hasło "era milion"

JoteR

Data: 2011-04-03 13:30:55
Autor: Zofia
Płatne przychodzące SMSy?
[...]

Wiem, że były/są różnie SMSowe konkursy okłamujące, że wystarczy
wysłać tylko jeszcze jeden SMS, a samochód czy milion już czekają.
Ale wydawało mi się, że naciąganie polegało na dopingowaniu
do wysyłanie drogich SMSów. Natomiast pierwszy raz słyszę żeby
trzeba było płacić także za SMSy przychodzące.

Data: 2011-04-03 13:37:16
Autor: Czarek
Płatne przychodzące SMSy?
W dniu 03-04-2011 13:30, Zofia napisał/a:

[...]

Nie tyle za przychodzące (w ostatecznym rozrachunku tak to wygląda) tylko płacisz, bo zgodziłeś się na otrzymywania jakiejś codziennej informacji konkursowej za pomocą SMS, za którego wysłanie organizator/operator pobiera opłatę.
Podobnie jak niektóre serwisy pogodowe, informacje ze świata - przysyłają Ci wiadomość i za jej wysłanie kasują.
Zamówiłeś usługę - płacisz za każde jej wykonanie ;-)

--
Cz.

Płatne przychodzące SMSy?