Płatne wystawianie faktur w orange

Data: 2011-03-02 13:46:25
Autor: Maciek
Płatne wystawianie faktur w orange
Miałem w orange numer abonamentowy i przypisaną do niego usługę abonamentową
internetu.

Umowa się skończyła, nie przedłużyłem jej, konto w portalu orange.pl
zlikwidowali (choć moje konto klienta w ich firmie ciągle istnieje). Miałem zdefiniowane otrzymywanie faktur elektronicznych zamiast papierowych
drogą pocztową. Przychodziły one na konto w portalu orange.pl, do ktorego dostęp
po wygaśnięciu umowy usunęli.

Chciałbym teraz dostać się do owych faktur elektronicznych. Konsultant twierdzi,
że jedyna możliwość to zamówienie u nich faktur pocztą, co będzie kosztować 10zł
za fakturę, czyli za cały rok 2010 wychodzi 120zł, nie udostępnią mi ich
elektronicznie.

Czy faktycznie firma może z góry narzucić, że jeśli chcę fakturę za usługę to
muszę za nią zapłacić i dowolnie zdefiniować kwotę? 10zł za kartkę A4 to trochę
dużo. Faktycznie sam zdecydowałem się, żeby oni przysyłali mi te faktury na moje
konto w  ich serwisie elektronicznym, a nie w formie pisemnej pocztą, jednak czy
mają prawo odmówić mi dostępu do tych danych elektornicznych po zakończeniu umowy? Pozdrawiam,
Maciej

Data: 2011-03-04 21:51:50
Autor: Gotfryd Smolik news
On Wed, 2 Mar 2011, Maciek wrote:

że jedyna możliwość to zamówienie u nich faktur pocztą, co będzie kosztować 10zł
za fakturę, czyli za cały rok 2010 wychodzi 120zł, nie udostępnią mi ich
elektronicznie.

  A co powiedzieli na prośbę o duplikaty?
  :> (na inny adres rzecz jasna).

pzdr, Gotfryd