Płatnik - czy potrafi sciagnac dokumnety z ZUS?

Data: 2010-02-10 16:49:14
Autor: SDD
Płatnik - czy potrafi sciagnac dokumnety z ZUS?
Mam pytanie - czy madry program Platnik, ktory nasz wszystkich podatnikow kosztowal niemale miliony (albo i wiecej) potrafi - oczuwiscie po zweryfikowaniu platnika (mnie na przyklad) bezpiecznym podpisem elektronicznym, ze ja to ja, sciagnac mi z ZUSu na mego twardziela WSZYSTKIE wyslane do ZUS dokumenty odkad jestem platnikiem - takze i te skladane przez wydruk czy wypelneinie "na piechote" różowych formularzy.
Coby sobie poprzegladac, popodliczac, itp?
Domyslam sie, ze przeroslo to raczej programistow  Prokomu czy Asecco - ale moze jednak da sie jakos uaktywnic taki ficzer?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-10 21:25:24
Autor: elephanto
PĹ‚atnik - czy potrafi sciagnac dokumn ety z ZUS?
W dniu 2010-02-10 16:49, SDD pisze:
[...]

Hmm.. ciekawe. Przyznam sie, ze nie wiem, ale watpie, zeby taka opcja byla.

--
Adam

Data: 2010-02-10 21:26:38
Autor: Przemysław Adam ¦miejek
Płatnik - czy potrafi sciagnac do kumnety z ZUS?

W dniu 2010-02-10 16:49, SDD pisze:
Domyslam sie, ze przeroslo to raczej programistow  Prokomu czy Asecco - ale moze jednak da sie jakos uaktywnic taki ficzer?

Wież jaka to by była lóka w bespieczeństwie?

--
Przemysław Adam ¦miejek

Data: 2010-02-10 21:34:29
Autor: SDD
Płatnik - czy potrafi sciagnac dokumnety z ZUS?

Użytkownik "Przemysław Adam ¦miejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hkv363$nd5$1news.interia.pl...

Wież jaka to by była lóka w bespieczeństwie?

Dlaczego luka?
Przeciez mowie, ze dopiero po uwiarygodnieniu bezpiecznym podpisem elektronicznym.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-11 08:44:11
Autor: Przemysław Adam ¦miejek
W dniu 2010-02-10 21:34, SDD pisze:
[...]

A skont system fieciałby sze ty masz prafa do tyh plikuf? Potpis
gwarantóje tylko sze nasyfasz sie tak-a-tak.

Do tego dołusz zópełny brak poszanowania podpisó przez uszytkowników.

--
Przemysław Adam ¦miejek

Data: 2010-02-11 17:44:51
Autor: SDD
Płatnik - czy potrafi sciagnac dokumnety z ZUS?

Użytkownik "Przemysław Adam ¦miejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hl0asg$4qo$3news.interia.pl...

A skont system fieciałby sze ty masz prafa do tyh plikuf? Potpis
gwarantóje tylko sze nasyfasz sie tak-a-tak.

Do tego dołusz zópełny brak poszanowania podpisó przez uszytkowników.

W kwestii formalnej - czy tylko odpowadajac na moje posty starasz sie - nieudolnie zreszta - maksymalizowac ilosc bledow ortograficznych, czy moze losowo jakos to robisz?
W kwestii merytorycznej - skoro ja cos skladalem, w swoim imieniu, to dlaczego nie mialbym miec prawa do tych dokumentow?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-11 19:59:15
Autor: pawelj
Płatnik - czy potrafi sciagnac dokumnety z ZUS?

W kwestii merytorycznej - skoro ja cos skladalem, w swoim imieniu, to dlaczego nie mialbym miec prawa do tych dokumentow?
Było sobie kopię zrobić :)

Ale odpowiadaj±c na twoje pytanie - nie ma możliwo¶ci ¶ci±gn±ć danych rozliczeniowych
Od do¶ć dawna za to działa ¶ci±ganie danych identyfikacyjnych ubezpieczonych.

--
PawełJ

Data: 2010-02-12 21:20:14
Autor: Dariusz Domagała
Płatnik - czy potrafi sciagnac dokumnety z ZUS?
Od do¶ć dawna za to działa ¶ci±ganie danych identyfikacyjnych ubezpieczonych.

Działało. Tylko do momentu jak nie było podpisu kwalifikowanego.
Było to tzw. CRU. Ale teraz juz tego nie ma

Darek

Data: 2010-02-11 20:02:24
Autor: Przemysław Adam ¦miejek

W dniu 2010-02-11 17:44, SDD pisze:
[...]

No wiesz, ty też nie piszesz po polsku, to się chciałem dostosować.

W kwestii merytorycznej - skoro ja cos skladalem, w swoim imieniu, to dlaczego nie mialbym miec prawa do tych dokumentow?

Możesz se mieć prawo, ale stworzenie ci takiej możliwo¶ci kosztuje i nie
widzę powodu, dla którego podatnicy mieli by za to płacić.

--
Przemysław Adam ¦miejek

Data: 2010-02-11 20:10:58
Autor: SDD
Płatnik - czy potrafi sciagnac dokumnety z ZUS?

Użytkownik "Przemysław Adam ¦miejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hl1ik5$5n6$1news.interia.pl...

No wiesz, ty też nie piszesz po polsku, to się chciałem dostosować.

Kiepski z Ciebie parodysta.
Ja robie czeksie bldey, asynchroniczn espacje, tuziez zadam lterki

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-11 20:14:50
Autor: Przemysław Adam ¦miejek

W dniu 2010-02-11 20:10, SDD pisze:
Użytkownik "Przemysław Adam ¦miejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hl1ik5$5n6$1news.interia.pl...

No wiesz, ty też nie piszesz po polsku, to się chciałem dostosować.

Kiepski z Ciebie parodysta.

To nie ma być parodia. Ale nie zrozumiałe¶.

Ja robie czeksie bldey, asynchroniczn espacje, tuziez zadam lterki

No to smacznego, ja wysiadam.

--
Przemysław Adam ¦miejek

Data: 2010-02-11 20:28:37
Autor: SDD
Płatnik - czy potrafi sciagnac dokumnety z ZUS?

Użytkownik "Przemysław Adam ¦miejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hl1jbd$5n6$7news.interia.pl...

To nie ma być parodia. Ale nie zrozumiałe¶.

Aha - gdy ktos mowi do Ciebie po hiszpansku Ty do niego mowisz w suahili?
Na tym polega to dostosowanie?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-12 09:16:55
Autor: Maddy
[...]

Piszesz na grupie i z założenia piszesz do wielu osób.
Jeżeli chcesz się głupio i wyjątkowo nieśmiesznie wyżyć na SDD to pisz do niego na priva.

Publicznie postaraj się wysławiać poprawnie, odrobina szacunku dla innych grupowiczów Cię nie zabije.

Chyba że jesteś tak podatny na wpływy, że nie jesteś w stanie poprawnie napisać odpowiedzi na post z paroma literówkami.
A to wyrazy współczucia.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-02-12 09:55:08
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 2010-02-12 09:16, Maddy pisze:
Publicznie postaraj się wysławiać poprawnie, odrobina szacunku dla
innych grupowiczĂłw CiÄ™ nie zabije.

No a jeżeli on nie potrafi pisać po polsku i katuje mój mózg ciągłym
pisaniem z błędami, to jest OK? Parę razy zwracałem uwagę na to, ale
zawsze mam odpowiedź ,,nie chce mi się''. Więc chciałem pokazać jak to
niefajnie musieć rozgryzać cudze wypowiedzi.

Chyba że jesteś tak podatny na wpływy, że nie jesteś w stanie poprawnie
napisać odpowiedzi na post z paroma literówkami.

Nie paroma, bo wali to regularnie w każdym liście w pełnym zakresie, a
to psuje mĂłzg nie tylko mĂłj, ale i innych jego czytelnikĂłw.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-12 11:33:53
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 12 Feb 2010, Przemysław Adam ¦miejek wrote:

No a jeżeli on nie potrafi pisać po polsku i katuje

  WyjdĽ z siebie, stań obok, i rozważ taki problem: zazwyczaj to Ty
stawiasz tezę, że "wszyscy się Ciebie czepiaj±".
  Jeszcze by z tego kto¶ wyci±gn±ł wniosek, że sam się nie czepiasz... ;)
(może w ten sposób aby jedno Ľródlo flejmów się wyja¶ni).

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-02-12 12:02:19
Autor: Przemysław Adam ¦miejek
[...]

Go¶ć nie potrafi pisać po polsku i katuje mózgi odbiorców, ucz±c ich
złych nawyków, ale to znów ja jestem ten zły. Ale już się
przyzwyczaiłem. Na grupie pl.rec.telewizja wła¶nie jakie¶ dwa półmózgi
ze mnie szydz±, bo jeden, który nie używa w ogóle dużych liter, zacz±ł
się do mnie dowalać o brak dużych liter. Nie wiem, pewnie gdzie¶ jak±¶
jedn± przez pomyłkę przeliterkowałem. Ale go¶ć nie używa ich wcale, bo
ma tak± fobię... A jednocze¶nie zdołał mnie obluzgać i drugi go poparł,
że ja się nie nadaję do dyskusji...

Mam do¶ć podej¶cia, w którym jeden pojeb z drugim uważa, że ja jestem
głupi, a sam nie widzi u siebie problemów.

--
Przemysław Adam ¦miejek

Data: 2010-02-12 12:30:46
Autor: Tomek
PĹ‚atnik - czy potrafi sciagnac dokumnety z ZUS?
Dnia 12-02-2010 o 12:02:19 PrzemysĹ‚aw Adam Ĺšmiejek <niechce@spamu.pl>  napisaĹ‚(a):

On Fri, 12 Feb 2010, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

No a jeżeli on nie potrafi pisać po polsku i katuje

 WyjdĹş z siebie, staĹ„ obok, i rozwaĹĽ taki problem: zazwyczaj to Ty
stawiasz tezÄ™, ĹĽe "wszyscy siÄ™ Ciebie czepiajÄ…".
 Jeszcze by z tego ktoĹ› wyciÄ…gnÄ…Ĺ‚ wniosek, ĹĽe sam siÄ™ nie czepiasz... ;)
(może w ten sposób aby jedno źródlo flejmów się wyjaśni).

Gość nie potrafi pisać po polsku i katuje mózgi odbiorców, ucząc ich
złych nawyków, ale to znów ja jestem ten zły. Ale już się
przyzwyczaiłem.

Masz grzyba w mieszkaniu czy to wina trudnego dzieciństwa?

--
Tomek

Data: 2010-02-12 19:38:46
Autor: pawelj
Płatnik - czy potrafi sciagnac dokumnety z ZUS?

Masz grzyba w mieszkaniu czy to wina trudnego dzieciństwa?

Trafiła mu się kumulacja

--
PawełJ

Data: 2010-02-12 21:21:49
Autor: Dariusz Domagała
Płatnik - czy potrafi sciagnac dokumnety z ZUS?

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hkukhp$tup$1news.onet.pl...
[...]

Jedyna metoda na dzień dzisiejszy do pismo do ZUS o udostepnienie plików KEDU.
Dostaniesz płytkę za potwierdzeniem odbioru ze wszystkimi danymi które
zaczytasz sobie do platnika.

Darek

Data: 2010-02-13 00:48:29
Autor: SDD
Płatnik - czy potrafi sciagnac dokumnety z ZUS?

Użytkownik "Dariusz Domagała" <dariusz.domagala@no_spam_innersoft.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hl4ddm$9kv$1atlantis.news.neostrada.pl...

Jedyna metoda na dzień dzisiejszy do pismo do ZUS o udostepnienie plików KEDU.
Dostaniesz płytkę za potwierdzeniem odbioru ze wszystkimi danymi które
zaczytasz sobie do platnika.

O widzisz, chlopie. Nareszcie jakis konkret!
Dzieki

Pozdrawiam
SDD

Płatnik - czy potrafi sciagnac dokumnety z ZUS?