Platnosc KK Alior bez czekania :)

Data: 2009-09-11 00:01:46
Autor: Ra
Platnosc KK Alior bez czekania :)
Wemif pisze:
Narzekałem na grupie, że moja KK Aliora nie chodzi offline tylko ZAWSZE czeka na autoryzację (a płacę sporo
także na małe kwoty).
Dzisiaj spotkała mnie niespodzianka, pierwszy raz
płatno¶ć poszła offline, a na wydruku w miejscu kodu autoryzacji (3)(F) :)

mi to się chyba nigdy nie przytrafiło (citi), szcz denerwuj±ce jest czekanie w miejscu gdzie jem lunch
maj± terminale z nalepk± polbanku działaj±ce bezprzewodowdo i wogóle chyba po gsm i dział± to tragicznie wolno. Jak działa bo często wogóle nie działa

Data: 2009-09-10 22:27:47
Autor: xbartx
On Sep 11, 12:01 am, Ra <a...@aa.com> wrote:

[...]

Jak miałem kartę sziti to chyba nigdy mi się nie przytrafiło, że jaka¶
transakcja przeszła offline, także nie masz co liczyć na takie cuda ;)

--
xbartx

Data: 2009-09-11 06:45:31
Autor: Olgierd
Dnia Thu, 10 Sep 2009 22:27:47 -0700, xbartx napisał(a):

Jak miałem kartę sziti to chyba nigdy mi się nie przytrafiło, że jaka¶
transakcja przeszła offline, także nie masz co liczyć na takie cuda

Pewnie miałe¶ jeszcze bezczip±, one nie chodz±. Teraz testuję zczip± -- ale jeszcze się nie trafiło.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-09-11 06:58:24
Autor: xbartx
Platnosc KK Alior bez czekania :)
Dnia Fri, 11 Sep 2009 06:45:31 +0000, Olgierd napisał(a):

Pewnie miałeś jeszcze bezczipą, one nie chodzą. Teraz testuję zczipą --
ale jeszcze się nie trafiło.

Oni muszą mieć wsio online, aby w razie czego zadzwonić jak zakupisz laptoka tudzież 3 szybkie strzały po 12,70 pln ;)

Platnosc KK Alior bez czekania :)