Płatność KK Getinu a nieotrzymana przesyłka

Data: 2019-05-21 15:38:06
Autor: Akarm
Płatność KK Getinu a nieotrzymana przesyłka
W dniu 2019-05-21 o 11:36, radekp@konto.pl pisze:
Jakie są teraz uprawnienia klienta z tytułu nieotrzymania towaru?
Reguluje to ustawa czy regulamin karty?

Przesyłka z Ali (płacona z KK, ale nie paypalem, czas na zgłoszenie w serwisie
minął).
Kwota niewielka, ale może przetestuję sobie jak to w Getinie działa.

Trzeba pilnować terminów Aliexpress. Ja zawsze płacę za pośrednictwem AliPay i mam nauczkę, żeby nie negocjować ze sprzedawcą, tylko od razu zakładać oficjalny spór. Zwrot następuje w ciągu kilku dni.
Dwa razy wdałem się w dyskusje ze sprzedawcami, zgodziłem się na powtórną (niby?) wysyłkę i przez to mam trochę dolarów w plecy.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl

Data: 2019-05-21 20:25:26
Autor: radekp@konto.pl
Płatność KK Getinu a nieotrzymana przesyłka
Tue, 21 May 2019 15:38:06 +0200, w <5ce3ff40$0$525$65785112@news.neostrada.pl>,
Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> napisał(-a):

> [...]

Trzeba pilnować terminów Aliexpress. Ja zawsze płacę za pośrednictwem AliPay i mam nauczkę, żeby nie negocjować ze sprzedawcą, tylko od razu zakładać oficjalny spór.

A to oczywista oczywistość.
Majfriend wyśle ci nawet samochód, bylebyś tylko sporu nie zakładał ;)

Data: 2019-05-22 23:07:59
Autor: Zbynek Ltd.
radekp@konto.pl napisał(a) :
> [...]

A to oczywista oczywistość.
Majfriend wyśle ci nawet samochód, bylebyś tylko sporu nie zakładał ;)

Obieca, że wyśle.

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2019-06-21 17:45:28
Autor: spider
W dniu 2019-05-21 o 15:38, Akarm pisze:

[...]

Bo trzeba było od razu pisać aby Chińczyk przedłużył ochronę o kolejne 60 dni. Mi raz przyszedł uszkodzony towar. Po zgłoszeniu Chińczyk wysłał jeszcze raz. Towar doszedł i cały czas miałem ochronę kupującego.

Płatność KK Getinu a nieotrzymana przesyłka