Platnosc KK w mBanku w USD - oplata 1zl

Data: 2009-12-20 13:10:00
Autor: Solos
Platnosc KK w mBanku w USD - oplata 1zl
Witam,

dokonalem dzis dwoch platnosci swoja KK Visa z mBanku - jedna w USD, druga aby uwierzytelnic KK w PayPalu (nie wiem w jakiej walucie sciaga pieniadze PayPal). W kazym badz razie w obu przypadkach w historii transakacji KK mam najpierw oplate 1zl, a zaraz powyzej kwote na jaka miala byc platnosc. Tytul przelewu jest taki sam zarowno dla platnosci na 1zl jak i tej wlasciwej. Nie doszukalem sie w cenniku mBanku zadnej oplaty za platnosci w walucie obcej. Mozecie mi wyjasnic o co chodzi?

Pozdrawiam,
Solos

Data: 2009-12-20 13:38:46
Autor: XYZ
On 2009-12-20 13:10, Solos wrote:
Witam,

[...]

1 zł pobiera PayPal w ramach weryfikacji. Nie wiem, czy zwracają.

Ale z twojej wiadomości wynika, że pobrali opłatę w wysokości 1 zł dwukrotnie, czyli łącznie masz teraz 4 transakcje, dobrze rozumiem?

Data: 2009-12-20 13:44:31
Autor: Marcin Mokrzycki
On Sun, 20 Dec 2009 13:38:46 +0100, XYZ wrote:

1 zł pobiera PayPal w ramach weryfikacji. Nie wiem, czy zwracają.

Nie pobiera, tylko robi wstępną autoryzację powodującą założenie blokady
przez bank.

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Data: 2009-12-20 05:14:38
Autor: Homzik
Platnosc KK w mBanku w USD - oplata 1zl
a blokada chyba na 6,50 zł :)

Data: 2009-12-20 14:55:50
Autor: Valdi
Platnosc KK w mBanku w USD - oplata 1zl
"Homzik"

a blokada chyba na 6,50 zł :)

Homziku! cytujemy poprawnie! :)

Data: 2009-12-20 14:28:16
Autor: Valdi
Platnosc KK w mBanku w USD - oplata 1zl
"XYZ" news:hgl5sn$61c$1news.onet.pl

1 zł pobiera PayPal w ramach weryfikacji. Nie wiem, czy zwracają.

Zwracają.

Data: 2009-12-20 15:48:55
Autor: mx
Platnosc KK w mBanku w USD - oplata 1zl

1 zł pobiera PayPal w ramach weryfikacji. Nie wiem, czy zwracają.

Zwracają.

Potwierdzam zwracają, ale nie pobierają. Dokładnie, pobierają i za kilka dni zwracają 6.50, tylko jak chcesz zweryfikować konto, ale nie jest to połączone z płatnością. Przy płatności nic nie pobierają i jak wybierzesz Polskę to obciążają w PLN, co z reguły jest korzystne.

Data: 2009-12-20 15:59:04
Autor: RobertS
[...]

niestety czasem zapominają zwrócić i trzeba im przypominać...

RobertS

Data: 2009-12-20 16:12:18
Autor: Solos
W dniu 2009-12-20 13:38, XYZ pisze:
1 zł pobiera PayPal w ramach weryfikacji. Nie wiem, czy zwracają.

Ale z twojej wiadomości wynika, że pobrali opłatę w wysokości 1 zł
dwukrotnie, czyli łącznie masz teraz 4 transakcje, dobrze rozumiem?

Wyjasnie dokladniej. Przeprowadzilem dwie zupelnie odrebne transakcje.

Transakcja nr 1: weryfikacja KK w PayPal. W blokadach KK widnieja dwie transakcje zwiazane z ta operacja. Najpierw na 1zł, zaraz potem na 6,50zł. PayPal informuje przy robieniu weryfikacji tylko o tej kwocie 6,50zł. Wnioskuje wiec, ze ten 1zł to juz sobie za cos mBank pobral. Pytanie tylko za co?

Transakcja nr 2: Oplata 6,10$ na rzecz Google. Platnosc w USD. W historii KK widze najpierw transakcje dla Google na kwote 1zł, zaraz potem transakcja na rzecz Google na kwote ok 19zł (przeliczenie 6,10$ na PLN). I znow mBank tak jakby wzial sobie 1zł. Pytanie - za co?

Pozdrawiam,
Solos

Data: 2009-12-20 07:18:46
Autor: Rafal M
Platnosc KK w mBanku w USD - oplata 1zl
On 20 Gru, 16:12, Solos <USUNDUZELITERYmAiBcChDaElFrG...@gmail.com>
wrote:

[...]

Sprzedawca po prostu przez obciazenie 1 zl sprawdza czy karta
istnieje.
To jest tylko blokada, za ok 1 tydzien oddadza Ci to :)

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2009-12-20 16:26:02
Autor: Valdi
Platnosc KK w mBanku w USD - oplata 1zl
"Rafal M"

Sprzedawca po prostu przez obciazenie 1 zl sprawdza czy karta
istnieje.
To jest tylko blokada, za ok 1 tydzien oddadza Ci to :)

Ewentualnie za dwa tygodnie. Po za tym kwota blokady nie jest astronomiczna
więc nie ma co panikować, tylko cierpliwie czekać. Miałem podobne blokady
już wiele razy - wszystko kończyło się pozytywnie tj. maksymalnie do dwóch
tygodnii blokada była zdejmowana a pieniądze pojawiały się na rachunku.

Pozdrawiam.

Data: 2009-12-20 16:15:10
Autor: MarekZ
Platnosc KK w mBanku w USD - oplata 1zl
Użytkownik "Solos" <USUNDUZELITERYmAiBcChDaElFrG7H9@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hglesl$dpi$1@inews.gazeta.pl...

Na razie to są blokady, a nie transakcje. Może to jest jakieś "zabezpieczenie" mBanku przed przekroczeniem limitu karty na skutek pobrania 2% prowizji albo zmian kursu. Do momentu ewentualnego rozliczenia (które moim zdaniem nie nastąpi) nie zwracałbym na to uwagi.

Platnosc KK w mBanku w USD - oplata 1zl