Płatno¶ć kart± na A4

Data: 2010-06-08 21:03:00
Autor: Damian Niusy
Płatno¶ć kart± na A4
Witam,

Mam pytanko do szanownego grona.

Może kto¶ się będzie orientować czy kartami debetowymi z Alior banku
można płacić na autostradzie A4 Kraków-Katowice.
Bo dzisiaj wła¶nie chciałem zapłacić w Balicach t± kart± i dostałem
odmowę  "Transakcja nieudana - Nie honorować"
Karta oczywi¶cie aktywna, była już używana, kasa na koncie też była.

Na bramkach w Brzęczkowicach zapłaciłem drug± karta z BZWBK i przeszło
bez problemu. Tylko się zdziwiłem że nie trzeba było wklepać pinu ani
złożyć podpisu:  "Podpis nie wymagany"

Czy jest to może spowodowane tym że karty Aliora wymagaj± pinu a tam
nie maja tego pin pada ?

Pytam się bo raczej mało korzystam z kart a teraz przy tych promocjach
trzeba ich używać :)

Damian

Data: 2010-06-08 21:07:07
Autor: Michal
Płatno¶ć kart± na A4
W dniu 08.06.2010 21:03, Damian Niusy pisze:
[...]

Ja płaciłem kart± Aliora niedawno na A4 (tyle, że to była kredytowa, ale transakcja poszła online więc nie powinno być żadnej różnicy w/s do debetowej), żadnych problemów.

Michał

Data: 2010-06-08 23:08:54
Autor: Paweł
Płatność kartą na A4
Michal wrote:

W dniu 08.06.2010 21:03, Damian Niusy pisze:
Witam,

Mam pytanko do szanownego grona.

Może ktoś się będzie orientować czy kartami debetowymi z Alior banku
można płacić na autostradzie A4 Kraków-Katowice.
Bo dzisiaj właśnie chciałem zapłacić w Balicach tą kartą i dostałem
odmowę "Transakcja nieudana - Nie honorować"
Karta oczywiście aktywna, była już używana, kasa na koncie też była.

Na bramkach w Brzęczkowicach zapłaciłem drugą karta z BZWBK i przeszło
bez problemu. Tylko się zdziwiłem że nie trzeba było wklepać pinu ani
złożyć podpisu: "Podpis nie wymagany"

Czy jest to moĹĽe spowodowane tym ĹĽe karty Aliora wymagajÄ… pinu a tam
nie maja tego pin pada ?

Pytam się bo raczej mało korzystam z kart a teraz przy tych promocjach
trzeba ich używać :)

Damian

Ja płaciłem kartą Aliora niedawno na A4 (tyle, że to była kredytowa, ale
transakcja poszła online więc nie powinno być żadnej różnicy w/s do
debetowej), ĹĽadnych problemĂłw.

ja na a4 place kredytowka citi, idzie bez podpisu i bez pina.

Data: 2010-06-08 23:19:05
Autor: RobertS
Płatność kartą na A4

ja na a4 place kredytowka citi, idzie bez podpisu i bez pina.

dokładnie tak jak piszesz, szkoda że PyP jeszcze nie wprowadzili...

RobertS

Data: 2010-06-09 08:35:38
Autor: Pablo
Płatność kartą na A4
"RobertS" news:humc4i$250g$1opal.icpnet.pl

> ja na a4 place kredytowka citi, idzie bez podpisu i bez pina.

dokładnie tak jak piszesz, szkoda że PyP jeszcze nie wprowadzili...

nie zapominajmy o PW :)

Płatno¶ć kart± na A4