Płatność kartą powyżej (...)zł

Data: 2010-07-25 19:33:39
Autor: Kastet
Płatność kartą powyżej (...)zł

Użytkownik "Negatyw" <negatyw001@WYTNIJTO.gmail.com> napisał w wiadomości news:i2hs56$b9l$1inews.gazeta.pl...
Witam
No właśnie - czy sklepy mają prawo wyznaczać MIN przy płatności kartą?
Czy jest jakiś konkretny przepis na opornych sklepikarzy?

No i jeszcze na takich co w izraelskich szeklach nie chcą przyjmowac pieniędzy że o paciorkach nie wspomnę?

Kastet

Data: 2010-07-25 20:05:01
Autor: Negatyw
Płatność kartą powyżej (...)zł

Użytkownik "Kastet" <kast@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i2hsho$bbl$1@news.onet.pl...

No i jeszcze na takich (...)

A zapytałem o to w temacie wątku?!
Powiem tak: nie masz nic do powiedzenia? - to nic nie mów. Proste.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Negatyw
negatyw001(małpa)gmail.com
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-07-25 20:52:15
Autor: Kastet
Płatność kartą powyżej (...)zł

Użytkownik "Negatyw" <negatyw001@WYTNIJTO.gmail.com> napisał w wiadomości news:i2hucf$j20$1inews.gazeta.pl...

A zapytałem o to w temacie wątku?!
Powiem tak: nie masz nic do powiedzenia? - to nic nie mów. Proste.

A ty jak pieniędzy na bułke i kefir nie masz to se w bankomacie raz w tygodniu dychę wypłać a nie dupę zawracasz.

Kastet

Data: 2010-07-25 22:15:10
Autor: Negatyw
Płatność kartą powyżej (...)zł

Użytkownik "Kastet" <kast@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i2i153$pji$1@news.onet.pl...

a nie dupę zawracasz.

Nie Ty będziesz mi dyktował na co i ile mam wypłacać.
Prośba:  wyskakuj z tego wątku!

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Negatyw
negatyw001(małpa)gmail.com
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-07-26 07:22:26
Autor: Konrad
Płatność kartą powyżej (...)zł

Użytkownik "Negatyw" <negatyw001@WYTNIJTO.gmail.com> napisał w wiadomości news:i2i60g$he0$1inews.gazeta.pl...

Nie Ty będziesz mi dyktował na co i ile mam wypłacać.
Prośba:  wyskakuj z tego wątku!

A ty wyskakuj z mojego sklepu bo tutaj dziadów nie obsługujemy ;) Nie masz kasy to spadaj do hipermarketu a nie kefirek w debecie zachciał się kupić :D

Kastet

Data: 2010-07-26 10:47:14
Autor: Herald
Płatność kartą powyżej (...)zł
Dnia Mon, 26 Jul 2010 07:22:26 +0200, Konrad napisał(a):

[..] a nie kefirek w debecie zachciał się kupić :D

A skąd wiesz że w rachunku z którym powiązana jest karta, posiada "debet"
czyli kredyt odnawialny (lub kredyt w rachunku czasami zwany)?

Data: 2010-07-26 11:11:09
Autor: Konrad
Płatność kartą powyżej (...)zł

Użytkownik "Herald" <herald@onet.eu> napisał w wiadomości news:1h1kcfv6vwa4c.c1s2xdjcdjsw$.dlg40tude.net...

A skąd wiesz że w rachunku z którym powiązana jest karta, posiada "debet"
czyli kredyt odnawialny (lub kredyt w rachunku czasami zwany)?

Bo tylko debeciak płaci za drobne zakupy kartą nie majac przy sobie ani grosza gotówki?

K.

Data: 2010-07-26 20:28:17
Autor: Negatyw
Płatność kartą powyżej (...)zł

Użytkownik "Konrad" <kon1@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i2jjl6$514$1@mx1.internetia.pl...

nie majac przy sobie ani grosza gotówki?

A nie pomyślałeś, że mogłem wydać u palantów w innym sklepie, gdzie nawet nie wiedzą co to terminal na karty...?

Negatyw
negatyw001(małpa)gmail.com

Płatność kartą powyżej (...)zł