Płatność kartą w sezonie na Wybrzeżu

Data: 2009-08-03 22:17:08
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Płatność kartą w sezonie na Wybrzeżu
szczurwa wrote:
Spędziłem sobie tydzień w Jastarni, Jastrzębiej Górze i okolicach.
Okazało się, że, poza nielicznymi wyjątkami, karta kredytowa jest tam
tylez nieznana co bezużyteczna. Czy miejscowi nie chcą zarabiać, czy
też są tak chciwi, że pomimo napompowanych niczym ostatnio WIG-20 cen,
szkoda im tych paru groszy na prowizję ? Przecież wiadomo, że gość z
kartą wyda więcej niż z gotówką, zwłaszcza tą pobraną z kredytu
odawialnego. Czy w Polsce to tylko europejskie mają być ceny ?

Ja też spędziłem jakiś czas nad morzem - głównie w Łebie i okolicach.
Odczucia podobne jak wyżej, tzn. poza apteką i Żabką raczej o kartach
można zapomnieć. Oczywiście odpowiedź na pytanie czemu tak jest - nie
jest trudna do odgadnięcia. Pewną wskazówką jest fakt, że nie
przypominam sobie, abym gdziekolwiek (poza wspomnianą apteką i Żabką...)
dostał paragon fiskalny. :-)))))

--
MiCHA

Data: 2009-08-03 15:11:38
Autor: szczurwa
On 3 Sie, 22:17, Przemyslaw Kwiatkowski <mi...@micha.waw.pl> wrote:

[...]

A to ciekawe, ponieważ ja praktycznie wszędzie, gdzie kupowałem
cokolwiek, otrzymywałem paragon fiskalny. Jednak stawiałbym na
chciwość.

Data: 2009-08-03 22:20:31
Autor: Valdi.Pavlack
Płatność kartą w sezonie na Wybrzeżu
"Przemyslaw Kwiatkowski" news:h57gk4$bn9$1inews.gazeta.pl

[...]

Gdy z dystansem patrzę na to wszystko to się tym ludziom nie dziwię. Sam bym
wolał zarobić więcej niż dać na przejedzenie wszelakiej maści nierobom
urzędniczym a na największych nierobach, politykach kończąc.
Niestety nie mam tego komfortu - taka praca, że muszę podatki płacić :(
hlip, hlip, hlip :*(

Data: 2009-08-03 15:15:00
Autor: szczurwa
On 3 Sie, 22:20, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:

[...]

Jak ich państwowy lewiatan nie skroi, to zedrze w dwójnasób z Ciebie.
Ja niestety też musze bulic co do grosza.

Data: 2009-08-04 09:58:29
Autor: Valdi.Pavlack
Płatność kartą w sezonie na Wybrzeżu

Data: 2009-08-03 23:03:45
Autor: Paweł
Valdi.Pavlack wrote:

[...]

a to oni sa lepsi od reszty spoleczenstwa zeby podatkow nie placic?
skoro pani w warzywniaku, szewc, czy jeszcze inni uslugodawcy
paragony fiskalne drukuja i uczciwie podatki placa, to dlaczego
tzw. osrodki wypoczynkowe przy swoich drakonskich marzach w kazdej
czesci kraju wszystko zalatwiaja gotowkowo bez zadnych kwitow?
sa rowni i rowniejsi?

ja wynajmowalem przez tydzien domek po 220pln/dzien i jedyny kwitek
jaki dostalem, to ten na blankiecie gminnym za oplate uzdrowiskowa.
mam co prawda jeszcze kwit z przekazu pocztowego za rezerwacje domku
bo oczywiscie pani przelewow nie przyjmuje, bo konta w banku nie ma.,
ale domki, wielka chalupe, dwa stragany w centrum i opla signum v6 maja.
szara strefa smierdzi na kilometr.

Data: 2009-08-04 09:57:35
Autor: Valdi.Pavlack