Platnosc na Litwie KK BZWBK Payback, kurs LTL

Data: 2014-08-23 12:57:09
Autor: WAM
Platnosc na Litwie KK BZWBK Payback, kurs LTL
Przypadkiem odbyłem nieplanowany wyjazd na Litwę więc nie miałem jak
się przygotować i zastanowić czym płacić a zatem zapłaciłem tym czym
miałem pod ręką tj. KK Payback BZWBK

Transakcja:  19.08
Księgowanie: 21.08
Kwota operacji 160,00 LTL
Kwota rozliczenia 46,36 EUR
Kurs kupna dewiz 1 EUR = 4,3242 PLN

i do tego jeszcze (dla mnie zaskoczenie, ale jak wspomniałem nie
przygotowywałem się :D) prowizja za przewalutowanie:

Transakcja:  21.08
Księgowanie: 21.08
Kwota rozliczenia 5,61 PLN
Rodzaj operacji Opłata/prowizja
Opłata za przewalutowanie transakcji

I druga płatność, dzien później:

Transakcja:  20.08
Księgowanie: 22.08
Kwota operacji 36,11 LTL
Kwota rozliczenia 10,47 EUR
Kurs kupna dewiz 1 EUR = 4,3304 PLN i do tego prowizja:
Transakcja:  22.08
Księgowanie: 22.08
Kwota rozliczenia 1,27 PLN Rodzaj operacji Opłata/prowizja
Opłata za przewalutowanie transakcji

WAM
--
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
pokoje nad morzem www.nadmorze.pl

Platnosc na Litwie KK BZWBK Payback, kurs LTL