Data: 2012-01-03 23:59:14 | |
Autor: Dąbrowski | |
Płatność poprzez dotpay | |
Witam
Za zakup w sklepie internetowym chciałem zapłacić kartą płatniczą prepaid. Strona transakcyjna sklepu skierowała mnie na stronę serwisu dotpay.pl. Wpisałem wszystkie dane karty i zatwierdziłem. Dostałem komunikat, że transakcja przebiegła prawidłowo i nastąpił powrót na stronę sklepu. Na tej stronie również pojawił się komunikat, że płatność została dokonana poprawnie. Tyle że sklep pieniędzy nie dostał. Sprawdziłem wydruk transakcji z dotpay i okazało się, że zrobiłem błąd w nazwisku (przestawiłem litery). Czyli to, że sklep pieniędzy nie dostał jest prawidłowe. Ale mam pytanie, jaka jest w tej transakcji rola serwisu dotpay.pl? Serwis ten przecież potwierdził mi prawidłowość transakcji i taki jej wynik przekazał do sklepu. Czyżby to potwierdzenie zostało dokonane bez żadnego sprawdzenia czy karta jest ważna? Kiedyś, gdy płaciłem przez Polcard i zrobiłem podobny błąd to dostałem komunikat, że transakcja została odrzucona. Dlaczego więc dotpay transakcję zatwierdził? Czy ten serwis działa prawidłowo? To moja trzecia płatność przez dotpay. Poprzednio wszystko było bez zastrzeżeń. |
|
Data: 2012-01-04 03:08:55 | |
Autor: zlotowinfo | |
Płatność poprzez dotpay | |
Użytkownik "Dąbrowski" <niespamowi_rdabrowski@autograf.pl> napisał w wiadomości news:4f0388be$0$1455$65785112news.neostrada.pl...
Witam dotpay to system z beznadziejnym suportem, jak się zdaży problem to jest odbijanie od konsultanta do konsultanta unikać dotpay jak ognia -- http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/operatorzy/ http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/ http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/finanse/banki/ |
|
Data: 2012-01-04 11:02:23 | |
Autor: Papkin | |
Płatność poprzez dotpay | |
Dąbrowski wrote:
Witam Uwaga, nie czujesz dobrze tego - jest tak: sklep>dotpay>polcard i tu masz zajebisty, wykurwisty komunikat "transakcja ok, wynik przekazano do sklepu" mniej wiecej o to chodzi. Masa klientow mysli ze jak ok to znaczy ze karta obciazona i moga zamknac komputer, isc do parku a ich zlecenie jest realizowane. Tak nie jest, wynik transakcji moze byc negatywny. Kilka razy mailowalem do tego betonu z polcard (zauwaz ze to kolejny posrednik!) by komunikat nie byl tak zjebany, niech napisza wyraznie ze wynik transakcji poznaja w sklepie/dostana od sklepu. Nic sie przez lata nie zmienia. Do tego ta ich paskudna strona z lat 90 (transakcyjna). Przepraszam za soczysta mowe ale o nich nie mozna lepiej (i o dotpay i o polcard). płatność została dokonana poprawnie. Tyle że sklep pieniędzy nie Czyli moglesc pasc ofiara tego nie do konca zrozumialego dla zwyklego zjadacza chleba komunikatu. Nie jestes sam. zrobiłem błąd w nazwisku (przestawiłem litery). Czyli to, że sklep Raczej to nie ma znaczenia, nie sadze by to weryfikowali zawsze/w ogole. Ale mam pytanie, jaka jest w tej transakcji rola serwisu dotpay.pl? Jak potwierdzil, czy dotpay wyslal ci mail? Polcard czyli de facto bramka do placenia kartami, nigdy nic nie potwierdza chyba ze jakis blad typu zly numer karty. bez żadnego sprawdzenia czy karta jest ważna? Kiedyś, gdy płaciłem Raz jeszcze masz od nich mail ze transakcja wykonana? Dotpay to lamerstwo. Raz dostalem SMS (jako "sklep") ze transakcja wykonana (czyli OK) a w ich systemie i od nich maile twierdzily ze transakcja odrzucona. Milame tez kilka innych anomalii w tym systemie, olewka "technikow". W systemie bylo zle naliczone saldo moich utargow, nie dalo sie wyplacic czesci pieniedzy itd. Na spokojnie sprawdz jakie masz dowody, strona polcardu nic nie mowi - pamietajcie o tym. |
|
Data: 2012-01-04 13:04:10 | |
Autor: Dąbrowski | |
Płatność poprzez dotpay | |
W dniu 2012-01-04 11:02, Papkin pisze:
Dąbrowski wrote:Jak napisałem poprzednio - karta to prepaid. Dokładnie jest to MC wydawany przez BRE a firmowany przez lotnictwo.net.pl. Ta karta jest z imieniem i nazwiskiem. Przy zakupie tej karty podaje się tylko te dane, bez adresu. Oczywiście nikt tego nie weryfikuje, więc można sobie zażyczyć aby na karcie było napisane Pszczółka Maja :-) Strony dotpay.pl i Polcard wymagają aby oprócz numeru karty i daty jej ważności podać także pełne dane adresowe właściciela. Wpisywałem imię i nazwisko takie jak na karcie a adres fikcyjny i przechodziło. Teraz dodatkowo był błąd w nazwisku. Nie, mam jedynie wydruk strony dotpay.pl z komunikatem, że płatność przebiegła poprawnie. Jest tam też informacja, że za chwilę dostanę e-mail z potwierdzeniem i że konto zostanie obciążone. Podobny komunikat pojawił się na stronie sklepu. E-maila nie dostałem ani z dotpay ani ze sklepu. Poprzednio, gdy transakcja przebiegła prawidłowo dostawałem e-maile. Dziś sprawdziłem rozliczenie karty i kwota transakcji jest zablokowana, chociaż samej transakcji nie ma jeszcze na wykazie. W sklepie pieniądze nadal się nie pojawiły. Napiszę reklamację i zobaczę co odpowiedzą.Ale mam pytanie, jaka jest w tej transakcji rola serwisu dotpay.pl? > > Na spokojnie sprawdz jakie masz dowody, strona polcardu nic nie mowi > pamietajcie o tym. Dowodami są jedynie wydruki stron dotpay.pl i sklepu z komunikatami o poprawnym przebiegu płatności. Są tam też oczywiście numery transakcji w dotpay.pl i w sklepie. Kwota to tylko 9 zł, więc do sądu nie pójdę, ale może coś poprawią w swoim systemie płatności. |
|
Data: 2012-01-04 13:36:37 | |
Autor: mvoicem | |
Płatność poprzez dotpay | |
(04.01.2012 13:04), Dąbrowski wrote:
Z tym poprawianiem to jest tak, że ostatnio jak coś poprawiali, to mój kontrahent zza wielkiej wody dostał komunikat o tym że nastąpił błąd autoryzacji. No to ja do Dotpaya ze screenem co jest, czemu błąd, a oni, że się przestawili z Polcardu (ecardu?) na Moneybookers i nie mogę przyjmować płatności kartą dopóki nie podpiszę jakiejśtam dodatkowej umowy. Oczywiście, dowiedziałem się o tym od klienta, nie od nich. Pełen profesjonalizm. p. m. |
|
Data: 2012-01-04 15:49:18 | |
Autor: Papkin | |
Płatność poprzez dotpay | |
uwaga, uzupelniam swoje informacje o dotpay.
W moim systemie wlasnie probowalem placic karta, dotpay wymaga podania kupy informacji o posiadczu karty co jest WQRW__CE to po pierwsze (platnosci.pl wymagaja tylko imienia i nazwiska, maila) bo musisz tracic czas na tej paskudnej stronie dotpay.pl, doszla opcja podania kraju (kiedys nie bylo). Ile zbednej roboty, konkurent jak wyzej nie kaze podawac u siebie NIC, wszystko dostaje ze strony sklepu/wlasciciela serwisu i jeden zbedny krok mniej! Jak juz sie z tego formularza wykaraskam i przejde na polcard i tu uwaga - jest odnowiony wyglad, nadal taki sobie ale lata swietlne do przodu od tego co bylo (takze errata do mojego poprzedniego posta). W dotpay podaje imie i nazwisko posiadacza karty, te dane nie sa widoczne w polcard (za to ulica itp sa!) dlaczego brak przekazania tych danych z dotpay do polcard? Moze "nie da sie". Czy nadal (bo widze ze zmienili wyglad, jak wyzej) mamia ludzi ze mniej wiecej "transakcja przebiegla poprawnie/pozytywnie, wynik transakcji zostal przekazny do sklepu" tego nie sprawdzalem, jak ktos bedzie placil to niech zwroci na to uwage. Podtrzymuje kiepska obsluge sprzedawcy przez dotpay i rozne bledy w systemie ktore dostrzeglem, nie czuje sie pewnie ale system mam z historycznych wzgledow i nadal go uzywam choc w bardzo malym stopniu. |
|
Data: 2012-01-04 16:50:27 | |
Autor: witrak() | |
PĹatnoĹÄ poprzez dotpay | |
Papkin <spam@spamerssux.net> wrote on 2012-01-04_15:49
uwaga, uzupelniam swoje informacje o dotpay. Istotnie - nie da siÄ, z powodĂłw poniĹźej :-)
No to ja uzupeĹniÄ tym jak byĹo (bo nie wiem jak teraz) w Citi: Po podaniu danych karty w platnosci.pl itd. pojawiaĹa siÄ strona Citi dla 3dsecure. Po wpisaniu poprawnego kodu 3DS informowano, Ĺźe dane siÄ zgadzajÄ , nastÄpnie w platnosci.pl, Ĺźe transakcja zakoĹczyĹa siÄ poprawnie, po czym w sklepie, Ĺźe wszystko jest w porzÄ dku. Na koniec pieniÄ dze nie docieraĹy. Po zbadaniu - byĹ bĹÄ d w okresie waĹźnoĹci karty. Dwar razy tĹumaczyĹem, Ĺźe to jest coĹ Ĺşle z 3DS, bo w momencie gdy podam przysĹany kod Citi ma wszystkie dane, wiÄc wie, Ĺźe jest Ĺşle. Zwalanie na innych... Ostatecznie - po reklamacjach - stwierdzili, Ĺźe mogÄ mi wyĹÄ czyÄ 3DS. I teraz oczywiĹcie wszystko Ĺmiga. Opisane przypadki ĹwiadczÄ o poziomie projektantĂłw z bankĂłw (a pewnie i Polcardu) - co oni zaprojektujÄ , to biedny koder wklepie, no i pojawiajÄ siÄ kolejne durnoty... witrak() |
|
Data: 2012-01-04 20:10:49 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Płatność poprzez dotpay | |
"Papkin" 4f0423b9$1@news.home.net.pl Czyli moglesc pasc ofiara tego nie do konca zrozumialego dla IMO dobrze by było, gdyby z zasady sklep za każdym razem słał m@ilem (czy SMSem) informację o wyniku transakcji. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2012-01-04 22:55:35 | |
Autor: fReLuZ | |
Płatność poprzez dotpay | |
W dniu 2012-01-04 11:02, Papkin pisze:
Dąbrowski wrote: Heh - wszystko potwierdzam, co piszesz... ja tez mialem z nimi problemy tyle, ze byly to jeszcze transakcje z zagranicy - generalnie nie wiadomo o co chodzi i na jakim etapie jest transakcja! A jak oni tam zarzadzaja softem to juz parodia, kiedys mi sie trafil jakis sensowny technik no i rozmawialismy z 30 minut i on costam sprawdzal po swojej stronie, ja po swojej... poczym on stwierdzil..a na Pana koncie jest stara wersja skryptu - zaraz to zmienie - no i mialo byc dobrze- niby bylo ale nie do konca - aha chodzilo o platnosci SMS. |