Płatność poprzez dotpay

Data: 2012-01-04 03:08:55
Autor: zlotowinfo
Płatność poprzez dotpay
Użytkownik "Dąbrowski" <niespamowi_rdabrowski@autograf.pl> napisał w wiadomości news:4f0388be$0$1455$65785112news.neostrada.pl...
Witam
Za zakup w sklepie internetowym chciałem zapłacić kartą płatniczą prepaid. Strona transakcyjna sklepu skierowała mnie na stronę serwisu dotpay.pl. Wpisałem wszystkie dane karty i zatwierdziłem. Dostałem komunikat, że transakcja przebiegła prawidłowo i nastąpił powrót na stronę sklepu. Na tej stronie również pojawił się komunikat, że płatność została dokonana poprawnie. Tyle że sklep pieniędzy nie dostał. Sprawdziłem wydruk transakcji z dotpay i okazało się, że zrobiłem błąd w nazwisku (przestawiłem litery). Czyli to, że sklep pieniędzy nie dostał jest prawidłowe.
Ale mam pytanie, jaka jest w tej transakcji rola serwisu dotpay.pl? Serwis ten przecież potwierdził mi prawidłowość transakcji i taki jej wynik przekazał do sklepu. Czyżby to potwierdzenie zostało dokonane bez żadnego sprawdzenia czy karta jest ważna? Kiedyś, gdy płaciłem przez Polcard i zrobiłem podobny błąd to dostałem komunikat, że transakcja została odrzucona. Dlaczego więc dotpay transakcję zatwierdził? Czy ten serwis działa prawidłowo?
To moja trzecia płatność przez dotpay. Poprzednio wszystko było bez zastrzeżeń.

dotpay to system z beznadziejnym suportem, jak się zdaży
problem to jest odbijanie od konsultanta do konsultanta

unikać dotpay jak ognia

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Płatność poprzez dotpay