Platnosc powyzej 15000 Euro tylko przelewem?

Data: 2009-03-02 21:33:29
Autor: Origo/NewPost
Platnosc powyzej 15000 Euro tylko przelewem?
Dzisiaj dotarla do mnie informacja ze jak skupuje towar w UE to jezeli wartosc towaru wynosi powyzej 15.000 Euro (lub rownowartosc w PLN) to takiej platnosci nie moge dokonac gotowkowo a tylko przelewem.
Prawda to czy falsz?

Data: 2009-03-02 22:09:10
Autor: Tomek
Dnia 02-03-2009 o 21:33:29 Origo/NewPost <email@email.com> napisał(a):

[...]

Mniej więcej prawda

--
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-03-02 23:01:20
Autor: cef
Origo/NewPost wrote:
[...]

Pamiętaj jeszcze o limicie przewozu gotówki -
chyba zostało 10 000 EUR

Data: 2009-03-03 23:12:30
Autor: Padre
Platnosc powyzej 15000 Euro tylko przelewem?
to jak kupic auto w komisie w Niemczech o wart pow 15 000 eur??? Już widze jak jakis komis sprzedała auto na fv przelewową.

Data: 2009-03-03 23:33:32
Autor: Tomek
Platnosc powyzej 15000 Euro tylko przelewem?
Dnia 03-03-2009 o 23:12:30 Padre <instinto@o2.uk> napisał(a):

to jak kupic auto w komisie w Niemczech o wart pow 15 000 eur??? JuĹź widze jak
jakis komis sprzedała auto na fv przelewową.

Na kartę?

--
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-03-04 08:40:14
Autor: cef
Padre wrote:
to jak kupic auto w komisie w Niemczech o wart pow 15 000 eur??? Już
widze jak jakis komis sprzedała auto na fv przelewową.

Jeśli nie jako przedsiębiorca, to nie ma problemu.
Możesz nawet i miliony gotówką (zgłosisz tylko wywóz na granicy)
Jeśli jako przedsiębiorca, to co za problem zapłałcic przelewem wcześniej?

Platnosc powyzej 15000 Euro tylko przelewem?