Płatność smsem

Data: 2013-03-14 11:59:10
Autor: Budzik
Płatność smsem
Jak ugryźć temat przyjmowania płatności za pomocą SMSów?
Kwoty niewielkie rzędu 10 zł.

Jakich prowizji sie spodziewać?
Jak wyglądają kwestie techniczne?

Data: 2013-03-14 13:59:48
Autor: Pawel G.
Płatność smsem
Witam,

W odpowiedzi na maila od Budzik
z dnia: 2013-03-14 12:59:
Jak ugryźć temat przyjmowania płatności za pomocą SMSów?
Kwoty niewielkie rzędu 10 zł.

Jakich prowizji sie spodziewać?
50%

Jak wyglądają kwestie techniczne?
Banał np. serwis zaplac.to (prosty skrypt w phpie).

Paweł

Data: 2013-03-14 13:59:10
Autor: Budzik
Płatność smsem
Użytkownik Pawel G. ch03@op.pl ...

Jak ugryźć temat przyjmowania płatności za pomocą SMSów?
Kwoty niewielkie rzędu 10 zł.

Jakich prowizji sie spodziewać?
50%

o matko...
masakra...

Data: 2013-03-14 17:39:05
Autor: Tomek
Płatność smsem
Użytkownik "Budzik"  napisał:

Jakich prowizji sie spodziewać?
50%

o matko...
masakra...

Dlaczego tak się dziwisz? Kup numer specjalny to będziesz miał więcej.

Data: 2013-03-14 17:58:27
Autor: ToMasz
Płatność smsem (ot)
W dniu 14.03.2013 14:59, Budzik pisze:
[...]

widzisz...... Banki/sieci mocno na tym zarabiają. będzie tak, do momentu aż ktoś się  nie wychyli. taki nie całkiem dobry przykład, ale ma sens. wyskoczył play z 29 groszy i po roku wszyscy mogą, choć wcześniej minimum opłacalności to być 80 groszy....
JA też bym chciał, aby moi klienci mogli płacić bezgotówkowo, ale mimo że da się, wszystko jest drogie. Skończy się na tym ze założę 15 bezpłatnych kont w 15 bankach i wystawie komputer z monitorem dla klientów. będą mi "pykać" po 7.20zł darmowe przelewy
ToMasz

PS Payleven sprawdź

Data: 2013-03-14 19:03:18
Autor: Pawel G.
Płatność smsem (ot)
Witam,

W odpowiedzi na maila od ToMasz
z dnia: 2013-03-14 17:58:
PS Payleven sprawdź
Gdzie tam jest płatność SMSem?

Paweł

Data: 2013-03-14 23:13:52
Autor: ToMasz
Płatność smsem (ot)
W dniu 14.03.2013 19:03, Pawel G. pisze:
Witam,

W odpowiedzi na maila od ToMasz
z dnia: 2013-03-14 17:58:
PS Payleven sprawdź
Gdzie tam jest płatność SMSem?

1 domniemam że tak naprawdę wątkotwórcy nie chodzi o to, aby zmusić klienta do posiadania telefonu z możliwością wysyłania smsów, tylko aby dać klientowi szanse płacenia bez monet, z użyciem przedmiotów które i tak ze sobą nosi.
2 masz racje, dlatego napisałem OT !
ToMasz

Data: 2013-03-14 23:27:07
Autor: Pawel G.
Płatność smsem (ot)
Witam,

W odpowiedzi na maila od ToMasz
z dnia: 2013-03-14 23:13:
[...]

Nie chciałem mieć racji, tylko też szukam tańszych rozwiązań. :P
Do płatności zdalnych to się nie nadaje, tu musi być delikwent przy "terminalu" jaki by on nie był. :(

Paweł

Płatność smsem