Płatność zbliżeniowa bez PIN-u powyżej 50zł VE ING

Data: 2013-07-28 03:24:09
Autor: Ludwik
Płatność zbliżeniowa bez PIN-u powyżej 50zł VE ING
Jak to możliwe, że zapłaciłem w sklepie ok 70 zł zbliżeniowo visą electron ING bez podawania PIN-u????
Wg mojej wiedzy można tylko do 50 zł. Czy coś przespałem?

Data: 2013-07-28 06:10:32
Autor: mucher
On Sunday, July 28, 2013 12:24:09 PM UTC+2, Ludwik wrote:
Jak to możliwe, że zapłaciłem w sklepie ok 70 zł zbliżeniowo visą electron ING bez podawania PIN-u????

Wg mojej wiedzy można tylko do 50 zł. Czy coś przespałem?

Z ING coś jest faktycznie - u mnie transakcja offlinowa wisiała ostatnio chyba z 10 dni (debetówka, w kraju)

mucher

Płatność zbliżeniowa bez PIN-u powyżej 50zł VE ING