Platnosci all*gro a platnosc karta?

Data: 2009-12-29 16:23:01
Autor: Liwiusz
Platnosci all*gro a platnosc karta?
RobertS pisze:
witam

ostatnio zaskoczyl mnie jeden sprzedawca z ww. serwisu aukcyjnego, otóż okazało się, że jak płacę (karta) przez płatności all*gro to otrzymuje on całą kwotę, natomiast przy płatności kk w sklepie pobierana jest prowizja (co nikogo juz nie dziwi)...

czyzby w 1. przypadku nie wystepowala prowizja za platnosc kartą?

   Z tego co wiem, to nie występuje. Od dość niedawna. Sam jestem zaskoczony taką funkcjonalnością.

--
Liwiusz

Data: 2009-12-29 16:28:49
Autor: RobertS
Platnosci all*gro a platnosc karta?
  >   Z tego co wiem, to nie występuje. Od dość niedawna. Sam jestem
zaskoczony taką funkcjonalnością.

hmmm czy w takim razie pojawil nam sie nowy sposob na darmowe przelewy z dowolnej kk?

RobertS

Data: 2009-12-29 16:31:01
Autor: Liwiusz
RobertS pisze:
 >   Z tego co wiem, to nie występuje. Od dość niedawna. Sam jestem
zaskoczony taką funkcjonalnością.

hmmm czy w takim razie pojawil nam sie nowy sposob na darmowe przelewy z dowolnej kk?

   Plus prowizja dla allegro za wystawienie i za sprzedaż. Przy czym kwota sprzedaży może być mała, bo po sprzedaży i tak można przelać dowolnie wysoką sumę w ramach "kosztów przesyłki".

--
Liwiusz

Data: 2009-12-29 15:48:29
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 29 Dec 2009 16:31:01 +0100, Liwiusz napisał(a):

> [...]

kwota sprzedaży może być mała, bo po sprzedaży i tak można przelać
dowolnie wysoką sumę w ramach "kosztów przesyłki".

No to ja powiem, że niedawno próbowałem to przetestować w praniu. I nie wiem czy i jaki algorytm ktoś tam stosuje, ale trzykrotna próba spełzła na niczym. Allegro informowało po kilkunastu minutach o odrzuceniu transakcji, blokady wisiały przez tydzień.

--
:) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-12-29 08:11:04
Autor: m1ch4l.j
Platnosci all*gro a platnosc karta?
On 29 Gru, 16:48, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:

No to ja powiem, e niedawno pr bowa em to przetestowa w praniu. I nie
wiem czy i jaki algorytm kto tam stosuje, ale trzykrotna pr ba spe z a
na niczym. Allegro informowa o po kilkunastu minutach o odrzuceniu
transakcji, blokady wisia y przez tydzie .

Ja używam tego regularnie i nigdy nie było problemów.

Data: 2009-12-29 17:27:46
Autor: Valdi
Platnosci all*gro a platnosc karta?
"Olgierd" news:pan.2009.12.29.15.48.26legeartis.org.pl

[...]

Płaciłeś kartą? Podawałeś wszędzie (w formularzach) takie same dane?

Data: 2009-12-29 18:08:41
Autor: MarekZ
Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pan.2009.12.29.15.48.26@legeartis.org.pl...

[...]

A kwoty były zgodne z kwotami wynikającymi z aukcji?

Data: 2009-12-29 18:47:43
Autor: Liwiusz
Olgierd pisze:
> [...]

No to ja powiem, że niedawno próbowałem to przetestować w praniu. I nie wiem czy i jaki algorytm ktoś tam stosuje, ale trzykrotna próba spełzła na niczym. Allegro informowało po kilkunastu minutach o odrzuceniu transakcji, blokady wisiały przez tydzień.

   A ja wczoraj płaciłem i wszystko było OK.

--
Liwiusz

Data: 2009-12-29 21:55:21
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 29 Dec 2009 18:47:43 +0100, Liwiusz napisał(a):

[...]

Może sprecyzuję: usiłowałem przepuścić płatność *własną* kartą za *własną* aukcję. Na co dzień oczywiście korzystam z P.A. (w zasadzie wyszukuję wyłącznie aukcje z tym znaczkiem).

--
:) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-12-29 16:30:14
Autor: Paweł Muszyński
W dniu 2009-12-29 16:23, Liwiusz pisze:
RobertS pisze:
[...]

Bo to nie "Płatności allegro" a "Płacę z allegro" :-)

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://sklep.e-street.pl

Data: 2009-12-29 16:34:24
Autor: Valdi
Platnosci all*gro a platnosc karta?
"Liwiusz" news:hhd6si$362$2news.onet.pl

   Z tego co wiem, to nie występuje. Od dość niedawna. Sam jestem
zaskoczony taką funkcjonalnością.

To jest jakaś promocja?
MC/Visa + banki stały się organizacjami charytatywnymi, które przynajmniej
na gruncie internetu nie będą pobierać % od transakcji kartowych?

Platnosci all*gro a platnosc karta?