Płatności allegro jako sposób na zwolnienie z opłat za debetówkę

Data: 2010-02-25 03:17:47
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Płatności allegro jako sposób na zwolnienie z opłat za debetówkę
PA są gratis. Więc tak sobie myślę. Założyc konto na allegro
wystawić przedmiot za 1zł wysyłka 1499zł razem 1500zł, kupić
z drugiego konta zapłacić PA przy użyciu debetówki. Jakie są wady powyższego rozwiązania?

Data: 2010-02-24 20:32:58
Autor: witek
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl wrote:
PA są gratis. Więc tak sobie myślę. Założyc konto na allegro
wystawić przedmiot za 1zł wysyłka 1499zł razem 1500zł, kupić
z drugiego konta zapłacić PA przy użyciu debetówki. Jakie są wady powyższego rozwiązania?

zamknij konto bo jeszcze nie dorosles.

Data: 2010-02-25 09:18:58
Autor: turczy
Płatności allegro jako sposób na zwolnienie z opłat za debetówkę
Blokada konta allegro
Takie są Wady
Arek

Data: 2010-02-25 00:24:02
Autor: Krzysiek
On 25 Lut, 03:17, zwyklyklientwieluzwyklychbank...@op.pl wrote:

Jakie są wady powyższego rozwiązania?

Lepiej zmienić debetówkę na taką za którą nie trzeba płacić...

Data: 2010-02-25 05:08:20
Autor: m1ch4l.j
[...]

Polacy to jednak naród kombinatorów.

Data: 2010-02-25 14:13:56
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
> [...]
> wystawić przedmiot za 1zł wysyłka 1499zł razem 1500zł, kupić
> z drugiego konta zapłacić PA przy użyciu debetówki.

jeśli okupant ukradł nasze banki a teraz wyłudza pieniądze
i przymusza nas do niekorzystnego zarządzania wlasnym mieniem
to chyba normalne że się bronimy, nieptrawdaż?

Data: 2010-02-25 14:18:29
Autor: Robert Kois
Płatności allegro jako sposób na zwolnienie z opłat za debetówkę
Dnia Thu, 25 Feb 2010 14:13:56 +0100,
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl napisał(a):

jeśli okupant ukradł nasze banki a teraz wyłudza pieniądze
i przymusza nas do niekorzystnego zarządzania wlasnym mieniem
to chyba normalne że się bronimy, nieptrawdaż?

Znaczy właściciel Allegro jest tym okupantem? Bo to jego okradasz (skoro
już doszliśmy do tego poziomu) robiąc taki przekręt. Bo chyba nie sądzisz,
że Allegro za to nie płaci.

--
Kojer

Data: 2010-02-25 15:14:02
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Płatności allegro jako sposób na zwolnienie z opłat za debetówkę
> to chyba normalne że się bronimy, nieptrawdaż?

Znaczy właściciel Allegro jest tym okupantem?

nie, to nie znaczy że allegro jest okupantem.

Polacy są narodem kombinatorów dlatego że od zawsze są pod uciskiem i pod niesprawiedliwym prawem. Polak żeby przetrwać musi kombinować bo jak nie to zginie
A jak już kombinuje to przekracza różne granice.
gdybyśmy nie byli aż tak wykorzystywani, nie wykształciłaby
się w nas taka skłonność do kombinowania. Tylko tyle i aż tyle.

Data: 2010-02-25 06:18:21
Autor: m1ch4l.j
On 25 Lut, 15:14, zwyklyklientwieluzwyklychbank...@op.pl wrote:

[...]

To mi przypomina moralność Kalego. Może prościej będzie zrezygnować z
debetówki? Nikt Cię wtedy nie będzie "okradać".

Data: 2010-02-25 11:26:06
Autor: witek
m1ch4l.j wrote:

To mi przypomina moralność Kalego. Może prościej będzie zrezygnować z
debetówki? Nikt Cię wtedy nie będzie "okradać".

Nie to nie wchodzi w gre. To narod wybrany i nam sie nalezy i juz.

Data: 2010-02-25 16:19:31
Autor: Robert Kois
Płatności allegro jako sposób na zwolnienie z opłat za debetówkę
Dnia Thu, 25 Feb 2010 15:14:02 +0100,
[...]

Bredzisz. Napadnij na bank, wtedy bedziesz po prostu złodziejem i nie
będziesz musiał do tego idiotycznej ideologii dorabiać.

--
Kojer

Data: 2010-02-25 15:25:33
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
> [...]
> wystawić przedmiot za 1zł wysyłka 1499zł razem 1500zł, kupić
> z drugiego konta zapłacić PA przy użyciu debetówki.

z powodu? --

Data: 2010-02-25 23:31:36
Autor: krzysztofsf
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl pisze:
[...]

Sa jakies kwoty sprzedazy rocznej przez Allegro przy przekroczeniu ktorych powinno sie placic podatek. Powyzszy manewr podchodzi pod obchodzenie tego.

Data: 2010-02-25 23:38:52
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
> [...]

Sa jakies kwoty sprzedazy rocznej przez Allegro przy przekroczeniu ktorych powinno sie placic podatek. Powyzszy manewr podchodzi pod obchodzenie tego.

czyli problem podobny jak z "nieetycznym" i bardzo "niegrzecznym"
wobec banku uzywaniem ROR jako konta firmowego. Przestępstwa nie ma.

Ptrzestępstwem byłoby sprzedawanie czegoś bez opodatkowania.
Jeżeli do sprzedazy nie doszło albo była niewielka, podatku nie ma.

Gdzie w powyższym rozumowaniu tkwi błąd?

--

Płatności allegro jako sposób na zwolnienie z opłat za debetówkę