Platnosci zblizeniowe, bezpieczenstwo wg bankow

Data: 2013-02-20 23:04:47
Autor: vvvvvv
Platnosci zblizeniowe, bezpieczenstwo wg bankow
Użytkownik "Rafal M" <rafal.markiewicz@gmail.com> napisał w wiadomości news:e783d48a-287e-420a-af79-d2b1e8aee95dhe10g2000vbb.googlegroups.com...
Hej

Duzo sie mowi ostatnio o bezpieczenstwie platnosci zblizeniowych.

(...)
w mbanku przez telefon tłumaczyli mi że w przypadku zgubienia i zgłoszenia zgubienia/kradzieży to transakcje sprzed dwóch dni (od złoszenia), płacone zbliżeniowo nie obciążą mi rachunku. rozumiałem wtedy, że chodzi o transakcje zbliżeniowe z 48 godzin ale od ostatniej autoryzacji PINem. brzmiało to sensownie, ale zaczyma wątplić czy tak jest w rzeczywistości.
nie mam tego na piśmie, tylko gość telefonicznie mnie przekonywał (i przekonał) bo posiałem starą kartę i jak zobaczyłem że w ofercie są tylko nowe to zaoponowałem i chciałem bezzbliżeniowej.
to było w sierpniu - czy ktoś z mbankiem korespondował w tym temacie później?

pzdr

Platnosci zblizeniowe, bezpieczenstwo wg bankow