Play­

Data: 2010-11-26 08:52:47
Autor: mz
Play­

Użytkownik "MOST" <gta100@wp.pl> napisał w wiadomości news:icnm99$tet$1news.onet.pl...
Jestem abonenten Ery już od wielu lat ale interesuje mnie Play z uwagi na interersujące propozycje. Czy rzeczywiście jest tak jak oni reklamują że są naszybciej rozwijającą się siecią w Polsze. No i jak w końcu jest z ich zasięgiem, czy podobnie jak np. z Era czy gozej.

Byłem w Erze do września przeszedłem do Play. Z zasięgiem nie mam problemu nawet tam gdzie problem miała Era. Jedynym mankamentem tej sieci jest obsługa interesanta ale ta wszędzie jest pod psem.

Data: 2010-11-26 11:24:42
Autor: Q
Play­
Byłem w Erze do września przeszedłem do Play. Z zasięgiem nie mam problemu nawet tam gdzie problem miała Era. Jedynym mankamentem tej sieci jest obsługa interesanta ale ta wszędzie jest pod psem.

w leclercu w gdansku play mi zrywa o ile w ogole dziala...
ale za to plus daje rade :)

ogolnie play jest git, ale czasami trzeba kombinowac,
co dla starszych osob bedzie problemem;

Play­