Play­

Data: 2010-11-26 12:21:27
Autor: Marek
Play­
W dniu 2010-11-26 08:06, MOST pisze:
Jestem abonenten Ery już od wielu lat ale interesuje mnie Play z uwagi
na interersuj±ce propozycje. Czy rzeczywi¶cie jest tak jak oni reklamuj±
że s± naszybciej rozwijaj±c± się sieci± w Polsze. No i jak w końcu jest
z ich zasięgiem, czy podobnie jak np. z Era czy gozej.

Byłem klientem Ery od 11 lat. Płaciłem rachunki po 500zł czasem. Nie mogłem uzyskać żadnych rabatów. Przeniosłem więc numery do Play rok temu. Zapłaciłem 700zł kary za przedwczesne zerwanie umowy. Po 3 miesi±cach zwróciła mi się ta inwestycja. Obecnie za tyle samo rozmów i przy wł±czonych odpowiednich usługach płacę o 75% niższe rachunki.

Co do zasięgu, to Play działa tam gdzie Plus - czyli prawie wszędzie. S± to te same urz±dzenia w miejscach gdzie Play nie ma swojego sprzętu jeszcze. Ma to znaczenie jedynie przy internecie. W takich przypadkach traktowany on jest jako korzystanie z obcych nadajników. Na szczę¶cie s± bardzo tanie pakiety internetowe uwzględniaj±ce t± sytuację.

Obsługa klienta na infolinii w Play jest gorzej niż dziadowska. Ludzie pracuj±cy tam nie maj± czasem pojęcia o czym mówi±. Osoby nie-techniczne zostan± spławione w takich przypadkach. Je¶li problem jest bardziej złożony niż konfiguracja telefonu, to niczego tam nie załatwisz. Od pół roku walczę o przywrócenie funkcjonalno¶ci w panelu Play online. Serwis WWW wieczorami bardzo często drastycznie spowalnia lub w ogóle nie działa nawet. Tu trzeba zaczekać aż rozwin± się bardziej.

Mimo wszystko nie wrócę do Ery. Portfel przemawia gło¶no :-)

Data: 2010-11-26 14:24:16
Autor: Tomaszek
Play­
W dniu 2010-11-26 12:21, Marek pisze:
Obsługa klienta na infolinii w Play jest gorzej niż dziadowska.

Lepiej reklamacje załatwiać z Gruszką, ich rzecznikiem prasowym. On się zajmie problemem jak problem będzie globalny. Jak będzie indywidualny to faktycznie nie masz szans.

  Ludzie
pracujący tam nie mają czasem pojęcia o czym mówią. Osoby nie-techniczne
zostaną spławione w takich przypadkach.

Ja zbyt nerwowy jestem na tÄ™ ich infoliniÄ™;)

  JeĹ›li problem jest bardziej
złożony niż konfiguracja telefonu, to niczego tam nie załatwisz.

Pani raz uparcie twierdziła, że w żadnym razie nie da się korzystać z karty Play Fresh w modemie HSDPA. A ja tylko chciałem ich APN bo strona Play-a zdechła;)

  Od pół
roku walczę o przywrócenie funkcjonalności w panelu Play online.

Zrobiłem kiedyś literówkę w mailu przy rejestracji i rejestracji nie można już było dokończyć. Więc w naiwności zadzwoniłem do tego ich akademika i proszę o skasowanie tego maila. Podałem wszystko: numer seryjny karty, datę zakupu, nawet paragon miałem... Póki nie zarejestruję karty nie jest ich klientem;) Ale jak już ładuję konto to jestem klientem;) Karta poszła do śmieci, kupiłem inny starter, bo miał być tylko do internetu, na numerze mi nie zależało.

  Serwis
WWW wieczorami bardzo często drastycznie spowalnia lub w ogóle nie
działa nawet. Tu trzeba zaczekać aż rozwiną się bardziej.

Mój rekord: 27 minut od wpisania numeru telefonu i hasła do załadowania się pierwszej strony, tej z podsumowaniem, numerem klienta itd. A przecież nie jestem klientem, bo nie jestem zarejestrowany;)

Data: 2010-11-26 19:48:39
Autor: Pawel
Play­
[...]
zarejestrujÄ™ karty nie jest ich klientem;) Ale jak juĹĽ Ĺ‚adujÄ™ konto to
jestem klientem;)

Ja mialem podobna sytuacje w Orange. Ukradli mi telefon i chcialem zablokowac telefon, ale twoerdzili, ze nie moga nic zrobic. Chcialem nawet pokazac dowod osobisty babce w tym ich punkcie, ale nic to nie pomoglo, bo twierdzili, ze takie sa przepisy. Musialem jechac specjalnie do domu(ponad 80 km) i blokowac numer przez strone uzywajac PUK, ale jak sie potem okazalo, to gdy wracalem, to jakis zlodziej wyslal mi smsy za ok 70 zl. Ciekawe, czy jak ktos ma zarejestrowany numer na karte, to czy inaczej beda sie z nim obchodzic, bo jak nie, to dziekuje za taka dziadowska siec. Jedyne co mnie trzyma w tej sieci, to cala rodzina i wiekszosc znajoomych :/. Gdyby nie to, to pewnie bym zmienil siec, a tak, to mi sie niestety, ale nie oplaca :/.

Data: 2010-11-26 20:44:45
Autor: Grzexs
Play­
dziadowska siec. Jedyne co mnie trzyma w tej sieci, to cala rodzina i
wiekszosc znajoomych :/. Gdyby nie to, to pewnie bym zmienil siec, a
tak, to mi sie niestety, ale nie oplaca :/.

Uwierz, nawet jak masz znajomych w innej sieci to i tak po przejściu do Playa nie odczujesz tego bardzo.
--
Grzexs

Data: 2010-11-26 20:22:07
Autor: Marek
Play­
Nawet nie będę czytał co napisałeś bo nie chcę aby wspomnienia traumatyczne wróciły z rozmów z infolinią :-D

Play­