Play­

Data: 2010-11-26 20:42:49
Autor: Grzexs
Play­
Jestem abonenten Ery już od wielu lat ale interesuje mnie Play z uwagi
na interersujące propozycje. Czy rzeczywiście jest tak jak oni reklamują
że są naszybciej rozwijającą się siecią w Polsze. No i jak w końcu jest
z ich zasięgiem, czy podobnie jak np. z Era czy gozej.

Zostań użytkownikiem play'a. Moja kobieta miała abo w erze i z 80 PLN nie schodziła, teraz mamy 2 pre-paidy w playu i średnie koszty do ok. 17 PLN na miesiąc za 2 telefony.
--
Grzexs

Play­