Play

Data: 2012-05-15 19:37:20
Autor: Animka
Play
Tak się zastanawiam dlaczego Play na fakturze "pisze" "Audiotext" zamiast BOK, albo połączenie z BOK.
To jest bardzo mylące i znowu głowilam się co to ja za audio pobierałam.

--
animka

Data: 2012-05-18 17:45:43
Autor: jadryÅ›
Play
W dniu 2012-05-15 19:37, Animka pisze:
Tak się zastanawiam dlaczego Play na fakturze "pisze" "Audiotext" zamiast BOK, albo połączenie z BOK.
To jest bardzo mylące i znowu głowilam się co to ja za audio pobierałam.

Może to coś wspólnego z pocztą głosową..?

Data: 2012-05-18 19:59:52
Autor: Animka
Play
W dniu 2012-05-18 17:45, jadryÅ› pisze:
W dniu 2012-05-15 19:37, Animka pisze:
Tak siÄ™ zastanawiam dlaczego Play na fakturze "pisze" "Audiotext"
zamiast BOK, albo połączenie z BOK.
To jest bardzo mylące i znowu głowilam się co to ja za audio pobierałam.

Może to coś wspólnego z pocztą głosową..?

Nie, okazało się, że to rozmowa z konsultantem BOK. Czyli telefon do BOK.

--
animka

Play