Play ???

Data: 2009-10-15 13:00:49
Autor: roman
Play ???
czy działa u Was Play sprawdzanie usług i konta kodami?

Data: 2009-10-15 13:23:58
Autor: Piotr M
Play ???
Pewnego razu roman tak oto obwieścił(a):
czy działa u Was Play sprawdzanie usług i konta kodami?

Tak

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

Data: 2009-10-15 13:31:37
Autor: Tomaszek
Play ???
roman pisze:
czy działa u Was Play sprawdzanie usług i konta kodami?

Raz działa, raz nie. Natomiast nie działa u mnie logowanie do Play 24 na stronie www. Nie przysyłają smsa weryfikacyjnego.
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-10-15 13:54:54
Autor: Maciej Muran
Play ???
Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek@judeland.pl> napisał
czy działa u Was Play sprawdzanie usług i konta kodami?

Raz działa, raz nie. Natomiast nie działa u mnie logowanie do Play 24 na stronie www. Nie przysyłają smsa weryfikacyjnego.

Niedawno był ten temat poruszany. Sprawdź, bo wysyłka sms-ów działa prawidłowo.

M.

Data: 2009-10-15 14:05:42
Autor: roman
Play ???
Maciej Muran pisze:
[...]

u mnie sms tez nie przchodzi

Data: 2009-10-15 14:34:05
Autor: SDD
Play ???

Użytkownik "Maciej Muran" <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości news:hb72ig$hop$1inews.gazeta.pl...

Niedawno był ten temat poruszany. Sprawdź, bo wysyłka sms-ów działa prawidłowo.

Sam osobiscie wychwalalem pod tym wzgledem P4 - ale teraz potwierdzam - SMSy nie przychodza.
Widocznie czytaja nasze posty i akurat wczesniej nei wpadli na to, ze to akurat jezcze moze sie spieprzyc - i wlasnie to spieprzyli :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-10-15 06:29:00
Autor: Ircys
Play ???
On 15 Paź, 14:34, "SDD" <sddwyt...@towszechwiedza.pl> wrote:
Użytkownik "Maciej Muran" <mmu...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:hb72ig$hop$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Widocznie czytaja nasze posty i akurat wczesniej nei wpadli na to, ze to
akurat jezcze moze sie spieprzyc - i wlasnie to spieprzyli :)

Potwierdzam, w 90% SMS-y weryfikacyjne do Play24 nie przychodzą.
Proponuję to reklamować. My już wiele razy reklamowaliśmy problemy
z Play 24 i reklamacje były uznawane w zasadzie "od ręki" i zawsze
dostawalismy dodatkowe minuty (abonament)

Ircys

Data: 2009-10-15 13:30:38
Autor: Olgierd
Play ???
Dnia Thu, 15 Oct 2009 06:29:00 -0700, Ircys napisał(a):

Potwierdzam, w 90% SMS-y weryfikacyjne do Play24 nie przychodzą.

Specjalnie sprawdziłem: u mnie działa.
Może u was śnieg pada i stąd problemy? ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-10-15 15:49:16
Autor: Maciej Muran
Play ???
Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał
Potwierdzam, w 90% SMS-y weryfikacyjne do Play24 nie przychodzą.

Specjalnie sprawdziłem: u mnie działa.
Może u was śnieg pada i stąd problemy? ;-)

SOA#1
Warszawa, internet z Aster, mułowaty pecet HP, monitor Samsung, telefon E52 zalogowany do 900 MHz - od kliknięcia na "Usługi" sms dotarł po 15 sekundach. Faktycznie jest coś nie tak, bo zwykle nie trwało to dłużej niż 10 sekund ;)
Wniosek: niektórzy cierpią _lokalnie_

Łączący się w bólu,
Maciek.

Data: 2009-10-16 02:39:35
Autor: Ircys
Play ???
On 15 Paź, 15:30, Olgierd pisze...
> Potwierdzam, w 90% SMS-y weryfikacyjne do Play24 nie przychodzą.

Specjalnie sprawdziłem: u mnie działa.
Może u was śnieg pada i stąd problemy? ;-)

Dzisiaj u nas też działa... no ale dzisiaj już śnieg nie pada ;)

Ircys

Data: 2009-10-15 17:47:53
Autor: Piotr M
Play ???
Pewnego razu Ircys tak oto obwieścił(a):

My już wiele razy reklamowaliśmy problemy
z Play 24 i reklamacje były uznawane w zasadzie "od ręki" i zawsze
dostawalismy dodatkowe minuty

Ja od początku reklamuje i zawsze dostaje za to minuty dodatkowe, obsypują
mnie mailami z czułymi słowami a na święta paczki ;)

Data: 2009-10-15 15:04:38
Autor: wiatrak
Play ???

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek@judeland.pl> napisał w wiadomości news:hb716k$1h9j$1newsread2.aster.pl...
roman pisze:
czy działa u Was Play sprawdzanie usług i konta kodami?

Raz działa, raz nie. Natomiast nie działa u mnie logowanie do Play 24 na stronie www. Nie przysyłają smsa weryfikacyjnego.

Ogólnie jest kicha z smsami. Przychodzą z dużym opóźnieniem. Wczoraj nie mogłem dokonać operacji w banku , bo przychodziły po 20 minutach. Zaczyna sie robić szajs.

wiatrak

Play ???