Play, 20gr do wszystkich, jaka kolejność?

Data: 2010-03-09 03:39:37
Autor: Xian Mi Mao
Play, 20gr do wszystkich, jaka kolejność?
Przyszedl mi SMS: "20gr/min do wszyst. Aktywuj pakiet 30 min za 6 zł.
Wyslij kod *111*62*1#."
Szukam na portalu i ani słowa! Chciałbym chociaż wiedzieć jaka jest
KOLEJNOŚĆ wykorzystywania tego pakietu względem innych promocji, jak
np. Stan Darmowy, Pakiet 100 minut w Play Fresh 5 gr/min, czy minuty
zebrane w "zbieraj minuty"?

Data: 2010-03-09 12:49:16
Autor: Dominik & Co
Play, 20gr do wszystkich, jaka kolejność?
Xian Mi Mao rzecze:

http://www.blogplay.eu/2010/02/17/dwie-nowe-promocje-we-freshu/

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2010-03-09 05:24:19
Autor: Xian Mi Mao
Play, 20gr do wszystkich, jaka kolejność?
On Mar 9, 12:49 pm, Dominik & Co
<Dominik.Alaszewskinagma...@invalid.com> wrote:
Xian Mi Mao rzecze:

> [...]
> Wyslij kod *111*62*1#."
> Szukam na portalu i ani s owa! Chcia bym chocia wiedzie jaka jest

Ale nadal, nawet z tamtejszych regulaminów nie wiem jak to się ma do
"Stanu Darmowego"?  Czy jak jest aktywny Stan Darmowy to czasem nie
będą schodzić minuty (złotówki) z któregoś z tych pakietów?

Data: 2010-03-09 14:38:43
Autor: Dominik & Co
[...]

A wystarczyło przeczytać regulamin Stanu Darmowego. Konkretnie
punkt 14.

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2010-03-12 23:24:24
Autor: adresss
Play, 20gr do wszystkich, jaka kolejnoœć?
On Tue, 9 Mar 2010 03:39:37 -0800 (PST), Xian Mi Mao
<xian.mi.mao@gmail.com> wrote:

[...]

bylem dzis w Play i wersja "salonowa" - stan darmowy jest mocniejszy,
bo to tylko do Play + pakiet TYLKO JEDEN DO WYBORU. Jak aktywujesz 100
minut za 6 zl to masz, ale jak w miedzyczasie aktywuje 30 min do
wszystkich, to (???chyba????) utracisz te 100 minut i aktywuje sie 30
min i w druga strone. Nie mozna miec 2 pakietow naraz: albo jedno albo drugie - ale Stan
darmowy jest silniejszy i nic go nie rusza.

Wg mnie w systemie aktywacji powinno to byc bardziej wyjasnione i np.
po zalogowaniu w play24 powinno byc wszystko widoczne.

Zbieraj minuty to inny rodzaj pakietu i tez nie wylaczy sie. A tak
kiedys bylo prosto z tym Play wszystko po 29 gr, a teraz zaczeli
kombinowac i znowu sie zrobi taki sam syf jak u innych.

--
ThinkXtra

Data: 2010-03-12 23:41:59
Autor: Piotr M
Dnia 12-03-2010 o 23:24:24 <adresss@poczta.pl> napisał(a):

Jak aktywujesz 100
minut za 6 zl to masz, ale jak w miedzyczasie aktywuje 30 min do
wszystkich, to (???chyba????) utracisz te 100 minut i aktywuje sie 30
min i w druga strone.

Tak. Dokładnie. Chyba..

Nie mozna miec 2 pakietow naraz: albo jedno albo drugie - ale Stan
darmowy jest silniejszy i nic go nie rusza.

Bzdura.

Wg mnie w systemie aktywacji powinno to byc bardziej wyjasnione i np.
po zalogowaniu w play24 powinno byc wszystko widoczne.

A czego tu nie rozumiesz?!!
Już ktoś był łaskawy i napisał który punkt.

14. Oferta Promocyjna nie wyklucza się z innymi promocjami i usługami Play  Fresh. Kolejność rozliczania promocji:
a. Stan Darmowy w Play
b. Darmowy numer w Play Fresh
c. Pozostałe pakiety

kiedys bylo prosto z tym Play wszystko po 29 gr, a teraz zaczeli
kombinowac i znowu sie zrobi taki sam syf jak u innych.

Dalej jest prosto, nic się nie zmieniło. Dalej można korzystać z tej  prościzny.. ale mamy wybór :)
A to nie znaczy że mnie troszkę nie irytuje te pakieciarstwo :) A  kupowanie kasy za kasę to już paranoja..

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-03-15 10:48:26
Autor: SDD
Play, 20gr do wszystkich, jaka kolejno?ć?

Użytkownik <adresss@poczta.pl> napisał w wiadomości news:ieflp51cp3167k1hsqlu020rskom0tmuoo4ax.com...

[...]

Mysle, ze temu salonowi P4 powinno w trybie natychmiastowym wypowiedziec kare umowna i jeszcze zazadac odszkodowania, za opowiadanie klientom bzdur z palca wyssanych.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-03-15 10:28:56
Autor: adresss
Play, 20gr do wszystkich, jaka kolejno?ć?
On Mon, 15 Mar 2010 10:48:26 +0200, "SDD"
<sddwytnij@towszechwiedza.pl> wrote:

[...]

ja pytalem w salonie i wlasnie taka dostalem odpowiedz. Wiec niech
ktos podsumuje ten watek?

Np. majac 100doPlayistacjonarne/6zl i jak aktywujesz
30dowszystkich/6zl - wiec jaka jest kolejnosc ????

--
ThinkXtra

Data: 2010-03-15 12:41:34
Autor: Piotr M
Dnia 15-03-2010 o 10:28:56 <adresss@poczta.pl> napisał(a):

ja pytalem w salonie i wlasnie taka dostalem odpowiedz. Wiec niech
ktos podsumuje ten watek?

Np. majac 100doPlayistacjonarne/6zl i jak aktywujesz
30dowszystkich/6zl - wiec jaka jest kolejnosc ????

Sam sobie podsumuj.
Wpisz w google "fresh 30 min za 6zł" i będziesz miał regulamin.
A w nim jak byk:

8. Minuty dostępne w ramach pakietu są rozliczane w kolejności (z  zastrzeŜeniem pkt 13 niniejszej promocji):
a) Zbieraj minuty w Play Fresh
b) Promocyjne pakiety minut do Play i na telefony stacjonarne
c) Pakiet 30 minut za 6zł
d) Pakiet Złotówek oraz kwota z Doładowania.

Chyba Ĺźe ktoś jest jak ciele i nie potrafi nic znaleźć ani wysilić  mĂłzgownicy.