Play, 20gr do wszystkich, jaka kolejność?

Data: 2010-03-09 12:49:16
Autor: Dominik & Co
Play, 20gr do wszystkich, jaka kolejność?
Xian Mi Mao rzecze:
Przyszedl mi SMS: "20gr/min do wszyst. Aktywuj pakiet 30 min za 6 zł.
Wyslij kod *111*62*1#."
Szukam na portalu i ani słowa! Chciałbym chociaż wiedzieć jaka jest

http://www.blogplay.eu/2010/02/17/dwie-nowe-promocje-we-freshu/

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2010-03-09 05:24:19
Autor: Xian Mi Mao
Play, 20gr do wszystkich, jaka kolejność?
On Mar 9, 12:49 pm, Dominik & Co
<Dominik.Alaszewskinagma...@invalid.com> wrote:
> [...]

> Wyslij kod *111*62*1#."
> Szukam na portalu i ani s owa! Chcia bym chocia wiedzie jaka jest

Ale nadal, nawet z tamtejszych regulaminów nie wiem jak to się ma do
"Stanu Darmowego"?  Czy jak jest aktywny Stan Darmowy to czasem nie
będą schodzić minuty (złotówki) z któregoś z tych pakietów?

Data: 2010-03-09 14:38:43
Autor: Dominik & Co
[...]

A wystarczyło przeczytać regulamin Stanu Darmowego. Konkretnie
punkt 14.

--
Dominik (& kąpany)

Play, 20gr do wszystkich, jaka kolejność?