Data: 2020-09-03 13:20:27 | |
Autor: Adrian | |
Play - 3 numery, przenoszenie numerow, oplaty | |
Z operatorem Play w 2018 roku podpisałem trzy umowy na Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, na numery, które później zostały złączone w grupę... Sprawa została właśnie wyjaśniona z operatorem - sprawnie i pozytywnie. Muszę przyznać, że konsultant był bardzo kompetentny i profesjonalnie potraktował abonenta, który jednak zmienia operatora. Szacun! Adrian |
|
Data: 2020-09-03 22:16:31 | |
Autor: Gurbangulu Berdimuhamedow | |
Sray - 3 numery na sucho (bez mydła) | |
Adrian <adrols2@gazeta.pl> walnął ślizgawkę...
Sprawa została właśnie wyjaśniona Trzeba było od razu dupę zawracać tym, których sprawa dotyczy, a nie ubijać pianę pogrzebaczem... -- PePe |
|
Data: 2020-09-04 07:19:05 | |
Autor: adrols | |
Sray - 3 numery na sucho (bez mydła) | |
Och jakiś Ty błyskotliwy, ten żart, ten sarkazm, och och.
Dziwnym trafem po moim wpisie tu na grupie, zadzwonił do mnie Play i sprawę sam wyjaśnił. Widzisz, nie zawsze jest tak jak Ty myślisz...proponuje nerwosolek, ponoć pomaga na stres i frustracje :P W dniu 2020-09-03 o 22:16, Gurbangulu Berdimuhamedow pisze:
|
|
Data: 2020-09-04 10:07:42 | |
Autor: Liwiusz | |
Sray - 3 numery na sucho (bez mydła) | |
W dniu 2020-09-04 o 07:19, adrols pisze:
Och jakiś Ty błyskotliwy, ten żart, ten sarkazm, och och. Też o tym pomyślałem, że jesteś strasznym marudą, który nie umie sobie poradzić z dość prostą sprawą, w dodatku masz problem z jasnym (bez zbędnego wodolejstwa) opisywaniem problemu. Dziwnym trafem po moim wpisie tu na grupie, zadzwonił do mnie Play I to jeszcze naiwnym, skoro myślisz że konsultanci przeszukują usenet i dzwonią do niezadowolonych klientów. Widzisz, nie zawsze jest tak jak Ty myślisz...proponuje nerwosolek, ponoć pomaga na stres i frustracje :P Sobie zaaplikuj, to może nie będziesz puszczał takich bezsensownych postów :) -- Liwiusz |
|
Data: 2020-09-04 11:06:56 | |
Autor: adrols | |
Sray - 3 numery na sucho (bez mydła) | |
W dniu 2020-09-04 o 10:07, Liwiusz pisze: Też o tym pomyślałem, że jesteś strasznym marudą, który nie umie sobie poradzić z dość prostą sprawą, w dodatku masz problem z jasnym (bez zbędnego wodolejstwa) opisywaniem problemu.Zapewne Ty byś moją sprawę opisał w dwóch zdaniach, szacun. Hahahaha, niektórzy jednak mają bujną wyobraźnie.Dziwnym trafem po moim wpisie tu na grupie, zadzwonił do mnie Play Rozumiem, że jak masz Ty masz jakąś zagwozdkę to pytasz wujka google i na wszystko masz odpowiedź, tak?Widzisz, nie zawsze jest tak jak Ty myślisz...proponuje nerwosolek, ponoć pomaga na stres i frustracje :P No widzisz, kiedyś na tej grupie było inaczej, kiedyś ludzie sobie pomagali, ale teraz jak widać już na to liczyć nie można. Reasumując, nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi :P |
|
Data: 2020-09-04 11:12:54 | |
Autor: Liwiusz | |
Sray - 3 numery na sucho (bez mydła) | |
W dniu 2020-09-04 o 11:06, adrols pisze:
Wydesytylowałem z twojego postu jeden z problemów, który można by napisać w paru słowach: "naliczyli mi abonament za kolejny miesiąc, gdy ja przenoszę numer za parę dni", co wyjaśniłem, że nie ma w tym nic dziwnego. Pozostałej części twojego słowotoku już nie analizowałem, zwłaszcza że wymagałeś opinii prawnej na podstawie zawartych umów, a umów nie pokazywałeś. Hahahaha, niektórzy jednak mają bujną wyobraźnie.Dziwnym trafem po moim wpisie tu na grupie, zadzwonił do mnie Play Sam użyłeś argumentu, że oddzwonili po twoim poście, tak jakby to miałby być argument, dlaczego mieliśmy się nad nim męczyć :) Rozumiem, że jak masz Ty masz jakąś zagwozdkę to pytasz wujka google i na wszystko masz odpowiedź, tak? Przede wszystkim podstawową zasadą jest zwięzłe opisanie problemu i zrobienie tego w taki sposób, aby dać innym szansę na pomoc. -- Liwiusz |
|
Data: 2020-09-04 21:27:42 | |
Autor: Adrian | |
Sray, Play pomarudzić trzeba | |
W dniu 2020-09-04 o 11:12, Liwiusz pisze:
Po pierwsze, dziękuję za merytoryczną odpowiedź Wydesytylowałem z twojego postu jeden z problemów, który można by napisać w paru słowach: "naliczyli mi abonament za kolejny miesiąc, gdy ja przenoszę numer za parę dni", co wyjaśniłem, że nie ma w tym nic dziwnego.Nie wszyscy mogą być i są tak doświadczeni jak Ty w tych sprawach. Dodam, że uczono mnie aby opisywać problem od A do Z, tak aby nie było dodatkowych pytań Pozostałej części twojego słowotoku już nie analizowałem, zwłaszcza że wymagałeś opinii prawnej na podstawie zawartych umów, a umów nie pokazywałeś.Niestety nigdzie w moim poście nie padło pytanie o pomoc prawną, tylko pytanie czy ktoś się z czymś takim już spotkał. Dlatego numerów nie podawałem tylko opisałem je dokładnie. Owszem, bo takie sytuacje miały wcześniej miejsce i to wielokrotnie. Parku znajomych pisało na grupie i nagle problem się rozwiązuje od strony operatora.Hahahaha, niektórzy jednak mają bujną wyobraźnie.Dziwnym trafem po moim wpisie tu na grupie, zadzwonił do mnie Play Ok, tak było wcześniej gdy budowano markę operatorów, więc czasy dinozaurów. Widzę, że wszystko się już to pozmieniało. Opisałem zwięźle i dokładnie, tak jak pisałem wcześniej, do A do Z.Rozumiem, że jak masz Ty masz jakąś zagwozdkę to pytasz wujka google i na wszystko masz odpowiedź, tak? Dodam, że operator do mnie zadzwonił i nawet te 5 zł., których w ogóle nie kwestionowałem, mi uwzględnił, te 5 zł., które mi przez 3 miesiące naliczał, więc FV -15 zł. No i ciekawostka. Tej informacji (5 zł.) nie było na zgłoszeniu w punkcie Play. Nadal twierdzisz, że nie czytają tej grupy? Pozdrawiam |
|
Data: 2020-09-05 03:02:04 | |
Autor: PizzAmoréMozarella | |
Sray - 3 numery na sucho (bez mydła) | |
Adrian <adrols2@gazeta.pl> o? ????? ????? ???????:
Nadal twierdzisz, że srają na kupę? ? ????? ???, ?????? ???? ??????????? ???????? ????????! -- PizzAmoréMozarella |
|