Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   Play - 3 numery, przenoszenie numerow, oplaty

Play - 3 numery, przenoszenie numerow, oplaty

Data: 2020-09-03 13:20:27
Autor: Adrian
Play - 3 numery, przenoszenie numerow, oplaty

Z operatorem Play w 2018 roku podpisałem trzy umowy na Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, na numery, które później zostały złączone w grupę...


Sprawa została właśnie wyjaśniona z operatorem - sprawnie i pozytywnie.

Muszę przyznać, że konsultant był bardzo kompetentny i profesjonalnie potraktował abonenta, który jednak zmienia operatora. Szacun!

Adrian

Data: 2020-09-03 22:16:31
Autor: Gurbangulu Berdimuhamedow
Sray - 3 numery na sucho (bez mydła)
Adrian <adrols2@gazeta.pl> walnął ślizgawkę...
Sprawa została właśnie wyjaśniona



Trzeba było od razu dupę zawracać tym, których sprawa dotyczy, a nie ubijać pianę pogrzebaczem...



--
PePe

Data: 2020-09-04 07:19:05
Autor: adrols
Sray - 3 numery na sucho (bez mydła)
Och jakiś Ty błyskotliwy, ten żart, ten sarkazm, och och.

Dziwnym trafem po moim wpisie tu na grupie, zadzwonił do mnie Play
i sprawę sam wyjaśnił.

Widzisz, nie zawsze jest tak jak Ty myślisz...proponuje nerwosolek, ponoć pomaga na stres i frustracje :P



W dniu 2020-09-03 o 22:16, Gurbangulu Berdimuhamedow pisze:

Trzeba było od razu dupę zawracać tym,
których sprawa dotyczy, a nie ubijać
pianę pogrzebaczem...




Data: 2020-09-04 10:07:42
Autor: Liwiusz
Sray - 3 numery na sucho (bez mydła)
W dniu 2020-09-04 o 07:19, adrols pisze:
Och jakiś Ty błyskotliwy, ten żart, ten sarkazm, och och.

Też o tym pomyślałem, że jesteś strasznym marudą, który nie umie sobie poradzić z dość prostą sprawą, w dodatku masz problem z jasnym (bez zbędnego wodolejstwa) opisywaniem problemu.


Dziwnym trafem po moim wpisie tu na grupie, zadzwonił do mnie Play
i sprawę sam wyjaśnił.

I to jeszcze naiwnym, skoro myślisz że konsultanci przeszukują usenet i dzwonią do niezadowolonych klientów.


Widzisz, nie zawsze jest tak jak Ty myślisz...proponuje nerwosolek, ponoć pomaga na stres i frustracje :P

Sobie zaaplikuj, to może nie będziesz puszczał takich bezsensownych postów :)

--
Liwiusz

Data: 2020-09-04 11:06:56
Autor: adrols
Sray - 3 numery na sucho (bez mydła)

W dniu 2020-09-04 o 10:07, Liwiusz pisze:
Też o tym pomyślałem, że jesteś strasznym marudą, który nie umie sobie poradzić z dość prostą sprawą, w dodatku masz problem z jasnym (bez zbędnego wodolejstwa) opisywaniem problemu.
Zapewne Ty byś moją sprawę opisał w dwóch zdaniach, szacun.


Dziwnym trafem po moim wpisie tu na grupie, zadzwonił do mnie Play
i sprawę sam wyjaśnił.

I to jeszcze naiwnym, skoro myślisz że konsultanci przeszukują usenet i dzwonią do niezadowolonych klientów.
Hahahaha, niektórzy jednak mają bujną wyobraźnie.


Widzisz, nie zawsze jest tak jak Ty myślisz...proponuje nerwosolek, ponoć pomaga na stres i frustracje :P

Sobie zaaplikuj, to może nie będziesz puszczał takich bezsensownych postów :)

Rozumiem, że jak masz Ty masz jakąś zagwozdkę to pytasz wujka google i na wszystko masz odpowiedź, tak?
No widzisz, kiedyś na tej grupie było inaczej, kiedyś ludzie sobie pomagali, ale teraz jak widać już na to liczyć nie można.

Reasumując, nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi :P

Data: 2020-09-04 11:12:54
Autor: Liwiusz
Sray - 3 numery na sucho (bez mydła)
W dniu 2020-09-04 o 11:06, adrols pisze:

W dniu 2020-09-04 o 10:07, Liwiusz pisze:
Też o tym pomyślałem, że jesteś strasznym marudą, który nie umie sobie poradzić z dość prostą sprawą, w dodatku masz problem z jasnym (bez zbędnego wodolejstwa) opisywaniem problemu.
Zapewne Ty byś moją sprawę opisał w dwóch zdaniach, szacun.


Wydesytylowałem z twojego postu jeden z problemów, który można by napisać w paru słowach: "naliczyli mi abonament za kolejny miesiąc, gdy ja przenoszę numer za parę dni", co wyjaśniłem, że nie ma w tym nic dziwnego.

Pozostałej części twojego słowotoku już nie analizowałem, zwłaszcza że wymagałeś opinii prawnej na podstawie zawartych umów, a umów nie pokazywałeś.

Dziwnym trafem po moim wpisie tu na grupie, zadzwonił do mnie Play
i sprawę sam wyjaśnił.

I to jeszcze naiwnym, skoro myślisz że konsultanci przeszukują usenet i dzwonią do niezadowolonych klientów.
Hahahaha, niektórzy jednak mają bujną wyobraźnie.

Sam użyłeś argumentu, że oddzwonili po twoim poście, tak jakby to miałby być argument, dlaczego mieliśmy się nad nim męczyć :)


Rozumiem, że jak masz Ty masz jakąś zagwozdkę to pytasz wujka google i na wszystko masz odpowiedź, tak?
No widzisz, kiedyś na tej grupie było inaczej, kiedyś ludzie sobie pomagali, ale teraz jak widać już na to liczyć nie można.

Reasumując, nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi :P

Przede wszystkim podstawową zasadą jest zwięzłe opisanie problemu i zrobienie tego w taki sposób, aby dać innym szansę na pomoc.

--
Liwiusz

Data: 2020-09-04 21:27:42
Autor: Adrian
Sray, Play pomarudzić trzeba
W dniu 2020-09-04 o 11:12, Liwiusz pisze:

Po pierwsze, dziękuję za merytoryczną odpowiedź

Wydesytylowałem z twojego postu jeden z problemów, który można by napisać w paru słowach: "naliczyli mi abonament za kolejny miesiąc, gdy ja przenoszę numer za parę dni", co wyjaśniłem, że nie ma w tym nic dziwnego.
Nie wszyscy mogą być i są tak doświadczeni jak Ty w tych sprawach.
Dodam, że uczono mnie aby opisywać problem od A do Z, tak aby nie było dodatkowych pytań

Pozostałej części twojego słowotoku już nie analizowałem, zwłaszcza że wymagałeś opinii prawnej na podstawie zawartych umów, a umów nie pokazywałeś.
Niestety nigdzie w moim poście nie padło pytanie o pomoc prawną, tylko pytanie czy ktoś się z czymś takim już spotkał.
Dlatego numerów nie podawałem tylko opisałem je dokładnie.

Dziwnym trafem po moim wpisie tu na grupie, zadzwonił do mnie Play
i sprawę sam wyjaśnił.

I to jeszcze naiwnym, skoro myślisz że konsultanci przeszukują usenet i dzwonią do niezadowolonych klientów.
Hahahaha, niektórzy jednak mają bujną wyobraźnie.

Sam użyłeś argumentu, że oddzwonili po twoim poście, tak jakby to miałby być argument, dlaczego mieliśmy się nad nim męczyć :)
Owszem, bo takie sytuacje miały wcześniej miejsce i to wielokrotnie. Parku znajomych pisało na grupie i nagle problem się rozwiązuje od strony operatora.
Ok, tak było wcześniej gdy budowano markę operatorów, więc czasy dinozaurów. Widzę, że wszystko się już to pozmieniało.

Rozumiem, że jak masz Ty masz jakąś zagwozdkę to pytasz wujka google i na wszystko masz odpowiedź, tak?
No widzisz, kiedyś na tej grupie było inaczej, kiedyś ludzie sobie pomagali, ale teraz jak widać już na to liczyć nie można.

Reasumując, nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi :P

Przede wszystkim podstawową zasadą jest zwięzłe opisanie problemu i zrobienie tego w taki sposób, aby dać innym szansę na pomoc.
Opisałem zwięźle i dokładnie, tak jak pisałem wcześniej, do A do Z.

Dodam, że operator do mnie zadzwonił i nawet te 5 zł., których w ogóle nie kwestionowałem, mi uwzględnił, te 5 zł., które mi przez 3 miesiące naliczał, więc FV -15 zł.
No i ciekawostka. Tej informacji (5 zł.) nie było na zgłoszeniu w punkcie Play. Nadal twierdzisz, że nie czytają tej grupy?

Pozdrawiam

Data: 2020-09-05 03:02:04
Autor: PizzAmoréMozarella
Sray - 3 numery na sucho (bez mydła)
Adrian <adrols2@gazeta.pl> o? ????? ????? ???????:
Nadal twierdzisz, że srają na kupę?



? ????? ???, ?????? ???? ??????????? ???????? ????????!



--
PizzAmoréMozarella

Play - 3 numery, przenoszenie numerow, oplaty

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona