Play, 30 za 10, czy na pewno nie działa już?

Data: 2012-01-13 19:35:47
Autor: Grzexs
Play, 30 za 10, czy na pewno nie działa już?
Czy ktoś może potwierdzić, że udało mu się skorzystać z tej promocji w ciągu ostatnich 2 dni?
--
Grzexs

Data: 2012-01-13 20:02:16
Autor: Zenek Forever

http://www.blogplay.eu/2012/01/12/koniec-pakietu-30-za-10/

Data: 2012-01-13 21:42:38
Autor: Grzexs
Play, 30 za 10, czy na pewno nie działa już?
Czy ktoś może potwierdzić, że udało mu się skorzystać z tej promocji w
ciÄ…gu ostatnich 2 dni?

http://www.blogplay.eu/2012/01/12/koniec-pakietu-30-za-10/

O tym wiem, ale chodziły ploty, że mimo wszystko działa, przynajmniej u niektórych.

--
Grzexs

Data: 2012-01-13 22:56:30
Autor: dizel
Play, 30 za 10, czy na pewno nie dzia³a ju¿?
On Fri, 13 Jan 2012 21:42:38 +0100, Grzexs <grzexs@gazeta.usu-n-to.pl>
wrote:

Czy kto¶ mo¿e potwierdziæ, ¿e uda³o mu siê skorzystaæ z tej promocji w
ci±gu ostatnich 2 dni?

http://www.blogplay.eu/2012/01/12/koniec-pakietu-30-za-10/

O tym wiem, ale chodzi³y ploty, ¿e mimo wszystko dzia³a, przynajmniej u niektórych.

nie dzia³a i dzia³aæ nie bêdzie "pakiet jest dla ciebie niedostêpny",
zreszt± wpisz sobie kod na ten pakiet to bêdziesz wiedzia³ *111*118*1#

Pozdrawiam

Data: 2012-01-14 16:52:18
Autor: Grzexs
[...]

nie działa i działać nie będzie "pakiet jest dla ciebie niedostępny",
zresztą wpisz sobie kod na ten pakiet to będziesz wiedział *111*118*1#

No właśnie wpisałem… A miałem jeszcze nadzieję… W sumie to teraz Play jest chyba najlepszą ofertą dla połączeń wewnątrzsieciowych.

--
Grzexs

Data: 2012-01-14 18:06:11
Autor: dizel
Play, 30 za 10, czy na pewno nie dzia³a ju¿?
On Sat, 14 Jan 2012 16:52:18 +0100, Grzexs <grzexs@gazeta.usu-n-to.pl>
wrote:

No właśnie wpisałem… A miałem jeszcze nadzieję… W sumie to teraz Play jest chyba najlepszą ofertą dla połączeń wewnątrzsieciowych.

ale za to działa jeszcze 10za5 i 15za10 i pakiet 30minut/6pln do
wszystkich także nie jest już tak atrakcyjnie ale można jeszcze
pokombinować

Pozdrawiam

Data: 2012-01-15 13:01:46
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Grzexs" <grzexs@gazeta.usu-n-to.pl> napisał w wiadomości news:jes8bf$7l7$5inews.gazeta.pl...
[...]

każda sieć ma rozmów wewnętrzne taniej...

ja w orange mam
- pakiety 1000minut za 10zł na 14 dni (tylko w sieci)
- skarbonkę 7,5% od doładowania (w sieci lub po za sieć 5%)
- 30% środków w sieci od doładowania (tylko w sieci, po 2 latach)
- hiperodnowa (tylko w sieci)
- minuty za dzwonienie po za sieć (tylko w siecie
- co druga minuta gratis lub lekka minuta

mam telefon na dwie karty, druga to właśnie play
używasz sporadycznie, do malutkiej grupy która ma play

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-01-15 15:20:25
Autor: Grzexs
Play, 30 za 10, czy na pewno nie działa już?
No właśnie wpisałem… A miałem jeszcze nadzieję… W sumie to teraz Play
jest chyba najlepszą ofertą dla połączeń wewnątrzsieciowych.

każda sieć ma rozmów wewnętrzne taniej...

No, nie bardzo. Np. weźmy mBank mobile… Jest tam tylko marnych 5 mZnajomych.

ja w orange mam
- pakiety 1000minut za 10zł na 14 dni (tylko w sieci)

Jaja jakieś? 1000 minut na 14 dni? Play za 10 PLN oferuje cały miesiąc gadania w sieci, bez ograniczeń czasowych.

- skarbonkę 7,5% od doładowania (w sieci lub po za sieć 5%)

W Play jest 10% od każdego doładowania za nie mniej niż 20 PLN przez net – do wszystkich.

- minuty za dzwonienie po za sieć (tylko w siecie

W Play sÄ… minuty za rozmowy spoza sieci.

mam telefon na dwie karty, druga to właśnie play
używasz sporadycznie, do malutkiej grupy która ma play

No, u mnie malutka grupa, która ma Orange, właśnie przechodzi do Play, pomimo pogorszenia warunków.

No i telefony Playowe logują się do Orange, a na odwrót nie.

Też mam telefon na 2 karty, jednak jako druga siedzi T-Mobile, ale firma płaci. I tak, nieco przypadkiem, mam 100% zasięg – Play załatwia Play, Plusa i Orange, a T-Mobile – T-Mobile.

--
Grzexs

Play, 30 za 10, czy na pewno nie działa już?