Play All Inclusive i naliczanie transferu

Data: 2011-10-27 14:12:58
Autor: Kacor
Play All Inclusive i naliczanie transferu
Czesc. Wlasnie BOK z Playa namawia mnie
na przedluzenie umowy w opcji z Internetem.

Daja mi za 39 PLN 300 minut do wszystkich
oraz 250 MB internetu z opcja zmniejszenia
szybkosci transferu po wykorzystaniu limitu.

Teraz place 64 PLN i mam 500 minut oraz
500 MB transferu w strefie taniego netu.

I teraz pytanka dot. oferty All Inc.:
a) jak taryfikowany jest transfer czy
po 100 KB bo jak tak to bez sensu te 250 MB
b) jaka jest szybkosc transferu po przekroczeniu
limutu

Z BOKa oczywiscie nie potrafia odpowiedziec
na powyzsze pytania. Czy ktos korzysta
z podobnej oferty?

Korzystam z netu w SG2 w strefie
taniego internetu Play

--
K.

Data: 2011-10-27 14:21:56
Autor: Amir
> [...]

b) jaka jest szybkosc transferu po przekroczeniu
limutu

Z BOKa oczywiscie nie potrafia odpowiedziec

Ja korzystam All Inclusive MAX 1GB
od 5 miesiecy lacznie zuzylem 460MB :)

chyba cięzko na telefonie wyjechac ten limit
no chyba ze filmy bedziesz ogladal

Data: 2011-10-27 09:54:10
Autor: Pszemol
"Amir" <didotomSPAM@gazeta.pl> wrote in message news:j8bid6$huc$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Ja korzystam All Inclusive MAX 1GB
od 5 miesiecy lacznie zuzylem 460MB :)

chyba cięzko na telefonie wyjechac ten limit

Albo godzinami przez VoIPa lub Skype gadał...
Ale pomaga ustawienie wifi w domu/w biurze.

Data: 2011-10-28 10:30:56
Autor: ArekM
[...]

Oj .. mam na ten temat odmienne zdanie :)
Przez cały okres rozliczeniowy zuzywam od 1.5 do 2GB.
W domu i pracy oczywiscie WiFi ..

--
Pzdr

Data: 2011-10-28 10:42:19
Autor: KiloSierra
W dniu 11/10/28 10:30, ArekM pisze:

Oj .. mam na ten temat odmienne zdanie :)
Przez cały okres rozliczeniowy zuzywam od 1.5 do 2GB.
W domu i pracy oczywiscie WiFi ..

rozumiem ze nie masz normalnego komputera?

Data: 2011-10-28 13:02:37
Autor: Amir
Play All Inclusive i naliczanie transferu
vb>> Oj .. mam na ten temat odmienne zdanie :)
Przez cały okres rozliczeniowy zuzywam od 1.5 do 2GB.
W domu i pracy oczywiscie WiFi ..

rozumiem ze nie masz normalnego komputera?

Pracuje na internecie i miesięcznie tyle nie zuzywam na komputerze :)
przy szybkim łączu.
Ale nadmianiema, że glownie skyp txt news, czasami portale wp o podobne, i pisanie emaili.

Data: 2011-10-28 08:46:56
Autor: Jeremiasz
Play All Inclusive i naliczanie transferu
Daja mi za 39 PLN 300 minut do wszystkich
oraz 250 MB internetu z opcja zmniejszenia
szybkosci transferu po wykorzystaniu limitu.

Rozumiem, że oferta bez telefonu i na rok? Te 250 w strefie taniego, czy bez ograniczeń? Tez mi sie niedługo konczy umowa ldatego tak z zainteresowaniem wypytuje:)

JA

Data: 2011-10-28 17:45:03
Autor: JoteR
"Jeremiasz" napisał:

[...]

W taryfach Inclusive nie ma już podziału na "normalny" i "tani" internet.
Zresztą już od maja można było przejść na którąś z tych taryf bez przedłużania "okresu zobowiązania".
http://www.play.pl/pl/promocja/play-abonament/zmien-na-lepsze/index.html
Chyba teraz to uczynię, bo w moim LongPlay Internet to ciągłe sprawdzanie pod *140# jest trochę upierdliwe.

JoteR

Play All Inclusive i naliczanie transferu