Play: Doładowania w Promocji Darmowy Numer

Data: 2009-11-04 15:10:40
Autor: Chris
Play: Doładowania w Promocji Darmowy Numer
Po wejściu na swoje konto w Play Online, na obydwóch swoich numerach
widzę taka rubrykę "Doładowania w Promocji Darmowy Numer", a w niej na
jednej karcie mam 30 zł, a na drugie karcie 25 zł.
Nie przypomina sobie, żebym kiedykolwiek taką promocje u siebie włączał!
Skąd mi się to mogło wziąć i co to może oznaczać?
Promocji "Darmowy Numer" nie włączałem, wartości moich doładowań konta
również nie dają mi podstawy do skorzystania z tej promocji.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-11-04 15:22:07
Autor: Lolek
Doładowania w Promocji Darmowy Numer
najpierw zarejstruj w systemie PLAY swoaj karte prepaid dopiero Ci odpowiedza :)

Data: 2009-11-04 17:37:09
Autor: Chris
Dnia Wed, 4 Nov 2009 15:22:07 +0100, Lolek napisał(a):

najpierw zarejstruj w systemie PLAY swoaj karte prepaid dopiero Ci odpowiedza :)

A jaki to problem zarejestrować kartę?
Jeśli ktoś nie używa komórki podczas napadów lub włamań, to nie powinien
mieć przed tym żadnych zahamowań.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-11-04 20:19:46
Autor: Piotr M
Doładowania w Promocji Darmowy Numer
Pewnego razu Chris tak oto obwieścił(a):

A jaki to problem zarejestrować kartę?

A to nie jest czasem tak że, tylko w głównych, dużych Germanosach można?

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

Data: 2009-11-04 16:26:50
Autor: Lolek
Doładowania w Promocji Darmowy Numer
i pamietaj ze tracisz wszystkie inne pakiety ktore wykupiles:

"Zadeklarowany numer nie łączy się z ofertą "100 minut do Play i na stacjonarne w Play Fresh", ofertą promocyjną "Program doładowań" oraz nie może być wykorzystany w ramach pakietu 60 minut promocji "Przejdź do Play Fresh" z dnia 10.07.2009r"

Data: 2009-11-04 16:32:32
Autor: Liwiusz
Lolek pisze:
[...]

   Nie traci się. Dzięki takiemu zapisowi mając darmowy numer nie zjada jednostek z pakietów.

--
Liwiusz

Data: 2009-11-05 07:57:26
Autor: Andrzej

Lolek pisze:
[...]

Nauka czytania to jedno a rozumienia to 2
to 2 ci nie wychodzi

Pozdrawiam

Data: 2009-11-05 09:36:02
Autor: tl

Użytkownik "Andrzej" <aa@aa.com> napisał w wiadomości news:hctt57$bh6$1atlantis.news.neostrada.pl...

Lolek pisze:
[...]

A chcieli to rewolucyjnie połączyć w "czytanie ze zrozumieniem" .
Rewolucje u nas się nie przyjmują.

Data: 2009-11-05 09:42:58
Autor: tl

Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości news:hcs2gb$3cp$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Po prawej stronie jest "przycisk" info  i po naciśnięciu wyskakuje komunikat "Doładowania, które musisz zrealizować aby skorzystać z Darmowego Numeru w Play"

Data: 2009-11-06 19:35:33
Autor: Piotr M
Doładowania w Promocji Darmowy Numer
A oni w ogóle powiadamiają o tym że usługa jest już aktywna? Koledze nie.
Mi nie. To chyba nie przypadek. Całkiem zdziczeli? Ani też że zgłoszenie
zostało przyjęte. Jedynie w Play24 coś widać..

Data: 2009-11-06 20:19:33
Autor: tl

Użytkownik "Piotr M" <xxx@xxx.pl> napisał w wiadomości news:10wqsmp1i06cx$.6uurd0vuvir3$.dlg40tude.net...
A oni w ogóle powiadamiają o tym że usługa jest już aktywna? Koledze nie.
Mi nie. To chyba nie przypadek. Całkiem zdziczeli? Ani też że zgłoszenie
zostało przyjęte. Jedynie w Play24 coś widać..

Tego nie wiem bo usługa nie jest mi potrzebna. Czasem warto odpocząc od żony ,a mieszkanie mam niezbyt duże ;-)

Play: Doładowania w Promocji Darmowy Numer