Play Formuła 4 w 1

Data: 2014-03-13 22:39:46
Autor: Habeck Colibretto
Play Formuła 4 w 1
http://www.play.pl/oferta/play-karta/play-na-karte/formula-play/

Ktoś się w to bawił? Czytam i czytam i nie widzę żadnych kruczków w
stosunku do np. Play na Kartę 1 zł MNP. W tej chwili w PnK1 płacę 10zł za
internet (o którego przedłużeniu muszę pamiętać), 6zł/30min rozmów do
wszystkich (które mi się kończą po 10-15 dniach) a potem dobijam do ok 20 -
25zł miesięcznie za wszystko czyli teoretycznie się opłaca, bo za te 21 zł
mam więcej i SMSów i minut do tego 5zł przedłuża o 50dnia. Tyle tylko, że
nie mogę się doczytać, że można wykupić jakiś dodatkowy pakiet internetu
jak ten 1GB się wykończy. Ktoś się w to bawił?

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2014-03-14 08:28:28
Autor: dizel
Play Formuła 4 w 1
On Thu, 13 Mar 2014 22:39:46 +0100, Habeck Colibretto
<habeck@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

[...]

Co do tej formuły to sprawa wygląda tak że 21 pobiera za pakiet. W tym
mamy:
-smsy do wszystkich sieci
-rozmowy w play za free
-1gb netu
-stawka za minutę do innych sieci 9gr
Dodatkowo można wykupić pakiety netu 500MB za 9zł i 1,5gb za 20zł co
ważne w przeciwieństwie do innych ofert play w tej taryfie możesz
sobie aktywować ten sam pakiet kilka razy, a nie tak jak w innych że
tylko 1 pakiet na 30 dni.
Jedyny kruczek to jest z lejkiem bo jak skończy ci się pakiet netu i
nie chcesz aktywować nowego to najpierw ściąga za net do 5zł, dopiero
potem włącza się lejek, chyba że wykupisz od razu inny pakiet to nie
ma problemu.
Należy pamiętać że te 21zł to pakiet więc pobierają go z konta więc
jak ktoś dzwoni do innych to bęzie pobierało normalnie z konta, nie z
tych 21złotych. Za to można aktywować pakiet 10za5 w tej taryfie więc
ładując za 30zł na miesiąc mamy te 4 opcje co wyżej i 111 minut
(10za5) + 44 minuty co daje w sumie156minut do innych sieci.

Pozdrawiam

Data: 2014-03-14 10:51:53
Autor: z
Play Formuła 4 w 1
W dniu 2014-03-14 08:28, dizel pisze:

[...]

ciach

I właśnie dlatego wybieram coś prostszego i droższego :-)
Masakrajakaś

Data: 2014-03-14 12:39:41
Autor: Grzexs
Play Formuła 4 w 1
[...]

I to jest prawdziwa demokracja! Jeden lubi płacić, inny lubi odrobinę ruszyć głową. I obaj mogą!

--
Grzexs

Data: 2014-03-14 12:55:43
Autor: dizel
Play Formuła 4 w 1
On Fri, 14 Mar 2014 10:51:53 +0100, z <z@z.pl> wrote:

[...]

Nie wiem co w tym jest trudnego skoro pakiet jest pobierany
automatycznie z konta co 30 dni bez ingerencji użytkownika, ważne aby
tylko mieć środki na koncie na kolejne pakiety. Można doprykować
jednorazowo za 100zł co da nam ważność na wychodzące na 150 dni i nic
więcej robić nie trzeba tylko korzystać.

Pozdrawiam

-- -

Data: 2014-03-14 22:30:06
Autor: Habeck Colibretto
Play Formuła 4 w 1
Dnia 14.03.2014, o godzinie 08.28.28, na pl.misc.telefonia.gsm, dizel
napisał(a):

[...]

Sporo napisałeś i do tego zrozumiale. Skończy mi się pakiet internetowy to
pewnie wypróbuję te 4w1. Jakoś większych kruczków tycimi literkami nie
zauważyłem bo najwyraźniej ich nie ma - przynajmniej takich, które by mi
przeszkadzały. Wygląda na to, że na pewno grubej kasy na tym nie stracę, a
zyskuję komfort tego, że nie muszę sprawdzać kiedy kończy się pakiet
internetowy i czekać na możliwość aktywowania 30min/6zł (co daje 20gr za
min). I dzięki za info o tych 10za5 bo tego nie znałem.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2014-03-15 09:35:04
Autor: dizel
Play Formuła 4 w 1
On Fri, 14 Mar 2014 22:30:06 +0100, Habeck Colibretto
[...]

Jedyna niedogodność to zmiana taryfy, trzeba pamiętać że po zmianie
taryfy żeby można było aktywować jakieś usługi czy pakiety trzeba
odczekać do 24 godzin, ale nie jest to wina tej taryfy tylko po prostu
tak działa system bilingowy play i tyle.
Kurczków nie ma, nie wiem czy o tym wyżej pisałem ale pakiet netu się
kumuluje więc jak całego nie wykorzystasz to jeśli będziesz miał
kolejne 21zł żeby z konta pobrało to pakiet się skumuluje z nowym.

Pozdrawiam

Data: 2014-03-15 22:52:26
Autor: Habeck Colibretto
Play Formuła 4 w 1
Dnia 15.03.2014, o godzinie 09.35.04, na pl.misc.telefonia.gsm, dizel
napisał(a):

[...]

Tym fajniej. :) Pokończą mi się pakiety w starej taryfie, to wypróbuję
właśnie tę taryfę. :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*