Play - Formuła L - czy to mozliwe?

Data: 2013-04-18 21:34:44
Autor: Pati
Play - Formuła L - czy to mozliwe?
Witam.
Obecnie jestem w Plusie na kartę. Zadzwoniła do mnie pani z Playa i zaproponowała przeniesienie numeru.
Z racji, że nie potrzebuję telefonu ani żadnego pakietu internetowego zaproponowała abonament w Formule L za 39 zł w którym będę miała: No limits na rozmowy i smsy w sieci Play, 800 minut do wszystkich innych sieci a po ewentualnym wykorzystaniu tych minut stawkę 0.19 gr/min. Umowa na 12 m-cy i oczywiscie opłata aktywacyjna 49 zł. Choć oferta wydała mi się strasznie atrakcyjna - termin decyzji przesunełam o kilka dni.
Może kto¶ przerabiał ten temat i powie mi czy słusznie wietrze tutaj jakis haczyk?
No bo jak by nie było nie spokałam aby za 39 zł rozmawiać 800 minut co miesi±c do innych sieci(wychodzi około 2 gr/min!), darmowe rozmowy/sms do swojej sieci...
Spojrzałam na ich stronę i to się chyba potwierdza. No chyba, że te nielimitowane do Playa odlicza sie od tych 800 do wszystkich sieci. Je¶li tak, to ciekawa gra słów ...
Czy mogę wył±czyć wszelkie dodatkowe usługi( np. jaki¶ WiMP - gdzie 1 m-c gratis poĽniej -19.90 zł, Pakiet 100 minut do wszystkich 1+ gdzie 1 m-c gratis poĽniej 9 zł) tak aby opłata wynosiła tylko 39 zł brutto/m-c?
Wiele tu znawców i dociekliwych wiec s±dzę, że otrzymam wyjasnienia i pomoc w podjeciu decyzji.
Pozdrawiam
Pati

Data: 2013-04-18 13:09:40
Autor: raz-dwa-trzy
On 18 Kwi, 21:34, "Pati" <patrycja_...@wp.pl> wrote:

Może kto¶ przerabiał ten temat i powie mi czy słusznie wietrze tutaj jakis
haczyk?

Nie ma haczyka.
Grania na czekania i inne bonusy którymi uszczę¶liwiaj± wył±czasz
przez play24.
Ponadto po 8 miesi±cach możesz przedłużyć umowę na tych samych
warunkach za 34zł, 800min, no limit w play + do wyboru no limit
stacjonarne lub no limit sms do wszystkich sieci na czas nieokre¶lony
za 0zł.
Promocja na przedłużenie nazywa się replay extra formuła +

Data: 2013-04-18 21:48:22
Autor: J.F
Play - Formuła L - czy to mozliwe?
Użytkownik "Pati"  napisał w wiadomo¶ci
No bo jak by nie było nie spokałam aby za 39 zł rozmawiać 800 minut co miesi±c do innych sieci(wychodzi około 2 gr/min!), darmowe rozmowy/sms do swojej sieci...

Oplaty miedzyoperatorskie bardzo spadly, do ciebie tez beda dzwonic, zapewne wszystkiego nie wygadasz  - takie taryfy sa mozliwe.
I czas sie do nich przyzwyczaic, bo na moj gust - pojawia sie i u innych.

Lepiej umowic klienta na 39zl, niz w dobie malejacych cen ma dzwonic mniej i placic tylko 29 :-)

J.

Data: 2013-04-18 22:45:24
Autor: JoteR
"Pati" napisał:

Może kto¶ przerabiał ten temat i powie mi czy słusznie wietrze tutaj
jakis haczyk?

Słusznie wietrzysz. Nie ma w tym abonamencie nawet bajta transferu.
Jest tylko tzw. "bezpieczny internet", co oznacza, że nawet w przypadku najbardziej zło¶liwego smartfona nie zapłacisz więcej niż 20 zł. miesięcznie. Dodatkowo, oczywi¶cie.

No bo jak by nie było nie spokałam aby za 39 zł rozmawiać 800 minut
co miesi±c do innych sieci(wychodzi około 2 gr/min!), darmowe rozmowy/sms
do swojej sieci...

Użytkownicy prepaida mog± faktycznie być zaszokowani.
Ale ci grupowi dzielnie to ukrywaj±, wykuwaj±c w pocie czoła nowe definicje niewolnictwa ;->

JoteR

Data: 2013-04-18 23:02:17
Autor: Skylla
W dniu 2013-04-18 22:45, JoteR pisze:
"Pati" napisał:

Użytkownicy prepaida mog± faktycznie być zaszokowani.
Ale ci grupowi dzielnie to ukrywaj±, wykuwaj±c w pocie czoła nowe
definicje niewolnictwa ;->

Prapaidowcy po prostu nie wydaj± 40+ złotych miesięcznie, bo nie ważne po ile jest minuta tylko ile w sumie za swoje rozmowy wydasz.

Data: 2013-04-19 07:03:15
Autor: Dominik & Co
Play - Formuła L - czy to mozliwe?
Dnia 18.04.2013 Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał/a:

Prapaidowcy po prostu nie wydają 40+ złotych miesięcznie, bo nie ważne po ile jest minuta tylko ile w sumie za swoje rozmowy wydasz.

Otóż to. Ja tam fanatykiem nie jestem, jak pojawi się abo w którym
będę płacił 5-6 zł/mies jak teraz- z przyjemnością rozważę ofertę.

A i nie bawi mnie sport abonamenciarzy polegajÄ…cy na dzwonieniu
i gadaniu o dupie Maryni, byle tylko drogocenne "darmowe"
minuty się nie zmarnowały...

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

Data: 2013-04-19 10:04:43
Autor: Michal Tyrala
Play - Formuła L - czy to mozliwe?
On Fri, 19 Apr 2013 07:03:15 +0000 (UTC), Dominik & Co wrote:
 A i nie bawi mnie sport abonamenciarzy polegaj±cy na dzwonieniu
 i gadaniu o dupie Maryni, byle tylko drogocenne "darmowe"
 minuty się nie zmarnowały...

Dzielnie walczysz z własnoręcznie postawionym chochołem :-)

(sam to wymy¶liłe¶, czy może masz takich znajomych?)

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-04-19 10:11:25
Autor: Dominik & Co
Dnia 19.04.2013 Michal Tyrala <wiesiu@bdm.com.pl> napisał/a:

Dzielnie walczysz z własnoręcznie postawionym chochołem :-)

Stwierdzam tylko, ĹĽe mnie to nie bawi.

(sam to wymyśliłeś, czy może masz takich znajomych?)

Widzę w realu, grupę czytam... Imć Joter co prawda ten
zaszczyt ceduje na przychĂłwek...

Data: 2013-04-19 10:37:25
Autor: Michal Tyrala
On Fri, 19 Apr 2013 10:11:25 +0000 (UTC), Dominik & Co wrote:
> Dzielnie walczysz z własnoręcznie postawionym chochołem :-)

 Stwierdzam tylko, że mnie to nie bawi.

Mnie takie cos nigdy do glowy nawet nie przyszlo, a w abonementach
jestem od 2000r...

BTW, calkiem realnym problemem (nie tylko moim) jest co zrobic z paroma
setkami w tik-taku zeby to bez zalu wypierniczyc do kosza. Tak a propos
przepadaj±cych nadwyzek. :-)

> (sam to wymy¶liłe¶, czy może masz takich znajomych?)

 Widzę w realu, grupę czytam...

msgid?

Data: 2013-04-19 10:56:25
Autor: Dominik & Co
Play - Formuła L - czy to mozliwe?
Dnia 19.04.2013 Michal Tyrala <wiesiu@bdm.com.pl> napisał/a:

Mnie takie cos nigdy do glowy nawet nie przyszlo, a w abonementach
jestem od 2000r...

Logiczne. Skoro Tobie nie przyszło, więc jakże mogło przyjść
komukolwiek innemu? :-)

 WidzÄ™ w realu, grupÄ™ czytam...

msgid?

Psze bardzo:
http://usenet.elektroda.pl/index459331.html
Szukaj "wysysa".

Data: 2013-04-19 12:21:42
Autor: Michal Tyrala
On Fri, 19 Apr 2013 10:56:25 +0000 (UTC), Dominik & Co wrote:
> Mnie takie cos nigdy do glowy nawet nie przyszlo, a w abonementach
> jestem od 2000r...

 Logiczne. Skoro Tobie nie przyszło, więc jakże mogło przyj¶ć
 komukolwiek innemu? :-)

No skoro to taki popularny sport, to przez tych >150 okresow
rozliczeniowych mogloby mi chociaz zaswitac. Albo ktoremus ze znajomych
wokol. Skoro nikt takich głupot w praktyce nie odstawia...

Data: 2013-04-19 12:29:37
Autor: Dominik & Co
Play - Formuła L - czy to mozliwe?
Dnia 19.04.2013 Michal Tyrala <wiesiu@bdm.com.pl> napisał/a:

No skoro to taki popularny sport, to przez tych >150 okresow

Gdzieś napisałem, że popularny?
rozliczeniowych mogloby mi chociaz zaswitac. Albo ktoremus ze znajomych
wokol. Skoro nikt takich głupot w praktyce nie odstawia...

OstroĹĽnie z tymi kwantyfikatorami...

Data: 2013-04-19 12:46:55
Autor: Michal Tyrala
On Fri, 19 Apr 2013 12:29:37 +0000 (UTC), Dominik & Co wrote:
> No skoro to taki popularny sport, to przez tych >150 okresow

 Gdzie¶ napisałem, że popularny?

Liczba mnoga (,,sport *abonamentowcow*'') i takie otwarte zadeklarowanie
ze Ciebie to nie interesuje sugerowala, ze mowimy jednak o kims wiecej
niz syn Jotera.

> rozliczeniowych mogloby mi chociaz zaswitac. Albo ktoremus ze znajomych
> wokol. Skoro nikt takich głupot w praktyce nie odstawia...

 Ostrożnie z tymi kwantyfikatorami...

Tak, tak, wiem, syn Jotera. EOT jak dla mnie.

Data: 2013-04-19 14:09:49
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-04-19 12:56, Dominik & Co pisze:
[...]

Nie, nie ma takiej implikacji, widać za coś przeciwnego - Ty
coś wymyśliłeś i próbujesz to przypisać innym.

msgid?

Psze bardzo:
http://usenet.elektroda.pl/index459331.html
Szukaj "wysysa".

No tak, nie wiedziałem, że "wysysanie" "joterowych" abonamentów
przez joterowe dzieci to "sport abonamenciarzy"...

Data: 2013-04-19 18:35:26
Autor: J.F
Play - Formuła L - czy to mozliwe?
Użytkownik "Michal Tyrala"  napisał w wiadomo¶ci
BTW, calkiem realnym problemem (nie tylko moim) jest co zrobic z paroma
setkami w tik-taku zeby to bez zalu wypierniczyc do kosza. Tak a propos
przepadaj±cych nadwyzek. :-)

Zachcialo sie telefonu na raty ?
Bo ja przestalem doladowywac, i sie rozeszlo.

A nawet teraz w TT dlugi okres waznosci ciagle jest, a drobna oplata 3zl/mc dodatkowo pomoze sie pozbyc problemu :-)

J.

Data: 2013-04-21 06:19:55
Autor: Michal Tyrala
Play - Formu?a L - czy to mozliwe?
On Fri, 19 Apr 2013 18:35:26 +0200, J.F wrote:
>BTW, calkiem realnym problemem (nie tylko moim) jest co zrobic z >paroma
>setkami w tik-taku zeby to bez zalu wypierniczyc do kosza. Tak a >propos
>przepadaj±cych nadwyzek. :-)

 Zachcialo sie telefonu na raty ?

Nie (w ogole co to za pytanie?). Naprawde s± na swiecie ludzie, ktorzy
mieli prepaida w czasach przed roczna waznoscia konta.

 Bo ja przestalem doladowywac, i sie rozeszlo.

Jak chce toto wywalic na smietnik, to tak trudno się domyslic, ze to
jest niespecjalnie uzywany numer?

 A nawet teraz w TT dlugi okres waznosci ciagle jest, a drobna oplata  3zl/mc dodatkowo pomoze sie pozbyc problemu :-)

Przeliczysz sam w ile się rozejdzie jakies 350zl, czy potrzebujesz
podpowiedzi?

Data: 2013-04-21 11:01:23
Autor: J.F.
Play - Formu?a L - czy to mozliwe?
Dnia Sun, 21 Apr 2013 06:19:55 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):
[...]

Nie (w ogole co to za pytanie?).

Wtedy bys musial co miesiac doladowywac za 25 zl lub wiecej.

 Bo ja przestalem doladowywac, i sie rozeszlo.
Jak chce toto wywalic na smietnik, to tak trudno się domyslic, ze to
jest niespecjalnie uzywany numer?

Moze jednak trzeba troche uzywac ?
[...]

Przy wydatkach rzedu 5zl/mc na rozmowy tylko 3.5 roku.
Przy czym powinienes zaczac juz dawno, wiec teraz to juz tylko 2 lata.
Mozesz sobie do tableta wstawic, czy do nawigacji - pojdzie szybciej.
Albo jedne wakacje w Egipcie  :-)

Albo sprzedaj ze stanem na allegro ... albo
http://www.banksms.pl/Oferta
I problem rozwiazany w 2 miesiace z niewielkim zalem :-)

J.

Data: 2013-04-21 12:02:02
Autor: Michal Tyrala
Play - Formu?a L - czy to mozliwe?
On Sun, 21 Apr 2013 11:01:23 +0200, J.F. wrote:
> Jak chce toto wywalic na smietnik, to tak trudno się domyslic, ze to
> jest niespecjalnie uzywany numer?

 Moze jednak trzeba troche uzywac ?

A nie miales wczesniej E52?

(swoja droga, proponujesz wlasnie ,,sport abonamentowcow'' na
prepaidzie. widze lekki dysonans :-))

> [...]

 Przy wydatkach rzedu 5zl/mc na rozmowy tylko 3.5 roku.
 Przy czym powinienes zaczac juz dawno, wiec teraz to juz tylko 2 lata.

Otoz nie, zejdzie na to prawie 10lat, miszczu.
Robiac idiotyczne zalozenia mozna dojsc do adekwatnych wnioskow.
Idac w absurd: jak mi te karte ukradna, to się jutro problemu pozbede... :/

 Mozesz sobie do tableta wstawic, czy do nawigacji - pojdzie szybciej.

Mam Aero2.

 Albo jedne wakacje w Egipcie  :-)

Tu Ci się troche udało -- uzywam tego SIMa za granica (co prawda jedynie
EU).

Data: 2013-04-21 14:27:02
Autor: J.F.
Play - Formu?a L - czy to mozliwe?
Dnia Sun, 21 Apr 2013 12:02:02 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):
[...]

Nie, nie mialem. A co - ona sama uzywa ? A wlasnie - wsadz do Androida i zacznij uzywac, szybko zniknie :-)

(swoja droga, proponujesz wlasnie ,,sport abonamentowcow'' na
prepaidzie. widze lekki dysonans :-))

No tak, ale jak ktos wcale nie uzywa a chce zeby zniklo, to tez
dysonans. Trzeba bylo myslec wczesniej :-)

Tym niemniej t-mobile pomoga i ten problem rozwiazac :-)

[...]

Zalozenia takie, ze sie wcale nie korzysta ?
Idac w absurd: jak mi te karte ukradna, to się jutro problemu pozbede... :/

A gdzie tam, przeciez mozesz o duplikat wystapic. Przy 350 zl to chyba
warto zaplacic dodatkowe 30 za nowa :-P

 Albo jedne wakacje w Egipcie  :-)
Tu Ci się troche udało -- uzywam tego SIMa za granica (co prawda jedynie
EU).
Najwyrazniej czas zobaczyc piramidy :-)

J.

Data: 2013-04-19 19:05:14
Autor: J.F
Play - Formuła L - czy to mozliwe?
UĹĽytkownik "Dominik & Co"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
[...]

Problem w tym ze 5 zl to jest ile - 15 minut, czy plus dodatkowe "bezplatnie w sieci" ?

15 minut wygadac bardzo latwo, a potem sie okaze ze prepaid jest drozszy niz najtanszy abonament.

I cos mi sie widzi ze taka przyszlosc bedzie, bo w miare obnizek cen prepaidowcy placiliby coraz mniej, a operatorzy chca dokladnie odwrotnie i te 5zl ich absolutnie nie satysfakcjonuje :-)

J.

Data: 2013-04-19 19:52:27
Autor: W
Play - Formuła L - czy to mozliwe?
J.F wystukał, co następuje:

Problem w tym ze 5 zl to jest ile - 15 minut, czy plus dodatkowe "bezplatnie w sieci" ?

15 minut wygadac bardzo latwo, a potem sie okaze ze prepaid jest drozszy niz najtanszy abonament.

hm... wygaduję w miesi±cu około 5minut... jestem złym człowiekiem ;-p

Data: 2013-04-19 20:48:10
Autor: Dominik & Co
Dnia 19.04.2013 J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał/a:

Problem w tym ze 5 zl to jest ile - 15 minut, czy plus dodatkowe "bezplatnie w sieci" ?

Nie, 100 min siec i stacj. I +3 min poza siec ;)

I bedzie tak jak Pszemol pisze - internet 10GB za 80zl, a reszta uslug za darmo :-)

Tez sie tego obawiam, wiec korzystam poki mozna.

Data: 2013-04-18 23:39:00
Autor: Pati
Play - Formuła L - czy to mozliwe?

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomo¶ci news:51705b6c$0$1252$65785112news.neostrada.pl...
"Pati" napisał:

[...]

Nie chce użyć nawet 1 bajta transferu ....  Chyba tak się da?
Reasumuj±c, za 39 zł na pewno dostanę 800 minut do wygadania co miesi±c do innych sieci + no limits rozmowy/smsy do Play i żadnych dodatkowych kosztów nie będzie..???
Więc .... chyba ... brać...???
Dzięki.
Pozdrawiam serdecznie.
Pati

Data: 2013-04-19 11:04:22
Autor: K
W dniu 18-04-2013 21:34, Pati pisze:
[...]

wiesz, mi 1,5 roku temu tez obiecali przy przejsciu z t-mobile: 1000minut, nielimitowany plej, iles tam megagiga internetu, jakis tam topowy (na owczesne czasy) tel za 99pln, przy abo za 75pln. jednym slowem oferta cud, az trudno bylo uwierzyc. zreflektowalem, kolejnego dnia ktos zadzwonil potwierdzic adres wysylki itp. po kolejnych siedmiu dniach okazalo sie ze mojej umowy nie ma w ogole w systemie i konsultant nie mogl mi w ogole takich warunkow zaproponowac.

olalem pleja i zostalem w t-mobile, z pleja jestem skutecznie wyleczony na zawsze.

Data: 2013-04-19 10:08:20
Autor: Dominik & Co
Dnia 19.04.2013 K <a@b.c> napisał/a:

wiesz, mi 1,5 roku temu tez obiecali przy przejsciu z t-mobile:

Obiecanki konsultantĂłw obiecankami (ani oni pierwsi,
ani ostani), ale oferta dla OP to w 100% standard, ktĂłrym siÄ™
chwalÄ… na www.

https://www.play.pl/oferta/migracja/abonament/

Data: 2013-04-19 18:42:47
Autor: J.F
Play - Formuła L - czy to mozliwe?
Użytkownik "K"  napisał w wiadomo¶ci grup
[...]

Cud jak cud - pleja nie sledzilem, ale to chyba bylo mozliwe.

Problem byl jak ktos nie wydzwanial tych 1000 minut, to sie okazywalo ze drogi ten telefon.

J.

Data: 2013-04-20 00:29:05
Autor: UARS
Play - Formuła L - czy to mozliwe?
Użytkownik "Pati" <patrycja_prz@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kkpidq$4jp$1mx1.internetia.pl...
[...]

Trudno w to uwierzyć co?

No bo jak by nie było nie spokałam aby za 39 zł rozmawiać 800 minut co miesi±c do innych sieci(wychodzi około 2 gr/min!), darmowe rozmowy/sms do swojej sieci...

Witamy w Play.
Nie ma co się czaić, tylko uciekać od dziadostwa i drożyzny. Żadnych sentymentów dla pazernych hien.
Jak słyszę że w tmobile sprawdzenie stanu konta kosztuje 4gr albo rok ważno¶ci konta kosztuje 3zł miesięcznie to się ¶mieję do rozpuku :)))
Sam płacę w Play 15zł i mam za to 87zł pakietu kwotowego, czyli 300minut do wszystkich i nielimitowanie w sieci i do stacjonarek.
I nigdy jeszcze tego nie wygadałem.

UARS

Data: 2013-04-21 11:21:50
Autor: J.F.
Dnia Sat, 20 Apr 2013 00:29:05 +0200, UARS napisał(a):
[...]

Spoko spoko. Ot prosze bardzo, t-mobile bez telefonu, 49 zl za 600
minut. Niby drozej, ale juz nie tak bardzo (dochodza dodatkowe
wady/koszta). Spodziewam sie ze bedzie lepiej ... dla tych co wiecej gadaja.

Jak słyszę że w tmobile sprawdzenie stanu konta kosztuje 4gr albo rok

Ale to abonament, nie sprawdzasz konta.

ważno¶ci konta kosztuje 3zł miesięcznie to się ¶mieję do rozpuku :)))

Ale Pati to tez nie dotyczy.

Poczekaj poczekaj. Interkonekt spadl, Play juz nie ma uprzywilejowanej
pozycji, czas pisac o wielkiej czworce i przyjdzie zaliczyc Playa do
hien :-) Z drugiej strony znikly powody aby do play bylo drozej, UKE juz chyba
postraszylo ... i albo oferty beda porownywalne, albo ludzie zaczna
masowo przechodzic do play.
Sam płacę w Play 15zł i mam za to 87zł pakietu kwotowego, czyli 300minut do wszystkich i nielimitowanie w sieci i do stacjonarek.
I nigdy jeszcze tego nie wygadałem.

To czemu kolezance nie polecasz ? Moze moze wydawac 30zl zamiast 39
:-)

J.

Play - Formuła L - czy to mozliwe?