Play - Formuła L - czy to mozliwe?

Data: 2013-04-18 22:45:24
Autor: JoteR
Play - Formuła L - czy to mozliwe?
"Pati" napisał:

Może kto¶ przerabiał ten temat i powie mi czy słusznie wietrze tutaj
jakis haczyk?

Słusznie wietrzysz. Nie ma w tym abonamencie nawet bajta transferu.
Jest tylko tzw. "bezpieczny internet", co oznacza, że nawet w przypadku najbardziej zło¶liwego smartfona nie zapłacisz więcej niż 20 zł. miesięcznie. Dodatkowo, oczywi¶cie.

No bo jak by nie było nie spokałam aby za 39 zł rozmawiać 800 minut
co miesi±c do innych sieci(wychodzi około 2 gr/min!), darmowe rozmowy/sms
do swojej sieci...

Użytkownicy prepaida mog± faktycznie być zaszokowani.
Ale ci grupowi dzielnie to ukrywaj±, wykuwaj±c w pocie czoła nowe definicje niewolnictwa ;->

JoteR

Data: 2013-04-18 23:02:17
Autor: Skylla
W dniu 2013-04-18 22:45, JoteR pisze:
"Pati" napisał:

Użytkownicy prepaida mog± faktycznie być zaszokowani.
Ale ci grupowi dzielnie to ukrywaj±, wykuwaj±c w pocie czoła nowe
definicje niewolnictwa ;->

Prapaidowcy po prostu nie wydaj± 40+ złotych miesięcznie, bo nie ważne po ile jest minuta tylko ile w sumie za swoje rozmowy wydasz.

Data: 2013-04-19 07:03:15
Autor: Dominik & Co
Play - Formuła L - czy to mozliwe?
Dnia 18.04.2013 Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał/a:

Prapaidowcy po prostu nie wydają 40+ złotych miesięcznie, bo nie ważne po ile jest minuta tylko ile w sumie za swoje rozmowy wydasz.

Otóż to. Ja tam fanatykiem nie jestem, jak pojawi się abo w którym
będę płacił 5-6 zł/mies jak teraz- z przyjemnością rozważę ofertę.

A i nie bawi mnie sport abonamenciarzy polegajÄ…cy na dzwonieniu
i gadaniu o dupie Maryni, byle tylko drogocenne "darmowe"
minuty się nie zmarnowały...

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

Data: 2013-04-19 10:04:43
Autor: Michal Tyrala
Play - Formuła L - czy to mozliwe?
On Fri, 19 Apr 2013 07:03:15 +0000 (UTC), Dominik & Co wrote:
 A i nie bawi mnie sport abonamenciarzy polegaj±cy na dzwonieniu
 i gadaniu o dupie Maryni, byle tylko drogocenne "darmowe"
 minuty się nie zmarnowały...

Dzielnie walczysz z własnoręcznie postawionym chochołem :-)

(sam to wymy¶liłe¶, czy może masz takich znajomych?)

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-04-19 10:11:25
Autor: Dominik & Co
Dnia 19.04.2013 Michal Tyrala <wiesiu@bdm.com.pl> napisał/a:

Dzielnie walczysz z własnoręcznie postawionym chochołem :-)

Stwierdzam tylko, ĹĽe mnie to nie bawi.

(sam to wymyśliłeś, czy może masz takich znajomych?)

Widzę w realu, grupę czytam... Imć Joter co prawda ten
zaszczyt ceduje na przychĂłwek...

Data: 2013-04-19 10:37:25
Autor: Michal Tyrala
On Fri, 19 Apr 2013 10:11:25 +0000 (UTC), Dominik & Co wrote:
> Dzielnie walczysz z własnoręcznie postawionym chochołem :-)

 Stwierdzam tylko, że mnie to nie bawi.

Mnie takie cos nigdy do glowy nawet nie przyszlo, a w abonementach
jestem od 2000r...

BTW, calkiem realnym problemem (nie tylko moim) jest co zrobic z paroma
setkami w tik-taku zeby to bez zalu wypierniczyc do kosza. Tak a propos
przepadaj±cych nadwyzek. :-)

> (sam to wymy¶liłe¶, czy może masz takich znajomych?)

 Widzę w realu, grupę czytam...

msgid?

Data: 2013-04-19 10:56:25
Autor: Dominik & Co
Play - Formuła L - czy to mozliwe?
Dnia 19.04.2013 Michal Tyrala <wiesiu@bdm.com.pl> napisał/a:

Mnie takie cos nigdy do glowy nawet nie przyszlo, a w abonementach
jestem od 2000r...

Logiczne. Skoro Tobie nie przyszło, więc jakże mogło przyjść
komukolwiek innemu? :-)

 WidzÄ™ w realu, grupÄ™ czytam...

msgid?

Psze bardzo:
http://usenet.elektroda.pl/index459331.html
Szukaj "wysysa".

Data: 2013-04-19 12:21:42
Autor: Michal Tyrala
On Fri, 19 Apr 2013 10:56:25 +0000 (UTC), Dominik & Co wrote:
> Mnie takie cos nigdy do glowy nawet nie przyszlo, a w abonementach
> jestem od 2000r...

 Logiczne. Skoro Tobie nie przyszło, więc jakże mogło przyj¶ć
 komukolwiek innemu? :-)

No skoro to taki popularny sport, to przez tych >150 okresow
rozliczeniowych mogloby mi chociaz zaswitac. Albo ktoremus ze znajomych
wokol. Skoro nikt takich głupot w praktyce nie odstawia...

Data: 2013-04-19 12:29:37
Autor: Dominik & Co
Play - Formuła L - czy to mozliwe?
Dnia 19.04.2013 Michal Tyrala <wiesiu@bdm.com.pl> napisał/a:

No skoro to taki popularny sport, to przez tych >150 okresow

Gdzieś napisałem, że popularny?
rozliczeniowych mogloby mi chociaz zaswitac. Albo ktoremus ze znajomych
wokol. Skoro nikt takich głupot w praktyce nie odstawia...

OstroĹĽnie z tymi kwantyfikatorami...

Data: 2013-04-19 12:46:55
Autor: Michal Tyrala
On Fri, 19 Apr 2013 12:29:37 +0000 (UTC), Dominik & Co wrote:
> No skoro to taki popularny sport, to przez tych >150 okresow

 Gdzie¶ napisałem, że popularny?

Liczba mnoga (,,sport *abonamentowcow*'') i takie otwarte zadeklarowanie
ze Ciebie to nie interesuje sugerowala, ze mowimy jednak o kims wiecej
niz syn Jotera.

> rozliczeniowych mogloby mi chociaz zaswitac. Albo ktoremus ze znajomych
> wokol. Skoro nikt takich głupot w praktyce nie odstawia...

 Ostrożnie z tymi kwantyfikatorami...

Tak, tak, wiem, syn Jotera. EOT jak dla mnie.

Data: 2013-04-19 14:09:49
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-04-19 12:56, Dominik & Co pisze:
[...]

Nie, nie ma takiej implikacji, widać za coś przeciwnego - Ty
coś wymyśliłeś i próbujesz to przypisać innym.

msgid?

Psze bardzo:
http://usenet.elektroda.pl/index459331.html
Szukaj "wysysa".

No tak, nie wiedziałem, że "wysysanie" "joterowych" abonamentów
przez joterowe dzieci to "sport abonamenciarzy"...

Data: 2013-04-19 18:35:26
Autor: J.F
Play - Formuła L - czy to mozliwe?
Użytkownik "Michal Tyrala"  napisał w wiadomo¶ci
BTW, calkiem realnym problemem (nie tylko moim) jest co zrobic z paroma
setkami w tik-taku zeby to bez zalu wypierniczyc do kosza. Tak a propos
przepadaj±cych nadwyzek. :-)

Zachcialo sie telefonu na raty ?
Bo ja przestalem doladowywac, i sie rozeszlo.

A nawet teraz w TT dlugi okres waznosci ciagle jest, a drobna oplata 3zl/mc dodatkowo pomoze sie pozbyc problemu :-)

J.

Data: 2013-04-21 06:19:55
Autor: Michal Tyrala
Play - Formu?a L - czy to mozliwe?
On Fri, 19 Apr 2013 18:35:26 +0200, J.F wrote:
>BTW, calkiem realnym problemem (nie tylko moim) jest co zrobic z >paroma
>setkami w tik-taku zeby to bez zalu wypierniczyc do kosza. Tak a >propos
>przepadaj±cych nadwyzek. :-)

 Zachcialo sie telefonu na raty ?

Nie (w ogole co to za pytanie?). Naprawde s± na swiecie ludzie, ktorzy
mieli prepaida w czasach przed roczna waznoscia konta.

 Bo ja przestalem doladowywac, i sie rozeszlo.

Jak chce toto wywalic na smietnik, to tak trudno się domyslic, ze to
jest niespecjalnie uzywany numer?

 A nawet teraz w TT dlugi okres waznosci ciagle jest, a drobna oplata  3zl/mc dodatkowo pomoze sie pozbyc problemu :-)

Przeliczysz sam w ile się rozejdzie jakies 350zl, czy potrzebujesz
podpowiedzi?

Data: 2013-04-21 11:01:23
Autor: J.F.
Play - Formu?a L - czy to mozliwe?
Dnia Sun, 21 Apr 2013 06:19:55 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):
[...]

Nie (w ogole co to za pytanie?).

Wtedy bys musial co miesiac doladowywac za 25 zl lub wiecej.

 Bo ja przestalem doladowywac, i sie rozeszlo.
Jak chce toto wywalic na smietnik, to tak trudno się domyslic, ze to
jest niespecjalnie uzywany numer?

Moze jednak trzeba troche uzywac ?
[...]

Przy wydatkach rzedu 5zl/mc na rozmowy tylko 3.5 roku.
Przy czym powinienes zaczac juz dawno, wiec teraz to juz tylko 2 lata.
Mozesz sobie do tableta wstawic, czy do nawigacji - pojdzie szybciej.
Albo jedne wakacje w Egipcie  :-)

Albo sprzedaj ze stanem na allegro ... albo
http://www.banksms.pl/Oferta
I problem rozwiazany w 2 miesiace z niewielkim zalem :-)

J.

Data: 2013-04-21 12:02:02
Autor: Michal Tyrala
Play - Formu?a L - czy to mozliwe?
On Sun, 21 Apr 2013 11:01:23 +0200, J.F. wrote:
> Jak chce toto wywalic na smietnik, to tak trudno się domyslic, ze to
> jest niespecjalnie uzywany numer?

 Moze jednak trzeba troche uzywac ?

A nie miales wczesniej E52?

(swoja droga, proponujesz wlasnie ,,sport abonamentowcow'' na
prepaidzie. widze lekki dysonans :-))

> [...]

 Przy wydatkach rzedu 5zl/mc na rozmowy tylko 3.5 roku.
 Przy czym powinienes zaczac juz dawno, wiec teraz to juz tylko 2 lata.

Otoz nie, zejdzie na to prawie 10lat, miszczu.
Robiac idiotyczne zalozenia mozna dojsc do adekwatnych wnioskow.
Idac w absurd: jak mi te karte ukradna, to się jutro problemu pozbede... :/

 Mozesz sobie do tableta wstawic, czy do nawigacji - pojdzie szybciej.

Mam Aero2.

 Albo jedne wakacje w Egipcie  :-)

Tu Ci się troche udało -- uzywam tego SIMa za granica (co prawda jedynie
EU).

Data: 2013-04-21 14:27:02
Autor: J.F.
Play - Formu?a L - czy to mozliwe?
Dnia Sun, 21 Apr 2013 12:02:02 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):
[...]

Nie, nie mialem. A co - ona sama uzywa ? A wlasnie - wsadz do Androida i zacznij uzywac, szybko zniknie :-)

(swoja droga, proponujesz wlasnie ,,sport abonamentowcow'' na
prepaidzie. widze lekki dysonans :-))

No tak, ale jak ktos wcale nie uzywa a chce zeby zniklo, to tez
dysonans. Trzeba bylo myslec wczesniej :-)

Tym niemniej t-mobile pomoga i ten problem rozwiazac :-)

[...]

Zalozenia takie, ze sie wcale nie korzysta ?
Idac w absurd: jak mi te karte ukradna, to się jutro problemu pozbede... :/

A gdzie tam, przeciez mozesz o duplikat wystapic. Przy 350 zl to chyba
warto zaplacic dodatkowe 30 za nowa :-P

 Albo jedne wakacje w Egipcie  :-)
Tu Ci się troche udało -- uzywam tego SIMa za granica (co prawda jedynie
EU).
Najwyrazniej czas zobaczyc piramidy :-)

J.

Data: 2013-04-19 19:05:14
Autor: J.F
Play - Formuła L - czy to mozliwe?
UĹĽytkownik "Dominik & Co"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
[...]

Problem w tym ze 5 zl to jest ile - 15 minut, czy plus dodatkowe "bezplatnie w sieci" ?

15 minut wygadac bardzo latwo, a potem sie okaze ze prepaid jest drozszy niz najtanszy abonament.

I cos mi sie widzi ze taka przyszlosc bedzie, bo w miare obnizek cen prepaidowcy placiliby coraz mniej, a operatorzy chca dokladnie odwrotnie i te 5zl ich absolutnie nie satysfakcjonuje :-)

J.

Data: 2013-04-19 19:52:27
Autor: W
Play - Formuła L - czy to mozliwe?
J.F wystukał, co następuje:

Problem w tym ze 5 zl to jest ile - 15 minut, czy plus dodatkowe "bezplatnie w sieci" ?

15 minut wygadac bardzo latwo, a potem sie okaze ze prepaid jest drozszy niz najtanszy abonament.

hm... wygaduję w miesi±cu około 5minut... jestem złym człowiekiem ;-p

Data: 2013-04-19 20:48:10
Autor: Dominik & Co
Dnia 19.04.2013 J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał/a:

Problem w tym ze 5 zl to jest ile - 15 minut, czy plus dodatkowe "bezplatnie w sieci" ?

Nie, 100 min siec i stacj. I +3 min poza siec ;)

I bedzie tak jak Pszemol pisze - internet 10GB za 80zl, a reszta uslug za darmo :-)

Tez sie tego obawiam, wiec korzystam poki mozna.

Data: 2013-04-18 23:39:00
Autor: Pati
Play - Formuła L - czy to mozliwe?

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomo¶ci news:51705b6c$0$1252$65785112news.neostrada.pl...
"Pati" napisał:

[...]

Nie chce użyć nawet 1 bajta transferu ....  Chyba tak się da?
Reasumuj±c, za 39 zł na pewno dostanę 800 minut do wygadania co miesi±c do innych sieci + no limits rozmowy/smsy do Play i żadnych dodatkowych kosztów nie będzie..???
Więc .... chyba ... brać...???
Dzięki.
Pozdrawiam serdecznie.
Pati