Play - Formuła L - czy to mozliwe?

Data: 2013-04-20 00:29:05
Autor: UARS
Play - Formuła L - czy to mozliwe?
Użytkownik "Pati" <patrycja_prz@wp.pl> napisał w wiadomości news:kkpidq$4jp$1mx1.internetia.pl...
Witam.
Obecnie jestem w Plusie na kartę. Zadzwoniła do mnie pani z Playa i zaproponowała przeniesienie numeru.
Z racji, że nie potrzebuję telefonu ani żadnego pakietu internetowego zaproponowała abonament w Formule L za 39 zł w którym będę miała: No limits na rozmowy i smsy w sieci Play, 800 minut do wszystkich innych sieci a po ewentualnym wykorzystaniu tych minut stawkę 0.19 gr/min. Umowa na 12 m-cy i oczywiscie opłata aktywacyjna 49 zł. Choć oferta wydała mi się strasznie atrakcyjna - termin decyzji przesunełam o kilka dni.
Może ktoś przerabiał ten temat i powie mi czy słusznie wietrze tutaj jakis haczyk?

Trudno w to uwierzyć co?

No bo jak by nie było nie spokałam aby za 39 zł rozmawiać 800 minut co miesiąc do innych sieci(wychodzi około 2 gr/min!), darmowe rozmowy/sms do swojej sieci...

Witamy w Play.
Nie ma co się czaić, tylko uciekać od dziadostwa i drożyzny. Żadnych sentymentów dla pazernych hien.
Jak słyszę że w tmobile sprawdzenie stanu konta kosztuje 4gr albo rok ważności konta kosztuje 3zł miesięcznie to się śmieję do rozpuku :)))
Sam płacę w Play 15zł i mam za to 87zł pakietu kwotowego, czyli 300minut do wszystkich i nielimitowanie w sieci i do stacjonarek.
I nigdy jeszcze tego nie wygadałem.

UARS

Data: 2013-04-21 11:21:50
Autor: J.F.
Dnia Sat, 20 Apr 2013 00:29:05 +0200, UARS napisał(a):
[...]

Spoko spoko. Ot prosze bardzo, t-mobile bez telefonu, 49 zl za 600
minut. Niby drozej, ale juz nie tak bardzo (dochodza dodatkowe
wady/koszta). Spodziewam sie ze bedzie lepiej ... dla tych co wiecej gadaja.

Jak słyszę że w tmobile sprawdzenie stanu konta kosztuje 4gr albo rok

Ale to abonament, nie sprawdzasz konta.

ważności konta kosztuje 3zł miesięcznie to się śmieję do rozpuku :)))

Ale Pati to tez nie dotyczy.

Poczekaj poczekaj. Interkonekt spadl, Play juz nie ma uprzywilejowanej
pozycji, czas pisac o wielkiej czworce i przyjdzie zaliczyc Playa do
hien :-) Z drugiej strony znikly powody aby do play bylo drozej, UKE juz chyba
postraszylo ... i albo oferty beda porownywalne, albo ludzie zaczna
masowo przechodzic do play.
Sam płacę w Play 15zł i mam za to 87zł pakietu kwotowego, czyli 300minut do wszystkich i nielimitowanie w sieci i do stacjonarek.
I nigdy jeszcze tego nie wygadałem.

To czemu kolezance nie polecasz ? Moze moze wydawac 30zl zamiast 39
:-)

J.

Play - Formuła L - czy to mozliwe?