Play Fresh

Data: 2010-08-17 07:46:14
Autor: Beny
Play Fresh

Użytkownik "Karol MARCHEWKA" <adresnamojej@stroniewww.pl> napisał w wiadomości news:i4c266$k6o$1news.onet.pl...
Witam

Czy w Play Fresh gotóweczka się kumuluje, tzn. mija rok użytkowania i w dniu końca ważności na połączenia wychodzące mam na koncie np: 20zł
Doładowuję 50zł i mam:
a) 50zł
b) 70zł

zadzwon/napisz do boa i zapytaj ;)

Data: 2010-08-17 08:08:12
Autor: Piotr M
Play Fresh
Dnia 17-08-2010 o 07:46:14 Beny <spam@sram.pl> napisał(a):

UÂżytkownik "Karol MARCHEWKA" <adresnamojej@stroniewww.pl> napisaÂł w
wiadomoÂści news:i4c266$k6o$1news.onet.pl...
Witam

Czy w Play Fresh gotĂłweczka siĂŞ kumuluje, tzn. mija rok uÂżytkowania i w
dniu koùca wa¿noœci na po³¹czenia wychodz¹ce mam na koncie np: 20z³
DoÂładowujĂŞ 50zÂł i mam:
a) 50zÂł
b) 70zÂł

zadzwon/napisz do boa i zapytaj ;)

A tam pytać, samemu sprawdzić ;P

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-08-17 08:23:18
Autor: Beny
Play Fresh

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości news:op.vhkjbyds13q3bqpiotr-komputer...
Dnia 17-08-2010 o 07:46:14 Beny <spam@sram.pl> napisał(a):

U?ytkownik "Karol MARCHEWKA" <adresnamojej@stroniewww.pl> napisa3 w
wiadomo?ci news:i4c266$k6o$1news.onet.pl...
Witam

Czy w Play Fresh gotóweczka sie kumuluje, tzn. mija rok u?ytkowania i w
dniu konca wa?no?ci na po3?czenia wychodz?ce mam na koncie np: 20z3
Do3adowuje 50z3 i mam:
a) 50z3
b) 70z3

zadzwon/napisz do boa i zapytaj ;)

A tam pytać, samemu sprawdzić ;P

dobra przekonałes mnie, czekamy rok na moją odpowiedz ;) (yyy jeszcze starter musze kupic :) )

Data: 2010-08-17 08:35:42
Autor: Liwiusz
Play Fresh
Beny pisze:
[...]

   Ale o co chodzi? Gdybyś się pytał, czy środki przepadną PO upływie okresu na połączenia wychodzące, to można by się zastanawiać, ale jeśli doładujesz w okresie całkowitej ważności konta, to chyba oczywiste, że nic nie ginie.

--
Liwiusz

Play Fresh