Play Fresh

Data: 2010-08-18 23:12:26
Autor: Karol MARCHEWKA
Play Fresh
Mam jeszcze jedno pytanie z troszkÄ™ innej beczki.
Moja małżonka ma telefon Play w abonamencie.
Po zalogowaniu się na Play24 w zakładce usługi może ona kupić sobie np: 100sms-ów po 5gr zamiast standardowe 18gr czy 50 minut do wszystkich po 10gr itd itd.

Fresh chciałem kupić córce - czy są, a jeżeli tak to jakie pakiety obniżające koszty połączeń dla taryfy prepaid - może mógłbym prosić o zrzut ekranowy lub opis tych pakietów.

Karol

Data: 2010-08-18 23:25:57
Autor: Liwiusz
Play Fresh
Karol MARCHEWKA pisze:
[...]

   Jest wszystko opisane na stronie playmobile.pl

   Za 30zÅ‚ doÅ‚adowania jest 1000smsów przez miesiÄ…c.

   Za kwotÄ™ 5zÅ‚ jest 100 minut na stacjonarne

   Za 6zÅ‚ jest 30 minut do wszystkich

i kilka innych.

--
Liwiusz

Data: 2010-08-19 00:18:06
Autor: Karol MARCHEWKA
Play Fresh
W dniu 2010-08-18 23:25, Liwiusz pisze:

Jest wszystko opisane na stronie playmobile.pl

Faktycznie - jest - ale żeby się zalogować i podejrzeć pakiety obniżające koszt połączeń trzeba już mieć fresh :-)

Karol

Data: 2010-08-19 02:58:42
Autor: Animka
Play Fresh
W dniu 2010-08-18 23:25, Liwiusz pisze:
Karol MARCHEWKA pisze:
Mam jeszcze jedno pytanie z troszkê innej beczki.
Moja ma³¿onka ma telefon Play w abonamencie.
Po zalogowaniu siê na Play24 w zak³adce us³ugi mo¿e ona kupiæ sobie np:
100sms-ów po 5gr zamiast standardowe 18gr czy 50 minut do wszystkich po
10gr itd itd.

Fresh chcia³em kupiæ córce - czy s±, a je¿eli tak to jakie pakiety
obni¿aj±ce koszty po³±czeñ dla taryfy prepaid - mo¿e móg³bym prosiæ o
zrzut ekranowy lub opis tych pakietów.

    Jest wszystko opisane na stronie playmobile.pl

    Za 30z³ do³adowania jest 1000smsów przez miesi±c.

    Za kwotê 5z³ jest 100 minut na stacjonarne

    Za 6z³ jest 30 minut do wszystkich

i kilka innych.

No to super! To nie jest chyba abonament, tylko na kartê?

--
animka

Data: 2010-08-19 06:59:27
Autor: ALEX
Play Fresh
W dniu 19-08-10 2:58, Animka pisze:

[...]

W abonamencie do³adowania nie dzia³aj± :-P

--
ALEX Templar

Data: 2010-08-19 13:16:39
Autor: Animka
Play Fresh
W dniu 2010-08-19 06:59, ALEX pisze:

W abonamencie do³adowania nie dzia³aj± :-P

To lepiej miec telefon na kartê ni¿ w abonamencie?
Z Orange chcê zrezygnowaæ po 10 latach i przej¶æ do Play'a....ale dopiero w lutym umowa mi siê koñczy.

--
animka

Data: 2010-08-19 13:32:39
Autor: Liwiusz
Play Fresh
Animka pisze:
W dniu 2010-08-19 06:59, ALEX pisze:

W abonamencie do³adowania nie dzia³aj± :-P

To lepiej miec telefon na kartê ni¿ w abonamencie?

   Ju¿ od d³u¿szego czasu tak jest ;)

--
Liwiusz

Data: 2010-08-19 14:07:08
Autor: Animka
Play Fresh
W dniu 2010-08-19 13:32, Liwiusz pisze:
Animka pisze:
W dniu 2010-08-19 06:59, ALEX pisze:

W abonamencie do³adowania nie dzia³aj± :-P

To lepiej miec telefon na kartê ni¿ w abonamencie?

    Ju¿ od d³u¿szego czasu tak jest ;)

Teraz p³acê 55 z³. abonamentu w Orange, ale tyle mam do przegadania i sms'owania.
Jednak to chyba nie jest ma³a kwota. Muszê czekaæ jeszcze do lutego niestety.

--
animka

Data: 2010-08-19 15:33:42
Autor: ALEX
Play Fresh
W dniu 19-08-10 13:16, Animka pisze:

W abonamencie do³adowania nie dzia³aj± :-P

To lepiej miec telefon na kartê ni¿ w abonamencie?

Dla mnie bardziejszy jest prepaid, a dla Ciebie.....wybacz nie mam szklanej kuli.

Z Orange chcê zrezygnowaæ po 10 latach i przej¶æ do Play'a....ale
dopiero w lutym umowa mi siê koñczy.

Mo¿esz poæwiczyæ cnotê cierpliwo¶ci :-P

--
ALEX Templar

Data: 2010-08-19 19:45:05
Autor: Animka
Play Fresh
W dniu 2010-08-19 15:33, ALEX pisze:

Z Orange chcê zrezygnowaæ po 10 latach i przej¶æ do Play'a....ale
dopiero w lutym umowa mi siê koñczy.

Mo¿esz poæwiczyæ cnotê cierpliwo¶ci :-P

Ju¿ æwiczê i robiê rozeznania :-)

--
animka

Data: 2010-08-19 07:21:25
Autor: Piotr M
Play Fresh
Dnia 18-08-2010 o 23:25:57 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>  napisa³(a):

  Za 30z³ do³adowania jest 1000smsów przez miesi±c.
   Za kwotê 5z³ jest 100 minut na stacjonarne
   Za 6z³ jest 30 minut do wszystkich

A dodam jeszcze, ¿e za pi±taka dostaje siê drugiego pi±taka

--
pzdr, Piotr M

"Najczêstsze k³amstwo w Internecie?
    - Szuka³em, ale nie znalaz³em."

Data: 2010-08-18 23:56:18
Autor: Grzexs
Play Fresh

http://telefix.terramail.pl/kody_play.htm - może to ci pomoże.

--
Grzexs

Data: 2010-08-19 00:16:29
Autor: Karol MARCHEWKA
Play Fresh
W dniu 2010-08-18 23:56, Grzexs pisze:

http://telefix.terramail.pl/kody_play.htm - może to ci pomoże.

Dzięki

Karol

Data: 2010-08-19 11:50:29
Autor: Grzexs
Play Fresh
http://telefix.terramail.pl/kody_play.htm - może to ci pomoże.

Dzięki

Cała przyjemność po mojej stronie, bo sam ją robiłem ;)

--
Grzexs

Data: 2010-08-19 13:06:07
Autor: Beny
Play Fresh

U¿ytkownik "Grzexs" <grzexs@gaXzeta.pXl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i4iup9$d95$1inews.gazeta.pl...
http://telefix.terramail.pl/kody_play.htm - mo¿e to ci pomo¿e.

Dziêki

Ca³a przyjemno¶æ po mojej stronie, bo sam j± robi³em ;)

odwali³es kawa³ dobrej roboty, to sie ceni !! ;)

pozdrawiam

Data: 2010-08-19 22:27:56
Autor: Piotr M
Play Fresh
Dnia 19-08-2010 o 13:06:07 Beny <spam@sram.pl> napisał(a):

[...]

I ta zdecydowana przewaga treści nad formą ;)

Ja też dziękuję za te dane.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?