Play Fresh

Data: 2009-03-24 22:10:30
Autor: chmiel199
Play Fresh
witam,

Czy ktos moglby powiedziec mi co jest w tym takiego rewelacyjnego. Mam
abonament w plusie, polaczenia do wszystkich (oprocz play) po 43gr brutto, sms
18gr brutto, polaczenia miedzy bliskimi (w ramach konta) 3000 minut za 15 zl
(to koszt wszystkich dla telefonow, wiec w przeliczeniu na sztuke to koszt 4zl
miesiecznie za te 3000min)  telefon Nokia E71, ktory przy abonamencie 91,50zl
brutto kosztuje okolo 100zl brutto.

Od razu wyjasniam ze w mojej ocenie zabawy w kody, zdrapki, wysylanie smsow w
celu zamowienia pakietow, wysylanie innych smsow by sprawdzic ile mam na
koncie, sa zabawami dla dzieci a nie powaznych, doroslych ludzi.

Nie ukrywam ze sporym argumentem anty playowym jest to ze polaczenia do niego
sa 2-3 razy drozsze niz do pozostalych sieci. Co z tego ze ja oszczedzam jesli
ktos inny placi ekstra za to by ze mna porozmawiac.

Reasumujac, czy mam naprawde takie kiepskie warunki ze miesiecznie trace kupe
szmalu przez to ze nie mam PLAY na karte?

pozdrawiam,
ps. nie jestem PRowcem jakby ktos tak pomyslal.

Data: 2009-03-24 18:49:15
Autor: piotrcichowicz
Play Fresh
On 24 Mar, 23:10, "chmiel199" <chmiel...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
[...]

Napisz DOKŁADNIE jaka to taryfa w tym Plusie jest, bo bardzo mnie
zaciekawiła. Szczególnie te 3000 minut za 15PLN.

Data: 2009-03-25 08:10:41
Autor: chmiel199
Play Fresh
piotrcichowicz@gmail.com napisał(a):
Napisz DOK=A3ADNIE jaka to taryfa w tym Plusie jest, bo bardzo mnie
zaciekawi=B3a. Szczeg=F3lnie te 3000 minut za 15PLN.

Taryfa nazywa sie "Kapitalna". Nie probuj znalezc info na stronie plusa, czy w
BOKu, (z tego co wiem) tylko handlowiec g300 moze ja odpalic. Jest to
Elastyczna z 30% znizki do wszystkich (a nie 10%).

DO tego a raczej pomimo tego mozesz wziac pakiet (tez chyba tylko u g300) o
ktorym mam info ze jest to oferta specjalna 27/1805g.

pzdr.

Data: 2009-03-25 10:01:09
Autor: tl
Play Fresh

Użytkownik "chmiel199" <chmiel199@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqcou1$dkq$1inews.gazeta.pl...
[...]

A więc plus dzieli świat na równych i równiejszych. Dlaczego gościu może mieć
taniej w sieci w której inni muszą mieć drożej? Bo ci inni DOTUJĄ jego połączenia.
Słyszę o niby "nieuczciwych" praktykach playa bo oficjalnie pozwala wzystkim chętnym
skorzystać z tańszych połączeń jesli przejdą do jego sieci, a wykrzykują to ci którzy
pod stołem dzwonią na koszt współużytkowników tej samej sieci. Żałosne.

tl

Data: 2009-03-25 10:06:58
Autor:
Play Fresh
tl <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

pod stołem dzwonią na koszt współużytkowników tej samej sieci. Żałosne.

Moim zdaniem nie chodzi o rownosc i rowniejszosc, tylko o zwykla ekonomie.
Osoba ktora co tydzien kupuje 10kg mąki (w imieniu cioci, babci i wyjka ktorzy
lubia robic wypieki z ciast) moze isc bezposrednio do mlynu i utargowac sporo
w porownaniu do ceny za jaka moze kupic 1kg maki w zwyklym sklepie kupujac u
zwyklego sprzedawcy ktory nie ma kompetencji do obnizania ceny. Po prostu
sprytnosc korzystniejszej oferty w moim przypadku polega na tym ze
reprezentuje interesy moich rodzicow, braci i sasiada przez co jestem juz
bardziej liczacym sie klientem niz ten ktory wchodzi "z ulicy". Ot cala filozofia.

Data: 2009-03-25 11:17:52
Autor: tl
Play Fresh

Użytkownik <chmiel199@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqcvo2$flm$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zgodziłbym się z Tobą gdyby oferta była dostępna dla każdego kto spełni określone
warunki przedstawione oficjalnie. A w tym przypadku tak nie jest. To oferta dla "znajomych
krolika". Przerabiałem to w PRL-u w sklepach zwłaszcza mięsnych.

tl

Data: 2009-03-25 10:32:25
Autor: chmiel199
Play Fresh
[...]

Ja przerabiam to na co dzien. Na wszystkim da rade cos "urwac". Trzeba tylko
wiedziec gdzie zapukac i jakich argumentow uzyc. Czesto wystarczy "potruc
dupe" komus wplywowemu i ten zdecyduje sie dac nam oferte korzystniejsza tylko
dla swietego spokoju i uciszenia. Przerobilem juz z tpsa, netia, plusem, upc,
kilkoma bankami itd itd. Grunt to miec z tego przyjemnosc i uwazac to za swoje
hobby;)

Data: 2009-03-25 12:26:17
Autor: frank drebin
Play Fresh
chmiel199 wrote:
[...]

i Ty pierdzielisz o jakichś trudnościach z drapaniem zdrapki?8-o

Data: 2009-03-25 11:45:56
Autor: chmiel199
Play Fresh
frank drebin <blablabla@wyp.pl> napisał(a):
i Ty pierdzielisz o jakichś trudnościach z drapaniem zdrapki?8-o

Nie chodzi o trudnosci, chodzi o wygode. Po co mam myslec o doladowaniu konta,
kiedy mozliwe ze musze myslec o czyms innym? Rachunki tez mozna placic na
poczcie...

Data: 2009-03-25 20:02:30
Autor: Maniek4
Play Fresh

Użytkownik "chmiel199" <chmiel199@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqd17p$m9v$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ja zwykle takich klientow okreslam mianem gnidy, bez urazy to nic osobistego. Nie lubie jak ktos mi mowi ile co powinno u mnie kosztowac. Nie lubie takich klientow, mam ich gdzies i wcale sie nie smuce jak mnie nie odwiedzaja.
Takie tylko osobiste spostrzezenia.

Pozdro.. TK

Data: 2009-03-25 19:24:46
Autor: chmiel199
Play Fresh
Maniek4 <brunobanani@wp.pl> napisał(a):
[...]

A ja zwykle takich sprzedawców określam mianem trutnia, bez urazy to nic
osobistego. Siedzi taki caly dzien siedzi i pierdzi w stolek, a jak ktos
przyjdzie o cos popytac, ponegocjowac, to od razu chcialby znow pierdziec w
swoj stolek w samotnosci. Dla takiego klient najlepszy to taki ktory
przychodzi, placi i wychodzi, to oczywiste, ale marnie widze gdybys mial kogos
przekonac do kupna czegos. No chyba ze jest to branza FMCG gdzie produkty
pierwszej potrzeby sprzedaja sie same bo kazdy wie ze przychodzi po chleb i mleko.

To tylko takie osobiste spostrzezenia.

Data: 2009-03-25 21:21:15
Autor: Maniek4
Play Fresh

Użytkownik "chmiel199" <chmiel199@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqe0du$lhn$1inews.gazeta.pl...
[...]

Hahaha, pisales zdaje sie o hobby, nie negocjacjach. Kolejny raz zapewne nie widzisz roznicy. :-) Zapewne w swojej pracy dajesz rabaty ponizej wlasnych kosztow zeby tylko nie byc pierdzacym sprzedawca. Twoim najlepszym klientem jest targujaca sie baba o 50 groszy i w ogole nie potrzebujesz nic do zycia, byle by tylko dobrze zrobic tym co za dwa zlote gotowi cale miasto zjezdzic a i tak na koniec marudzic cos o rabacikach przy kwotach zakupu na poziomie 10zl. :-))

 Dla takiego klient najlepszy to taki ktory
przychodzi, placi i wychodzi, to oczywiste, ale marnie widze gdybys mial kogos
przekonac do kupna czegos.

:-)))
Oj nie prognozuj nie prognozuj, jakos daje sobie rade tyle lat.
Rozumiem ze dla Ciebie najlepszy klient to ten co nie placi i wychodzi. :-)) No ale ponegocjowac sobie mozna i poprzekonywac. Moze nie placic, byle by towar zabral. Pracujesz moze w Caritasie? :-)

No chyba ze jest to branza FMCG gdzie produkty
pierwszej potrzeby sprzedaja sie same bo kazdy wie ze przychodzi po chleb i mleko.

A jakie to ma znaczenie, konkurencja jest wszedzie. :-) Widac niezla masz orientacje w rynku skoro twierdzisz ze cos dzis sie samo sprzedaje.

To tylko takie osobiste spostrzezenia.

Jasne. Gneb sobie dalej pierdzacych sprzedawcow. Bardzo Cie za to szanuja i cenia. :-)))
Ale najwazniejsze zeby Ci dobrze z tym bylo z tym hobby przyjemnym dla otoczenia, a w kolo pelno przyjaciol i radosc sprzedawcow na Twoj widok, ze znow bedzie marudzil o upustach. :-)

Pozdro.. TK

Data: 2009-03-25 22:09:02
Autor: chmiel199
Play Fresh
[...]

W pewnych kulturach brak targowania sie uchodzi za obraze. Mnie to sie podoba,
a jakos nie dostrzeglem by szczegolnie to przeszkadzalo sprzedawcom. Jesli im
to przeszkadza to tak jak kilka akapitow wczesniej wspomniales "konkurencja
jest wszedzie", takze jako klient naprawde nikomu sie nie narzucam i
wspolpracuje tylko ze sprzedawcami/firmami/osobami ktore traktuja mnie jakby
od mojego zakupu zalezala przyszlosc calego przedsiebiorstwa. Korzysc wtedy
mysle ze jest obopólna, jesli twierdzisz ze jest inaczej... no coz... zawsze
mozna pierdziec w stolek i dopierdziec sie klienta ktory bedzie prosil Cie bys
cos mu z wielką łachą sprzedal.

pzdr

Data: 2009-03-26 00:22:58
Autor: Maniek4
Play Fresh

Użytkownik "chmiel199" <chmiel199@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqea1u$d6c$1inews.gazeta.pl...
[...]

W pewnych tak, w pewnych. :-) Sa tez inne kultury z ktorych nie koniecznie warto brac przyklad. :-)

[...]

Teraz zaczyna wygladac to normalnie. Wczesniej pisales o hobby i truciu dupy do znudzenia dla swietego spokoju i uciszenia. To troche co innego jak partnerska polityka handlowa. :-)

Pozdro.. TK

Data: 2009-03-25 20:43:38
Autor: ToMasz
Play Fresh
chmiel199 pisze:
[...]

a pejsy same rosną?
:)

Ja chyba wiem co Cie boli. Ty jesteś "de besciak" i dobrze. Zawsze
wszędzie muszą być tacy jak Ty. Dla Was są super telefony, obniżone do
1zł, i super taryfy. Sęk w tym ( jak sam napisałeś) ze aby wejśc do
grona "de besciaków" trzeb zapłacić wyskokie wpisowe i mieć znajomości.

PLay fresh, burzy ten układ, zaprasza wszystkich, bez wyjątku, nawet
tych którzy mają do wydania 5zł. Jasne ze nie będą mieli doradcy
biznesowego, wypasionego telefonu, ale im to niejest porzebne. Zamienią
0 minut+abonament(50zł?) w tpsa na 300minut za 15zł! drożej do nich sie
bedzie dzwonic? niekoniecznie, mozna zainwestować w playa za 5zł/miesiac...

najbardziej mnie jednak smieszy wyznanie abonamentowców ze nie mają
czasu na (nazwijmy to w skrócie) cudowanie (i pamietanie) z kartami
zdrapkami. Z ładowaniem bateri sobie radzicie? Zastanawiam sie jakaż
wielka rozbieżność u Was w tym względzie występuje. Moja żona ma abo w
Orange. 3 pierwsze faktury - ceny z kosmosu. 4 faktura to co miało być
gratis, okazało sie gratisem na 3 miesiace. od 6tej faktury jest OK. Z
listów na tej grupie wiem ze to normalka we wszystkich sieciach. Czy to
niejest cudowanie? Ja wole zdrapki.
PS. Wiem ze 90% ludzi z tego nie korzysta ale od 15 lat w komórkach jest
terminarz. Doładowujac konto, albo kupując pakiet ustawiam sobie
przypomnienie o końcu. Teraz mam na ekranie: poniedzialek: doladuj.
doładowuje raz na 5 miesiecy... tragedia?

ToMasz

Data: 2009-03-25 22:26:12
Autor: chmiel199
Play Fresh
ToMasz <twitek4@gazzeetta.pl> napisał(a):
PLay fresh, burzy ten układ,

WOW jestem pod ogromym wrazeniem. Moze jakas komisje sledcza powolac?

Jasne ze nie będą mieli doradcy
biznesowego, wypasionego telefonu, ale im to niejest porzebne.

Chyba lepiej gdyby klient decydowal o tym co jest mu potrzebne.

Zamienią
0 minut+abonament(50zł?) w tpsa na 300minut za 15zł!

Ja nie mam telefonu stacjonarnego, ale w cenie 15zl mam na miesiac 1200 na
stacjonarne dzwoniac przez Inet. Jakby malo tego te 15zl jak przekrocze
wykorzystam rowniez na stacjonarne placac 5gr za minute i to nie tylko na
polskie stacjonarne ale na praktycznie cala europe i swiat.

drożej do nich sie
bedzie dzwonic? niekoniecznie, mozna zainwestować w playa za 5zł/miesiac...

Aha i kupic dodatkowy telefon? Czy żonglować kartami sim na zasadzie pusc mi
sygnal to zmienie karte sim na Play?

PS. Wiem ze 90% ludzi z tego nie korzysta ale od 15 lat w komórkach jest
terminarz. Doładowujac konto, albo kupując pakiet ustawiam sobie
przypomnienie o końcu.

Niektorzy wiążą tez supelki. Pomysl o tym nie wiem czy to nie lepszy pomysl:)

pzdr.

Data: 2009-03-26 22:17:19
Autor: ToMasz
Play Fresh
chmiel199 pisze:
ToMasz <twitek4@gazzeetta.pl> napisał(a):
PLay fresh, burzy ten układ,

WOW jestem pod ogromym wrazeniem. Moze jakas komisje sledcza powolac?

kpij z pomysłów podwładnych, dzieci, nie z moich, bo Ci to niec nieda

Jasne ze nie będą mieli doradcy
biznesowego, wypasionego telefonu, ale im to niejest porzebne.

Chyba lepiej gdyby klient decydowal o tym co jest mu potrzebne.

Tak lepiej. Tylko zeby klient w plusie zdecydował sie na to co masz Ty
inni "debesciarze" musi wyskoczyć ze 100zł na miesiać i znać "wtyke"
Czy twoim zdaniem w takim przypadku klient decyduje? To jakbyś spotkał
morderce w ciemnej uliczce - chcesz w ryja czy połamać nogi?
(Przykład zły, chodzi tylko o "zakres usług")

[...]

ale to TY masz, za 100zł+ znajomości.

[...]

Znowu kpisz, albo Ci pół mózgu poszło spać.
1: Mam do wydania maks 50zł. (abonament tpsa) chce z 80 osobami
rozmawiać po 5 groszy. PRosze o pomoc w wyborze taryfy.
2: Betamax. taka firma oferujaca usługi VOiP. Da sie tanio wykonywać
rozmowy, nie da sie zadzwonic na betamaxa. Skype out- podobna sytuacja.
 czyli tak jakbyś dzwonił tylko z Palya na zewnątrz. Czy wszyscy klienci
betamaxa/(50%)skype to (w domyśle) debile? Tu właśnie klient ma wybór.
Niechce - nie korzysta. chce- korzysta, bo go na to stać.

[...]

1: Moze byś sie z równą ironią odniósł do mojej uwagi o pamietaniu o
obowiazku ładowania baterii?
2: jesli znasz kogoś kto wiąże supełki i uważasz ze to lepszy pomysł, to
 pozwól ze nie skomentuje Twojego poziomu inteligencji.....

ToMasz

Data: 2009-03-27 07:58:16
Autor: Tomek
Play Fresh
ToMasz pisze:
chmiel199 pisze:
[...]

ale da się dodzwonić na darmowy numer Tlenofona
az

Data: 2009-03-25 10:12:41
Autor: tomek
Play Fresh

[...]

Oferta biznesowa Playa daje minutę 13 gr. do wszystkich. Przy 3 aktywacjach można chyba wynegocjować aby te pare tysięcy minut do całej sieci Play schodziły przed minutami abonamentowymi. Porównywać prepaida z abo biznesowym jest bez sensu. Porównaj z prepaidem Plusa.

Data: 2009-03-25 10:19:31
Autor: chmiel199
Play Fresh
tomek <tomek@nie.mam> napisał(a):

> [...]

Oferta biznesowa Playa daje minutę 13 gr. do wszystkich. Przy 3 aktywacjach można chyba wynegocjować aby te pare tysięcy minut do całej sieci Play schodziły przed minutami abonamentowymi. Porównywać prepaida z abo biznesowym jest bez sensu. Porównaj z prepaidem Plusa.

Naprowadz mnie prosze na te 13 gr/minute (brutto rozumiem), bo wchodzac na
strone play dla firm widze w abonamencie 100 (122brutto)- Firmowa 100 - liczbe
minut 380 w abo, co daje mi 32gr... Z checia skorzystam z polaczen za 13
groszy, wiec prosze naprowadz mnie na to...

Fakt 32gr to mniej niz wspomniane 43gr, no ale z moralno-ekonomicznego punktu
widzenia nie ma sensu oferta w ktorej JA ZYSKUJE 11groszy na minucie, a KTOS
DOPLACA (niechaj bedzie) 30 gr. za to by moc rozmawiac ze mna...

Poza tym dochodza zmienne takie jak - roaming, telefon itd. komu co potrzeba.

Data: 2009-03-25 12:17:50
Autor: tomek
Play Fresh

http://dlafirm.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Promocji_Umowa_bez_telefonu.pdf

Data: 2009-03-25 11:38:23
Autor: chmiel199
Play Fresh
tomek <tomek@nie.mam> napisał(a):
http://dlafirm.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Promocji_Umowa_bez_telefon
u.pdf

Ok 13 gr ale netto, brutto juz 16. W porownaniu do mojej sieci Plus w ofercie
bez telefonu faktycznie plus wymieka bo w mojej mam nadzieje wyżyłowanej
ofercie wychodzi minuta za 29 groszy. Wszystko pieknie ladnie ale zapominasz o
haczyku takim ze po przekroczeniu abonemantu juz nie kosztuje w PLAY minuta
16gr a 26gr. (jesli sie myle popraw mnie).

Data: 2009-03-25 13:30:07
Autor: tomek
Play Fresh
[...]

3000 minut do paru osób w Plusie nikt taniej niż Plus Ci nie da. Wydawało mi się że do wszystkich 43 gr. jest w tej Twojej taryfie. Gdyby nie te kilka osób nie byłoby co porównywać z prepaidem fresha ale przy takich potrzebach najtaniej wychodzi Plus.

Data: 2009-03-25 12:39:33
Autor: chmiel199
Play Fresh
tomek <tomek@nie.mam> napisał(a):
Wydawało mi się że do wszystkich 43 gr. jest w tej Twojej taryfie.

43gr owszem ale w abonamencie z telefonem (nie ukrywajmy to ma znaczacy wplyw
na "korzystność" oferty). W ofercie bez telefonu (ktora mi sie skonczyla bo
potrzebne mi telefony) do abonamentu Elastyczna 75 (91,5 brutto) dawali (i
wciaz dają) dodatkowe 70pln do wykorzystania za 5zł na wszystek (chyba z
wyjatkiem roamingu), wiec wychodzi owe 29gr...

pzdr.

Data: 2009-03-25 13:58:15
Autor: tomek
Play Fresh

[...]

Tylko ile trzeba było być w Plusie żeby taką ofertę dostać ? Taka oferta biznesowa nie trafiłaby do targetu fresha. Może jedna aktywacja na Polskę ;)

Data: 2009-03-24 22:17:38
Autor: chmiel199
Play Fresh
Powiew weny, kontemplacja, zaduma. To wystarczy.

Data: 2009-03-24 23:12:37
Autor: darnok
Play Fresh
In news:gqblom$65i$1inews.gazeta.pl, *chmiel199* wrote:

ps. nie jestem PRowcem jakby ktos tak pomyslal.

urzekla mnie twoja historia...
To po co tu piszesz?

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2009-03-24 23:29:31
Autor: ToMasz
Play Fresh
chmiel199 pisze:
witam,

Czy ktos moglby powiedziec mi co jest w tym takiego rewelacyjnego. Mam
abonament w plusie,
w cenie....prawie 100zł?

[...]

przy 91zł abo, 43gr. to nie jest rewelacja. Może Tobie są potrzebne
połączenia "miedzy bliskimi" ale jak widać wielu wybiera inny profil.

Od razu wyjasniam ze w mojej ocenie zabawy w kody, zdrapki, wysylanie smsow w
celu zamowienia pakietow, wysylanie innych smsow by sprawdzic ile mam na
koncie, sa zabawami dla dzieci a nie powaznych, doroslych ludzi.

masz prawo do takiej oceny. Z drugiej strony nie bawisz sie w smsy, za
to wiecej płacisz.

Nie ukrywam ze sporym argumentem anty playowym jest to ze polaczenia do niego
sa 2-3 razy drozsze niz do pozostalych sieci.

źródło informacji prosimy

Co z tego ze ja oszczedzam jesli
ktos inny placi ekstra za to by ze mna porozmawiac.

no niewiem, moze by tak z benzyną zrobić, albo dochodami sie podzielić?
co z tego ze Ty wygrywasz na giełdzie, skoro ktoś musi stracić.....

Reasumujac, czy mam naprawde takie kiepskie warunki ze miesiecznie trace kupe
szmalu przez to ze nie mam PLAY na karte?

Skoro wybrałeś taką taryfe jak masz, nie lubisz pakietów, porzebujesz
3000 minut za 15zł to masz idealna taryfe i Play powinien Cie
interesować jak  sanki w lipcu..
ToMasz

Data: 2009-03-25 07:10:01
Autor: chmiel199
Play Fresh
ToMasz <twitek4@gazzeetta.pl> napisał(a):
przy 91zł abo, 43gr. to nie jest rewelacja. Może Tobie są potrzebne
połączenia "miedzy bliskimi" ale jak widać wielu wybiera inny profil.

Nie jest rewelacja, bo... ?

> [...]

> Nie ukrywam ze sporym argumentem anty playowym jest to ze polaczenia do niego
> sa 2-3 razy drozsze niz do pozostalych sieci.

http://www.heyah.pl/object.php/act/dow/oid/161fc35b48d8b04728e036da2ef01745
minuta 44gr, do play 79gr

http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/nowy_tt
"cena 59gr* Nie dotyczy połączeń do Abonentów lub Użytkowników P4 Sp. z o.o.
do których koszt minuty połączenia wynosi 0,79zł z VAT. Szczegóły w Cenniku
taryfy Nowy Tak Tak w systemie Tak Tak w sieci Era"

dalej nie chce mi sie szukac, ale w kazdym cenniku z reguly jest zapis: cala
polska/europa iles tam gr, a wyjatkowo do playa x gr. wiecej.

> [...]

no niewiem, moze by tak z benzyną zrobić, albo dochodami sie podzielić?
co z tego ze Ty wygrywasz na giełdzie, skoro ktoś musi stracić.....

Chodzi o to ze ludzie czesto nie sa swiadomi ponoszonych kosztow. to tak
jakbym wyjechal za granice i ktos placil koszta polaczenia roamingowego nie
wiedzac o tym. w mojej ocenie to nieuczciwe.

Data: 2009-03-25 08:20:04
Autor: minstal
Play Fresh
chmiel199 pisze:
cut

[...]

Masz zupełną rację. Opierdziel swojego operatora, że robi Cię w bambuko.
Albo przenieś się do Play, będziesz miał równą stawkę do wszystkich.

Data: 2009-03-25 09:35:39
Autor: Szymon
Play Fresh
Użytkownik "chmiel199" <chmiel199@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqclc8$sb9$1inews.gazeta.pl...
ToMasz <twitek4@gazzeetta.pl> napisał(a):
przy 91zł abo, 43gr. to nie jest rewelacja. Może Tobie są potrzebne
połączenia "miedzy bliskimi" ale jak widać wielu wybiera inny profil.

Nie jest rewelacja, bo... ?

Bo płacisz 100 zł/miesiąc?

> [...]
do których koszt minuty połączenia wynosi 0,79zł z VAT. Szczegóły w Cenniku
taryfy Nowy Tak Tak w systemie Tak Tak w sieci Era"

Jakby nie liczyć nie chce wyjść 2 razy więcej, a na pewno nie 3 :-)

> [...]

jakbym wyjechal za granice i ktos placil koszta polaczenia roamingowego nie
wiedzac o tym. w mojej ocenie to nieuczciwe.

Jeśli ktoś przeczyta, ile kosztuje minuta połączenia poza sieć, to dowie się, ile kosztuje do Play

--
Pozdrawiam,
Szymon

Data: 2009-03-25 09:59:55
Autor: chmiel199
Play Fresh
Szymon <sch30WYTNIJ@op.pl> napisał(a):

> Nie jest rewelacja, bo... ?

Bo płacisz 100 zł/miesiąc?

Koszt minuty polaczenia w plusie w taryfie za 36,60 brutto tez wynosi 43gr
brutto. Place 100zl/ miesiac bo i tak wiem ze na tyle "nadzwonie" bo uzywam
telefonu dosyc czesto. Skoro wiem ze "nadzwonie" na te 100zl to deklaruje ze
tyle wydzwonie co miesiac dzieki czemu telefon ktory w komisie gsm kosztuje
powiedzmy 1300zl mam za 100zl. W mojej ocenie to wartosc dodana ktorej nie
mozna pominąć... Wychodzi na to ze co miesiac operator pomniejsza wartosc tych
91,50 o 50 zl ktore musialbym wydac na aparat telefoniczny ([1300-100]/24
miesiace cyrografu=50zl). Wychodzi zatem że w abonamencie za 91,5 kosztujacego
w sumie 41,5 (po odjeciu wartosci telefonu 50zl) koszt minuty wynosi juz nie
43gr a 19gr... Jesli w moich obliczeniach jest blad prosze o poprawienie mnie.

Nie bede juz rozpisywal sie o takich cenach jak koszt minuty w polaczeniu
roamingowym, bo kiedy wyjedziecie za granice z tym cudownie tanim Playem,
okazuje sie ze juz taki tani ni jest...

> [...]
> taryfy Nowy Tak Tak w systemie Tak Tak w sieci Era"

Jakby nie liczyć nie chce wyjść 2 razy więcej, a na pewno nie 3 :-)

Przy moich 19gr/minute to wychodzi nawet 4 razy drozej!

> [...]
> wiedzac o tym. w mojej ocenie to nieuczciwe.

Jeśli ktoś przeczyta, ile kosztuje minuta połączenia poza sieć, to dowie się, ile kosztuje do Play

Tak ale zawsze przy tych polaczeniach poza siec jest gwiazdka odnoszaca sie
wlasnie do sieci Play.

Data: 2009-03-25 11:10:15
Autor: Maniek4
Play Fresh

Użytkownik "chmiel199" <chmiel199@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqcvar$dtc$1inews.gazeta.pl...
> [...]

43gr a 19gr... Jesli w moich obliczeniach jest blad prosze o poprawienie mnie.

To prawda, mozna zrezygnowac z wypasionego telefonu i go sprzedac jak komus nie jest potrzebny. Po uwzglednieniu prezentu koszt polaczenia bedzie znacznie nizszy. Ale ta sytuacja dotyczy wylacznie drozszych telefonow. Przy jakims tanim standardzie sytuacja nie musi wygladac juz tak rozowo.

Pozdro.. TK

Data: 2009-03-25 13:00:00
Autor: Szymon
Play Fresh
> [...]

roamingowym, bo kiedy wyjedziecie za granice z tym cudownie tanim Playem,

Ale nie o to chodzi. Płacisz prawie 100 zł miesięcznie. Ja w Orange płacę 100 zł na 5 miesięcy. A w Play doładowałem za 5 zł i mogę z tego korzystać do roku czasu.

Przy moich 19gr/minute to wychodzi nawet 4 razy drozej!

W nowym Orange Go poza sieć 60, play 75

[...]

W Orange nie ma gwiazki. Jest podana cena poza sieć a obok w nawiasie do play

Data: 2009-03-25 12:08:37
Autor: chmiel199
Play Fresh
Szymon <sch30WYTNIJ@op.pl> napisał(a):
Ale nie o to chodzi. Płacisz prawie 100 zł miesięcznie. Ja w Orange płacę 100 zł na 5 miesięcy. A w Play doładowałem za 5 zł i mogę z tego korzystać do roku czasu.

Jesli korzysta sie z telefonu aktywnie to niestety trzeba placic.

> Przy moich 19gr/minute to wychodzi nawet 4 razy drozej!

W nowym Orange Go poza sieć 60, play 75

No wlasnie, czyli nie tylko na Play'u zarabiaja krocie ale na innych sieciach
takze. Wiec chyba niezbyt to korzystna oferta.

Data: 2009-03-25 13:19:33
Autor: Szymon
Play Fresh
Użytkownik "chmiel199" <chmiel199@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqd6s5$iot$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dochodzimy do sedna sprawy. To co dla Ciebie będzie najlepsze, niekoniecznie będzie dobre dla mnie

> Przy moich 19gr/minute to wychodzi nawet 4 razy drozej!

W nowym Orange Go poza sieć 60, play 75

No wlasnie, czyli nie tylko na Play'u zarabiaja krocie ale na innych sieciach takze.

Nie o tym była mowa.

Wiec chyba niezbyt to korzystna oferta.

najlepiej dopasowana do moich potrzeb :-)

Data: 2009-03-25 12:19:21
Autor:
Play Fresh
Szymon <sch30WYTNIJ@op.pl> napisał(a):
w Play doładowałem za 5 zł i mogę z tego korzystać do roku czasu.

Powiedz ze Ci wystarcza te 5zl na rok, albo ze ten rok to za malo i
potrzebujesz 10lat na wykorzystanie tej astronomicznej kwoty 5zl...

Jesli tak "aktywnie" korzysta sie z telefonu to lepiej chyba umawiac sie z
kims zeby dzwonil pod numer budki pod blokiem, albo korzystac z telefonu kolegi.

Data: 2009-03-25 13:24:00
Autor: Szymon
Play Fresh
Użytkownik <chmiel199@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqd7g9$lpr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czytaj ze zrozumieniem. _Do_ roku czasu. Będę miał potrzebę to doładuję kolejny raz, a jak nie to kasa nie przepadnie. I nie jestem uwiązany umową na rok lub dwa.  Poza tym Play to mój drugi starter. Normalnie korzystam z orange

Jesli tak "aktywnie" korzysta sie z telefonu to lepiej chyba umawiac sie z
kims zeby dzwonil pod numer budki pod blokiem, albo korzystac z telefonu kolegi.

Uważasz, że tak będzie wygodniej?

Data: 2009-03-25 12:33:59
Autor:
Play Fresh
Szymon <sch30WYTNIJ@op.pl> napisał(a):
Uważasz, że tak będzie wygodniej?

Wygodniej nie, ale na pewno taniej. A "taniość" to chyba glowny argument
(zapewne nie jedyny) jaki przemawia za Play Fresh.

Data: 2009-03-25 13:38:30
Autor: Szymon
Play Fresh
Użytkownik <chmiel199@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqd8bn$pp9$1inews.gazeta.pl...
Szymon <sch30WYTNIJ@op.pl> napisał(a):
Uważasz, że tak będzie wygodniej?

Wygodniej nie, ale na pewno taniej. A "taniość" to chyba glowny argument
(zapewne nie jedyny) jaki przemawia za Play Fresh.

5 zł na rok, po to żeby móc odbierać połączenia, to dla Ciebie drogo?

Data: 2009-03-25 12:42:17
Autor: chmiel199
Play Fresh
Szymon <sch30WYTNIJ@op.pl> napisał(a):
5 zł na rok, po to żeby móc odbierać połączenia, to dla Ciebie drogo?

Nie jest to drogo, ale w takim przypadku nalezy doliczyc amortyzacje telefonu.
W budce (ktora ma caly czas polaczenia przychodzace aktywne) nie ponosi sie
kosztu ani 5zl, ani kosztu amortyzacji telefonu.

Data: 2009-03-25 13:44:00
Autor: Szymon
Play Fresh
Użytkownik "chmiel199" <chmiel199@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqd8r9$s2u$1inews.gazeta.pl...
[...]

A jak się ze znajomym umówisz, kiedy masz do tej budki z telefonem iść?

Data: 2009-03-25 12:53:19
Autor: chmiel199
Play Fresh
Szymon <sch30WYTNIJ@op.pl> napisał(a):
A jak się ze znajomym umówisz, kiedy masz do tej budki z telefonem iść?

Moze telepatia, albo sms z Internetu?;)

Sprowadzam to do granicy absurdu, bo uwazam ze kazda osoba ktorej telefon
komorkowy JEST POTRZEBNY, korzysta z niego w sposob mniej lub bardziej
aktywny. Jesli ktos ma zamiar posiadac komorke i wydawac na nia 10zl
miesiecznie to w mojej ocenie takiemu komus nie jest potrzebny telefon.
Jedynymi osobami ktore przychodza mi na mysl ze moze przydac sie im funkcja
odbierania polaczen przez rok za 5zl, to stare babcie ktore czekaja na telefon
od swojego wnusia, ktory to dzwoni raz na kwartal...

Nie dajmy sie zwariowac.

Data: 2009-03-25 13:58:20
Autor: Szymon
Play Fresh
Użytkownik "chmiel199" <chmiel199@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqd9fv$1uv$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale skoro akurat te 10 zł na miesiąc jest mu potrzebne to czemu ma nie mieć telefonu?

Jedynymi osobami ktore przychodza mi na mysl ze moze przydac sie im funkcja
odbierania polaczen przez rok za 5zl,

Tu nie chodzi o 5 zł i odbieranie przez cały rok. Chodzi o to, że nie musisz płacić co miesiąc abonamentu, ani regularnie ładować konta. I jest wiele osób, którym oferta Play spodoba się właśnie dzięki temu, że jest rok na wychodzące za każde doładowanie

Data: 2009-03-25 14:21:52
Autor: Tomek
Play Fresh
chmiel199 pisze:
[...]

wiesz jak czytam te twoje wypociny to mi sie wydaje, że masz duże problemy ze sobą, wszystkich byś tylko prostował i uczył jak maja żyć, .........wyluzuj chłopie
az

Data: 2009-03-25 18:55:55
Autor: Tony
Play Fresh
Dnia Wed, 25 Mar 2009 12:53:19 +0000 (UTC), chmiel199 napisał(a):

[...]

JEST POTRZEBNY kwestia bardzo względna. Za 50 zł miesięcznie można osobie
starszej lub chorej wykupić bezprzewodowy przycisk alarmowy, powiadamiający
rodzinę lub pogotowie, że dzieje się coś złego. W tym wypadku w nieco innej
formie można mieć coś podobnego za 5 zł rocznie. Nie chodzi mi o
bezpośrednie porównanie tych dwóch możliwości, przycisk ma swoją przewagę.
Ale zakładając, że nasza osoba da radę np. przytrzymać jakiś przycis na
komórce, co w niejednym modelu wybiera przypisany numer, czy taki telefon
nie jest POTZREBNY?
zakladam ze jesli ktos nie robi 500km miesiecznie
samochodem to ten samochod tak naprawde nie jest mu do niczego potrzebny i
moglby sie bez niego obyc...

Znam osobę, która jeździ autem na targ 2x w tygodniu. Nawet nie rozpakowuje
tego auta z towaru po przyjeździe mając auto w garażu przy domu,
rozpakowuje towar w garażu kilka razy do roku jadąc nieco dalej do rodziny.
Poza tym nim nie jeździ, bo boi się, że towar ukradną :) Średnio
miesięcznie przejeżdża więc niecałe 100 km na targ (jeden wyjazd to ~10 km
w obie strony), powiedzmy drugie tyle gdzieś indziej. Jeździ więc te 200 km
miesięcznie na dodatek się z tego utrzymując. Innych sytuacji nietypowych jest mnóstwo, życie pisze najbardziej
niewiarygodne scenariusze. Kojarzy mi się takie podejście z jakąś
reglamentacją, kiedyś przyznana była ilość metrów kwadratowych mieszkania
na mieszkańca, władza uznała, że więcej niż 15 m2 na głowę NIE JEST
POTRZEBNE, a przecież leżąc nawet i będąc wysokim i grubym nie zajmuje się
więcej miejsca niż 2 m2 ;p

Pozdrawiam
Tony

Data: 2009-03-25 20:19:49
Autor: JoteR
Play Fresh
"chmiel199" napisał:

[...]

Masz w takim razie bardzo ograniczoną wyobraźnię lub cierpisz na gerontofilię, skoro funkcja odbierania połączeń kojarzy Ci się li tylko i wyłącznie ze starymi babciami ;->
Ja na przykład (a akurat nie jestem starą babcią a wręcz przeciwnie) potrzebuję przeznaczyć jeden aparat tylko i wyłącznie do odbierania SMS-ów testowych i alarmowych, wysyłanych przez uruchamiane przeze mnie stacje meteo z modułem GSM. Nie chcę ich wysyłać na swój aparat, wolę mieć dedykowanego do tego jakiegoś starego Siemensa i nie musieć się zastanawiać, kiedy ostatnio przedłużałem mu żywot. I nie chodzi tu o te 5 zł, może być i 50 rocznie, byle na zasadzie: raz w roku opłacę i zapominam na następny rok. Coś takiego zdaję się było w Mobilkingu, ale to operator nie dość że wirtualny, to w dodatku ponoć spadowy ;->
W ogóle w systemach alarmowych z powiadamianiem via GSM taka funkcja jest potrzebna, przejrzyj archiwum grupy ile było swojego czasu pytań o to, u którego operatora kupić kartę aby mieć jak najdłużej aktywne przychodzące.

JoteR

Data: 2009-03-25 20:30:34
Autor: Tony
Play Fresh
Dnia Wed, 25 Mar 2009 20:19:49 +0100, JoteR napisał(a):

którego operatora kupić kartę aby mieć jak najdłużej aktywne przychodzące.

Przede wszystkim chodzi o wychodzące. W wielu alarmach są karty sim, które
wysyłają sygnał/wiadomość w razie alarmu, nawet są takie alarmy coś jak
komórka z czujnikiem, którą stawiasz sobie w dowolnym i aktywujesz bez
żadnej instalacji.

Pozdrawiam
Tony

Data: 2009-03-26 10:31:10
Autor: silesiac
Play Fresh

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości news:gqe04n$k6o$1inews.gazeta.pl...
"chmiel199" napisał:
Ja na przykład (a akurat nie jestem starą babcią a wręcz przeciwnie) JoteR
Jesteś młodą babcią??????????????!!!!!!!!!!!
;-))))))))))))))
heh sorry, ten wątek jest już tak absurdalny, że i tak się pokładam ze śmiechu, więc tak mi wyszło off......
ale uważam, że to Ty masz rację
sil

Data: 2009-03-26 17:22:35
Autor: JoteR
Play Fresh
"silesiac" napisał:

Ja na przykład (a akurat nie jestem starą babcią a wręcz przeciwnie)

Jesteś młodą babcią??????????????!!!!!!!!!!!

Kochany, gdyby ceną za odmłodzenie o, powiedzmy, 20 lat była zmiana płci, to już bym biusthalter przymierzał ;->

JoteR

Data: 2009-03-26 18:16:36
Autor: Tony
Play Fresh

"chmiel199" napisał:
Ja na przykład (a akurat nie jestem starą babcią a wręcz przeciwnie) JoteR
Jesteś młodą babcią??????????????!!!!!!!!!!!
;-))))))))))))))

Bez przesady, można być już babcią w wieku 40 lat bez problemu, a w
wyjątkowych sytuacjach jeszcze wcześniej - chodzi mi o relacje rodzinne.

Mając wnuka w wieku 40 lat jesteś młodą babcią/dziadkiem ;p

Pozdrawiam
Tony

Data: 2009-03-26 16:55:39
Autor: ALEX Lodzermensch
Play Fresh
JoteR ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

10zł co pół roku.
BTW Coś nie tak z MVNO?

--
ALEX Przekliniak, Tenno Heika Banzai  ]:-D

Data: 2009-03-26 17:19:57
Autor: JoteR
Play Fresh
"ALEX Lodzermensch" napisał:

Coś takiego zdaję się było w Mobilkingu, ale to operator nie dość
że wirtualny, to w dodatku ponoć spadowy ;->

10zł co pół roku.

A na przychodzące?

BTW Coś nie tak z MVNO?

Ogólnie? Nie, ja nie mam żadnych uprzedzeń co do operatora, mogę mieć kartę nawet z Biedronki, a jak jakiś frajerzyna w garniaku zacznie na ten temat pajacować to dostanie w ryj i wpadnie pod swoje biurko (to tak a propos "kolegów" kolegi ...J...) A konkretnie z Mobilkingiem? Nie śledzę, ale była niedawno na grupie informacja, że się zwijają.

JoteR

Data: 2009-03-26 18:32:50
Autor: ALEX Lodzermensch
Play Fresh
[...]

Właśnie tyle: 10zł = 3 miesiące na wychodzące (i przychodzące ofkors) + 3 miesiące na przychodzące.

BTW Coś nie tak z MVNO?

Ogólnie?

Zaciekawiło mnie stwierdzenie: 'Coś takiego zdaję się było w Mobilkingu, ale to operator nie dość
że wirtualny, to w dodatku ponoć spadowy.'

Nie, ja nie mam żadnych uprzedzeń co do operatora, mogę mieć
kartę nawet z Biedronki

W sumie też tak miałem, ale Plus wyjątkowo skutecznie mnie zniechęcił do siebie.

a jak jakiś frajerzyna w garniaku zacznie na
ten temat pajacować to dostanie w ryj i wpadnie pod swoje biurko (to
tak a propos "kolegów" kolegi ...J...)

Tak się zastanawiam czy dla takich zawodników Maybach, dla naprzykładu, to nie jest zbytni obciach.

A konkretnie z Mobilkingiem?
Nie śledzę, ale była niedawno na grupie informacja, że się zwijają.

Zapewne ktoś przejmie klientów.

--
ALEX Przekliniak, Tenno Heika Banzai  ]:-D

Data: 2009-03-25 14:02:51
Autor: Titus Atomicus
Play Fresh
In article <gqd6ta$bb5$1@mx1.internetia.pl>,
 "Szymon" <sch30WYTNIJ@op.pl> wrote:

A w Play doładowałem za 5 zł i mogę z tego korzystać do roku czasu.

Co za demagogia. Co to znaczy korzystac za 5zl. Przeciez to bzdura.
A jesli chodzi o przychodzace, to jak zwykle twierdze ze to nie jest fair. Bo to wszytsko jest kosztem ludzi, ktorzy do ciebie dzwonia.

TA

Data: 2009-03-25 14:08:51
Autor: Szymon
Play Fresh
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-EBC11D.14025125032009news.onet.pl...
[...]

Czemu bzdura? Mam 10 zł na kocie (5 zł starter + 5 zł doładowanie) czyli mogę wydzwonić około 30 minut. Tyle mi spokojnie starczy na jakiś czas na rozmowy poza orange (do orange dzwonię z orange go)

Bo to wszytsko jest kosztem ludzi, ktorzy do ciebie dzwonia.

Coś więcej napiszesz?

Data: 2009-03-25 14:23:47
Autor: Tomek
Play Fresh

Bo to wszytsko jest kosztem ludzi, ktorzy do ciebie dzwonia.

TA

a to niby dlaczego?
az

Data: 2009-03-25 16:33:16
Autor: Titus Atomicus
Play Fresh
In article <gqdb91$8lt$3@news3.onet>, Tomek <ankra@nie.pl> wrote:

> Bo to wszytsko jest kosztem ludzi, ktorzy do ciebie dzwonia.

a to niby dlaczego?
az

A to dlatego, ze te 5 czy 10zl na rok, czyli niech bedzie pol godziny, to jednak malo jest na rok.
I taki uzytkownik bazuje na rozmowach przychodzacych, ktore mu 'podladuja' konto, a na dotatek slono innych kosztuja.

Czy to takie proste do zrozumienia?

TA

Data: 2009-03-25 17:25:55
Autor: Tomek
Play Fresh

[...]

ale z Twojego tłumaczenia nie wynika że innych to słono kosztuje, nie przekonałeś mnie absolutnie
az

Data: 2009-03-26 09:01:04
Autor: J.F.
Play Fresh
On Wed, 25 Mar 2009 16:33:16 +0100,
A to dlatego, ze te 5 czy 10zl na rok, czyli niech bedzie pol godziny, to jednak malo jest na rok.

Niektorym wystarcza. No moze nie az tak malo, ale nieduzo gadaja.

I taki uzytkownik bazuje na rozmowach przychodzacych, ktore mu 'podladuja' konto, a na dotatek slono innych kosztuja.

Ale oni sobie za siebie zaplaca, tylko ze 200zl na rok nie
wydzwaniaja.

J.

Data: 2009-03-25 13:58:19
Autor: Titus Atomicus
Play Fresh
In article <gqclc8$sb9$1@inews.gazeta.pl>,
 "chmiel199" <chmiel199@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

ToMasz <twitek4@gazzeetta.pl> napisał(a): > przy 91zł abo, 43gr. to nie jest rewelacja. Może Tobie są potrzebne
> [...]

dalej nie chce mi sie szukac, ale w kazdym cenniku z reguly jest zapis: cala
polska/europa iles tam gr, a wyjatkowo do playa x gr. wiecej.

Plus, taryfa '29 groszy do wszystkich'. Za wyjatkiem Playa.

TA

Data: 2009-03-25 14:26:18
Autor: Tomek
Play Fresh
[...]

i jak uważasz czyja to jest wina?
az

Data: 2009-03-25 16:29:46
Autor: Titus Atomicus
Play Fresh
In article <gqdbdo$8lt$4@news3.onet>, Tomek <ankra@nie.pl> wrote:

 Za wyjatkiem Playa.

i jak uważasz czyja to jest wina?

Playa, rzecz jasna.

TA

Data: 2009-03-25 17:26:53
Autor: Tomek
Play Fresh
[...]

a to z jakiego powodu , bo nie widzę związku, mętne te Twoje tłumaczenia
az

Data: 2009-03-24 23:48:00
Autor: tl
Play Fresh

Użytkownik "chmiel199" <chmiel199@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqblom$65i$1inews.gazeta.pl...
witam,

Czy ktos moglby powiedziec mi co jest w tym takiego rewelacyjnego. Mam
abonament w plusie, (...)

Nic. No nic. Nic.
Dlaczego?
No bo to nie Plus - a wiadomo , że Plus to Plus, że to sieć nie dla wszystkich
Tu trzeba mieć kasę żeby mieć Plusa. A nie każdego na to stać.
To nie abonament - wiadomo abonament to dla macho. MACHO. Stać na to
byle gołodupca? No nie. Taki abonametowiec to jest gość. Dostaje od partnera-opa
minuty, kilobajty .... no coś tam jeszcze.
A komóra ? - full wypas. No i nie taki ochłap za złotówkę. Za ... za jakieś tam grosze.

A taki freszowiec? No chodzi to to po swiecie z lichą komórczyną po tatusiu,
z pięcioma złociszami na koncie, ściubi te liche minutki i esemeski za marne
grosiki bo nie stac go na gest. Drapie te zdrapki jak w piaskownicy. No dzieciak.
Bo każdy prepaidowiec to dzieciak. A przynajmiej niedorostek.

No, to już chyba dowartościowałem biednych ludzi o niskiej samoocenie.
Teraz tylko Wy wymyślcie jakąś nalepkę na czoło, że gość jest lepszy
bo funduje niezłą kasę udziałowcom i pracownikom plusa/oranga/ery & co.
Po co? Bo za cholerę nie mozna go odróżnić na ulicy od tych egoistycznych freszowców
co to nie chcą być sponsorami bonusów pracowniczych. No i powoduje to dalszą frustrację
naszego MACHO.

tl - prepaidowiec z wyboru

Data: 2009-03-25 01:27:47
Autor: jack
Play Fresh
Dnia
Bo każdy prepaidowiec to dzieciak. A przynajmiej niedorostek.

Tak jest ;-) Ja mam 33 lata i 700 pln na koncie TT

Data: 2009-03-25 11:11:23
Autor: Mane
Play Fresh
jack pisze:

Tak jest ;-) Ja mam 33 lata i 700 pln na koncie TT

To juz banki tak slabo przeda ze oszczednosci trzeba trzymac na koncie TT ? :D

Data: 2009-03-25 00:06:02
Autor: Maciek
Play Fresh
Użytkownik "chmiel199" <chmiel199@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał
Czy ktos moglby powiedziec mi co jest w tym takiego rewelacyjnego.

A to jakaś oferta musi być od razu rewelacją, żeby uznać ją za lepszą dla _określonej_grupy_odbiorców_ ?

[...]

A wykorzystujesz _wszystkie_ minuty? Równo, co miesiąc? Czy dopłacasz coś do kwoty abonamentu?

Od razu wyjasniam ze w mojej ocenie zabawy w kody, zdrapki, wysylanie smsow w
celu zamowienia pakietow, wysylanie innych smsow by sprawdzic ile mam na
koncie, sa zabawami dla dzieci a nie powaznych, doroslych ludzi.

Hmm... A ja się dziwiłem lekarzom, że patrząc w moją metrykę (37 lat) mówią zawsze "przecież pan jest taki młody". A tu proszę! Obcy człowiek i od razu "ty jeszcze dziecko jesteś!"

Nie ukrywam ze sporym argumentem anty playowym jest to ze polaczenia do niego
sa 2-3 razy drozsze niz do pozostalych sieci. Co z tego ze ja oszczedzam jesli
ktos inny placi ekstra za to by ze mna porozmawiac.

To jest okres przejściowy. Zawsze też możesz zapytać swojego opa, czemu do jednej sieci płacisz drożej niż do wszystkich innych. Ciekawe co Ci odpowie Twój tani operator? Stawiam piwo, że nie użyje pojęcia "wolny rynek" ani "uczciwa konkurencja" :>

Reasumujac, czy mam naprawde takie kiepskie warunki ze miesiecznie trace kupe
szmalu przez to ze nie mam PLAY na karte?

A gdy jutro stracisz pracę, żona Ci się zacznie puszczać, dzieci zaczną wołać do Ciebie "Wujek!" to skąd wytrzaśniesz swoje "91,50zl brutto"? Albo kilkakrotnie więcej na karę umowną?

ps. nie jestem PRowcem jakby ktos tak pomyslal.

pozdrawiam,
Kubali 25 (jeszcze do grudnia ale tylko dlatego, że nie opłaca mi się rwać umowy)
Fresh
TopFirma300 bo pracodawca wręczył
TT - właśnie sprzedaję jako upragniony koniec wątpliwej jakości "przygody" z Erą.

P.S. Zgadnij co w grudniu zrobię z Kubalą? :P

Data: 2009-03-25 07:29:24
Autor: chmiel199
Play Fresh
Maciek <mmuran@gmail.com> napisał(a):
A wykorzystujesz _wszystkie_ minuty? Równo, co miesiąc? Czy dopłacasz coś do kwoty abonamentu?

Nie zawsze wykorzystuje, czasem cos zostaje, czasem wydzwaniam az nadto.
Oferta plusa w moze byc tak skonstruowana ze jesli ja czegos nie wydzwonie to
wydzwoni to ktos inny z moich bliskich (w ramach tzw. konta, czyli telefonow
na ktore przychodzi JEDEN rachunek). Wiec teoretycznie moj numer moze nawet
przez pol roku lezec w szufladzie bo np. wyjechalem za granice, a nic nie
przepadnie ani sie nie uzbiera bo zawsze jest komu to wygadac.

> [...]

Hmm... A ja się dziwiłem lekarzom, że patrząc w moją metrykę (37 lat) mówią zawsze "przecież pan jest taki młody". A tu proszę! Obcy człowiek i od razu "ty jeszcze dziecko jesteś!"

Nie chodzi mi o sposob doladowania bo z nim mozna sobie jakos radzic. Chodzi
mi bardziej o momenty gdy wykonujesz polaczenie majac malo srodkow na koncie i
przerywa ci je bo brak srodkow na koncie. Dzwonisz w sprawie pracy, albo
jestes na pustkowiu i ni w zab masz niezly problem bo musisz szukac
sklepu/kiosku... Wtedy mimo calej wygody i prostoty w doladowywaniu (internet
etc) niestety nie mozesz nic zrobic. No i trzeba o tym pamietac, sprawdzac,
weryfiukowac. Plusem abo jest to ze przychodzi rachunek raz na miesiac, mozesz
ustanowic polecenie zaplaty, a jak chcesz sam placic to uwierz ze przypominaja
sami kiedy trzeba placic rachunek telefonicznie.

> [...]

To jest okres przejściowy. Zawsze też możesz zapytać swojego opa, czemu do jednej sieci płacisz drożej niż do wszystkich innych. Ciekawe co Ci odpowie Twój tani operator? Stawiam piwo, że nie użyje pojęcia "wolny rynek" ani "uczciwa konkurencja" :>

No wlasnie. Z tego co mi wiadomo wysoki koszt polaczen do Play jest
spowodowany zmuszeniem opow przez UKE do placenia okolo 2x wiekszych kosztow
za zakonczenie polaczenia do sieci Play (prosze poprawic mnie jesli sie myle
korzystam z mojej niedoskonalej pamieci). To tak jakbym otworzyl sobie
dzialalnosc polegajaca na przewożeniu ludzi, kazdy z mieszkancow takiego
powiedzmy trojmiasta zdecydowalby sie placic abonament za przejazd u swojego
przewoznika a moglby jezdzic juz w autobusach wszystkich firm. I wtedy poja
wia sie jakis wielki opiekun przewoznikow (UKE) i postanawia ze paliwo dla
przewoznika Plus, Era i Orange musi kosztowac 5zl za litr, a dla przwoznika
PLAY kosztuje 2,5 za litr. Czy to nie logiczne ze przewoznik play moze
automatycznie sprzedawac abonamenty na przejazdy za mniej niz pozostali
przewoznicy? Czy to jest uczciwa konkurencja i wolny rynek?

> [...]

A gdy jutro stracisz pracę, żona Ci się zacznie puszczać, dzieci zaczną wołać do Ciebie "Wujek!" to skąd wytrzaśniesz swoje "91,50zl brutto"? Albo kilkakrotnie więcej na karę umowną?

Jak strace prace to zamkne sie w domu i nic nie bede jadl, bo tak bedzie taniej...

P.S. Zgadnij co w grudniu zrobię z Kubalą? :P

Rob co chcesz:)

Data: 2009-03-25 14:22:09
Autor: Maciek
Play Fresh
[...]

A co z tymi, którzy nie znoszą rachunków? A co z tymi, którzy żyją samotnie?

[...]

Najpierw sugerujesz, że prepaid to dziecinada. Więcej, sugerujesz, że to konkretnie Play Fresh jest dziecinadą!
A co z Simplusem? Przecież to działa tak samo, tylko jest droższe i co chwila tracisz możliwość wykonywania połączeń. A tu proszę, dziecinny Play daje rok na wykorzystanie kasy.

No i trzeba o tym pamietac, sprawdzac,
weryfiukowac.

Bzdura! To Ty miałbyś z tym problem. Milion innych ludzi nie.

Plusem abo jest to ze przychodzi rachunek raz na miesiac, mozesz
ustanowic polecenie zaplaty, a jak chcesz sam placic to uwierz ze przypominaja
sami kiedy trzeba placic rachunek telefonicznie.

A co z tymi, którzy nie chcą podawać swoich danych osobowych kolejnej firmie, która te dane wykorzysta przeciw nim? A gdy ktoś nie ma konta w banku, bo taki ma kaprys?

"uczciwa konkurencja" :>

[...]

Play wystąpił do UKE z pytaniem o zgodę na wyższą stawkę. I dostał. A decyzję UKE zawsze można zaskarżyć do sądu. Któryś z Wielkiej Trójcy to zrobił? Nawet nie wiem... Widziałem niedawno tylko jakieś powództwo Plusa przeciw Play w sprawie tekstu reklamy, której treść była, jest i pewnie wciąż będzie prawdziwa. Tak się zachowuje "największa sieć w Polsce"?

PLAY kosztuje 2,5 za litr. Czy to nie logiczne ze przewoznik play moze
automatycznie sprzedawac abonamenty na przejazdy za mniej niz pozostali
przewoznicy? Czy to jest uczciwa konkurencja i wolny rynek?

Trochę nietrafiona analogia. Przewoźnikiem może zostać każdy, kto ma prawo jazdy. Operatorem sieci telekomunikacyjnej już nie. A stąd krótka droga do monopolu. Uwierz, że działania UKE są dobre. Może nie najlepsze ale przynajmniej coś się dzieje i są tego efekty -> ceny spadają.

Jak strace prace to zamkne sie w domu i nic nie bede jadl, bo tak bedzie taniej...

Nie, nie będziesz jadł, bo będziesz musiał zapłacić abonament.

A już na koniec to Twoje stanowisko uwzględnia tylko i wyłącznie Twoje potrzeby, oczekiwania, styl używania telefonu. I wyłącznie na tej podstawie twierdzisz, że oferta Play Fresh jest do dupy. Pewien mądry człowiek napisał kiedyś, że dla rozwiązania problemu wystarczy zmiana punktu widzenia - czego i Tobie życzę.

Takie jest moje zdanie i je podzielam :>

Maciek.

Data: 2009-03-25 15:12:12
Autor: chmiel199
Play Fresh
Maciek <mmuran@gmail.com> napisał(a):
A co z tymi, którzy nie znoszą rachunków?

Jak to sie objawia? Jakies stany lękowe, paranoidalne itp?

A co z tymi, którzy żyją samotnie?

Ci to maja dopiero pecha.

[...]

Nie reprezentuje interesow zadnej sieci. Uzywalem kiedys (o dziwo) simplusa,
troche popa, ba nawet i tak taka. Dla mnie nie wychodzilo to wcale tanio, bo
te tanio wychodzilo mi tak, ze jak musialem naprawde zadzwonic to srodki na
koncie w jakichs dziwnych okolicznosciach znikaly. Albo blokowalo mi srodki,
albo srodki znikaly jak prepaid polezal dluzej nieuzywany. Mozliwe ze stad
moja awersja do prepaidow a Play fresh ma pod tym wzgledem dobra oferte (ten
cudowny rok), z tym ze W MOJEJ ocenie nie wyszlo by dla mnie to za specjalnie
korzystnie gdybym zrezygnowal z abonamentu w Plusie na korzysc jakiegokolwiek
prepaida. Licza sie dla mnie wartosci dodane takie jak chociazby mozliwosc
zatelefonowania do PROFESJONALNEGO BOKu pod nr 8585, gdzie zalatwie kazda
potrzebe "komorkowa" i zdobede kazda informacje na temat uslug danego
operatora. Nie wypowiem sie na temat Orange i Ery jako abonamentowych, bo w
sumie w plusie jestem juz tak dlugo ze mimo ze zawsze przy podpisywaniu umow
jestem otwarty na propozycje zmiany, to jakos oferta konkurencji albo nie jest
na tyle lepsza by bywic sie w zamiany, albo po prostu jest duzo gorsza.

Nie jest to faworyzowanie operatora, jest po prostu lepszy:)

Bzdura! To Ty miałbyś z tym problem. Milion innych ludzi nie.

Wsrod tego miliona jestes Ty i kto jeszcze?

A co z tymi, którzy nie chcą podawać swoich danych osobowych kolejnej firmie, która te dane wykorzysta przeciw nim?

Jakas spiskowa teoria dziejów?

A gdy ktoś nie ma konta w banku, bo taki ma kaprys?

Na swiecie sa rozne dziwadla. Nie wiem czy to dobrze czy to zle.

[...]

Domyslam sie ze operatorzy telekomunikacyjni nie potrzebuja prawa jazdy do
prowadzenia takiego biznesu, ale na pewno innego rodzaju licencje, ktora mozna
porownac do "prawa jazdy" dla przewoznika.

Nie, nie będziesz jadł, bo będziesz musiał zapłacić abonament.

To byl sarkazm. Nie podzielam pesymistyczno-minimalistycznego podejscia do
zycia - zrobie tak, kupie to itd. bo tak bedzie taniej.

A już na koniec to Twoje stanowisko uwzględnia tylko i wyłącznie Twoje potrzeby, oczekiwania, styl używania telefonu. I wyłącznie na tej podstawie twierdzisz, że oferta Play Fresh jest do dupy.

Nie przypominam sobie bym napisal ze jest do dupy. Napisalem tylko ze nie
widze w tym nic nadzwyczajnego czym nalezaloby sie tak podniecac. Nie jest to
usluga na ktora wszyscy pojda i to chcialem co niektorym uzmyslowic:)

pozdrawiam.

Data: 2009-03-26 09:23:12
Autor: Maciek
Play Fresh
[...]

No, bo nie mogą skorzystać z Twojego cudownego abonamentu, prawda?

[...]

No to Ci nie wyszła, ta projekcja.
W tytule dajesz Play Fresh a jako narzędzia uzmysławiającego używasz 20 razy droższego abonamentu w konkurencyjnej sieci. Zero szans, abyś kogokolwiek przekonał. A już na pewno nie wtedy, gdy jedynym argumentem którego używasz jest "bo JA tak lubię, bo JA tak mam, bo MI się podoba".

EOT z mojej strony.
Maciek.

Data: 2009-03-26 10:29:50
Autor: Tomek
Play Fresh
Maciek pisze:
[...]

też ma takie odczucie, chyba nasz grupowy lobbysta plusa nie dostanie premii :)
az

Data: 2009-03-25 01:00:52
Autor: SDD
Play Fresh

[...]

To zawsze gorzej niz 29 gr brutto do wszystkich *łącznie* z Play - a coraz wiecej numerow bedzie w Play :)

Od razu wyjasniam ze w mojej ocenie zabawy w kody, zdrapki, wysylanie smsow w
celu zamowienia pakietow, wysylanie innych smsow by sprawdzic ile mam na
koncie, sa zabawami dla dzieci a nie powaznych, doroslych ludzi.
Kody zdrapki?
A co to takiego? Dorosli ludzie maja konta w bankach z internetowymi serwisami transakcyjnymi oraz karty planicze i za ich pomoca doladowuja

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-25 01:10:19
Autor: Maniek4
Play Fresh
[...]

A to cos dziwnie tanio ten telefon, bo dla klienta z ulicy kosztuje jakies 900zl w taryfach biznesowych, a ja nie dawno zaplacilem 240zl brutto w podobnym abonamencie tylko dla tego, ze to juz pare lat, no i te polaczenia jakies niezgodne z oficjalna oferta. :-)

Reasumujac, czy mam naprawde takie kiepskie warunki ze miesiecznie trace kupe
szmalu przez to ze nie mam PLAY na karte?

Zalezy co dla kogo jest kupa kasy. Jezeli 20zl miesiecznie wiecej jest kupa kasy to i owszem powinies zaczac sie przejmowac.
Jesli chodzi o mnie, to nie mam czasu latac za doladowaniami i kartami. Potrzebuje dzialajacego telefonu caly czas bez zdziwien, ze o czyms zapomnialem. Wystarczajaco duzo rzeczy musze pamietac, zeby przejmowac sie jakims tam telefonem. Choc przyznac trzeba, ze rozbierznosc w kosztach polaczen jest co najmniej duza. Na pocieszenie mam tani telefon jakiego potrzebuje. Co tam najwyzej po roku w ramach abonamentu zmienie taryfe na nowa, o ile taka w Plusie bedzie. :-) Corce kupilem karte Play za 5zl, bo mloda jeszcze, ale nie dla tego ze tanie rozmowy a dla tego, ze konto wazne rok, a ona wiecej minut nie potrzebuje.

Pozdro.. TK

Data: 2009-03-25 08:03:51
Autor: chmiel199
Play Fresh
[...]

Tak to warunki oferowane przez handlowcow g300. I uwierz ze przy dobrych
wiatrach oferta spod stolika moze byc jeszcze bardziej spod stolika;) Wszystko
zalezy od "ukladow" z danym handlowcem.

Data: 2009-03-25 11:02:47
Autor: Maniek4
Play Fresh

Użytkownik "chmiel199" <chmiel199@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqcoh7$c1a$1inews.gazeta.pl...
[...]

No moja byla spod stolika. Na poczatku chcieli za telefon 600-700zl, a znajomego to ja mam dobrego, jest wlascicielem punktu.

Pozdro.. TK

Data: 2009-03-25 10:22:49
Autor: chmiel199
Play Fresh
Maniek4 <brunobanani@wp.pl> napisał(a):
No moja byla spod stolika. Na poczatku chcieli za telefon 600-700zl, a znajomego to ja mam dobrego, jest wlascicielem punktu.

Ja mam na mailu cennik gdzie e71 jest w Kapitalnej 75 za 244zl brutto, wiec po
pertraktacjach, zgodzie centrali itd. wyszlo za mniej niz 100;) widac znajomy
znajomemu nie równy;)

pzdr.

Data: 2009-03-25 04:25:45
Autor: piotrcichowicz
Play Fresh
Dzięki chmiel199 za info o tej Twojej taryfie. Dla mnie jest jednak
nieosiągalna bo tam jest warunek:

" 2. Oferta skierowana jest dla Klientów posiadających minimum 10
aktywnych kart SIM w sieci Plus. "

Pzdr.

Data: 2009-03-25 11:42:20
Autor: chmiel199
Play Fresh
piotrcichowicz@gmail.com napisał(a):
Dzi=EAki chmiel199 za info o tej Twojej taryfie. Dla mnie jest jednak
nieosi=B1galna bo tam jest warunek:

" 2. Oferta skierowana jest dla Klient=F3w posiadaj=B1cych minimum 10
aktywnych kart SIM w sieci Plus. "

Faktycznie na necie znalazlem tez te warunki ale one sa sprzed jakiegos roku.
W chwili obecnej w regulaminie jaki posiadam jest zapis o 5 kartach SIM.

PS. Jesli chodzi o te 3000minut, to mozliwe ze takiego ograniczenia nie ma,
trzeba tylko uderzyc do jakiegos g300.

pzdr.

Data: 2009-03-25 19:51:21
Autor: Maniek4
Play Fresh

Użytkownik "chmiel199" <chmiel199@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqd0lp$jn3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie rozumiesz w dalszym ciagu.
Jak sie ma Twoja oferta do ofert dla wiekszosci?? Jaki jest sens poddawania tego w ogle do porownania z oferta dla kazdego??
Ty napisales, ze za E71 zaplaciles 100zl, ja ze 240zl. Oferta dla mnie nie jest dla kazdego, a Twoja tym bardziej. Cemu nie napiszesz, ze wlasciciel Plusa moze gadac ile chce z telefonu jakiego chce i jak tu Play moze byc konkurencyjny??

Pozdro.. TK

Data: 2009-03-25 19:17:37
Autor: chmiel199
Play Fresh
Maniek4 <brunobanani@wp.pl> napisał(a):
Jak sie ma Twoja oferta do ofert dla wiekszosci??

Wiekszosci, tzn ludzi ktorzy wydaja na telefon mniej niz 91,5? Duzo jest
takich, masz jakies badania na ten temat? Statystyki? Operowanie dla mnie
pojeciami "oferta dla wiekszosci", "oferta dla kazdego" jest dla mnie proba
manipulowania. Rozumiem ze od kiedy pojawil sie Play fresh wszyscy wydaja na
polaczenia telefoniczne po 5zl na rok? Szczerze to nie znam ludzi ktorzy
wydaja na telefon mniej niz 50-100zl, wiec dla mnie jednak wiekszosc to ludzie
ktorzy wydaja wiecej na telefon niz owe 5zl.

Jaki jest sens poddawania tego w ogle do porownania z oferta dla kazdego??

Taki ze nie rozumiem skad ta cala medialna podnieta, ktorej ulegaja zwykli
ludzie. Jestem zwyklym czlowiekiem jak kazdy z nas i uwierz mi ze ta oferta
jest dostepna dla kazdego (kto ma regon).

Ty napisales, ze za E71 zaplaciles 100zl, ja ze 240zl. Oferta dla mnie nie jest dla kazdego, a Twoja tym bardziej.

Slabego masz znajomego, bo ja od 2 miesiecy mam na mailu oferte od g300 w
cenniku ktorej jest ten telefon za 244zl. Wiec koles zbytnio sie nie wysilil
dla swojego "znajomego".

Cemu nie napiszesz, ze wlasciciel Plusa moze gadac ile chce z telefonu jakiego chce i jak tu Play moze byc konkurencyjny??

Wlascieielem plusa sa jego akcjonariusze.

Data: 2009-03-25 21:03:35
Autor: Maniek4
Play Fresh

Użytkownik "chmiel199" <chmiel199@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqe00h$jd0$1inews.gazeta.pl...
[...]

No niestety jak na razie Ty manipulujesz. Mam w Plusie 4 numery, wszystkie firmowe, wszystkie w abonamencie i Twojej oferty nie widzialem. Jezeli nie widzisz roznicy miedzy oferta ktorej nie ma na oficjalnej stronie operatora, nie ma zadnych folderow reklamowych, czy ulotek, a oferta dla mas na kazdej ulotce, wystawie sklepowej i stronie operatora to ja nie potrafie do Ciebie dotrzec.

[...]

Mnie Play fresh srednio obchodzi, kupilem to dziecku i tyle. Roznica jest taka, ze to moze kazde dziecko, a Ty piszesz o jakichs znajomych z enigmatycznego jakiegos g300 o ktorym pierwszy raz slysze. Rozumiem ze jako jedyny, tylko czemu reszta grona jakos tez tej oferty nie widziala.

[...]

Sek w tym ze nie kazdego, bo juz piszesz ze dla kogos kto ma regon. Od kiedy skonczylem podstawowke wiem, ze nie kazdy ma regon. A nawet jak mam go dzis to Twojej taryfy na oczy nie widzialem. A Ty porownujesz to z kazda masowa oferta na rynku i w pierwszym zdaniu pierwszego postu zadajesz pytanie co jest takiego rewelacyjnego podajac przyklad swojej oferty, ktora nie kazdy moze miec. Bo regon, jakis tam znajomy g300. :-) Jaja sobie robisz czy sie nudzisz??

[...]

Nie wiem co to jest g300. Nie przysyla tez mi maili. Pod koniec umowy dzwoni i mowi ze sie konczy i czy chce przedluzyc. 244zl za telefon kosztujacy oficjalnie 900 wydalo mi sie dobra oferta i dla tego sie zdecydowalem. Wybacz nie podniecam sie tym naprawde. Kupilem telefon i z niego korzystam. Nie zamierzam poswiecac mu wiecej czasu niz jest to potrzebne, bo przez wiekszosc dnia mam co robic.

Cemu nie napiszesz, ze wlasciciel
Plusa moze gadac ile chce z telefonu jakiego chce i jak tu Play moze byc
konkurencyjny??

Wlascieielem plusa sa jego akcjonariusze.

O matko, ales Ty doslowny. Nie rozumiesz metafory, czy udajesz??

Pozdro.. TK

Data: 2009-03-25 21:56:46
Autor: chmiel199
Play Fresh
Maniek4 <brunobanani@wp.pl> napisał(a):
No niestety jak na razie Ty manipulujesz. Mam w Plusie 4 numery, wszystkie firmowe, wszystkie w abonamencie i Twojej oferty nie widzialem.

To ze czegos nie widziales nie znaczy ze tego nie ma.

[...]

Alez widze roznice i to zasadnicza - jezeli uwazasz ze wszystko co jest w
folderach, ulotkach i na oficjalnych stronach z czerwonym WIELKIM drukowanym
napisem "okazja, najtaniej, promocja" jest faktycznie tym co moze w zyciu
spotkac Cie najlepszego to grubo sie mylisz.

g300 o ktorym pierwszy raz slysze.

pierwszy wynik w google:
http://www.coltex.com.pl/coltex.asp?id=5

tylko czemu reszta grona jakos tez tej oferty nie widziala.

Reszta grupy, tzn. kto?

Sek w tym ze nie kazdego, bo juz piszesz ze dla kogos kto ma regon. Od kiedy skonczylem podstawowke wiem, ze nie kazdy ma regon.

Po skonczeniu podstawowki powinienes wiedziec ze nie kazdy ma tez 5zl.
Ale chyba juz kazdy ma firme albo w jakiejs firmie pracuje? wiec regon to nie
yeti:)

A nawet jak mam go dzis to Twojej taryfy na oczy nie widzialem.

Nie wiem o ktorej taryfie mowisz. Jesli o kapitalnej to tu masz prawie
aktualne dane (nie liczac cen telefonow rzecz jasna):
http://gsmonline.pl/download/files/kapitalna3_01_08.pdf

Bo regon, jakis tam znajomy g300. :-) Jaja sobie robisz czy sie nudzisz??

Wczoraj sie nudzilem, dzis juz walcze z powstala burza:)

O matko, ales Ty doslowny. Nie rozumiesz metafory, czy udajesz??

udaje:)

Data: 2009-03-26 00:46:02
Autor: Maniek4
Play Fresh

Użytkownik "chmiel199" <chmiel199@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqe9at$9rc$1inews.gazeta.pl...
[...]

A no to jest jasne. Nie mniej zdawalo mi sie, ze w pierwszym poscie swoja taryfe podales jako przyklad, ze oferta Play jest niekonkurencyjna. Wyglada to tak, ze wyciagasz jakas tam oferte wypracowana przez lata, do tego dotyczaca nie jednego numeru, slowem z duzymi jakimis tam profitami i porownujesz do pierwszej lepszej oferty dostepnej od przedszkola do Opola. W kolejnym juz poscie probuje zwrocic na to uwage, a Ty jakos z przekory chyba niby tego nie rozumiesz. :-)

[...]

Nie chodzi o to co napisano, tylko kto z czego moze skorzystac.

g300 o ktorym pierwszy raz slysze.

pierwszy wynik w google:
http://www.coltex.com.pl/coltex.asp?id=5

A nawet mi sie nie chce, zyje bez tej wiedzy juz tyle lat. :-)

tylko czemu reszta grona jakos tez tej oferty nie widziala.

Reszta grupy, tzn. kto?

Jak czytam watek to mam wrazenie, ze nikt nie widzial z tu piszacych.

[...]

A jak sobie wyobrazasz kasjerke supermarketu kupujaca oferte dla firmy do tego jakas tam nie dla wszystkich z super telefonem prawie za darmo?? Ona przeciez nie ma (zwykle) firmy i nie ma tez papierologii dzialalnosci gospodarczej. Ma zalozyc firme, zeby kupic sobie telefon??

[...]

No OK, niech bedzie. Nawet nie chce mi sie czytac, ale nie napisalem ze tego nie ma. Skoro piszesz ze jest to czemu mialbym nie wierzyc. Caly czas powtarzam, ze ludzie nie majacy dzialalnosci gospodarczej takiej nie otrzymaja. Dla nich bedzie lepsza oferta Play i tyle.
A swoja droga zastanawiam sie dla czego nikt mi tego nie zaproponowal. A no tak teraz przeczytalem, nie mam 10 aktywnych numerow. :-DDDD Kasjerka jak sadze tez nie. :-))

Bo regon, jakis tam znajomy g300. :-) Jaja sobie robisz czy sie
nudzisz??

Wczoraj sie nudzilem, dzis juz walcze z powstala burza:)

A no to prawda. Sam do czasu jak nie zajzalem na te grupe nie wiedzialem, ze jestem strasznie niemodny bo nie mam Play fresh super duper oferty, ktora powinienem sie przejmowac jakos zywotnie. :-) Nie mam bo nie lubie. Faktury placi ksiegowa, a ja skupiam sie na innych sprawach.

Pozdro.. TK

Data: 2009-03-26 00:21:27
Autor: chmiel199
Play Fresh
Maniek4 <brunobanani@wp.pl> napisał(a):
Nie mniej zdawalo mi sie, ze w pierwszym poscie swoja taryfe podales jako przyklad, ze oferta Play jest niekonkurencyjna.

Masz racje - zdawalo Ci sie;) Chodzilo mi o to ze wbrew temu co probuje nam
sie wmowic (wplyw marketingowcow i PRowcow) nie jest to jakas rewolucja a
zwyczajna, jak na nasze warunki, korzystna oferta. Nic mnie w tej chwili nie
skloni do zamiany warunkow jakie oferuje mi Plus na Playa. Chociazby dlatego
ze nie chcialbym dzwoniac slyszec "czesc brachu jak dzionek leci", tylko
zwyczajne, oklepane "dzien dobry w czym moge pomoc". Nie zeby jakis wazniak ze
mnie byl. Po prostu lubie pewne standardy. Ksiadz w sutannie, bankowiec w
krawacie, a konsultant niech powie chociaz na wejsciu te dzien dobry. Ale moze
za duzo wymagam.

Cos co u nas nazywane jest rewolucja na zachodzie by bylo wysmiane. Za 10
Funty w anglii w ofercie bez fona daja 300min do wszystek numerow i 300sms tez
do wszystek. Za 20 Funty wciskaja fajny telefon i kilkadziesiat procent wiecej
minut. I to naprawde  nie jest zadna "wyżyłowana" i rewolucyjna oferta. Ot
jedna z wielu, pierwsza lepsza.

[...]

Telefonii komorkowej nie mamy od wczoraj, nikt nikomu nie bronil zaprzyjazniac
sie ze wszystkimi doradcami, wszystkich operatorow w naszym kraju:)

[...]

Faktycznie, Play jest dla kasjerek, osob ktore potrzebuja rocznego doladowania
za 5zl zeby alarm dzialal, dla babć które czekaja na telefon od wnusia i dla
bezrobotnych zeby mozna sie bylo do nich dodzwonic... Jesli taki ma byc target
Play'a to nie wroze im dlugiej i swietlanej przyszlosci gdy UKE przestanie ich
kryc a inni operatorzy przystana do nich doplacac... Ciekawe czy wtedy
utrzymaja te zajebista oferte do ktorej juz teraz doplacaja.

A no tak teraz przeczytalem, nie mam 10 aktywnych numerow. :-DDDD

Teraz jest to 5 SIM.

pzdr.

Data: 2009-03-26 01:55:03
Autor: Maniek4
Play Fresh

Użytkownik "chmiel199" <chmiel199@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqehq7$eth$1inews.gazeta.pl...
Maniek4 <brunobanani@wp.pl> napisał(a):
Nie mniej zdawalo mi sie, ze w pierwszym poscie swoja
taryfe podales jako przyklad, ze oferta Play jest niekonkurencyjna.

Masz racje - zdawalo Ci sie;)

Niech bedzie. :-)

Telefonii komorkowej nie mamy od wczoraj, nikt nikomu nie bronil zaprzyjazniac
sie ze wszystkimi doradcami, wszystkich operatorow w naszym kraju:)

Ja dokonuje wyboru raz na umowe. Nie zaprzyjazniam sie z doradcami, mam czasami jakies takie wrazenie, ze oni wcale nie koniecznie chca byc moimi doradcami. :-) Analizuje raczej sam raz na dwa lata. Pozniej tylko korzystam.

[...]

Chodzi o przyciagniecie jak najwiekszej ilosci ludzi jak sadze. Produkuje sie takie strzaly przyciagajace uwage, tworzace wrazenie w ogole rewolucyjnie fajnej przyjacielskiej firmy. Nie ma wyjscia, jakos trzeba ten rynek pozyskac. Patrzysz na dyskusje na grupie i chyba nie masz watpliwosci ze to dziala. Za jakis czas pozyskaja tylu klientow, ze beda mogli normalnie funkcjonowac. Oferty jak to juz bywalo beda podobne, Play fresh przestanie miec takie znaczenie, bo i po co komu telefon z piecio zlotowym kontem na rok? Owszem dobre dla mojego dziecka np. bo strach wziac abonament, a reszta pre paidow co chwila sie konczy. To odsetek na ktory mozna sobie pozwolic. Strat przeciez nie przyniesie, co najwyzej mala czestotliwosc doladowan. Wiekszosc ludzi i tak wygada wiecej jak te 5 zl. Manewr pewnie sie uda, a skorzystaja wszyscy obnizeniem oplat w dluzszym okresie.
Play w abonamencie na dzien dobry proponuje jakby wiecej minut, tyle ze one nie przechodza na nastepny miesiac, wiec co komu po nich, jak czasem przepadna a innym razem zabraknie?

A no
tak teraz przeczytalem, nie mam 10 aktywnych numerow. :-DDDD

Teraz jest to 5 SIM.

No to jeden musze dokupic. :-)

Pozdro.. TK

Data: 2009-03-25 07:15:32
Autor: JanKo
Play Fresh
Agent chmiel199 nadaje:

Czy ktos moglby powiedziec mi co jest w tym takiego rewelacyjnego.

Rewelacyjnę jest to że na starcie, czyli tam gdzie inni płacą po 80-60 gr/min daje ofertę za 29 gr/min.
Jako użytkownik TakTaka który zazwyczaj dzwoni za 16-19 gr/min nie rozpływam się nad PF ale potrafię docenić dobrą ofertę.

[...]

Ludzie zwykle są dość leniwi i bezmyślni ale zapewniam że deminizujesz proste w sumie czynności ;-)
Jest XXI wiek. Doładowujesz przez internet, bez kodów, zdrapek i smsów, z upustem i z fakturą. Jeśli wydajesz więcej niz 12zł/mc to terminy ważnosci cię nie dotyczą. W internecie masz też kontrolę konta a jeśli chcesz to zobaczyć w telefonie to robi się to zwykle jednym przyciskiem.

[...]

Przykre ale co mnie w sumie obchodzi że inni mają drogo? Taką ofertę wybrali. Ja mam tanio a jeśli inni chcą porozmawiać niech wyślą "zajączka". Oddzwonię bo mnie stać ;-)

Reasumujac, czy mam naprawde takie kiepskie warunki ze miesiecznie
trace kupe szmalu przez to ze nie mam PLAY na karte?

Ja nie namawiam. Ktoś musi zostać w innej sieci aby był bonus za rozmowy przychodzące ;-)

Data: 2009-04-09 18:05:01
Autor: radekp@konto.pl
Play Fresh
Wed, 25 Mar 2009 07:15:32 +0100, w <gqci6p$hj3$2@inews.gazeta.pl>, "JanKo"
<bez@maila.tu> napisał(-a):

Ja nie namawiam. Ktoś musi zostać w innej sieci aby był bonus za rozmowy przychodzące ;-)

Że zapytam -- we Freshu bonus za przychodzące działa do wszystkich czy tylko do
Playa? Przejście na Fresh powoduje wyzerowanie bonusu?

Data: 2009-04-11 16:31:27
Autor: Błażej
Play Fresh
Dnia Thu, 09 Apr 2009 18:05:01 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

Że zapytam -- we Freshu bonus za przychodzące działa do wszystkich czy tylko do
Playa? Przejście na Fresh powoduje wyzerowanie bonusu?

Bonus działa do wszystkich.
Jeśli chodzi o przejście to prawdopodobnie zeruje wszystko.
--
Pozdrawiam.
Błażej

Data: 2009-04-13 19:51:46
Autor: jazdzig
Play Fresh
Błażej wrote:

Bonus działa do wszystkich.

Pod warunkiem, że odbiorca jest zalogowany do BTS-a sieci P4 (regulamin o tym mówi) Jeżeli odbiorca jest zalogowany do BTS-a sieci Plus, nie ma bonusa. Oznacza to, ze głównie w większych miastach oraz popularnych miejscowościach działa bonus.

--
jazdzig
(wysyłając do mnie email, usuń wszystkie o z adresu)

Data: 2009-04-14 10:22:18
Autor: Liwiusz
Play Fresh
jazdzig pisze:
Błażej wrote:

[...]

   Regulamin mówi o tym, że abonent musi być "w zasięgu sieci telekomunikacyjnej P4", siecią tą jednak jest również BTS Plusa.

   Twoje rozumowanie prowadziłoby do absurdu - na przykład cennik oferty play fresh "dotyczy usług realizowanych z sieci telekomunikacyjnej P4", co nie oznacza, że będąc zalogowanym do Plusa użytkownik Fresh może dzwonić za darmo (Play nie określił dodatkowego cennika).

--
Liwiusz

Data: 2009-04-14 14:08:27
Autor: jazdzig
Play Fresh
Liwiusz wrote:

Regulamin mówi o tym, że abonent musi być "w zasięgu sieci
telekomunikacyjnej P4", siecią tą jednak jest również BTS Plusa.

Sieć Plusa nie jest siecią P4.

[...]

Można ten zapis różnie interpretować, ja rozumiem tak, że punkty są nabijane, gdy ktoś dzwoni do abonenta play z innej sieci, a odbierający rozmowę abonent playa jest zalogowany do btsa P4.

Możliwe jednak, że chodzi o to, iż wykorzystanie darmowych minut jest możliwe tylko wtedy, gdy abonent playa jest zalogowany do btsa P4.

Jak znam życie, tak naprawdę jest jedno i drugie. Bez powodu nie wstawili do regulaminu tego punktu.

Data: 2009-04-14 14:18:52
Autor: Liwiusz
Play Fresh
jazdzig pisze:
Liwiusz wrote:

[...]

    Hura! Znalazłeś super ofertę na kartę. Kupujesz play fresh, ustawiasz się w nadajniku Plusa i... możesz rozmawwać za darmo. Obowiązujący cennik dotyczy tylko połączeń wykonywanych z sieci P4, a BTS Plusa nie jest - wg Ciebie - siecią P4 :)

   A tak na poważnie: oferta Playa jest taka sama bez względu na rodzaj nadajnika.

--
Liwiusz

Data: 2009-04-15 00:51:48
Autor: Chris
Play Fresh
Dnia Tue, 14 Apr 2009 14:08:27 +0200, jazdzig napisał(a):

[...]

Nadinterpretacja!
W regulamin nie jest napisane, że abonent musi być "w zasięgu
*nadajników* operatora telekomunikacyjnego P4", lecz że "abonent musi
być "w zasięgu sieci telekomunikacyjnej P4".
Jeśli Twoja komórka jest zalogowana do sieci Play, to oznacza, że jesteś
"w zasięgu sieci telekomunikacyjnej P4", bez względu na to, do kogo
BTS-y należą.
Zresztą na blogu rzecznika prasowego Play było wyjaśnienie w tej
sprawie.

Bez powodu nie wstawili do regulaminu tego punktu.

Powodem jest roaming zagraniczny. Tam za odebrane rozmowy minut nie
dostajesz.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-04-15 20:55:04
Autor: jazdzig
Play Fresh
Chris wrote:

[...]

Jest oczywiste, że z tej oferty można korzystać, gdy jest się abonentem play i jest się zalogowanym do tej sieci. Jak nie jesteś do niej zalogowany, to niby jak miałbyś skorzystać nie tylko z bonusa, ale w ogóle z playa?

Jeżeli zatem jest dodany punkt, o którym dyskutujemy, to zachodzą możliwości o których pisałem, bo twoja intepretacja to masło maślane.

Bez powodu nie wstawili do regulaminu tego punktu.

Powodem jest roaming zagraniczny. Tam za odebrane rozmowy minut nie
dostajesz.

To pisaliby o rozmowie poza granicami.

Data: 2009-04-19 08:48:18
Autor: Liwiusz
Play Fresh
jazdzig pisze:

[...]

   Już pisałem: skoro twierdzisz, że BTS Plusa nie jest siecią telekomunikacyjną Play, to musisz też twierdzić, że dzwonienie przez takiego BTSa jest bezpłatne, ponieważ cennik określa jedynie połączenia wykonywane w sieci telekomunikacyjnej P4. Zgadzasz się?

Bez powodu nie wstawili do regulaminu tego punktu.

Powodem jest roaming zagraniczny. Tam za odebrane rozmowy minut nie
dostajesz.

To pisaliby o rozmowie poza granicami.

   Można być za granicą i być zalogowanym do sieci Play. Można być w Polsce i być zalogowanym do sieci za granicą.

--
Liwiusz

Data: 2009-04-19 07:19:34
Autor: Olgierd
Play Fresh
Dnia Sun, 19 Apr 2009 08:48:18 +0200, Liwiusz napisał(a):

[...]

W świetle PT twierdzenie takie nie miałoby większego sensu. Siecią P4 jest to co wybudowała P4 sp. z o.o. oraz Polkomtel SA.

--
pozdrawiam, Olgierd | http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-04-15 19:30:45
Autor: Błażej
Play Fresh
Dnia Mon, 13 Apr 2009 19:51:46 +0200, jazdzig napisał(a):

Błażej wrote:

[...]

Mówiąc dyplomatycznie. Mijacie się z prawdą obywatelu.

Data: 2009-03-25 12:17:31
Autor: gregor
Play Fresh
chmiel199 pisze:
witam,

ty placisz 100 a ja 0 i mam wiecej niz ty w tym roznica :)

gregor

Data: 2009-03-25 11:47:59
Autor: chmiel199
Play Fresh
gregor <gregor@szu.pl> napisał(a):
ty placisz 100 a ja 0 i mam wiecej niz ty w tym roznica :)

Niedlugo na pewno zaczna Ci placic za to ze korzystasz z telefonu.

Data: 2009-03-25 14:43:40
Autor: gregor
Play Fresh
chmiel199 pisze:
gregor <gregor@szu.pl> napisał(a):
ty placisz 100 a ja 0 i mam wiecej niz ty w tym roznica :)

Niedlugo na pewno zaczna Ci placic za to ze korzystasz z telefonu.

placic nie ale mam za darmo oferte i o wiele lepsza, za ktora ty placisz :)

mam za 29 gr / oraz przy pakiecie 5zl / m-c 5gr za minute na stacjo i play a ty ?

gregor

Data: 2009-03-25 14:56:09
Autor: Bebe
Play Fresh
[...]

odpowiem tutaj mimo że dotyczy całego wątku

Chmiel199 bronisz ciekawej teorii ale nie beirzesz pod uwagę tego że nie każdy wydaje miesięcznie 100 zł na rozmowy telefoniczne. Weź sobie ofertę super sieci plus którą reklamujesz tak bardzo i sprawdź ile połączenie będzie kosztowało przy miesięcznych wydatkach na telefon rzędu 20 zł. Oferta fresh jest skierowana do osób które na telefon wydają MAŁO albo nawet BARDZO MAŁO a porónujesz to z ofertą która klienta rocznie kosztuje minimum 1200 zł - bzdura... tych ofert nie można porównywać ze sobą.

Data: 2009-03-25 14:54:25
Autor: chmiel199
Play Fresh
Bebe <ebielsko@gazeta.pl> napisał(a):
Oferta fresh jest skierowana do osób które na telefon wydają MAŁO albo nawet BARDZO MAŁO a porónujesz to z ofertą która klienta rocznie kosztuje minimum 1200 zł - bzdura... tych ofert nie można porównywać ze sobą.

Zgodze sie z Toba. Spojrzalem na sprawe przez pryzmat swojego "przypadku"
dlatego mozliwe ze nie do konca uwzglednilem potrzeby wszystkich uzytkownikow
sieci komorkowej. Bierze sie to z mojego normalnego (czyt. konsumpcyjnego;) )
podejscia do zycia - zakladam ze jesli ktos nie robi 500km miesiecznie

Data: 2009-03-25 16:18:58
Autor: Bebe
Play Fresh

Użytkownik "chmiel199" <chmiel199@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqdgj1$4q3$1inews.gazeta.pl...
[...]

założenie dośc ryzykowne - skoro masz zatwardzenie i nie musisz do ubikacji codziennie a tylko raz w tygodniu to znaczy że ne potrzebujesz srajtaśmy?? no jak lubisz palcem to ok ... ale normalni ludzie poprostu kupią 1 rolkę a nie całą paczkę bo taniej

Data: 2009-03-26 09:05:32
Autor: J.F.
Play Fresh
On Wed, 25 Mar 2009 14:54:25 +0000 (UTC),  chmiel199 wrote:
[...]

Zalezy. 2*100km taksowka troche kosztuje, jak ktos ma ochote raz na
miesiac rodzine odwiedzic, a komunikacja publiczna nie dopisuje. Albo nawet 30km co tydzien na dacze..

J.

Data: 2009-03-25 15:04:00
Autor: Tomek
Play Fresh
Bebe pisze:

[...]

ja to mam wrażenie że Chmiel199 bierze kasę za reklamę, taki jest bardzo aktywny
az

Data: 2009-03-25 14:50:15
Autor:
Play Fresh
Tomek <ankra@nie.pl> napisał(a):
ja to mam wrażenie że Chmiel199 bierze kasę za reklamę, taki jest bardzo aktywny

Wyrazanie opinii na forum publicznym nie jest moja praca zarobkowa.

Data: 2009-03-25 15:14:55
Autor: Bebe
Play Fresh
Użytkownik "Tomek" <ankra@nie.pl> napisał w wiadomości news:gqddke$fvp$1news3.onet...

ja to mam wrażenie że Chmiel199 bierze kasę za reklamę, taki jest bardzo

może musi target wyrobić w plusie :)

Data: 2009-03-25 16:37:06
Autor: Titus Atomicus
Play Fresh
In article <gqddke$fvp$1@news3.onet>, Tomek <ankra@nie.pl> wrote:

ja to mam wrażenie że Chmiel199 bierze kasę za reklamę, taki jest bardzo aktywny

A ja mam takie wrazenie czytajac wypowiedzi fanow Play Fresha...

TA

Data: 2009-03-26 07:55:29
Autor: Olgierd
Play Fresh
Dnia Wed, 25 Mar 2009 16:37:06 +0100, Titus_Atomicus napisał(a):

ja to mam wrażenie że Chmiel199 bierze kasę za reklamę, taki jest
bardzo aktywny

A ja mam takie wrazenie czytajac wypowiedzi fanow Play Fresha...

Tak działa każdy zadowolony klient. Podstawowa zasada marketingu: dopieść klienta, a sam będzie cię chwalił.

Nie wiem dlaczego ludziom ma się nie podobać, skoro się podoba?

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-03-26 08:54:02
Autor: J.F.
Play Fresh
In article <gqddke$fvp$1@news3.onet>, Tomek <ankra@nie.pl> wrote:
ja to mam wrażenie że Chmiel199 bierze kasę za reklamę, taki jest bardzo aktywny

A ja mam takie wrazenie czytajac wypowiedzi fanow Play Fresha...

Ciekawe czy wzrost liczby uzytkownikow Play jest w ich interesie :-)

J.

Data: 2009-03-26 16:59:13
Autor: Titus Atomicus
Play Fresh
In article <o3dms4522f59os8asccitk38p6sdi4fk5l@4ax.com>,
 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote: >In article <gqddke$fvp$1@news3.onet>, Tomek <ankra@nie.pl> wrote:

>A ja mam takie wrazenie czytajac wypowiedzi fanow Play Fresha...

Ciekawe czy wzrost liczby uzytkownikow Play jest w ich interesie :-)

Nie jest.
Ale oni w swym zaslepieniu tego nie widza.
Albo to jednak nie sa fani, tylko podstawieni ludzie, ktorzy dostaja od Playa prowizje od entuzjastycznych postow.

TA

Data: 2009-03-26 11:10:32
Autor: J.F.
Play Fresh
[...]

A teraz zajrzyj w dwa ostatnie bilingi i powiedz ile srednio wygadujecie i ile za to placicie.

Od razu wyjasniam ze w mojej ocenie zabawy w kody, zdrapki, wysylanie smsow w
celu zamowienia pakietow, wysylanie innych smsow by sprawdzic ile mam na
koncie, sa zabawami dla dzieci a nie powaznych, doroslych ludzi.

Ale powyzsza oferte dostosowana do siebie tez trzeba bylo wybrac. Przegladac te oferty, porownywac, promocje czytac.
To nie jest zabawa dla doroslych ludzi, powazny czlowiek wpada do najlepszego salonu i prosi o najlepsza oferte, na cene nie patrzy :-P

Dzieci tez mozesz spytac czy jak maja zadzwonic do kolezanek/kolegow to sie zastanawiaja ile to bedzie kosztowac .. no i czy to dobra oferta w ktorej sie czlowiek tak zastanawia ? :-)

Jak wiecej rozmawiasz, to prepaid wcale nie jest uciazliwy.
Smsy same przychodza, jak spadnie ponizej np 100zl, to doladowujesz przy okazji.
Albo korzystasz z podwojnego doladowania, masz pol roku spokoju, nie musisz nawet wyciagow z banku sprawdzac czy rachunki sa dobrze wystawione i czy bedzie z czego zaplacic :-)

Nie ukrywam ze sporym argumentem anty playowym jest to ze polaczenia do niego
sa 2-3 razy drozsze niz do pozostalych sieci. Co z tego ze ja oszczedzam jesli
ktos inny placi ekstra za to by ze mna porozmawiac.

Zawsze mozna sobie powiedziec ze malo place bo madry jestem, a frajerzy niech placa :-)

J.

Data: 2009-03-28 01:07:51
Autor: dżozef
Play Fresh
Użytkownik "chmiel199" <chmiel199@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqblom$65i$1inews.gazeta.pl...
[...]
pozdrawiam,
ps. nie jestem PRowcem jakby ktos tak pomyslal.

To juz wiemy. Jestes zwyczajnym trollem...

dżozef

Play Fresh