Play Fresh

Data: 2009-03-24 23:29:31
Autor: ToMasz
Play Fresh
chmiel199 pisze:
witam,

Czy ktos moglby powiedziec mi co jest w tym takiego rewelacyjnego. Mam
abonament w plusie,
w cenie....prawie 100zł?

polaczenia do wszystkich (oprocz play) po 43gr brutto, sms
18gr brutto, polaczenia miedzy bliskimi (w ramach konta) 3000 minut za 15 zl
(to koszt wszystkich dla telefonow, wiec w przeliczeniu na sztuke to koszt 4zl
miesiecznie za te 3000min)  telefon Nokia E71, ktory przy abonamencie 91,50zl
brutto kosztuje okolo 100zl brutto.

przy 91zł abo, 43gr. to nie jest rewelacja. Może Tobie są potrzebne
połączenia "miedzy bliskimi" ale jak widać wielu wybiera inny profil.

Od razu wyjasniam ze w mojej ocenie zabawy w kody, zdrapki, wysylanie smsow w
celu zamowienia pakietow, wysylanie innych smsow by sprawdzic ile mam na
koncie, sa zabawami dla dzieci a nie powaznych, doroslych ludzi.

masz prawo do takiej oceny. Z drugiej strony nie bawisz sie w smsy, za
to wiecej płacisz.

Nie ukrywam ze sporym argumentem anty playowym jest to ze polaczenia do niego
sa 2-3 razy drozsze niz do pozostalych sieci.

źródło informacji prosimy

Co z tego ze ja oszczedzam jesli
ktos inny placi ekstra za to by ze mna porozmawiac.

no niewiem, moze by tak z benzyną zrobić, albo dochodami sie podzielić?
co z tego ze Ty wygrywasz na giełdzie, skoro ktoś musi stracić.....

Reasumujac, czy mam naprawde takie kiepskie warunki ze miesiecznie trace kupe
szmalu przez to ze nie mam PLAY na karte?

Skoro wybrałeś taką taryfe jak masz, nie lubisz pakietów, porzebujesz
3000 minut za 15zł to masz idealna taryfe i Play powinien Cie
interesować jak  sanki w lipcu..
ToMasz

Data: 2009-03-25 07:10:01
Autor: chmiel199
Play Fresh
ToMasz <twitek4@gazzeetta.pl> napisał(a):
przy 91zł abo, 43gr. to nie jest rewelacja. Może Tobie są potrzebne
połączenia "miedzy bliskimi" ale jak widać wielu wybiera inny profil.

Nie jest rewelacja, bo... ?

> [...]

> Nie ukrywam ze sporym argumentem anty playowym jest to ze polaczenia do niego
> sa 2-3 razy drozsze niz do pozostalych sieci.

http://www.heyah.pl/object.php/act/dow/oid/161fc35b48d8b04728e036da2ef01745
minuta 44gr, do play 79gr

http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/nowy_tt
"cena 59gr* Nie dotyczy połączeń do Abonentów lub Użytkowników P4 Sp. z o.o.
do których koszt minuty połączenia wynosi 0,79zł z VAT. Szczegóły w Cenniku
taryfy Nowy Tak Tak w systemie Tak Tak w sieci Era"

dalej nie chce mi sie szukac, ale w kazdym cenniku z reguly jest zapis: cala
polska/europa iles tam gr, a wyjatkowo do playa x gr. wiecej.

> [...]

no niewiem, moze by tak z benzyną zrobić, albo dochodami sie podzielić?
co z tego ze Ty wygrywasz na giełdzie, skoro ktoś musi stracić.....

Chodzi o to ze ludzie czesto nie sa swiadomi ponoszonych kosztow. to tak
jakbym wyjechal za granice i ktos placil koszta polaczenia roamingowego nie
wiedzac o tym. w mojej ocenie to nieuczciwe.

Data: 2009-03-25 08:20:04
Autor: minstal
Play Fresh
chmiel199 pisze:
cut

[...]

Masz zupełną rację. Opierdziel swojego operatora, że robi Cię w bambuko.
Albo przenieś się do Play, będziesz miał równą stawkę do wszystkich.

Data: 2009-03-25 09:35:39
Autor: Szymon
Play Fresh
Użytkownik "chmiel199" <chmiel199@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqclc8$sb9$1inews.gazeta.pl...
ToMasz <twitek4@gazzeetta.pl> napisał(a):
przy 91zł abo, 43gr. to nie jest rewelacja. Może Tobie są potrzebne
połączenia "miedzy bliskimi" ale jak widać wielu wybiera inny profil.

Nie jest rewelacja, bo... ?

Bo płacisz 100 zł/miesiąc?

> [...]
do których koszt minuty połączenia wynosi 0,79zł z VAT. Szczegóły w Cenniku
taryfy Nowy Tak Tak w systemie Tak Tak w sieci Era"

Jakby nie liczyć nie chce wyjść 2 razy więcej, a na pewno nie 3 :-)

> [...]

jakbym wyjechal za granice i ktos placil koszta polaczenia roamingowego nie
wiedzac o tym. w mojej ocenie to nieuczciwe.

Jeśli ktoś przeczyta, ile kosztuje minuta połączenia poza sieć, to dowie się, ile kosztuje do Play

--
Pozdrawiam,
Szymon

Data: 2009-03-25 09:59:55
Autor: chmiel199
Play Fresh
Szymon <sch30WYTNIJ@op.pl> napisał(a):

> Nie jest rewelacja, bo... ?

Bo płacisz 100 zł/miesiąc?

Koszt minuty polaczenia w plusie w taryfie za 36,60 brutto tez wynosi 43gr
brutto. Place 100zl/ miesiac bo i tak wiem ze na tyle "nadzwonie" bo uzywam
telefonu dosyc czesto. Skoro wiem ze "nadzwonie" na te 100zl to deklaruje ze
tyle wydzwonie co miesiac dzieki czemu telefon ktory w komisie gsm kosztuje
powiedzmy 1300zl mam za 100zl. W mojej ocenie to wartosc dodana ktorej nie
mozna pominąć... Wychodzi na to ze co miesiac operator pomniejsza wartosc tych
91,50 o 50 zl ktore musialbym wydac na aparat telefoniczny ([1300-100]/24
miesiace cyrografu=50zl). Wychodzi zatem że w abonamencie za 91,5 kosztujacego
w sumie 41,5 (po odjeciu wartosci telefonu 50zl) koszt minuty wynosi juz nie
43gr a 19gr... Jesli w moich obliczeniach jest blad prosze o poprawienie mnie.

Nie bede juz rozpisywal sie o takich cenach jak koszt minuty w polaczeniu
roamingowym, bo kiedy wyjedziecie za granice z tym cudownie tanim Playem,
okazuje sie ze juz taki tani ni jest...

> [...]
> taryfy Nowy Tak Tak w systemie Tak Tak w sieci Era"

Jakby nie liczyć nie chce wyjść 2 razy więcej, a na pewno nie 3 :-)

Przy moich 19gr/minute to wychodzi nawet 4 razy drozej!

> [...]
> wiedzac o tym. w mojej ocenie to nieuczciwe.

Jeśli ktoś przeczyta, ile kosztuje minuta połączenia poza sieć, to dowie się, ile kosztuje do Play

Tak ale zawsze przy tych polaczeniach poza siec jest gwiazdka odnoszaca sie
wlasnie do sieci Play.

Data: 2009-03-25 11:10:15
Autor: Maniek4
Play Fresh

Użytkownik "chmiel199" <chmiel199@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqcvar$dtc$1inews.gazeta.pl...
> [...]

43gr a 19gr... Jesli w moich obliczeniach jest blad prosze o poprawienie mnie.

To prawda, mozna zrezygnowac z wypasionego telefonu i go sprzedac jak komus nie jest potrzebny. Po uwzglednieniu prezentu koszt polaczenia bedzie znacznie nizszy. Ale ta sytuacja dotyczy wylacznie drozszych telefonow. Przy jakims tanim standardzie sytuacja nie musi wygladac juz tak rozowo.

Pozdro.. TK

Data: 2009-03-25 13:00:00
Autor: Szymon
Play Fresh
> [...]

roamingowym, bo kiedy wyjedziecie za granice z tym cudownie tanim Playem,

Ale nie o to chodzi. Płacisz prawie 100 zł miesięcznie. Ja w Orange płacę 100 zł na 5 miesięcy. A w Play doładowałem za 5 zł i mogę z tego korzystać do roku czasu.

Przy moich 19gr/minute to wychodzi nawet 4 razy drozej!

W nowym Orange Go poza sieć 60, play 75

[...]

W Orange nie ma gwiazki. Jest podana cena poza sieć a obok w nawiasie do play

Data: 2009-03-25 12:08:37
Autor: chmiel199
Play Fresh
Szymon <sch30WYTNIJ@op.pl> napisał(a):
Ale nie o to chodzi. Płacisz prawie 100 zł miesięcznie. Ja w Orange płacę 100 zł na 5 miesięcy. A w Play doładowałem za 5 zł i mogę z tego korzystać do roku czasu.

Jesli korzysta sie z telefonu aktywnie to niestety trzeba placic.

> Przy moich 19gr/minute to wychodzi nawet 4 razy drozej!

W nowym Orange Go poza sieć 60, play 75

No wlasnie, czyli nie tylko na Play'u zarabiaja krocie ale na innych sieciach
takze. Wiec chyba niezbyt to korzystna oferta.

Data: 2009-03-25 13:19:33
Autor: Szymon
Play Fresh
Użytkownik "chmiel199" <chmiel199@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqd6s5$iot$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dochodzimy do sedna sprawy. To co dla Ciebie będzie najlepsze, niekoniecznie będzie dobre dla mnie

> Przy moich 19gr/minute to wychodzi nawet 4 razy drozej!

W nowym Orange Go poza sieć 60, play 75

No wlasnie, czyli nie tylko na Play'u zarabiaja krocie ale na innych sieciach takze.

Nie o tym była mowa.

Wiec chyba niezbyt to korzystna oferta.

najlepiej dopasowana do moich potrzeb :-)

Data: 2009-03-25 12:19:21
Autor:
Play Fresh
Szymon <sch30WYTNIJ@op.pl> napisał(a):
w Play doładowałem za 5 zł i mogę z tego korzystać do roku czasu.

Powiedz ze Ci wystarcza te 5zl na rok, albo ze ten rok to za malo i
potrzebujesz 10lat na wykorzystanie tej astronomicznej kwoty 5zl...

Jesli tak "aktywnie" korzysta sie z telefonu to lepiej chyba umawiac sie z
kims zeby dzwonil pod numer budki pod blokiem, albo korzystac z telefonu kolegi.

Data: 2009-03-25 13:24:00
Autor: Szymon
Play Fresh
Użytkownik <chmiel199@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqd7g9$lpr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czytaj ze zrozumieniem. _Do_ roku czasu. Będę miał potrzebę to doładuję kolejny raz, a jak nie to kasa nie przepadnie. I nie jestem uwiązany umową na rok lub dwa.  Poza tym Play to mój drugi starter. Normalnie korzystam z orange

Jesli tak "aktywnie" korzysta sie z telefonu to lepiej chyba umawiac sie z
kims zeby dzwonil pod numer budki pod blokiem, albo korzystac z telefonu kolegi.

Uważasz, że tak będzie wygodniej?

Data: 2009-03-25 12:33:59
Autor:
Play Fresh
Szymon <sch30WYTNIJ@op.pl> napisał(a):
Uważasz, że tak będzie wygodniej?

Wygodniej nie, ale na pewno taniej. A "taniość" to chyba glowny argument
(zapewne nie jedyny) jaki przemawia za Play Fresh.

Data: 2009-03-25 13:38:30
Autor: Szymon
Play Fresh
Użytkownik <chmiel199@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqd8bn$pp9$1inews.gazeta.pl...
Szymon <sch30WYTNIJ@op.pl> napisał(a):
Uważasz, że tak będzie wygodniej?

Wygodniej nie, ale na pewno taniej. A "taniość" to chyba glowny argument
(zapewne nie jedyny) jaki przemawia za Play Fresh.

5 zł na rok, po to żeby móc odbierać połączenia, to dla Ciebie drogo?

Data: 2009-03-25 12:42:17
Autor: chmiel199
Play Fresh
Szymon <sch30WYTNIJ@op.pl> napisał(a):
5 zł na rok, po to żeby móc odbierać połączenia, to dla Ciebie drogo?

Nie jest to drogo, ale w takim przypadku nalezy doliczyc amortyzacje telefonu.
W budce (ktora ma caly czas polaczenia przychodzace aktywne) nie ponosi sie
kosztu ani 5zl, ani kosztu amortyzacji telefonu.

Data: 2009-03-25 13:44:00
Autor: Szymon
Play Fresh
Użytkownik "chmiel199" <chmiel199@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqd8r9$s2u$1inews.gazeta.pl...
[...]

A jak się ze znajomym umówisz, kiedy masz do tej budki z telefonem iść?

Data: 2009-03-25 12:53:19
Autor: chmiel199
Play Fresh
Szymon <sch30WYTNIJ@op.pl> napisał(a):
A jak się ze znajomym umówisz, kiedy masz do tej budki z telefonem iść?

Moze telepatia, albo sms z Internetu?;)

Sprowadzam to do granicy absurdu, bo uwazam ze kazda osoba ktorej telefon
komorkowy JEST POTRZEBNY, korzysta z niego w sposob mniej lub bardziej
aktywny. Jesli ktos ma zamiar posiadac komorke i wydawac na nia 10zl
miesiecznie to w mojej ocenie takiemu komus nie jest potrzebny telefon.
Jedynymi osobami ktore przychodza mi na mysl ze moze przydac sie im funkcja
odbierania polaczen przez rok za 5zl, to stare babcie ktore czekaja na telefon
od swojego wnusia, ktory to dzwoni raz na kwartal...

Nie dajmy sie zwariowac.

Data: 2009-03-25 13:58:20
Autor: Szymon
Play Fresh
Użytkownik "chmiel199" <chmiel199@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqd9fv$1uv$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale skoro akurat te 10 zł na miesiąc jest mu potrzebne to czemu ma nie mieć telefonu?

Jedynymi osobami ktore przychodza mi na mysl ze moze przydac sie im funkcja
odbierania polaczen przez rok za 5zl,

Tu nie chodzi o 5 zł i odbieranie przez cały rok. Chodzi o to, że nie musisz płacić co miesiąc abonamentu, ani regularnie ładować konta. I jest wiele osób, którym oferta Play spodoba się właśnie dzięki temu, że jest rok na wychodzące za każde doładowanie

Data: 2009-03-25 14:21:52
Autor: Tomek
Play Fresh
chmiel199 pisze:
[...]

wiesz jak czytam te twoje wypociny to mi sie wydaje, że masz duże problemy ze sobą, wszystkich byś tylko prostował i uczył jak maja żyć, .........wyluzuj chłopie
az

Data: 2009-03-25 18:55:55
Autor: Tony
Play Fresh
Dnia Wed, 25 Mar 2009 12:53:19 +0000 (UTC), chmiel199 napisał(a):

[...]

JEST POTRZEBNY kwestia bardzo względna. Za 50 zł miesięcznie można osobie
starszej lub chorej wykupić bezprzewodowy przycisk alarmowy, powiadamiający
rodzinę lub pogotowie, że dzieje się coś złego. W tym wypadku w nieco innej
formie można mieć coś podobnego za 5 zł rocznie. Nie chodzi mi o
bezpośrednie porównanie tych dwóch możliwości, przycisk ma swoją przewagę.
Ale zakładając, że nasza osoba da radę np. przytrzymać jakiś przycis na
komórce, co w niejednym modelu wybiera przypisany numer, czy taki telefon
nie jest POTZREBNY?
zakladam ze jesli ktos nie robi 500km miesiecznie
samochodem to ten samochod tak naprawde nie jest mu do niczego potrzebny i
moglby sie bez niego obyc...

Znam osobę, która jeździ autem na targ 2x w tygodniu. Nawet nie rozpakowuje
tego auta z towaru po przyjeździe mając auto w garażu przy domu,
rozpakowuje towar w garażu kilka razy do roku jadąc nieco dalej do rodziny.
Poza tym nim nie jeździ, bo boi się, że towar ukradną :) Średnio
miesięcznie przejeżdża więc niecałe 100 km na targ (jeden wyjazd to ~10 km
w obie strony), powiedzmy drugie tyle gdzieś indziej. Jeździ więc te 200 km
miesięcznie na dodatek się z tego utrzymując. Innych sytuacji nietypowych jest mnóstwo, życie pisze najbardziej
niewiarygodne scenariusze. Kojarzy mi się takie podejście z jakąś
reglamentacją, kiedyś przyznana była ilość metrów kwadratowych mieszkania
na mieszkańca, władza uznała, że więcej niż 15 m2 na głowę NIE JEST
POTRZEBNE, a przecież leżąc nawet i będąc wysokim i grubym nie zajmuje się
więcej miejsca niż 2 m2 ;p

Pozdrawiam
Tony

Data: 2009-03-25 20:19:49
Autor: JoteR
Play Fresh
"chmiel199" napisał:

[...]

Masz w takim razie bardzo ograniczoną wyobraźnię lub cierpisz na gerontofilię, skoro funkcja odbierania połączeń kojarzy Ci się li tylko i wyłącznie ze starymi babciami ;->
Ja na przykład (a akurat nie jestem starą babcią a wręcz przeciwnie) potrzebuję przeznaczyć jeden aparat tylko i wyłącznie do odbierania SMS-ów testowych i alarmowych, wysyłanych przez uruchamiane przeze mnie stacje meteo z modułem GSM. Nie chcę ich wysyłać na swój aparat, wolę mieć dedykowanego do tego jakiegoś starego Siemensa i nie musieć się zastanawiać, kiedy ostatnio przedłużałem mu żywot. I nie chodzi tu o te 5 zł, może być i 50 rocznie, byle na zasadzie: raz w roku opłacę i zapominam na następny rok. Coś takiego zdaję się było w Mobilkingu, ale to operator nie dość że wirtualny, to w dodatku ponoć spadowy ;->
W ogóle w systemach alarmowych z powiadamianiem via GSM taka funkcja jest potrzebna, przejrzyj archiwum grupy ile było swojego czasu pytań o to, u którego operatora kupić kartę aby mieć jak najdłużej aktywne przychodzące.

JoteR

Data: 2009-03-25 20:30:34
Autor: Tony
Play Fresh
Dnia Wed, 25 Mar 2009 20:19:49 +0100, JoteR napisał(a):

którego operatora kupić kartę aby mieć jak najdłużej aktywne przychodzące.

Przede wszystkim chodzi o wychodzące. W wielu alarmach są karty sim, które
wysyłają sygnał/wiadomość w razie alarmu, nawet są takie alarmy coś jak
komórka z czujnikiem, którą stawiasz sobie w dowolnym i aktywujesz bez
żadnej instalacji.

Pozdrawiam
Tony

Data: 2009-03-26 10:31:10
Autor: silesiac
Play Fresh

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości news:gqe04n$k6o$1inews.gazeta.pl...
"chmiel199" napisał:
Ja na przykład (a akurat nie jestem starą babcią a wręcz przeciwnie) JoteR
Jesteś młodą babcią??????????????!!!!!!!!!!!
;-))))))))))))))
heh sorry, ten wątek jest już tak absurdalny, że i tak się pokładam ze śmiechu, więc tak mi wyszło off......
ale uważam, że to Ty masz rację
sil

Data: 2009-03-26 17:22:35
Autor: JoteR
Play Fresh
"silesiac" napisał:

Ja na przykład (a akurat nie jestem starą babcią a wręcz przeciwnie)

Jesteś młodą babcią??????????????!!!!!!!!!!!

Kochany, gdyby ceną za odmłodzenie o, powiedzmy, 20 lat była zmiana płci, to już bym biusthalter przymierzał ;->

JoteR

Data: 2009-03-26 18:16:36
Autor: Tony
Play Fresh

"chmiel199" napisał:
Ja na przykład (a akurat nie jestem starą babcią a wręcz przeciwnie) JoteR
Jesteś młodą babcią??????????????!!!!!!!!!!!
;-))))))))))))))

Bez przesady, można być już babcią w wieku 40 lat bez problemu, a w
wyjątkowych sytuacjach jeszcze wcześniej - chodzi mi o relacje rodzinne.

Mając wnuka w wieku 40 lat jesteś młodą babcią/dziadkiem ;p

Pozdrawiam
Tony

Data: 2009-03-26 16:55:39
Autor: ALEX Lodzermensch
Play Fresh
JoteR ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

10zł co pół roku.
BTW Coś nie tak z MVNO?

--
ALEX Przekliniak, Tenno Heika Banzai  ]:-D

Data: 2009-03-26 17:19:57
Autor: JoteR
Play Fresh
"ALEX Lodzermensch" napisał:

Coś takiego zdaję się było w Mobilkingu, ale to operator nie dość
że wirtualny, to w dodatku ponoć spadowy ;->

10zł co pół roku.

A na przychodzące?

BTW Coś nie tak z MVNO?

Ogólnie? Nie, ja nie mam żadnych uprzedzeń co do operatora, mogę mieć kartę nawet z Biedronki, a jak jakiś frajerzyna w garniaku zacznie na ten temat pajacować to dostanie w ryj i wpadnie pod swoje biurko (to tak a propos "kolegów" kolegi ...J...) A konkretnie z Mobilkingiem? Nie śledzę, ale była niedawno na grupie informacja, że się zwijają.

JoteR

Data: 2009-03-26 18:32:50
Autor: ALEX Lodzermensch
Play Fresh
[...]

Właśnie tyle: 10zł = 3 miesiące na wychodzące (i przychodzące ofkors) + 3 miesiące na przychodzące.

BTW Coś nie tak z MVNO?

Ogólnie?

Zaciekawiło mnie stwierdzenie: 'Coś takiego zdaję się było w Mobilkingu, ale to operator nie dość
że wirtualny, to w dodatku ponoć spadowy.'

Nie, ja nie mam żadnych uprzedzeń co do operatora, mogę mieć
kartę nawet z Biedronki

W sumie też tak miałem, ale Plus wyjątkowo skutecznie mnie zniechęcił do siebie.

a jak jakiś frajerzyna w garniaku zacznie na
ten temat pajacować to dostanie w ryj i wpadnie pod swoje biurko (to
tak a propos "kolegów" kolegi ...J...)

Tak się zastanawiam czy dla takich zawodników Maybach, dla naprzykładu, to nie jest zbytni obciach.

A konkretnie z Mobilkingiem?
Nie śledzę, ale była niedawno na grupie informacja, że się zwijają.

Zapewne ktoś przejmie klientów.

--
ALEX Przekliniak, Tenno Heika Banzai  ]:-D

Data: 2009-03-25 14:02:51
Autor: Titus Atomicus
Play Fresh
In article <gqd6ta$bb5$1@mx1.internetia.pl>,
 "Szymon" <sch30WYTNIJ@op.pl> wrote:

A w Play doładowałem za 5 zł i mogę z tego korzystać do roku czasu.

Co za demagogia. Co to znaczy korzystac za 5zl. Przeciez to bzdura.
A jesli chodzi o przychodzace, to jak zwykle twierdze ze to nie jest fair. Bo to wszytsko jest kosztem ludzi, ktorzy do ciebie dzwonia.

TA

Data: 2009-03-25 14:08:51
Autor: Szymon
Play Fresh
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-EBC11D.14025125032009news.onet.pl...
[...]

Czemu bzdura? Mam 10 zł na kocie (5 zł starter + 5 zł doładowanie) czyli mogę wydzwonić około 30 minut. Tyle mi spokojnie starczy na jakiś czas na rozmowy poza orange (do orange dzwonię z orange go)

Bo to wszytsko jest kosztem ludzi, ktorzy do ciebie dzwonia.

Coś więcej napiszesz?

Data: 2009-03-25 14:23:47
Autor: Tomek
Play Fresh

Bo to wszytsko jest kosztem ludzi, ktorzy do ciebie dzwonia.

TA

a to niby dlaczego?
az

Data: 2009-03-25 16:33:16
Autor: Titus Atomicus
Play Fresh
In article <gqdb91$8lt$3@news3.onet>, Tomek <ankra@nie.pl> wrote:

> Bo to wszytsko jest kosztem ludzi, ktorzy do ciebie dzwonia.

a to niby dlaczego?
az

A to dlatego, ze te 5 czy 10zl na rok, czyli niech bedzie pol godziny, to jednak malo jest na rok.
I taki uzytkownik bazuje na rozmowach przychodzacych, ktore mu 'podladuja' konto, a na dotatek slono innych kosztuja.

Czy to takie proste do zrozumienia?

TA

Data: 2009-03-25 17:25:55
Autor: Tomek
Play Fresh

[...]

ale z Twojego tłumaczenia nie wynika że innych to słono kosztuje, nie przekonałeś mnie absolutnie
az

Data: 2009-03-26 09:01:04
Autor: J.F.
Play Fresh
On Wed, 25 Mar 2009 16:33:16 +0100,
A to dlatego, ze te 5 czy 10zl na rok, czyli niech bedzie pol godziny, to jednak malo jest na rok.

Niektorym wystarcza. No moze nie az tak malo, ale nieduzo gadaja.

I taki uzytkownik bazuje na rozmowach przychodzacych, ktore mu 'podladuja' konto, a na dotatek slono innych kosztuja.

Ale oni sobie za siebie zaplaca, tylko ze 200zl na rok nie
wydzwaniaja.

J.

Data: 2009-03-25 13:58:19
Autor: Titus Atomicus
Play Fresh
In article <gqclc8$sb9$1@inews.gazeta.pl>,
 "chmiel199" <chmiel199@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

ToMasz <twitek4@gazzeetta.pl> napisał(a): > przy 91zł abo, 43gr. to nie jest rewelacja. Może Tobie są potrzebne
> [...]

dalej nie chce mi sie szukac, ale w kazdym cenniku z reguly jest zapis: cala
polska/europa iles tam gr, a wyjatkowo do playa x gr. wiecej.

Plus, taryfa '29 groszy do wszystkich'. Za wyjatkiem Playa.

TA

Data: 2009-03-25 14:26:18
Autor: Tomek
Play Fresh
[...]

i jak uważasz czyja to jest wina?
az

Data: 2009-03-25 16:29:46
Autor: Titus Atomicus
Play Fresh
In article <gqdbdo$8lt$4@news3.onet>, Tomek <ankra@nie.pl> wrote:

 Za wyjatkiem Playa.

i jak uważasz czyja to jest wina?

Playa, rzecz jasna.

TA

Data: 2009-03-25 17:26:53
Autor: Tomek
Play Fresh
[...]

a to z jakiego powodu , bo nie widzę związku, mętne te Twoje tłumaczenia
az

Play Fresh