Play Fresh

Data: 2009-03-25 00:06:02
Autor: Maciek
Play Fresh
Użytkownik "chmiel199" <chmiel199@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał
Czy ktos moglby powiedziec mi co jest w tym takiego rewelacyjnego.

A to jakaś oferta musi być od razu rewelacją, żeby uznać ją za lepszą dla _określonej_grupy_odbiorców_ ?

abonament w plusie, polaczenia do wszystkich (oprocz play) po 43gr brutto, sms
18gr brutto, polaczenia miedzy bliskimi (w ramach konta) 3000 minut za 15 zl
(to koszt wszystkich dla telefonow, wiec w przeliczeniu na sztuke to koszt 4zl
miesiecznie za te 3000min)  telefon Nokia E71, ktory przy abonamencie 91,50zl
brutto kosztuje okolo 100zl brutto.

A wykorzystujesz _wszystkie_ minuty? Równo, co miesiąc? Czy dopłacasz coś do kwoty abonamentu?

Od razu wyjasniam ze w mojej ocenie zabawy w kody, zdrapki, wysylanie smsow w
celu zamowienia pakietow, wysylanie innych smsow by sprawdzic ile mam na
koncie, sa zabawami dla dzieci a nie powaznych, doroslych ludzi.

Hmm... A ja się dziwiłem lekarzom, że patrząc w moją metrykę (37 lat) mówią zawsze "przecież pan jest taki młody". A tu proszę! Obcy człowiek i od razu "ty jeszcze dziecko jesteś!"

Nie ukrywam ze sporym argumentem anty playowym jest to ze polaczenia do niego
sa 2-3 razy drozsze niz do pozostalych sieci. Co z tego ze ja oszczedzam jesli
ktos inny placi ekstra za to by ze mna porozmawiac.

To jest okres przejściowy. Zawsze też możesz zapytać swojego opa, czemu do jednej sieci płacisz drożej niż do wszystkich innych. Ciekawe co Ci odpowie Twój tani operator? Stawiam piwo, że nie użyje pojęcia "wolny rynek" ani "uczciwa konkurencja" :>

Reasumujac, czy mam naprawde takie kiepskie warunki ze miesiecznie trace kupe
szmalu przez to ze nie mam PLAY na karte?

A gdy jutro stracisz pracę, żona Ci się zacznie puszczać, dzieci zaczną wołać do Ciebie "Wujek!" to skąd wytrzaśniesz swoje "91,50zl brutto"? Albo kilkakrotnie więcej na karę umowną?

ps. nie jestem PRowcem jakby ktos tak pomyslal.

pozdrawiam,
Kubali 25 (jeszcze do grudnia ale tylko dlatego, że nie opłaca mi się rwać umowy)
Fresh
TopFirma300 bo pracodawca wręczył
TT - właśnie sprzedaję jako upragniony koniec wątpliwej jakości "przygody" z Erą.

P.S. Zgadnij co w grudniu zrobię z Kubalą? :P

Data: 2009-03-25 07:29:24
Autor: chmiel199
Play Fresh
Maciek <mmuran@gmail.com> napisał(a):
A wykorzystujesz _wszystkie_ minuty? Równo, co miesiąc? Czy dopłacasz coś do kwoty abonamentu?

Nie zawsze wykorzystuje, czasem cos zostaje, czasem wydzwaniam az nadto.
Oferta plusa w moze byc tak skonstruowana ze jesli ja czegos nie wydzwonie to
wydzwoni to ktos inny z moich bliskich (w ramach tzw. konta, czyli telefonow
na ktore przychodzi JEDEN rachunek). Wiec teoretycznie moj numer moze nawet
przez pol roku lezec w szufladzie bo np. wyjechalem za granice, a nic nie
przepadnie ani sie nie uzbiera bo zawsze jest komu to wygadac.

> [...]

Hmm... A ja się dziwiłem lekarzom, że patrząc w moją metrykę (37 lat) mówią zawsze "przecież pan jest taki młody". A tu proszę! Obcy człowiek i od razu "ty jeszcze dziecko jesteś!"

Nie chodzi mi o sposob doladowania bo z nim mozna sobie jakos radzic. Chodzi
mi bardziej o momenty gdy wykonujesz polaczenie majac malo srodkow na koncie i
przerywa ci je bo brak srodkow na koncie. Dzwonisz w sprawie pracy, albo
jestes na pustkowiu i ni w zab masz niezly problem bo musisz szukac
sklepu/kiosku... Wtedy mimo calej wygody i prostoty w doladowywaniu (internet
etc) niestety nie mozesz nic zrobic. No i trzeba o tym pamietac, sprawdzac,
weryfiukowac. Plusem abo jest to ze przychodzi rachunek raz na miesiac, mozesz
ustanowic polecenie zaplaty, a jak chcesz sam placic to uwierz ze przypominaja
sami kiedy trzeba placic rachunek telefonicznie.

> [...]

To jest okres przejściowy. Zawsze też możesz zapytać swojego opa, czemu do jednej sieci płacisz drożej niż do wszystkich innych. Ciekawe co Ci odpowie Twój tani operator? Stawiam piwo, że nie użyje pojęcia "wolny rynek" ani "uczciwa konkurencja" :>

No wlasnie. Z tego co mi wiadomo wysoki koszt polaczen do Play jest
spowodowany zmuszeniem opow przez UKE do placenia okolo 2x wiekszych kosztow
za zakonczenie polaczenia do sieci Play (prosze poprawic mnie jesli sie myle
korzystam z mojej niedoskonalej pamieci). To tak jakbym otworzyl sobie
dzialalnosc polegajaca na przewożeniu ludzi, kazdy z mieszkancow takiego
powiedzmy trojmiasta zdecydowalby sie placic abonament za przejazd u swojego
przewoznika a moglby jezdzic juz w autobusach wszystkich firm. I wtedy poja
wia sie jakis wielki opiekun przewoznikow (UKE) i postanawia ze paliwo dla
przewoznika Plus, Era i Orange musi kosztowac 5zl za litr, a dla przwoznika
PLAY kosztuje 2,5 za litr. Czy to nie logiczne ze przewoznik play moze
automatycznie sprzedawac abonamenty na przejazdy za mniej niz pozostali
przewoznicy? Czy to jest uczciwa konkurencja i wolny rynek?

> [...]

A gdy jutro stracisz pracę, żona Ci się zacznie puszczać, dzieci zaczną wołać do Ciebie "Wujek!" to skąd wytrzaśniesz swoje "91,50zl brutto"? Albo kilkakrotnie więcej na karę umowną?

Jak strace prace to zamkne sie w domu i nic nie bede jadl, bo tak bedzie taniej...

P.S. Zgadnij co w grudniu zrobię z Kubalą? :P

Rob co chcesz:)

Data: 2009-03-25 14:22:09
Autor: Maciek
Play Fresh
Użytkownik "chmiel199" <chmiel199@NOSPAM.gazeta.pl> napisał
na ktore przychodzi JEDEN rachunek). Wiec teoretycznie moj numer moze nawet
przez pol roku lezec w szufladzie bo np. wyjechalem za granice, a nic nie
przepadnie ani sie nie uzbiera bo zawsze jest komu to wygadac.

A co z tymi, którzy nie znoszą rachunków? A co z tymi, którzy żyją samotnie?

[...]

Najpierw sugerujesz, że prepaid to dziecinada. Więcej, sugerujesz, że to konkretnie Play Fresh jest dziecinadą!
A co z Simplusem? Przecież to działa tak samo, tylko jest droższe i co chwila tracisz możliwość wykonywania połączeń. A tu proszę, dziecinny Play daje rok na wykorzystanie kasy.

No i trzeba o tym pamietac, sprawdzac,
weryfiukowac.

Bzdura! To Ty miałbyś z tym problem. Milion innych ludzi nie.

Plusem abo jest to ze przychodzi rachunek raz na miesiac, mozesz
ustanowic polecenie zaplaty, a jak chcesz sam placic to uwierz ze przypominaja
sami kiedy trzeba placic rachunek telefonicznie.

A co z tymi, którzy nie chcą podawać swoich danych osobowych kolejnej firmie, która te dane wykorzysta przeciw nim? A gdy ktoś nie ma konta w banku, bo taki ma kaprys?

"uczciwa konkurencja" :>

[...]

Play wystąpił do UKE z pytaniem o zgodę na wyższą stawkę. I dostał. A decyzję UKE zawsze można zaskarżyć do sądu. Któryś z Wielkiej Trójcy to zrobił? Nawet nie wiem... Widziałem niedawno tylko jakieś powództwo Plusa przeciw Play w sprawie tekstu reklamy, której treść była, jest i pewnie wciąż będzie prawdziwa. Tak się zachowuje "największa sieć w Polsce"?

PLAY kosztuje 2,5 za litr. Czy to nie logiczne ze przewoznik play moze
automatycznie sprzedawac abonamenty na przejazdy za mniej niz pozostali
przewoznicy? Czy to jest uczciwa konkurencja i wolny rynek?

Trochę nietrafiona analogia. Przewoźnikiem może zostać każdy, kto ma prawo jazdy. Operatorem sieci telekomunikacyjnej już nie. A stąd krótka droga do monopolu. Uwierz, że działania UKE są dobre. Może nie najlepsze ale przynajmniej coś się dzieje i są tego efekty -> ceny spadają.

Jak strace prace to zamkne sie w domu i nic nie bede jadl, bo tak bedzie taniej...

Nie, nie będziesz jadł, bo będziesz musiał zapłacić abonament.

A już na koniec to Twoje stanowisko uwzględnia tylko i wyłącznie Twoje potrzeby, oczekiwania, styl używania telefonu. I wyłącznie na tej podstawie twierdzisz, że oferta Play Fresh jest do dupy. Pewien mądry człowiek napisał kiedyś, że dla rozwiązania problemu wystarczy zmiana punktu widzenia - czego i Tobie życzę.

Takie jest moje zdanie i je podzielam :>

Maciek.

Data: 2009-03-25 15:12:12
Autor: chmiel199
Play Fresh
Maciek <mmuran@gmail.com> napisał(a):
A co z tymi, którzy nie znoszą rachunków?

Jak to sie objawia? Jakies stany lękowe, paranoidalne itp?

A co z tymi, którzy żyją samotnie?

Ci to maja dopiero pecha.

[...]

Nie reprezentuje interesow zadnej sieci. Uzywalem kiedys (o dziwo) simplusa,
troche popa, ba nawet i tak taka. Dla mnie nie wychodzilo to wcale tanio, bo
te tanio wychodzilo mi tak, ze jak musialem naprawde zadzwonic to srodki na
koncie w jakichs dziwnych okolicznosciach znikaly. Albo blokowalo mi srodki,
albo srodki znikaly jak prepaid polezal dluzej nieuzywany. Mozliwe ze stad
moja awersja do prepaidow a Play fresh ma pod tym wzgledem dobra oferte (ten
cudowny rok), z tym ze W MOJEJ ocenie nie wyszlo by dla mnie to za specjalnie
korzystnie gdybym zrezygnowal z abonamentu w Plusie na korzysc jakiegokolwiek
prepaida. Licza sie dla mnie wartosci dodane takie jak chociazby mozliwosc
zatelefonowania do PROFESJONALNEGO BOKu pod nr 8585, gdzie zalatwie kazda
potrzebe "komorkowa" i zdobede kazda informacje na temat uslug danego
operatora. Nie wypowiem sie na temat Orange i Ery jako abonamentowych, bo w
sumie w plusie jestem juz tak dlugo ze mimo ze zawsze przy podpisywaniu umow
jestem otwarty na propozycje zmiany, to jakos oferta konkurencji albo nie jest
na tyle lepsza by bywic sie w zamiany, albo po prostu jest duzo gorsza.

Nie jest to faworyzowanie operatora, jest po prostu lepszy:)

Bzdura! To Ty miałbyś z tym problem. Milion innych ludzi nie.

Wsrod tego miliona jestes Ty i kto jeszcze?

A co z tymi, którzy nie chcą podawać swoich danych osobowych kolejnej firmie, która te dane wykorzysta przeciw nim?

Jakas spiskowa teoria dziejów?

A gdy ktoś nie ma konta w banku, bo taki ma kaprys?

Na swiecie sa rozne dziwadla. Nie wiem czy to dobrze czy to zle.

[...]

Domyslam sie ze operatorzy telekomunikacyjni nie potrzebuja prawa jazdy do
prowadzenia takiego biznesu, ale na pewno innego rodzaju licencje, ktora mozna
porownac do "prawa jazdy" dla przewoznika.

Nie, nie będziesz jadł, bo będziesz musiał zapłacić abonament.

To byl sarkazm. Nie podzielam pesymistyczno-minimalistycznego podejscia do
zycia - zrobie tak, kupie to itd. bo tak bedzie taniej.

A już na koniec to Twoje stanowisko uwzględnia tylko i wyłącznie Twoje potrzeby, oczekiwania, styl używania telefonu. I wyłącznie na tej podstawie twierdzisz, że oferta Play Fresh jest do dupy.

Nie przypominam sobie bym napisal ze jest do dupy. Napisalem tylko ze nie
widze w tym nic nadzwyczajnego czym nalezaloby sie tak podniecac. Nie jest to
usluga na ktora wszyscy pojda i to chcialem co niektorym uzmyslowic:)

pozdrawiam.

Data: 2009-03-26 09:23:12
Autor: Maciek
Play Fresh
[...]

No, bo nie mogą skorzystać z Twojego cudownego abonamentu, prawda?

[...]

No to Ci nie wyszła, ta projekcja.
W tytule dajesz Play Fresh a jako narzędzia uzmysławiającego używasz 20 razy droższego abonamentu w konkurencyjnej sieci. Zero szans, abyś kogokolwiek przekonał. A już na pewno nie wtedy, gdy jedynym argumentem którego używasz jest "bo JA tak lubię, bo JA tak mam, bo MI się podoba".

EOT z mojej strony.
Maciek.

Data: 2009-03-26 10:29:50
Autor: Tomek
Play Fresh
Maciek pisze:
[...]

też ma takie odczucie, chyba nasz grupowy lobbysta plusa nie dostanie premii :)
az

Play Fresh