Play Fresh

Data: 2009-03-25 01:00:52
Autor: SDD
Play Fresh

Użytkownik "chmiel199" <chmiel199@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqblom$65i$1inews.gazeta.pl...
witam,

Czy ktos moglby powiedziec mi co jest w tym takiego rewelacyjnego. Mam
abonament w plusie, polaczenia do wszystkich (oprocz play) po 43gr brutto, sms

To zawsze gorzej niz 29 gr brutto do wszystkich *łącznie* z Play - a coraz wiecej numerow bedzie w Play :)

Od razu wyjasniam ze w mojej ocenie zabawy w kody, zdrapki, wysylanie smsow w
celu zamowienia pakietow, wysylanie innych smsow by sprawdzic ile mam na
koncie, sa zabawami dla dzieci a nie powaznych, doroslych ludzi.
Kody zdrapki?
A co to takiego? Dorosli ludzie maja konta w bankach z internetowymi serwisami transakcyjnymi oraz karty planicze i za ich pomoca doladowuja

Pozdrawiam
SDD

Play Fresh